Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 04:39:35 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2] 3 4 ... 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Transport ciągnika CW34  (Przeczytany 73052 razy)
Romas
Zawiadowca
****
Długość toru:: 410 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #20 : 03 Listopada 2010, 18:27:07 »
0

Z jednej strony rozumiem pewne zniecierpliwienie. Z drugiej jednak dziwię się zapałowi, z jakim temat drążysz. Rozumiem, że dyplomy są najważniejsze i to im właśnie powinniśmy nadać najwyższy priorytet. Rozumiem, że takie "drobiazgi", jak uzgodnienia z wykonawcą autostrady A1 (która najprawdopodobniej spowoduje zamknięcie GKW na niemal cały przyszły sezon), poszukiwanie funduszy na zapłacenie rachunku za prąd (bo inaczej za 3 tygodnie światło zgaśnie), przygotowywanie dokumentacji do UTK (bo inaczej przyjdzie pan urzędnik i zamknie biznes)  to wszystko powinno mieć priorytet niższy?
Jest mi niezręcznie i cierpię z tego powodu, że wiecznie coś jest na ostatnią chwilę, albo i wręcz po deklarowanym przez nas terminie, denerwuje mnie to i deprymuje. Niemniej jednak zasoby ludzkie są bardzo skromne (sprawy administracyjne prowadzi de facto 1 osoba stale i 2 dorywczo), ilość zadań ogromna, a niektóre terminy nieubłagane i nieprzekraczalne. Siłą rzeczy niektóre zadania MUSZĄ poczekać na swoją kolejkę. Mając do wyboru: zbankrutować, tłumaczyć się przed urzędnikami, czy świecić oczami za spóźnione wywiązanie się  ze zbobowiązań, zazwijmy je, honorowych typu omawiane dyplomy, z przykrością i z konieczności wybieramy to ostatnie. Proszę zatem o zrozumienie i wrzucenie co nieco na luz.

Wiem, że są ważniejsze rzeczy od takiego drobiazgu, o który pytałem. Jedynie Ty odpowiedziałeś rzeczowo. I jak pisałem wcześniej, nie chodzi mi bynajmniej o jakiś kawałek papieru.

Cytuj
Proszę zatem o zrozumienie i wrzucenie co nieco na luz.

A dla ćwiczenia proponuję podzielić zebraną kwotę przez liczbę zarejestrowanych użytkowników forum.



A ja proponuję wszystkim zainteresowanym dyplomami , wydrukowanie sobie potwierdzenia przelewu, oprawienie w ramkę i traktowanie jako dyplomu od GKW. Ewentualnie można powiększyć, coby bardziej widoczne dla postronnych było.
Zapisane
Skytruck
Nowicjusz
*
Długość toru:: 28 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #21 : 03 Listopada 2010, 18:48:45 »
0


A ja proponuję wszystkim zainteresowanym dyplomami , wydrukowanie sobie potwierdzenia przelewu, oprawienie w ramkę i traktowanie jako dyplomu od GKW. Ewentualnie można powiększyć, coby bardziej widoczne dla postronnych było.

Więc jeszcze raz piszę: nie chodzi o kawałek papieru. Chodzi o deklaracje.
Zapisane
Ariel Ciechański
Administrator
*****
Długość toru:: 973 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #22 : 03 Listopada 2010, 19:48:52 »
0


Więc jeszcze raz piszę: nie chodzi o kawałek papieru. Chodzi o deklaracje.

Staaary daj sobie na duży luz. Ja jakoś z powodu braku pisemnego podziękowania od chłopaków nie popadłem w kompleksy... A w sumie powinienem mieć większe od Ciebie prawo co najmniej obnoszenia na rękach po stacji Bytom Karb Wąsk :-D
Zapisane

Pozdr.<br />CAr.<br />
kamicz
SGKW
*
Długość toru:: 298 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #23 : 03 Listopada 2010, 20:19:51 »
0

A w sumie powinienem mieć większe od Ciebie prawo co najmniej obnoszenia na rękach po stacji Bytom Karb Wąsk :-D

Racja, święta racja 
Zapisane

Pozdrawiam, Kamil
Górnośląskie Koleje Wąskotorowe
www.sgkw.eu
Skytruck
Nowicjusz
*
Długość toru:: 28 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #24 : 04 Listopada 2010, 07:12:10 »
+1


Więc jeszcze raz piszę: nie chodzi o kawałek papieru. Chodzi o deklaracje.

Staaary daj sobie na duży luz. Ja jakoś z powodu braku pisemnego podziękowania od chłopaków nie popadłem w kompleksy


Staaary, czy ja wpadłem w kompleksy?  Są poważniejsze sprawy w życiu jak jakiś kawałek papieru, (i noszenie na rękach; nigdzie nie napisałem, że czegoś takiego oczekuję.)

