Świat kolejek wąskotorowych SMF
11 Października 2025, 16:35:28 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Spółka samorządowa przejmuje majątek Krośniewickiej KD  (Przeczytany 41544 razy)
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #20 : 19 Sierpnia 2010, 13:31:02 »
0

trasie Krośniewice - Ozorków
A Izbica, Lubraniec, Brześć Co? Co z tymi liniami??
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Kamil
Młotkowy
**
Długość toru:: 54 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #21 : 19 Sierpnia 2010, 14:04:58 »
+2

A Izbica, Lubraniec, Brześć Co? Co z tymi liniami??

Na razie SKKW zajęte jest lobbowaniem Władz na rzecz przejęcia i uruchomienia wszystkich odcinków na terenie województwa łódzkiego, tj. odcinków Krośniewice - Ostrowy, Krośniewice - Ozorków i Krośniewice - Liliopol (granica województwa).
Te odcinki o których piszesz powyżej, są położone na obszarze woj. kujawsko-pomorskiego oraz woj. wielkopolskiego (krótki odcinek pomiędzy Liliopolem a Cettami oraz fragment ŚP. (+) linii kolskiej za Izbicą w stronę Koła/Sompolna).
Niemniej jednak o tych liniach nie zapomnieliśmy i w odpowiednim momencie przyjdzie również i na nie czas.
W styczniu br. SKKW zostało zaproszone na rozmowy w sprawie przejęcia tych odcinków przez Marszałka województwa kujawsko-pomorskiego. Podczas rozmów Marszałek zadeklarował chęć pomocy i ewentualnego przejęcia tej sieci pod jednym warunkiem, najpierw niech odpowiednie odcinki wraz z zapleczem technicznym i taborem na terenie woj. łódzkiego przejmą tutejsze władze, potem dopiero będzie możliwe przejęcie i rozruch linii północnych na Kujawach.
Zapisane
brok
Zawiadowca
****
Długość toru:: 424 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #22 : 24 Września 2010, 14:00:49 »
0

(...)
Która z gmin będzie operatorem narazie nikt nie zna odpowiedzi, start spółki wrzesień 2010.
Wrzesień się powoli kończy, czy nowa spółka już powstała?
Zapisane

Najpiękniejsze są takie podróże,
Które pamięć na zawsze zachowa,
Gdy dziewczyna jest piękna nad podziw,
A kolejka wąskotorowa...
Kamil
Młotkowy
**
Długość toru:: 54 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #23 : 24 Września 2010, 18:21:04 »
+2

Wrzesień się powoli kończy, czy nowa spółka już powstała?

Powoli, siermiężnie, ale do przodu...
Jeszcze nie powstała, ale zaczyna się coś dziać w tym temacie
Tak czy inaczej pociągi nie pojadą w tym roku na pewno, w 2011 r. może (przy dobrych wiatrach)
Zapisane
brok
Zawiadowca
****
Długość toru:: 424 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #24 : 28 Września 2010, 22:40:02 »
0

A mam jeszcze pytanie do osób zoreintowanych, czy plany budowy bloku/ów na terenach kolejowych w Krośniewicach nie zagrażają w jakiś sposób nieczynnej kolejce? Mam tu link to artykułu wprawdzie z lutego, ale wygląda na to, że sprawa jest w toku od dłuższego czasu i jest nadal aktualna:
http://www.powiat.kutno.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=5995&mode=thread&order=0&thold=0
Zapisane

Najpiękniejsze są takie podróże,
Które pamięć na zawsze zachowa,
Gdy dziewczyna jest piękna nad podziw,
A kolejka wąskotorowa...
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1560 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #25 : 29 Września 2010, 00:12:53 »
0

Terenów PKP w Krośniewicach jest ciągle od... Same torowiska zajmują jakąś połowę tego. Wzdłuż Kolejowej sporo jest (o ile dobrze pamiętam) różnego rodzaju magazynów, warsztatów i innej zabudowy, która raczej nie będzie już przydatna kolejce. Gorzej, jeśli zamiast jednego bloku "komunalnego" wyrośnie całe osiedle...

