Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 00:26:10 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Spis taboru  (Przeczytany 79274 razy)
Ariel Ciechański
Administrator
*****
Długość toru:: 973 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #40 : 03 Lutego 2010, 19:34:45 »
0

Cytat: "powerpack"
I takich mamy fachowców co sami nie wiedzą co mają, oczywiście w Rogowie nigdy nie było Lxd2-245 tylko 249 i to jej pozostałosci wraz z 316 stoją na stacji w krzakach.


Jakub - w kwestii formalnej to chłopaki tych lokomotyw NIE MAJĄ...
Zapisane

Pozdr.<br />CAr.<br />
Phinek
Gość
« Odpowiedz #41 : 03 Lutego 2010, 20:10:36 »
0

Cytat: "marekus"
Czy los 316 i 249 jest już ostatecznie przesądzony? Zresztą te lokomotywy nadają się chyba już tylko jako dawcy.


Ze względu na liczne ubytki (lokalni ciągle coś z nich wyciągają) lokomotywy te mogą być tylko dawcami, i to chyba wyłącznie wózków oraz przekładni. Oczywiście trzymamy rękę na pulsie i gdy ZN będzie przymierzał się do ich kasacji, to będziemy starali się dogadać ze złomiarzami, aby pozyskać maksimum części zapasowych (oczywiście zależnie od zasobności naszej kasy).
Zapisane
Michał Z
Mechanik
***
Długość toru:: 298 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #42 : 09 Marca 2010, 18:01:19 »
0

Spieszę poinformować, że dziś powiększył się nasz ilostan taboru. Do Rogowa przybyła z dawna oczekiwana Wls150-5 z Cukrowni Tuczno zakupiona podczas licytacji za ubiegłoroczne wpłaty 1% dla FPKW. Lokomotywa wydaje się kompletna i jak pewnie niektórzy wiedzą, tuż przed zamknięciem kolei cukrowniczej przeszła naprawę główną. Jeśli tylko będzie to możliwe zostanie uruchomiona i będzie można ujrzeć ją na szlaku.

Szczególne podziękowania dla Marcina za osobisty nadzór i pomoc przy dzisiejszym transporcie oraz dla wszystkich, którzy wypełniając w ub.r. PIT-a wskazali właśnie nas
Zapisane
marekus
Mechanik
***
Długość toru:: 279 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #43 : 09 Marca 2010, 18:06:35 »
0

Czy zostaną zachowane jej niebieskie barwy?
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #44 : 09 Marca 2010, 18:24:03 »
0

W tym sezonie będzie niebieska.
Zapisane
Ariel Ciechański
Administrator
*****
Długość toru:: 973 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #45 : 09 Marca 2010, 18:28:07 »
0

Cytat: "Michał Z"
Spieszę poinformować, że dziś powiększył się nasz ilostan taboru. Do Rogowa przybyła z dawna oczekiwana Wls150-5 z Cukrowni Tuczno zakupiona podczas licytacji za ubiegłoroczne wpłaty 1% dla FPKW. Lokomotywa wydaje się kompletna i jak pewnie niektórzy wiedzą, tuż przed zamknięciem kolei cukrowniczej przeszła naprawę główną. Jeśli tylko będzie to możliwe zostanie uruchomiona i będzie można ujrzeć ją na szlaku.


Gratulacje dla Sąsiadów. Moje namiary na coś się przydały??
Zapisane

Pozdr.<br />CAr.<br />
OczeQ
SGKW
*
Długość toru:: 524 m

W terenie W terenie


Wariat torowy


oczeq
WWW
« Odpowiedz #46 : 09 Marca 2010, 18:58:49 »
0

Cytat: "Phinek"
W tym sezonie będzie niebieska.


Czy to oznacza, że docelowo straci cukrownicze barwy??
Zapisane

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
marekus
Mechanik
***
Długość toru:: 279 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #47 : 09 Marca 2010, 19:24:28 »
0

Jakie otrzyma oznaczenia? Lyd1-228? Nigdy nie pracowała na PKP, zdaje się została ona przekuta z 785mm. Zielono-pomarańczową malaturę miały we większości Lydki PKP-owskie, te z przemysłu albo nie miały takich barw fabrycznie, albo zostały przemalowane w pierwszych latach eksploatacji.
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #48 : 09 Marca 2010, 19:30:01 »
0

Osobiście bym nie zmieniał oznaczenia ani kolorystyki. Idealnie pasuje do składu węglarek cukrowniczych I pociągów w takim składzie.
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Ariel Ciechański
Administrator
*****
Długość toru:: 973 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #49 : 09 Marca 2010, 19:41:40 »
0

Phinek, to już wiecie czego macie nie robić :-D
Zapisane

Pozdr.<br />CAr.<br />
Michał Z
Mechanik
***
Długość toru:: 298 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #50 : 09 Marca 2010, 19:53:49 »
0

Cytat: "marekus"
Jakie otrzyma oznaczenia? Lyd1-228? Nigdy nie pracowała na PKP, zdaje się została ona przekuta z 785mm. Zielono-pomarańczową malaturę miały we większości Lydki PKP-owskie, te z przemysłu albo nie miały takich barw fabrycznie, albo zostały przemalowane w pierwszych latach eksploatacji.

