Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 22:18:52 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [Lxd2] - Adaptacja silników Henscha do Lxd2  (Przeczytany 5154 razy)
Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 403 m

W terenie W terenie



Jakub Szadkowski
« : 05 Grudnia 2009, 14:03:09 »
0

Silnik Wola-Henschel 71H12A jest silnikiem typowo napędowym i ma on zastosowanie do napędu wiertni oraz po adaptacji w Lxd2,a nie jak napisał kolega Phinek do agregatu prądotwórczego gdyż stosowane tam były silniki bez doładowania o mocy do 350KM i z regulatorem jedno zakresowym.
Zapisane

Jakub Szadkowski
Phinek
Gość
« Odpowiedz #1 : 05 Grudnia 2009, 15:37:21 »
0

a
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 13:13:47 wysłane przez Phinek » Zapisane
Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 403 m

W terenie W terenie



Jakub Szadkowski
« Odpowiedz #2 : 05 Grudnia 2009, 19:14:38 »
0

Cytat: "Phinek"
No i jeszcze prosze o powtórzenie tego co mówiłeś a propos pompy wtryskowej na Lxd2-264.

Jak możesz to przypomnij co było mówione na ten temat,bo ja nie pamiętam.
Zapisane

Jakub Szadkowski
Phinek
Gość
« Odpowiedz #3 : 05 Grudnia 2009, 23:10:35 »
0

a
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 13:13:40 wysłane przez Phinek » Zapisane
Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 403 m

W terenie W terenie



Jakub Szadkowski
« Odpowiedz #4 : 07 Grudnia 2009, 16:18:26 »
0

Cytat: "Phinek"
Mówiłeś, że jest tam pompa agregatowa ustawiona na większą moc.
Dziwiło mnie to ze względu na to, że zazwyczaj agregaty mają niższą moc pochodne silniki trakcyjne. A kolejarze potwierdzili, że 264 zawsze lepiej ciągnęła.

Chyba się nie zrozumieliśmy,chodziło mi o to że silnik ten ma oryginalną pompę wtryskową stosowaną do silników napędowych jakimi są silniki Wola 71H12A wyregulowaną zapewne na moc 465KM przy 1600obr/min,stąd odczuwalna większa moc tej lokomotywy.Nie tylko ta lokomotywa ma silnik z taką pompą i regulatorem bo widziałem  je zabudowane w innych lokomotywach.
Zapisane

Jakub Szadkowski
Phinek
Gość
« Odpowiedz #5 : 07 Grudnia 2009, 17:42:36 »
0

a
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 13:12:42 wysłane przez Phinek » Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!