Od siebie mam pytanie:
Czy ktoś się orientuje dokładniej, co podlega ochronie Konserwatora?
W Rejestrze znalazłem jedynie "układ przestrzenny":
- układ przestrzenny Krośniewickiej Kolei Dojazdowej, 1910 – 1914/15, nr rej.: A/31
  dec. l.dz.5340-32/98 z 28.12.1998 (teren d. woj. płockiego) oraz
  WUOZ-640/264/2006 z 10.10.2006 (odcinek Sierpów – Ozorków)

Swoją drogą - geniusz naszych urzędników nie zna granic. Ledwo uchwalili Plan Zagospodarowania a już okazuje się, że można go o kant potłuc (bo zmienić oczywiście "niedasie")... Lepiej kupić teren dotychczas planem nieobjęty (wiadomo - tereny zamknięte ) i potem spartolić wszystko kolejnymi idiotycznymi decyzjami...
« Ostatnia zmiana: 29 Września 2010, 00:16:44 wysłane przez 2xm » Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
emibe
Administrator
*****
Długość toru:: 1053 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #26 : 29 Września 2010, 01:06:05 »
0

Wg informacji w BIPie, mają plan uchwalony w 2003 r (niestety nie ma mapki).
W artykule pani burmistrz mówi o trudności zmiany i o tych trudnościach, które wydają się przesadnie wyolbrzymione. Powinna więc przedstawić wniosek (projekt uchwały) radzie o zmianie uchwalonego planu: 27. Zmiana studium lub planu miejscowego następuje w takim trybie, w jakim są one uchwalane.
A zatem: 14.1. W celu ustalenia przeznaczenia terenów, w tym dla inwestycji celu publicznego, oraz określenia sposobów ich zagospodarowania i zabudowy rada gminy podejmuje uchwałę o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zwanego dalej "planem miejscowym", mając na uwadze: 14.5.Przed podjęciem uchwały, o której mowa w ust. 1, wójt, burmistrz albo prezydent miasta wykonuje analizy dotyczące zasadności przystąpienia do sporządzenia planu i stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium, przygotowuje materiały geodezyjne do opracowania planu oraz ustala niezbędny zakres prac planistycznych.
Mija 7 lat od uchwalenia, a z 8-9 od pierwotnych założeń przy tworzeniu planu. Czasy się zmieniają. Skoro jest zapotrzebowanie / są chętni na wybudowanie budynku wielorodzinnego - jest powód, by rada gminy zajęła się tym tematem i uchwaliła zmianę planu na interesującym terenie.

To tak OT. Ale jeśli pani burmistrz po swojemu interpretuje i czeka na zmianę granic gminy by zmieniać plan miejscowy, to równie dobrze może powiedzieć, że będzie czekała na zmiany granic województw, by coś zrobić z wąskotorówką.
« Ostatnia zmiana: 29 Września 2010, 11:33:20 wysłane przez emibe » Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #27 : 29 Września 2010, 01:14:56 »
0

Ciekawe czy "układ przestrzenny" nie okaże się takim bublem prawnym, że zamiast toru szlakowego można dać drogę zaś w miejscu torów bocznych dać parking?
Zapisane
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1840 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #28 : 29 Września 2010, 04:46:15 »
0

Objęcie ochroną układu przestrzennego oznacza ni mniej ni wiecej tyle, że nie wolno zmieniać układu budowli - nie można bez zgody konserwatora niczego rozebrać ani też dobudować. Ten właśnie zabieg (tzn. objęcie ochroną układu przestrzennego) ocalił od zaorania w roku 2002 stację Bytom Karb Wąskotorowy. Zaznaczam, że do dziś przekazano tam gminie Bytom jedynie tor nr 2, czyli ten, po którym pociągi jadę przez Karb na przelocie (skrajny pod betonowym płotem). Pozostałe tory, nawet dojazd do szopy, przekazane nadal nie są. No chyba, że zaszły jakieś zmiany, o których nas nie powiadomiono (a takich już troche było).
Zapisane
Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 601 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #29 : 29 Września 2010, 08:53:15 »
0