Chciałem rozwiać wnoszone tu obawy. Malowanie zielone z pomarańczowym pasem dotyczyło tylko lokomotyw PKP i było wynikiem zarządzeń obowiązujących w tej firmie. Malowanie to bywało utrzymywane przez cukrownie odkupujące takie lokomotywy od PKP. Tak m.in. było w przypadku naszych Lyd1-205 i 211, których malowanie nie uległo zmianie po ich odkupieniu przez Cukrownię Dobre. Natomiast przedmiotowa Wls150-5 nigdy nie była eksploatowana przez PKP, zatem nie będzie miała malowania ani oznaczeń PKP. Zostanie przywrócone jej wcześniejsze malowanie przemysłowe. Obecne niebieskie z żółtym pasem jest twórczą inwencją zakładów naprawczych w Żarowie i w tym malowaniu lokomotywa ta generalnie nie pracowała normalnie w Tucznie, bo po tej naprawie kolej nie była już eksploatowana a jedynie likwidowana.
Zapisane
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1020 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #51 : 09 Marca 2010, 19:56:57 »
0

Cytat: "Michał Z"
Zostanie przywrócone jej wcześniejsze malowanie przemysłowe.

A jak ono wyglądało?
Zapisane

marekus
Mechanik
***
Długość toru:: 279 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #52 : 09 Marca 2010, 22:23:23 »
0

Przypuszczam - coś a'la Kruszwica czy Elektrownia Chorzów - malowanie zielone, ale inne detale.
Zapisane
MK-waskotorowiec
Mechanik
***
Długość toru:: 167 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #53 : 09 Marca 2010, 23:30:28 »
0

No to szykuje się dobry materiał na imprezkę ze składem cukrowniczym. Może chociaż do Jeżowa pojedzie za pociągiem specjalnym 24 kwietnia :lol: . Jednak chyba byłoby za dużo tego dobrego, ale w późniejszym terminie...
Zapisane
MarcinCapec
Nowicjusz
*
Długość toru:: 33 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #54 : 10 Marca 2010, 08:51:46 »
0

Cytat: "Michał Z"
Spieszę poinformować, że dziś powiększył się nasz ilostan taboru. Do Rogowa przybyła z dawna oczekiwana Wls150-5 z Cukrowni Tuczno zakupiona podczas licytacji za ubiegłoroczne wpłaty 1% dla FPKW. Lokomotywa wydaje się kompletna i jak pewnie niektórzy wiedzą, tuż przed zamknięciem kolei cukrowniczej przeszła naprawę główną. Jeśli tylko będzie to możliwe zostanie uruchomiona i będzie można ujrzeć ją na szlaku.

Zdjecia z zaladunku i rozladunku tutaj.
Zapisane

Moje wypowiedzi są moimi prywatnymi poglądami i nie mogą być kojarzone z żadnymi organizacjami których jestem (bądź nie jestem) członkiem.
Michał Z
Mechanik
***
Długość toru:: 298 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #55 : 10 Marca 2010, 09:10:46 »
0

Cytat: "Marcin117"
A jak ono wyglądało?

Malowanie Wls150: cała ciemnozielona z pomarańczowymi czołownicami. Podwozie typowo - koła i wiązary czerwone, obręcze kół białe. Jeśli lok. przechodziła ostatnio naprawę w ZNTK Wrocław to standardowo malowano oznaczenie WLs150-nr fabr. W przypadku Tuczna w cukrowni domalowywano jeszcze nr zakładowy, czyli w tym wypadku 5 na budce pod nr fabr i z przodu. Niestety w latach 90. nie malowano już na lokach napisów typu "Cukrownia Tuczno".

Wcześniej na loku ciemna zieleń była w odcieniu khaki-oliwkowy a czołownice czerwone. W tamtych czasach napewno w przypadku Tuczna malowano na budce nazwę/symbol cukrowni bo ich sieć była połączona z innymi kolejami na kujawach i jakoś musieli się odróżniać.
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #56 : 10 Marca 2010, 12:29:07 »
0

A co się stało z 2 wagonami co stały wraz z lokomotywo??
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Phinek
Gość
« Odpowiedz #57 : 10 Marca 2010, 16:01:58 »
0

Poszły na wcześniejszym przetargu
Zapisane
adam
Zbanowany
Mechanik
***
Długość toru:: 180 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #58 : 10 Marca 2010, 16:16:53 »
0

Tak patrząc na zdjęcia , proszę powiedzieć gdyż nie jestem w temacie  , cuk. Tuczno jest całkowicie zlikwidowana? , , a tamten tabor  czy wiadomo ktoś kupił na inną kolejkę?
Tam na jednej fotce stał wrak czegoś może ktoś poznaje.
A cofając sie parę lat wstecz  , wszystko było czynne  , torowiska na swoim miejscu.
Zapisane

Zarząd Kujawskich Kolei Dojazdowych w Krośniewicach
Phinek
Gość
« Odpowiedz #59 : 10 Marca 2010, 16:19:23 »
0

Ten wrak to wydmuszka po Ls40 przerobiona na pług odśnieżny.

Cukrownia jest natomiast likwidowana totalnie dzięki unijnym pomysłom aby cukier trzcinowy (podobno zdrowszy) sprowadzać np. z Kuby.
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!