OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #2100 : 24 Czerwca 2011, 10:55:03 » |
0
|
Stawiam: czteropak :>
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #2101 : 24 Czerwca 2011, 14:00:36 » |
0
|
Biorąc pod uwagę dzieci, abstynentów i osoby zmotoryzowane - jedno piwko.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #2102 : 24 Czerwca 2011, 16:15:20 » |
0
|
Zarówno OczeQ jak i Janeczek są o kufel blisko. Ale nikt nie udzielił właściwej odpowiedzi na wyznaczenie długości jazdy bez znudzenia... 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #2103 : 25 Czerwca 2011, 08:20:23 » |
0
|
Sądzę że chodzi o duo browarro czyli jedno na jedną nogę+drugie na drugą co by się nie chwiać przy wychodzeniu z wagonu na dalszy ochlaj i wyżerę w Runowie.
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #2104 : 25 Czerwca 2011, 12:30:01 » |
0
|
Kolega Jakub oczywiście trafił w sedno. Podaję zatem pełen wzór na długość linii:
Długość trasy kolei będącej sprzętem rozrywkowym powinna wynosić tyle, aby w okresie od wyjazdu ze stacji początkowej, do znalezienia się w miejscu piknikowym głowa rodziny mogła spożyć 2, maksymalnie 3 piwa.
Kuba, spawaj!
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #2105 : 25 Czerwca 2011, 14:52:53 » |
0
|
Co wspólnego mają ze sobą autobus Ikarus 280.26 i wagon motorowy MBxd2?
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #2106 : 25 Czerwca 2011, 15:02:50 » |
0
|
"Leżący" silnik.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #2107 : 25 Czerwca 2011, 15:17:05 » |
0
|
Prawie dobrze ale proszę się trochę wysilić i podać typ i wytwórnię tego ważnego podzespołu,jest jeszcze jedna wspólna cecha wspólna obu pojazdów(nie związana ze sprawami technicznymi).
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #2108 : 25 Czerwca 2011, 15:46:29 » |
0
|
A więc uzupełniając leżąca rzędowa wysokoprężna szóstka RABA MAN D2156 HM6U
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #2109 : 26 Czerwca 2011, 05:23:54 » |
0
|
Dobra Axel jedziesz z następnym pytaniem.
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #2110 : 28 Czerwca 2011, 19:44:51 » |
0
|
A więc na szybko.
Co należy zrobić gdy w parowozie strzelą 3 zespórki obok siebie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #2111 : 28 Czerwca 2011, 19:59:39 » |
0
|
1.Włączyć hamowanie nagłe 2.Wyskoczyć z budki i oddalać się możliwie szybko od parowozu ?? 
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #2112 : 28 Czerwca 2011, 20:08:13 » |
0
|
Jako że pytanie nie brzmiało: co przepisy nakazują aby zrobić... (wszak tam mowa o gaszeniu kotła) tak od siebie dodam: Co należy zrobić gdy w parowozie strzelą 3 zespórki obok siebie? Zdjąć z jazdy drużynę która do tego doprowadziła, a następnie poddać resocjalizacji na warsztacie w trakcie której osobiście panowie przygotują kocioł do wymiany zespórek (demontaż osprzętu i orurowań, wsporników, blach ochronnych, innych części), następnie samodzielnie złożą parowóz. Po takiej nauce już każdy będzie wiedział jak palić czy zasilać wodą kocioł. Nic tak nie uczy jak osobiste naprawianie własnych błędów. Szczególnie jeśli ma się to zrobić "po godzinach". 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #2113 : 28 Czerwca 2011, 22:40:46 » |
0
|
No Janek, nie ma to jak naprawiać zesrania się we własne parowozowe "gniazdo" w skrzyni ogniowej  Dorzucaj pod kocioł 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #2114 : 28 Czerwca 2011, 22:48:55 » |
0
|
Pytanie Finkowe czyli mechano-eksploatacyjne:
Dlaczego w (sprawnej) lokomotywie Lxd2 nie można przeładować przewodu głównego hamulca, a np. w Lyd1 jest to możliwe?
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
X-ped
Nowicjusz

Długość toru:: 43 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #2115 : 29 Czerwca 2011, 11:55:00 » |
0
|
Bo w Lxd2 jest przekładnia hydrokinetyczna, a w Lyd1 mechaniczna.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #2116 : 29 Czerwca 2011, 18:16:37 » |
0
|
3,1415erdolita - nie w tym rzecz.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #2117 : 29 Czerwca 2011, 18:37:56 » |
0
|
Jest jakiś osobny zbiornik, z którego jest ładowany PG, a do którego powietrze dostarczane jest za pośrednictwem reduktora niepozwalającego na zbyt wysokie ciśnienie?
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #2118 : 29 Czerwca 2011, 19:46:06 » |
0
|
No chyba Ptr to opisał mniej więcej, a dokładnie wynika to z konstrukcji zaworu maszynisty, zawor St60 w Lxd2 jest zasilany w polozeniu "jazda" przez wspomniany zawor redukcyjny (powietrzem o cisnieniu 0,5Mpa) i nie posiada położenia "fala" tj popełniania bezpośrednio z przewodu zasilajacego (0,8MPa). I tu po prostu nie da się fizycznie przeładować Natomiast zawor H14K1 we wszelakich wynalazkach typu Wls150, SM03, ET21 itp posiada położenie "napełnianie" vel "fala" tj położenie pierwsze podczas którego przewód główy jest popełniany bezposrednio powietrzem z przewodu zasilającgo (0,8MPa), i położenie "jazda" podczas którego PG zasilany jest powietrzem z zaworu redukcyjnego zaworu maszynisty (regulator ciśnienia). Więc jeżeli damy w falę to PG przeładujemy Myślę że o to Kucowi chodziło chyba, że jest jakiś "haczyk" P.S Dodam jescze że w "niesprawnej" lokomotywie Lxd2 można PG przeładować jeżeli np źle jest zawór redukcyjny wyregulowany i wali w PG np z 5,5 atm. W EN57 też niby się nie da przeładować a ostatnio jak jechałem to miałem 5,8 atm w PG z jednej kabiny 
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #2119 : 29 Czerwca 2011, 21:46:54 » |
0
|
To idzie fala, fala, fala...Kolega Ptr rozwiązał zagadkę, zaś Fidzio dokładnie ją rozkminił. Myślę, że sprawiedliwie będzie jak następne pytanie zada Kolega Andrzej 2110. Dodam że w Lxd2 przewód główny można przeładować jak paproch dostanie się do reduktora i w zbiorniku głównym zredukowanego ciśnienia będzie to samo co w zbiorniku głównym, dlatego warto dbać o czystość przed ślubem (niektórzy wiedzą o co biega) jak również przed zaworem redukcyjnym (to każdy wie).
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
|