Ze swojego doświadczenia powiem, że gdy na stacji w Białej facet rozwalił krawężniki, trawniki i wywalił hałdy gruzu na peronie i chcieliśmy go pociągnąć do odpowiedzialności w ramach niszczenia układu przestrzennego, interpretacja wpisu (typu przestrzenny układ komunikacyjny) wg Konserwy ze Skierniewic była taka że wpisany jest grunt między szynami (sic!).

Facet od gruzu powiedział mi że mogę mu g*wno zrobić. I po kilku tygodniach okazało się że rzeczywiście mogę mu g*wno zrobić. Przepisy to jedno a interpretacja do drugie. W każdym przypadku może być inaczej.

S pozdravem Adam
Zapisane

Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #30 : 29 Września 2010, 09:25:17 »
0

mogę mu g*wno zrobić

Ty może i g****, ale FPKW może wystawić fakturę za zajęcie terenu. 
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 601 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #31 : 29 Września 2010, 10:30:01 »
0

Ty może i g****, ale FPKW może wystawić fakturę za zajęcie terenu.  

Facet ma umowę z ZN PKP na wynajem pomieszczeń w budynku stacyjnym. Syf zrobił przed budynkiem. Za nim stał zarówno konserwator jak i ZN. Problem w tym że w przypadku tego konkretnie terenu nie jest wyjaśniona sytuacja gruntowa. Więc FPKW nie może sobie od tak wystawić faktury. A skoro ZN zgadza się na bałagan to co my możemy? Najwyżej kopać się z koniem. Bez urazy Kuc


S pozdravem Adam
Zapisane

2xm
Minister
******
Długość toru:: 1560 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #32 : 29 Września 2010, 12:40:30 »
0

Skoro właściciel się zgadza, to Wam faktycznie niewiele do tego.
Konserwator wyszedł zapewne z założenia, że nie ma sensu użerać się o "gierkowski krawężniczek". Facet prace skończy to teren "jakoś" uprzątnie.
Jest jeszcze inny możliwy front: Gruz jest rodzajem odpadów, których składowanie wymaga uzgodnień z "odpowiednim organem ochrony środowiska" (Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska lub Wydział Ochrony Środowiska w Starostwie czy co tam jeszcze innego). Nie sądzę aby "facet" o to zadbał. Oczywiście nie twierdzę, że "organ" rzuci się i karze facetowi natychmiast uprzątnąć teren...

