Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #40 : 03 Lutego 2010, 19:34:45 » |
0
|
I takich mamy fachowców co sami nie wiedzą co mają, oczywiście w Rogowie nigdy nie było Lxd2-245 tylko 249 i to jej pozostałosci wraz z 316 stoją na stacji w krzakach. Jakub - w kwestii formalnej to chłopaki tych lokomotyw NIE MAJĄ...
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #41 : 03 Lutego 2010, 20:10:36 » |
0
|
Czy los 316 i 249 jest już ostatecznie przesądzony? Zresztą te lokomotywy nadają się chyba już tylko jako dawcy. Ze względu na liczne ubytki (lokalni ciągle coś z nich wyciągają) lokomotywy te mogą być tylko dawcami, i to chyba wyłącznie wózków oraz przekładni. Oczywiście trzymamy rękę na pulsie i gdy ZN będzie przymierzał się do ich kasacji, to będziemy starali się dogadać ze złomiarzami, aby pozyskać maksimum części zapasowych (oczywiście zależnie od zasobności naszej kasy).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Michał Z
|
 |
« Odpowiedz #42 : 09 Marca 2010, 18:01:19 » |
0
|
Spieszę poinformować, że dziś powiększył się nasz ilostan taboru. Do Rogowa przybyła z dawna oczekiwana Wls150-5 z Cukrowni Tuczno zakupiona podczas licytacji za ubiegłoroczne wpłaty 1% dla FPKW. Lokomotywa wydaje się kompletna i jak pewnie niektórzy wiedzą, tuż przed zamknięciem kolei cukrowniczej przeszła naprawę główną. Jeśli tylko będzie to możliwe zostanie uruchomiona i będzie można ujrzeć ją na szlaku. Szczególne podziękowania dla Marcina za osobisty nadzór i pomoc przy dzisiejszym transporcie oraz dla wszystkich, którzy wypełniając w ub.r. PIT-a wskazali właśnie nas 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
marekus
|
 |
« Odpowiedz #43 : 09 Marca 2010, 18:06:35 » |
0
|
Czy zostaną zachowane jej niebieskie barwy?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #44 : 09 Marca 2010, 18:24:03 » |
0
|
W tym sezonie będzie niebieska.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #45 : 09 Marca 2010, 18:28:07 » |
0
|
Spieszę poinformować, że dziś powiększył się nasz ilostan taboru. Do Rogowa przybyła z dawna oczekiwana Wls150-5 z Cukrowni Tuczno zakupiona podczas licytacji za ubiegłoroczne wpłaty 1% dla FPKW. Lokomotywa wydaje się kompletna i jak pewnie niektórzy wiedzą, tuż przed zamknięciem kolei cukrowniczej przeszła naprawę główną. Jeśli tylko będzie to możliwe zostanie uruchomiona i będzie można ujrzeć ją na szlaku.
Gratulacje dla Sąsiadów. Moje namiary na coś się przydały??
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #46 : 09 Marca 2010, 18:58:49 » |
0
|
W tym sezonie będzie niebieska. Czy to oznacza, że docelowo straci cukrownicze barwy??
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
marekus
|
 |
« Odpowiedz #47 : 09 Marca 2010, 19:24:28 » |
0
|
Jakie otrzyma oznaczenia? Lyd1-228? Nigdy nie pracowała na PKP, zdaje się została ona przekuta z 785mm. Zielono-pomarańczową malaturę miały we większości Lydki PKP-owskie, te z przemysłu albo nie miały takich barw fabrycznie, albo zostały przemalowane w pierwszych latach eksploatacji.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #48 : 09 Marca 2010, 19:30:01 » |
0
|
Osobiście bym nie zmieniał oznaczenia ani kolorystyki. Idealnie pasuje do składu węglarek cukrowniczych I pociągów w takim składzie.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #49 : 09 Marca 2010, 19:41:40 » |
0
|
Phinek, to już wiecie czego macie nie robić :-D
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
Michał Z
|
 |
« Odpowiedz #50 : 09 Marca 2010, 19:53:49 » |
0
|