Wróćmy do faktów:

1. Tak, wpłaciłem pewną kwotę na konto GKW.
2. Tak,  namówiłem do tego kilka osób zupełnie nie zainteresowanych wąskotorówkami
3. NIE OCZEKIWAŁEM NICZEGO W ZAMIAN.
4. Z różnego rodzaju deklaracjami , dla bioroących udział w zbiórce wystąpili przedstawiciele GKW (szerzej - patrz poniżej)
5. Zadałem pytanie, czy deklaracje zostaną spełnione.

W celu doprecyzowania punktu 3 - nie warunkowałem wpłaty jakiejkolwiek kwoty za jakikolwiek rewanż
"Dyplomik" - po tym jak jego wystawienie zadeklarowali przedstawiciele GKW również na tym forum- miał w moim zamierzeniu być formą podziękowania właśnie dla tych osób (podkreślam dla czytających zbyt szybko: nie dla mnie), które nie interesują się kolejami wąskotorowymi (patrz punkt 2), a jednak poświęciły kilka groszy na uratowanie kolejowego eksponatu. O taki dyplom dla osób, które udało mi się zaangażować w zbiórkę, a które jak napisałem są zupełnie obojętne na koleje wąskotorowe, zapytałem przedstawiciela GKW. Otrzymałem odpowiedź twierdzącą, że taka forma podziękowania jest możliwa do zaakceptowania. I stąd moje pytanie o wywiązanie się z deklaracji. I o to tylko spytałem na tym forum. A nie -jak się mi tu imputuje - kiedy dostanę dyplom i że oczekuję jakichś oklasków.

Czy wszystko jasne, czy coś jeszcze doprecyzować?

Myślę, że temat można zamknąć.
« Ostatnia zmiana: 04 Listopada 2010, 11:18:37 wysłane przez Skytruck » Zapisane
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1840 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #25 : 04 Listopada 2010, 11:25:13 »
+1

Zatem niech mi będzie wolno raz jeszcze, ostatni, jak sądzę, zabrać głos w sprawie zbiórki i dyplomów:

1. Tak, publicznie obiecaliśmy przesłanie / wręczenie darczyńcom dyplomów z podziękowaniami
2. Wymyśliliśmy sobie pewien szczególny wzór dyplomu, wzrowowany na dyplomach kolejowych z lat tzw. socjalizmu, a nie tylko zwyczajny czarno - biały wydruk kartce formatu A4
3. Tak, wręczenie / wysłanie w/w dyplomów opóźniło się dość poważnie
4. Tak, wiemy, że to nieeelegancko, ale, kurde bele, doba ma tylko 24 godziny!
5. Tak, wiemy, że dyplom to "tylko" drobiazg. Ale takich drobiazgów mamy do załatwienia mnóstwo
6. Tak, dyplomy dotrą do darczyńców. Namiary mamy zgromadzone.
7. Nie, nie wiem, kiedy dotrą. Raz jeszcze proszę o cierpliwość i zrozumienie.
Zapisane
wars98
Czytelnik

Długość toru:: 9 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #26 : 25 Lipca 2012, 18:46:42 »
+3

Witam,
Jak CW-34 wygląda obecnie? Co przez te blisko 2 lata zrobiono przy nim? Można liczyć na jakieś zdjęcia i informacje?
Pozdrawiam
wars98
Zapisane
Leśny Dziadek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 919 m

W terenie W terenie


http://www.strzelnicahistoryczna.pl


WWW
« Odpowiedz #27 : 26 Lipca 2012, 22:27:35 »
0

(OT będzie)

Wars98 na naszym skromnym forum...!!!
Mamo, boję się - czytałem czasem forum Odkrywcy  Szok
Zapisane

buczek_pkp
Zawiadowca
****
Długość toru:: 405 m

W terenie W terenie

PKP InterCity, Wąski w Piasecznie


« Odpowiedz #28 : 26 Lipca 2012, 22:49:58 »
+5

OOOOO nareszcie temat się ruszył. Jako, że uczestniczyłem przy transporcie tego o to ciągnika, kóry lepiej nazwać czołgiem ciekawi mnie jak tam się czuje?? Robiąc przy nim ognicho mieliśmy super plany, które dotyczyły jego odpalenia... Oj kolejnego dnia łeb troche bolał od tych pomysłów... Będąc ostatnio w Bytomiu jednak go nie widziałem Co?   Panowie w takim razie kiedy odpalamy go jeżeli on w ogóle gdzieś jest na stacji. Jak coś to BUCZEK & Kucyk deklarują swoją pomoc w odpalaniu tego sprzętu. Jednak nie ma to jak poczuć się załoga Rudego 102:D:D:D  Fajnie by było jak by odpaliło się CW34 i zaprosiło się ekipe z Sosnowca z nowym ciągnikiem na bazie twardego. Naczelnik z Sosnowca mógłby się pochwalić, że przekazany czołg jest na chodzie, a wy jako GKW, że daliście rade go odpalić... No to jak towarzysze??? Tu nie ma co medytować!!!
« Ostatnia zmiana: 26 Lipca 2012, 22:55:21 wysłane przez buczek_pkp » Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #29 : 03 Sierpnia 2012, 23:14:57 »
0