To jeszcze wracając do planu zagospodarowania Krośniewic:
Cytuj
§ 6. 1. Ustala się zasady ochrony prawnej dla zabytków:
1)wpisanych do rejestru zabytków – oznaczonych symbolem graficznym:
...
f)układ przestrzenny kolejki wąskotorowej relacji Krośniewice - Daszyna - Łęczyca (wpisany do rejestru zabytków na mocy decyzji nr 661 z dnia 28 grudnia 1998 r.).
...
2.Przeznaczenie i zagospodarowanie obiektów zabytkowych:
1)funkcja dopuszczalna nawiązująca do tradycji miejsca: mieszkalnictwo, hotele, usługi związane z kulturą, gastronomią, opieką społeczną, dydaktyką i oświatą, finansami, kultem religijnym;
2)funkcje wykluczone: inne niż wymienione w pkt 1;
3)zagospodarowanie obiektów zabytkowych może być wymagane na zasadzie rekonstrukcji układu historycznego;
...
6)dla terenów położonych wzdłuż zabytkowej kolei wąskotorowej ustala się nieprzekraczalną linię zabudowy w odległości 20 m od kolei oznaczoną na rysunku planu; dla układu przestrzennego kolejki dojazdowej obowiązują ustalenia zawarte w §5 ust.2, 3;
...
9)nie dopuszcza się wtórnych podziałów terenów zespołów i obiektów zabytkowych;
10)maksymalna intensywność zabudowy obiektu zabytkowego nie może przekroczyć intensywności udokumentowanej historycznie;
...
12)wszelkie działania inwestycyjne w granicach obiektów zabytkowych muszą uzyskać akceptację właściwego konserwatora zabytków.
...
§ 36. 1. Ustala się zasady zagospodarowania i zabudowy terenów kolejki wąskotorowej oznaczonych symbolem „ KK” i „ KK/M” :
1)funkcja podstawowa - obsługa kolejki wąskotorowej;
2)funkcja uzupełniająca - mieszkalnictwo jednorodzinne i wielorodzinne;
3)linie rozgraniczające tereny kolei od zabudowy mieszkaniowej mają charakter orientacyjny;
4)linia zabudowy od ul. Kolejowej w nawiązaniu do zabudowy na sąsiednich działkach i od torów kolejki 20 m.
...
6)dla terenów zabytkowej kolejki wpisanej do rejestru zabytków i dla terenów sąsiednich obowiązują ustalenia zawarte w §§ 6 i 7,
http://bip.krosniewice.pl/zalaczniki/79/uchwala_zagosp_miasta.pdf
Faktycznie szkoda, że nie umieścili mapki  
Wynika z tego, że jednak tereny kolejki załapały się na plan i zgodnie z nim można przy ul. Kolejowej wybudować blok do 12m wysokości.

To jeszcze przy okazji urzędowej pisaniny: "Lokalny Program Rewitalizacji Miasta Krośniewice na lata 2009-2015" (spisany gęsim piórem przez Koszałka zwanego Opałkiem pod liściem dębu ). Ogólnie temat kolejki przewija się przez całe to opracowańsko.
Cytuj
3.2. Planowane działania gospodarcze w latach 2009-2015 i w latach następnych na obszarze rewitalizowanym:
Nazwa projektu: Rewitalizacja terenu Krośniewickiej Kolei Wąskotorowej
Etapy projektu oraz czas realizacji: Realizacja projektu przewidywana jest na rok 2014
Krótki opis projektu: Przewiduje się poprawę infrastruktury transportowej oraz rewitalizację 7,5 ha terenu w centrum miasta. Celem projektu jest rewitalizacja substancji architektonicznej na zdegradowanym terenie Krośniewickiej Kolei Dojazdowej, w mieście Krośniewice oraz zwiększenie atrakcyjności obszaru dla inwestorów lokalnych i zewnętrznych. Rewitalizacja terenu Krośniewickiej Kolei Wąskotorowej oznacza podjęcie kompleksowych działań, które doprowadzą do przemian ekonomicznych, społecznych i przestrzennych na zdegradowanym terenie, przyczyniając się do przywrócenia ładu architektonicznego i przestrzennego oraz ożywienia gospodarczego i społecznego. Wsparcie zostanie skierowane na przystosowanie starych zasobów do nowych potrzeb, tj. na odbudowę, renowację lub modernizację budynków lub obiektów,
lub adaptację do nowych funkcji, przyczyniając się do neutralizacji niekorzystnych zjawisk gospodarczych i społecznych, w tym do tworzenia nowych miejsc pracy.
Realizator projektu: Gmina Krośniewice
Instytucje i podmioty uczestniczące we wdrażaniu: Nie przewiduje się uczestnictwa w projekcie innych podmiotów
Nakłady do poniesienia: 21 720 000 PLN
Oczekiwane rezultaty: Powierzchnia poddana rewitalizacji (ha), Liczba przedsiębiorstw powstałych na zrewitalizowanym obszarze
(szt.), Liczba przystosowanych zabytków nieruchomych do nowych funkcji (szt.), Powierzchnia obszaru objęta ochroną przeciwpożarową
i przeciwwłamaniową w rewitalizowanych obiektach (m2)
Oczekiwane oddziaływania: Poprawa wizerunku miasta, Wzrost liczby turystów na terenie miasta i w regionie, Wzrost liczby miejsc pracy, Spadek migracji z miasta.
...
Planowana inwestycja: Rewitalizacja terenu Krośniewickiej Kolei Wąskotorowej
rok 2014: razem: 21 720, środki własne: 3 258, środki zewnętrzne w tym UE: 18 462


