Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 10:50:01 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Lyd1-308  (Przeczytany 20116 razy)
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #20 : 11 Stycznia 2011, 13:31:40 »
0

http://www.tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50540
http://www.tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50542
http://www.tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=50844 Ona ma tylko wyglądać ładnie sama nigdzie nie pojedzie.
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1840 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #21 : 13 Stycznia 2011, 01:37:51 »
0

Na SKW są obecnie 2 czynne lokomotywy:
 1. Lyd1-251 (nr fabryczny 18) w Iłży, do roku 2009 oznakowana jako Lyd1-18. Maszyna zbudowana w roku 1971, służyła kolejno w Werbkowicach, Starachowicach i ponownie w Werbkowicach. W roku 1989 maszyna trafiła do Sochaczewa. W roku 1997 Muzeum Kolejnictwa dokonało zamiany z Cukrownią Zbiersk - cukrownia przekazała muzeum parowóz, a muzeum cukrowni - tę właśnie lokomotywę. Po zamknięciu cukrowni maszyna została kupiona przez SKPL, a ten w rozliczeniu za transportery przekazał ją Starostwu Powiatowemu w Strachowicach.

2. Lyd1-252 (nr fabryczny 19) w Strachowicach - zbudowana w roku 1971. W swojej historii zaliczyła Przeworsk, Werbkowice, dwie cukrownie, Jędrzejów i Pleszew, z którego w roku 2005 trafiła do Strachowic (przekazana przez PKP).

Lyd1-308 jest własnościa Nadleśnictwa w Marculach, nie była i nie jest na stanie SKW. Zbudowana została w roku 1966 od razu na prześwit 785 mm. W swojej historii stacjonowała w Bytomiu Karbiu, Rudach Raciborskich, na Rozbarku i znów w Karbiu. Ostatecznie trafiła na Rozbark. W roku 2003 PKP - DKD sprzedała ją (i kilka wagonów) pewnej firmie z Sopotu. Maszyna jednak trafiła w ręce Gieruckiego, do Rud, a następnie, po wyrzuceniu go z Rud - do Stanicy. Ostatecznie via firma "Tabor" imć Traskiewicza do Marcul. Obecnie jest wydmuszką.
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!