Świat kolejek wąskotorowych SMF
26 Styczeń 2020, 13:02:28 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pomoc Transportowa  (Przeczytany 16766 razy)
Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1078 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #20 : 29 Grudzień 2011, 13:26:34 »
0


Czy będą one jeździły czy stały na bocznicy Co? Co?
Jeśli chodzi o Bxhpi to zapewne nie jest to kwestia czy będą jeździły, ale jak szybko to nastąpi (w zależności od ich stanu).
A jakie są plany wykorzystania transporterów? Do prac przy torach?
Zapisane

To jest przekaz.
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2618 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #21 : 29 Grudzień 2011, 13:51:19 »
+1

Teleexpress-owy urywek Uratowali Wagony Wąskotorówki
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Łowca
Młotkowy
**
Długość toru:: 134 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #22 : 29 Grudzień 2011, 15:09:29 »
0

I transporterów i wagonów osobowych mamy obecnie w deficycie, ale transportery szybko polecą w teren, a klasy rumuńskie to się jeszcze okaze kiedy, napewno transportery szybciej.
10 lat postoju pod chmurką, kopniesz w dach to ci noga wejdzie...

Mam nadzieję że brak przekładni nie będzie pretekstem do złomowania wagonu.
Być może, w przyszłości będzie taki popyt na wycieczki koleją wąskotorową, że zebranie nie banalnej kwoty na zakup nowej przekładni nie będzie problemem. Jeśli nie, to zawsze można zamknąć kabiny sterownicze na klucz i używać Mbxd2 jako wagon doczepny. Każde miejsce siedzące może się przydać. Trzeba pamiętać że w Polsce turystyka kolejowa jest na razie mało rozwinięta, z czasem ilość pasażerów może wzrosnąć.

Wagon póki co księgowo ładnie stoi więc jest bezpieczny dopóki sie nie zdekapitalizuje do wartości kuszącej złomiarza - to jeszcze trochę potrwa...
Pieniądze i to nie małe to nie wszystko - trzeba jeszcze mieć gdzie to kupić, a np ten kto ma przekładnię od 308 nie sprzeda jej - zastanów się dlaczego.
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2618 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #23 : 29 Grudzień 2011, 21:01:48 »
+2

Obszerniejsza relacja z transportu. Dobra Nowogardzka.Grudzień 2011 transport taboru do Koszalina.wmv
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
lxd2476kkd
Nowicjusz
*
Długość toru:: 48 m

W terenie W terenie


Manowo Las i nasza rumunka 476


WWW
« Odpowiedz #24 : 29 Grudzień 2011, 22:40:30 »
0

Co to za w ogóle pytanie,czy będą jeździć czy stać na bocznicy!. Nie po to oni ściągą wagony żeby.....stały.Trochę to nie logiczne.Zależy w jakim stanie są klasy rumuńskie,i czy nie wymagają remontu ( tak jak jest w przy pierwszej sprowadzonej doczepie rumuńskiej)
Ale spokojnie. Obie klasy i te 3 transportery będą jeździły to mogę zapewnić na sto procent co do odnowienia to na razie jedna klasa późnej jak będzie kasa to druga
Zapisane
lxd2476kkd
Nowicjusz
*
Długość toru:: 48 m

W terenie W terenie


Manowo Las i nasza rumunka 476


WWW
« Odpowiedz #25 : 29 Grudzień 2011, 22:50:43 »
0


Czy będą one jeździły czy stały na bocznicy Co? Co?
Jeśli chodzi o Bxhpi to zapewne nie jest to kwestia czy będą jeździły, ale jak szybko to nastąpi (w zależności od ich stanu).
A jakie są plany wykorzystania transporterów? Do prac przy torach?
Plany są takie ze te transportery będą woziły podkłady i szyny na odbudowę Lini Manowo-Rosnowo
Zapisane
WIĆUŚ
Mechanik
***
Długość toru:: 236 m

W terenie W terenie

kolejkowy zawrót głowy


WWW
« Odpowiedz #26 : 29 Grudzień 2011, 23:05:22 »
0

...ten kto ma przekładnię od 308 nie sprzeda jej - zastanów się dlaczego.

Zawsze można zamówić nową przekładnie, zaprojektowana od podstaw, u jakiegoś producenta taboru. Tak, zdaję sobie sprawę z tego że cena takiej usługi jest astronomiczna.

Nie wiem czy wiesz, ale staram się obrzucać wszystkich argumentami, często absurdalnymi, aby tylko nie doszło do zezłomowania tego wagonu
Zapisane

Blog o mojej kolei ogrodowej: http://kolejogrodowa.blogspot.com/
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1513 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #27 : 29 Grudzień 2011, 23:15:02 »
0

To już prościej chyba adaptować cały układ napędowy ze współczesnego autobusu . Swoją drogą dobranie przekładni pod parametry też nie powinno być problemem (przy tradycyjnym założeniu, że Mikołaj S. vel "Święty" przyniósł grubą kopertę)...
« Ostatnia zmiana: 29 Grudzień 2011, 23:48:19 wysłane przez 2xm » Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
Karol
Zawiadowca
****
Długość toru:: 357 m

W terenie W terenie


Gdiniô


« Odpowiedz #28 : 30 Grudzień 2011, 19:11:36 »
0

Opuszczona od dekady niezdewastowana lokomotywownia z taborem w środku to jakaś dziwna anomalia w porównaniu do reszty kraju. ZN trzyma tam ochroniarza czy też może jakaś groźba klątwy odstrasza wandali?
Zapisane

.
Łowca
Młotkowy
**
Długość toru:: 134 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #29 : 30 Grudzień 2011, 20:51:55 »
0

Tabor jest pilnowany - przynajmniej oficjalnie. Ale dla chcącego nie ma nic trudnego - a zwłaszcza w dobie tzw korupcji.
Kolega niech obrzuca argumentami własciciela wagonu a nie publikę, która i tak tego wagonu nie kupi!
Wagon póki co jest bezpieczny.

A kiedy klasy wyjadą to się jeszcze okaże.
Zapisane
WIĆUŚ
Mechanik
***
Długość toru:: 236 m

W terenie W terenie

kolejkowy zawrót głowy


WWW
« Odpowiedz #30 : 31 Grudzień 2011, 08:15:04 »
0

A pługu 803S - 01 nie bierzecie? 
Zapisane

Blog o mojej kolei ogrodowej: http://kolejogrodowa.blogspot.com/
Łowca
Młotkowy
**
Długość toru:: 134 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #31 : 31 Grudzień 2011, 17:54:41 »
0

Jak zaczną - rozdawać - to weźmiemy.

Tak na marginesie to silnika już w nim nie ma.
« Ostatnia zmiana: 02 Sierpień 2012, 04:52:18 wysłane przez Paweł Niemczuk » Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!