@ Milicz
To już wolno pisać?
W takim razie proponuję zapoznać się ze stosownymi specyfikacjami:
Ta dotycząca MBxd1: TUTAJ
Pozostałych nie wrzucam - kto chce, ten znajdzie bez problemu
« Ostatnia zmiana: 30 Września 2010, 09:20:51 wysłane przez Phinek » Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
Phinek
Gość
« Odpowiedz #33 : 30 Września 2010, 09:19:51 »
0

Panowie.. chyba temat jest o gruntach.. więc proszę nie robić z MBxd1-168 nieruchomości, skoro ponoś to potrafi samo jeździć.

Wycieczki taborowe będę nagradzał kolorowymi kropkami oraz zamknięciem tematu.



Koledzy jeszcze raz proszę o rozsądek i nie robienie bałaganu...

Do dyskutowania o MBxd1-168 jest osobny wątek:
http://750mm.pl/index.php?topic=2800.60
« Ostatnia zmiana: 30 Września 2010, 09:24:49 wysłane przez Phinek » Zapisane
obserwator
Mechanik
***
Długość toru:: 239 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #34 : 04 Października 2010, 13:34:51 »
0

Witam,

najbardziej gorące info z UMiG Krosniewice dotyczące kolejki :

- są kłopoty z utworzeniem spółki samorządowej w zakresie okreslenia zasad aportu majątku do w/w spólki
- drugi element to wstępna wycena naprawy infrastruktury przeprowadzona przez NZ Łódź - czyli 6 mln zł
- UMWŁ narazie odłożył projekt na półkę w związku z w/w problemami

 
Zapisane
brok
Zawiadowca
****
Długość toru:: 424 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #35 : 22 Listopada 2010, 10:07:18 »
0

Już wiemy, że Pani Herman pozostaje w Krośniewicach na kolejną kadencję, chyba nie trzeba nikomu mówić  co do oznacza dla Krośniewickiej Kolei Dojazdowej...
Dziennik Łódzki: Burzyński,Herman i Ambroziak z rekordowym poparciem. W Łęczycy będzie dogrywka
W Kutnie bezapelacyjnie, w pierwszej turze wyborów, wygrał dotychczasowy prezydent Zbigniew Burzyński,a w Krośniewicach dotychczasowa burmistrz Juliana Barbara Herman. Drugiej tury nie będzie też w Żychlinie. Tam także wygrał urzędujący burmistrz Grzegorz Amroziak. W Łęczycy Będzie II tura pomiedzy dotychczasowym burmistrzem Andrzejem Olszewskim a Anną Straszewską, z KWW Krzysztofa Lipińskiego. W Daszynie wójtem pozostaje Zbigniew Wojtera, który mimo że nie miał kontrkandydata musiał przekroczyć 50-procentowy próg poparcia.
Źródło: http://kutno.naszemiasto.pl/artykul/666816,burzynski-herman-i-ambroziak-z-rekordowym-poparciem-w,id,t.html?kategoria=660
Zapisane

Najpiękniejsze są takie podróże,
Które pamięć na zawsze zachowa,
Gdy dziewczyna jest piękna nad podziw,
A kolejka wąskotorowa...
Kamil
Młotkowy
**
Długość toru:: 54 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #36 : 22 Listopada 2010, 16:28:31 »
+1

