Grzesiek, gdzie byś nie poszedł do firmy na garnuszku państwa, bądź samorządu, w przypadku kiedy nie ma szansy na dorobienie w danej profesji prywatnie, to każdy Ci odpowie, że za mało zarabia i za mało ma przywilejów (nawet tych sensownych).
Uważasz 1100 zł netto to dużo i narzekam bo wszyscy narzekają

A może panowie praktycy macie jakieś wiarygodne dane o tych podanych krytykowanych obiegach, żeby mnie prostego teoretyka wyprowadzić z błędu. Czy mam też wierzyć jak pismakom na słowo? Hę?
Oczywiście bo pociąg kursuje w tzw. kółko Najpierw jedzie z Grochowa do Bobrownik, następnie poc. służbowym z Bobrownik do Sochaczewa przez podg Arkadia (w ten sposób omija się Łowicz - po to aby uniknąć oblotu składu). Następnie z Sochaczewa jedzie czynnie na Grochów i wraca (tego samego dnia). Po czym nocuje w Sochaczewie i rano poc. służbowym jedzie znowu do Bobrownik przez wspomniany wcześniej podg Arkadia. Dzięki temu unikamy kolejnego obrotu składu. Jak więc widzicie cały obieg jest tak ułożony, że nie występuje tutaj ANI JEDEN OBLOT SKŁADU, którego w Łowiczu np nie ma komu zrobić... a PLK za odpięcie/przypięcie elektrowozu śpiewa sobie ok 120 PLN

Więc Bobrowniki to po prostu ujawniony podsył składu ze Skierniewic do Sochaczewa - ale ile to sie co niektórzy napodniecali.