Świat kolejek wąskotorowych SMF
22 Listopad 2019, 14:06:23 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Foto z Przasnysza....  (Przeczytany 41562 razy)
Misiek_K
Mechanik
***
Długość toru:: 162 m

W terenie W terenie


« : 08 Czerwiec 2010, 16:57:06 »
0

http://www.phototrans.eu/14,415158,0,Ikarus_Zemun_IK160P_70504.html

Lok otwarty, widać braki szyb, a otwarte klapy świadczą, że zaglądały tam nieuprawnione osoby. Zapewne w częściach są też braki....
Zapisane
obserwator
Mechanik
***
Długość toru:: 239 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #1 : 08 Czerwiec 2010, 17:08:59 »
0

Oooo..., to jak widać kolejka ma się wspaniale
Zapisane
Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1078 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #2 : 08 Czerwiec 2010, 17:23:35 »
0

No #&^%#$# !!! :evil:

Jak tak można zostawić loka na pastwę losu?!?

@ MK z MKD
Kto zdecydował że tam stoi? Czy możecie go ściągnąć na zamknięty teren jakiś (najlepiej do hali) jak nie o własnych siłach to choćby traktorem? A jak nie to przynajmniej zaspawać wszystkie drzwiczki i klapy i go pilnować...
Zapisane

To jest przekaz.
obserwator
Mechanik
***
Długość toru:: 239 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #3 : 08 Czerwiec 2010, 17:38:05 »
0

kierunek ŻALI ----> NACZELNIK  :razz: Piotr Gajkowski
Zapisane
tonsor
Zbanowany
Nowicjusz
*
Długość toru:: 40 m

W terenie W terenie


MKD
« Odpowiedz #4 : 08 Czerwiec 2010, 18:57:42 »
0

Racja, obserwator zawsze ma rację, Gajkowskiego decyzja pozostawiła loka na pastwę losu.
Zapisane

audienda et altera pars
obserwator
Mechanik
***
Długość toru:: 239 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #5 : 08 Czerwiec 2010, 20:35:05 »
0

czas sam pokazał że różnej maści Lepperowcy jak dać im władzę to pokażą jak się rządzi , jak można lepiej - lepiej nie mówić ...., niestety ze szkodą dla kolejki
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #6 : 08 Czerwiec 2010, 22:42:36 »
0

No to Mława pojedzie... niebawem do lamusa  :sad:
Zapisane
Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1078 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #7 : 08 Czerwiec 2010, 23:05:11 »
0

@tonsor, obserwator:
Rozumiem że obaj jesteście z tamtej okolicy. Jeżeli wam zależy na kolejce to mogli byście jakieś działania jednak przedsięwziąć w sprawie zabezpieczenia tej lokomotywy, a nie wskazywać kierunek żalu, obserwując sytuację z bezpiecznej odległości. Czy to jest jedyna czynna lokomotywa na MKD?
Niedawno ktoś pytał w sąsiednim wątku o to, co można zrobić dla uruchomienia kolejki. Teraz jeżeli nie będzie czym jeździć to nie wesoło widzę to uruchomienie.
Zapisane

To jest przekaz.
sir_m
Nowicjusz
*
Długość toru:: 33 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #8 : 09 Czerwiec 2010, 21:12:12 »
0

Dodam od siebie kilka fotek z Mławy z dnia 03-06-2010.
Co najmniej raz w roku odwiedzam to miejsce i widać postępujący rozkład tego miejsca.






Wie ktoś co to za urządzenie?:


Ciekawe, że w naszym kraju znaczek "zabytek" do niczego nie zobowiązuje...


