Już wiemy, że Pani Herman pozostaje w Krośniewicach na kolejną kadencję, chyba nie trzeba nikomu mówić  co do oznacza dla Krośniewickiej Kolei Dojazdowej...
Myślę że kolejce to nie pomaga, ale też w niczym nie przeszkadza.
Jeszcze rok temu taka informacja zapewne by nas przeraziła do tego stopnia, że sami zaczęli byśmy malować krzyże na taborze i palić znicze na torach tak jak miało to miejsce w 2008 roku... 
Na szczęście jednak udało nam się jakiś czas temu zainteresować sprawą kolejki Urząd Marszałkowski w Łodzi, więc na razie nie sądzę żeby było się czego bać.

Pożyjemy... itd.
Zapisane
brok
Zawiadowca
****
Długość toru:: 424 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #37 : 25 Listopada 2010, 08:41:58 »
0

(...)
Na szczęście jednak udało nam się jakiś czas temu zainteresować sprawą kolejki Urząd Marszałkowski w Łodzi, więc na razie nie sądzę żeby było się czego bać.

Pożyjemy... itd.
No tak problem w tym, że nie widzę, aby Urząd Marszałkowski zrobił coś po za zwołaniem  samorządowców w celu podpisania listu intencyjnego... Wiem, że Pani Elżbieta Hibner jest entuzjastką wąskiego toru, sama kiedyś mówiła, że gdy jedzie gdzieś na wakacje "tropi kolejki", ale konkretów przynajmniej jak na razie nie widać Smutny
Pamiętaj Kamilu, że to są politycy, a nikt Ci tyle nie obieca co polityk, zwłaszcza przed wyborami. W województwie łódzkim nie takie projekty przepadały, niestety, zaczynało się od listu intencyjnego, deklaracji, kilku artykułach w prasie, a kończyło się na niczym. Chodź pewnie jest to jakiś sposób,
nękać, nękać i jeszcze raz nękać, tych których w ostatnią niedziele wybraliśmy...
Porażki Łodzi na płaszczyznach, kultury , sportu (imprezy, wydarzenia jedno po drugim przenoszone są w inne rejony kraju) itd., wszystko to nie pozwala optymistycznie patrzyć w przyszłość, ale...
Zapisane

Najpiękniejsze są takie podróże,
Które pamięć na zawsze zachowa,
Gdy dziewczyna jest piękna nad podziw,
A kolejka wąskotorowa...
Kamil
Młotkowy
**
Długość toru:: 54 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #38 : 25 Listopada 2010, 12:02:54 »
+1

[...] No tak problem w tym, że nie widzę, aby Urząd Marszałkowski zrobił coś po za zwołaniem  samorządowców w celu podpisania listu intencyjnego...
[...] Chodź pewnie jest to jakiś sposób, nękać, nękać i jeszcze raz nękać, tych których w ostatnią niedziele wybraliśmy...
Generalnie z naszymi działaniami wstrzymaliśmy się właśnie do czasu wyborów.
Wybory już za nami, Marszałek Fisiak zostaje na stanowisku na kolejną kadencję, więc jesteśmy w trakcie ustalania terminu wspólnego spotkania z samorządowcami z łódzkiego marszałkowa.
Na chwilę obecną nie wiemy co się dokładnie dzieje tam na górze, ale miejmy nadzieję że po tym spotkaniu planowanym jeszcze w grudniu 2010, będę mógł napisać coś bardziej konkretnego na temat KrKD...
Zapisane
SMG
Młotkowy
**
Długość toru:: 90 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #39 : 25 Listopada 2010, 21:32:40 »
0

Dla mnie czymś konkretnym byłoby chociaż zrobienie przejazdu technicznego po istniejącej sieci i wstępna konserwacja torowiska. Ja już chyba pogodziłem się z tym że regularny ruch pasażerski do Krociek nie wróci Smutny, ale przecież da się zrobić coś takiego jak w Rogowie, taką mam nadzieję .
Zapisane
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!