Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 11:52:42 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jak dowieźć maszynistę do lokomotywy?  (Przeczytany 27603 razy)
gajos
Minister
******
Długość toru:: 1201 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #40 : 18 Listopada 2009, 00:41:17 »
0

Syjam
http://www.flickr.com/photos/42309484@N03/4029459998/in/photostream/
Zapisane

Maszynisto!
Dając Rp1 gdzieś na kolejce ginie wolontariusz i idzie do czyśćca łowić!
http://pl.youtube.com/user/gajosgitara
http://picasaweb.google.pl/gajosgitara
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #41 : 18 Listopada 2009, 13:00:01 »
0

Rozumiem, że tutaj też rozkład jest tak ułożony aby maszynistę dowieźć do/z pracy i nawet specjalny wagon dodali?
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
E583.002
Dyrektor
*****
Długość toru:: 541 m

W terenie W terenie

M-sta tr. elektr.


« Odpowiedz #42 : 19 Listopada 2009, 07:40:27 »
0

Cytat: "emibe"
Grzesiek, gdzie byś nie poszedł do firmy na garnuszku państwa, bądź samorządu, w przypadku kiedy nie ma szansy na dorobienie w danej profesji prywatnie, to każdy Ci odpowie, że za mało zarabia i za mało ma przywilejów (nawet tych sensownych).

Uważasz 1100 zł netto to dużo i narzekam bo wszyscy narzekają

Cytuj
A może panowie praktycy macie jakieś wiarygodne dane o tych podanych krytykowanych obiegach, żeby mnie prostego teoretyka wyprowadzić z błędu. Czy mam też wierzyć jak pismakom na słowo? Hę?

Oczywiście bo pociąg kursuje w tzw. kółko Najpierw jedzie z Grochowa do Bobrownik, następnie poc. służbowym z Bobrownik do Sochaczewa przez podg Arkadia (w  ten sposób omija się Łowicz - po to aby uniknąć oblotu składu). Następnie z Sochaczewa jedzie czynnie na Grochów i wraca (tego samego dnia). Po czym nocuje w Sochaczewie i rano poc. służbowym jedzie znowu do Bobrownik przez wspomniany wcześniej podg Arkadia. Dzięki temu unikamy kolejnego obrotu składu. Jak więc widzicie cały obieg jest tak ułożony, że nie występuje tutaj ANI JEDEN OBLOT SKŁADU, którego w Łowiczu np nie ma komu zrobić... a PLK za odpięcie/przypięcie elektrowozu śpiewa sobie ok 120 PLN Więc Bobrowniki to po prostu ujawniony podsył składu ze Skierniewic do Sochaczewa - ale ile to sie co niektórzy napodniecali.
Zapisane

Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
Ariel Ciechański
Administrator
*****
Długość toru:: 973 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #43 : 19 Listopada 2009, 08:55:13 »
0

Cytat: "Grzegorz Fidler"
Więc Bobrowniki to po prostu ujawniony podsył składu ze Skierniewic do Sochaczewa - ale ile to sie co niektórzy napodniecali.

Grzesiu, jak widzę punkt widzenia, zależy od miejsca siedzenia... To czemuż ten podsył od Bednar do Sochaczewa leci esem, a nie zabiera ludków po peronach??
Zapisane

Pozdr.<br />CAr.<br />
emibe
Administrator
*****
Długość toru:: 1053 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #44 : 19 Listopada 2009, 09:59:56 »
0

Cytat: "Grzegorz Fidler"
Uważasz 1100 zł netto to dużo i narzekam bo wszyscy narzekają

Nie uważam i nie wiem czemu uważasz, że tak uważam Zacząłeś labidzić (mając uzasadnione podstawy), że na kolei tak jest - więc zwracam uwagę, że są również inni o głodowych pensjach i bez ochłapów w postaci dodatków. Więc porównując, nie macie tak źle, choć nie rewelacyjnie.

Cytuj

Oczywiście bo pociąg kursuje w tzw. kółko .... ale ile to sie co niektórzy napodniecali.


Chyba sobie jaja robisz i to większe niż pismaków razem wziętych... Co z tego że mi opiszesz obieg przez pół Polski, z noclegiem i to bez zmiany loka (gdzie te 120 złoty to jest pewnie ułamek kwoty kosztów uruchomienia obiegu), kiedy nie podasz jak wygląda frekwencja wszystkich odcinków, które składają się na ten obieg. Podejdź profesjonalnie do tematu. Piszesz o podniecaniu, a żarty sobie stroisz.
Zapisane
Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 403 m

W terenie W terenie



Jakub Szadkowski
« Odpowiedz #45 : 23 Listopada 2009, 17:30:11 »
0

Przeglądam ten temat i co widzę użalanie się niektórych na niskie zarobki.
Ludzie przecież nikt wam nie każe pracować na kolei.
Zwłaszcza że ci najbardziej narzekający są przeważnie świeżymi pracownikami jednej ze spółek i zamiast marudzić i narzekać powinni sobie poszukać pracy za normalne pieniądze i przestać być MKświrusem tylko normalnym człowiekiem.
Wiem to po sobie bo parę ostatnich lat przepracowałem w upadającym państwowym zakładzie za naprawdę gównianą kasę.
Co z tego że mogłem w środowisku zabłysnąć że robię to i to.
Fakt robiłem to co lubię,zdobyłem ogromną ilość wiedzy ale jak dostawałem pasek z wypłatą to wolę nie cytować bo nie chcę dostać paru banów.
Niestety marudzenie i narzekanie jest naszą narodową cechą.
Zapisane

Jakub Szadkowski
kalito
Administrator
*****
Długość toru:: 1512 m

W terenie W terenie



kalito1982
« Odpowiedz #46 : 24 Listopada 2009, 19:33:57 »
0

Dwa posty usunąłem - proszę o rozmowę na temat.
Zapisane

Pozdrawiam
Kalito
Piszę w miarę poprawnie po polsku.
lisiogonek
Zawiadowca
****
Długość toru:: 305 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #47 : 25 Listopada 2009, 18:19:47 »
0

Pozwolę sobie ponowić pytanie o to jaki odsetek pasażerów jeździ na extra zniżkach. Piottr_tt przytoczył konkretne dane z konkretnej linii...i wygląda na to,że naprawdę sporo ludzi korzysta z dużych zniżek. Ja często korzystam z pociągów relacji Bydgoszcz-Piła jeżdżąc do Białośliwia. Obserwacje wskazują że frekwencja jest na ogół dość wysoka, nawet w dość nietypowych porach, takich jak sobotni wczesny poranek. Pociągi w niedzielne popołudnia i wieczory są na ogół pełne i trudno przypuszczać aby wśród takiego potoku podróżnych posiadacze biletów extra tanich stanowili jakiś większy odsetek...
Zapisane

TWKP : LKM 26004 - już pod parą!
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!