I jedyna nowość, groźny pies wartowniczy, z zdjęcie robione z daleka bo nie chciałem ryzykować sprawdzenia na ile silny jest łańcuch:)
Zapisane
OczeQ
SGKW
*
Długość toru:: 516 m

W terenie W terenie


Wariat torowy


oczeq
WWW
« Odpowiedz #9 : 10 Czerwiec 2010, 09:21:51 »
0

Cytuj
Wie ktoś co to za urządzenie?:

Może sterownia wyciągarki na rampie transporterowej?
Zapisane

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2615 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #10 : 10 Czerwiec 2010, 18:19:30 »
0

A ja mam pytanie do autora zdjęcia. Czy po zrobieniu fotki chociaż zamknąłeś klapę??
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Phinek
Gość
« Odpowiedz #11 : 10 Czerwiec 2010, 23:09:54 »
0

Tematu nie zamykam z myślą, że może jednak coś KONSTRUKTYWNEGO się pojawi.

kol. tonsor dostał oficjalne ostrzeżenie - wszak oskarżanie osoby z poza forum nie ma sensu, gdyż ta nie ma możliwości obrony. Sam nie jestem zwolennikiem p. Gajkowskiego, ale nie sądzę, aby przyszłość Mławy zależała tylko i wyłącznie od tego, że go na forum publicznie potępimy.
Zapisane
konrad
Mechanik
***
Długość toru:: 296 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #12 : 10 Czerwiec 2010, 23:39:36 »
0

Wiecie co chłopaki z Mławy? nie wiem kto ma tam bliżej, ale mam prośbę-propozycje, zamiast gadać próżnie weźcie kupcie małe kłódki, albo jeśli to za drogo wyjdzie to kilka śrub z nakrętkami, pojedźcie sobie w piękny sobotni dzionek rowerkiem czy też autem lub pksem do Przasnysza i zabezpieczcie lokomotywę... na każdy przedział kłódka albo śruba dwie nakrętki i zniszczyć gwint, wandale będą mieli znacznie trudniej psuć, a jak ktoś z kolejki będzie chciał, to sobie poradzi. Co wy na to? Uśmiech
Zapisane

Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga.
tonsor
Zbanowany
Nowicjusz
*
Długość toru:: 40 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #13 : 10 Czerwiec 2010, 23:42:25 »
0

Tak zrobię, masz słuszną rację. Jak oni nie zrobia to sam biorę sprawy w swoje ręce
Zapisane

audienda et altera pars
Phinek
Gość
« Odpowiedz #14 : 11 Czerwiec 2010, 14:11:25 »
0

Przepychanki słowne wydzielone zostały do:
http://750mm.pl/viewtopic.php?t=3010
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #15 : 21 Czerwiec 2010, 12:01:43 »
0

Mając nadzieję na oglądanie kolejnych fotek z Przasnysza wyszedłem z założenia: "Umiesz liczyć - licz na siebie"... i osobiście pojechałem pooglądać i zdjęcia porobić.

Więc poniżej mała fotorelacja:



Jak widać Przasnysz kwitnie... na torze zaraz za zwrotnicą leży płyta żelbetowa, zaś dalej szlak porastają chaszcze do pasa albo i lepiej.



Dalej widać zestawiony skład na czele którego stoi Lidka, która nadyma się jak balon... pewnie puchnie z dumy, że na czele tak zacnego pociągu stoi.




Niestety pod tą maską radości, widać, że Lydce jest chyba jednak smutno, gdyż jedno oczko ktoś jej wyłupił.



Na szczęście silnicy chroni dzielna kłódka...



Czy aby skutecznie, skoro jest założona jedynie na jedno oczko i można łatwo zajrzeć do środka?

Przyjrzyjmy się więc wagonom:



Widać, że niedawno jechały... a przynajmniej w zeszłe chwastokosy Mrugnięcie



Widać, nie próżnują tutaj... tu drugi stopień usprężynowania dzielnie młóci co koła skoszą...



Pierwszy wagon zaprasza nas do środka uniżając przed nami swój stopień...



I otwierając drzwi...



W progu wita nas przystrojona podłoga... widać w dobie dbania o zieleń miast kwiatów inne precjoza sypie się gościom pod nogi...



Rozdzielnia wręcz prosi nas, abyśmy spróbowali rozpalić oświetlenie wagonu...



Oj jakoś się nie zapaliło... czemu się nie świeci?... O oprawki pouciekały... może ich poszukamy...