Jakie otrzyma oznaczenia? Lyd1-228? Nigdy nie pracowała na PKP, zdaje się została ona przekuta z 785mm. Zielono-pomarańczową malaturę miały we większości Lydki PKP-owskie, te z przemysłu albo nie miały takich barw fabrycznie, albo zostały przemalowane w pierwszych latach eksploatacji. Chciałem rozwiać wnoszone tu obawy. Malowanie zielone z pomarańczowym pasem dotyczyło tylko lokomotyw PKP i było wynikiem zarządzeń obowiązujących w tej firmie. Malowanie to bywało utrzymywane przez cukrownie odkupujące takie lokomotywy od PKP. Tak m.in. było w przypadku naszych Lyd1-205 i 211, których malowanie nie uległo zmianie po ich odkupieniu przez Cukrownię Dobre. Natomiast przedmiotowa Wls150-5 nigdy nie była eksploatowana przez PKP, zatem nie będzie miała malowania ani oznaczeń PKP. Zostanie przywrócone jej wcześniejsze malowanie przemysłowe. Obecne niebieskie z żółtym pasem jest twórczą inwencją zakładów naprawczych w Żarowie i w tym malowaniu lokomotywa ta generalnie nie pracowała normalnie w Tucznie, bo po tej naprawie kolej nie była już eksploatowana a jedynie likwidowana.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #51 : 09 Marca 2010, 19:56:57 » |
0
|
Zostanie przywrócone jej wcześniejsze malowanie przemysłowe. A jak ono wyglądało?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
marekus
|
 |
« Odpowiedz #52 : 09 Marca 2010, 22:23:23 » |
0
|
Przypuszczam - coś a'la Kruszwica czy Elektrownia Chorzów - malowanie zielone, ale inne detale.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
MK-waskotorowiec
|
 |
« Odpowiedz #53 : 09 Marca 2010, 23:30:28 » |
0
|
No to szykuje się dobry materiał na imprezkę ze składem cukrowniczym. Może chociaż do Jeżowa pojedzie za pociągiem specjalnym 24 kwietnia :lol: . Jednak chyba byłoby za dużo tego dobrego, ale w późniejszym terminie...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
MarcinCapec
Nowicjusz

Długość toru:: 33 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #54 : 10 Marca 2010, 08:51:46 » |
0
|
Spieszę poinformować, że dziś powiększył się nasz ilostan taboru. Do Rogowa przybyła z dawna oczekiwana Wls150-5 z Cukrowni Tuczno zakupiona podczas licytacji za ubiegłoroczne wpłaty 1% dla FPKW. Lokomotywa wydaje się kompletna i jak pewnie niektórzy wiedzą, tuż przed zamknięciem kolei cukrowniczej przeszła naprawę główną. Jeśli tylko będzie to możliwe zostanie uruchomiona i będzie można ujrzeć ją na szlaku.
Zdjecia z zaladunku i rozladunku tutaj.
|
|
|
Zapisane
|
Moje wypowiedzi są moimi prywatnymi poglądami i nie mogą być kojarzone z żadnymi organizacjami których jestem (bądź nie jestem) członkiem.
|
|
|
Michał Z
|
 |
« Odpowiedz #55 : 10 Marca 2010, 09:10:46 » |
0
|
A jak ono wyglądało? Malowanie Wls150: cała ciemnozielona z pomarańczowymi czołownicami. Podwozie typowo - koła i wiązary czerwone, obręcze kół białe. Jeśli lok. przechodziła ostatnio naprawę w ZNTK Wrocław to standardowo malowano oznaczenie WLs150-nr fabr. W przypadku Tuczna w cukrowni domalowywano jeszcze nr zakładowy, czyli w tym wypadku 5 na budce pod nr fabr i z przodu. Niestety w latach 90. nie malowano już na lokach napisów typu "Cukrownia Tuczno". Wcześniej na loku ciemna zieleń była w odcieniu khaki-oliwkowy a czołownice czerwone. W tamtych czasach napewno w przypadku Tuczna malowano na budce nazwę/symbol cukrowni bo ich sieć była połączona z innymi kolejami na kujawach i jakoś musieli się odróżniać.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #56 : 10 Marca 2010, 12:29:07 » |
0
|
A co się stało z 2 wagonami co stały wraz z lokomotywo??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #57 : 10 Marca 2010, 16:01:58 » |
0
|
Poszły na wcześniejszym przetargu
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
adam
|
 |
« Odpowiedz #58 : 10 Marca 2010, 16:16:53 » |
0
|
Tak patrząc na zdjęcia , proszę powiedzieć gdyż nie jestem w temacie , cuk. Tuczno jest całkowicie zlikwidowana? , , a tamten tabor czy wiadomo ktoś kupił na inną kolejkę? Tam na jednej fotce stał wrak czegoś może ktoś poznaje. A cofając sie parę lat wstecz , wszystko było czynne , torowiska na swoim miejscu.
|
|
|
Zapisane
|
Zarząd Kujawskich Kolei Dojazdowych w Krośniewicach
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #59 : 10 Marca 2010, 16:19:23 » |
0
|
Ten wrak to wydmuszka po Ls40 przerobiona na pług odśnieżny.
Cukrownia jest natomiast likwidowana totalnie dzięki unijnym pomysłom aby cukier trzcinowy (podobno zdrowszy) sprowadzać np. z Kuby.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|