O... jedna ze wstydu pod krzesło się schowała...



Pewnie bała się, że każemy jej chuchnąć i wyjdzie na jaw kto tyle trunków na wąskim torze obalił...



Inna poszła do przedziału grzewczego... pewnie za potrzebą (wszak między piwem a moczem różnica wynosi paręnaście minut)...



Biedaczka pomyliła się... przecież przedział WC jest po drugiej stronie korytarza... no cóż miejmy nadzieję, że chociaż rozporka nie zapomniała rozpiąć...



Niektóre ławki nie chcą jednak sprawdzać, czy oprawka po powrocie będzie miała sucho w kroku i profilaktycznie przyjmują takie pozy, aby zajęcie ich kolan było niemożliwe.



jeszcze tylko rzut oka czy aby sprzęg hamulcowy dobrze spięty... widać nowoczesne połączenie bezprzewodowe...



Podobnie i konstrukcja wagonu... widać na wzór konstrukcji lotniczych tu walczy się o każdy zbędny gram...

Przejdźmy się jednak do Lxd2... wszak tak smutno stoi osobno, nieśmiało dwa kroki za składem...



Nieśmiało, lecz z otwartymi klapami nas wita.



Chwali się swym alternatorem...



... oraz sprężarką... lecz cóż to... cóż za perwersja... sprężareczka bezwstydnie tak bez osłony?



To pewnie dlatego, że chciała swą chłodnicę ukazać (zachęcić mnie tym samym, aby w stosownym wątku coś o chłodnicach skrobnąć)...



W kabinie widać, że wszystkie przyrządy pomiarowo-kontrolne na miejscu..



Tylko zamontować bezpieczniki i możemy odpalać... nawet fotel już na mechanika czeka..



Lecz gdzie te bezpieczniki... może upadły na podłogę... lecz znaleźć ich nie mogę... oj to chyba jednak dziś nie pojedziemy.
« Ostatnia zmiana: 31 Lipiec 2010, 13:25:53 wysłane przez Phinek » Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #16 : 31 Lipiec 2010, 13:24:22 »
0

A ramach odkurzenia...

... Przejedz się na odcinku Przasnysz-Grudusk, zobacz co się dzieje na szlaku. No proszę.

Brzmi obiecująco... czy można więc prosić o uchylenia rąbka tajemnicy, jakie to zmiany zachodzą?
Zapisane
kgrid
Młotkowy
**
Długość toru:: 124 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #17 : 02 Sierpień 2010, 10:25:44 »
0

Zachodzące zmiany są widoczne gołym okiem. Cudem, kosą, siekierą i randapem ginie trawa, giną krzaki, tylko dzika marchew niestety pozostaje. Inni czarownicy zaś próbują swojej magii przy zielonych i różowo-czerwonych maszynach spalinowych, które poddają się czarom jako tako. Poza tym w Mławie pewna nowość, nazwana przez nas "Pszczołą" super oczowaląca machina jeżdząca remontowana przez nas troche czasu. No i te pojazdy bez szyb które również jakoś tak ładnieją. Tak jak i szlak Mława-Szydłowo ładnieje.

Troche tajemniczo, ażeby nic do końca jasne nie było. Sił i chęci brakuje, ale dzieje się dzieje. Oby się tylko do końca wydarzyło tak jak chcemy Mrugnięcie
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #18 : 02 Sierpień 2010, 23:36:27 »
0

A kto zajmuje się klejeniem szyb z pojedynczych kawałków? A może najpierw magiczny klej zostanie użyty do opraw oświetleniowych?...

Konkrety - nawet w postaci wózka torowego - drezynki... KONKRETY!
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #19 : 04 Sierpień 2010, 01:06:42 »
0

Och zapomniałem jednego ważnego zdjęcia, którego dynamika idealnie pasuje do realiów:



Widać tu wiernego Miłośnika Kolei który wiecznie trwa na posterunku... zaś robiąc kolejne okrążenia sprawia, że wagon mysli że jedzie Chichot
Zapisane
Strony: [1] 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!