BUCZEK & Kucyk deklarują swoją pomoc w odpalaniu tego sprzętu
Aby nie zasypiać gruszek (z wierzby) w popiele informuję lojalnie, że przybywamy w przyszły piątek. Przybycie nie podlega dyskusjom. No, chyba że przy solidnym blacie...  Spoko
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #30 : 03 Sierpnia 2012, 23:43:34 »
0

Dajcie znać czy udało Wam się uruchomić ciągnik albo w jakim on jest stanie. Taki półczołg to skarb i mam nadzieję że koledzy z SGKW wraz z Wami uruchomią go To może być rewelacyjna atrakcja by pasażerowie mogli przejechać się czołgiem
Zapisane
Brood.K
Dyrektor
*****
Długość toru:: 793 m

W terenie W terenie


Nic na siłę. Weź większy młotek.


WWW
« Odpowiedz #31 : 04 Sierpnia 2012, 08:40:36 »
0

Z tego co pamiętam z materiałów "drogówki" (czyli powiedzmy że obecnej PLK-i), to w Polsce są bodajże tylko 3 sztuki... A atrakcja rzeczywiście, jedyna w swoim rodzaju. A jak się go uda uruchomić, to może udałoby się wygospodarować dla niego jakiś nieduży teren w stylu toru dla quadów?
Zapisane

buczek_pkp
Zawiadowca
****
Długość toru:: 405 m

W terenie W terenie

PKP InterCity, Wąski w Piasecznie


« Odpowiedz #32 : 04 Sierpnia 2012, 13:17:32 »
0

Dajcie znać czy udało Wam się uruchomić ciągnik albo w jakim on jest stanie. Taki półczołg to skarb i mam nadzieję że koledzy z SGKW wraz z Wami uruchomią go To może być rewelacyjna atrakcja by pasażerowie mogli przejechać się czołgiem


Niestety wpadniemy tylko przelotem wracając z Rud i akcji pt. Odpalamy kolejne rumuny A jak czasu starczy to może za jakiegoś stara strażackiego się wezmę...
Zapisane
Leśny Dziadek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 919 m

W terenie W terenie


http://www.strzelnicahistoryczna.pl


WWW
« Odpowiedz #33 : 05 Sierpnia 2012, 12:36:24 »
0

Jako miłośnik 4 pancernych i Rudego 102 poproszę o stosowną fotorelację. Pożyczyć Wam hełmofon?  

Całkiem na serio pytanie - czy ten egzemplarz ma system łączności wewnętrznej, czy wojsko przekazując podwozie do PKP, zdemontowało wszystko i przekazało "wydmuszkę" z samym silnikiem? Prośba o sprawdzenie!
Zapisane

buczek_pkp
Zawiadowca
****
Długość toru:: 405 m

W terenie W terenie

PKP InterCity, Wąski w Piasecznie


« Odpowiedz #34 : 05 Sierpnia 2012, 19:19:31 »
0

Popatrzymy, obadamy i stosowną fotorelację zemieścimy
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #35 : 05 Sierpnia 2012, 20:08:24 »
0

A czemu koledzy z GKW nie wypowiadają się w temacie??
Zapisane
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1840 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #36 : 05 Sierpnia 2012, 20:24:27 »
0

Koledzy z GKW w sezonie zaglądają w sezonie na forum wyjątkowo rzadko. Jak by to ująć - są trochę zajęci. Pewnie jak będą mieli chwilę albo dwie, to się wypowiedzą.
Ja akurat od przeszło 5 lat mieszkam w Warszawie, w Karbiu bywam rzadko, nie czuję się zatem kompetentny do wypowiadania w tej sprawie. Po prostu nie jestem do końca zorientowany w bieżących sprawach.
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #37 : 05 Sierpnia 2012, 20:32:04 »
+1

Koledzy z GKW zaglądają w sezonie na forum wyjątkowo rzadko. Jak by to ująć - są trochę zajęci. Pewnie jak będą mieli chwilę albo dwie, to się wypowiedzą.
Ja akurat od przeszło 5 lat mieszkam w Warszawie, w Karbiu bywam rzadko, nie czuję się zatem kompetentny do wypowiadania w tej sprawie. Po prostu nie jestem do końca zorientowany w bieżących sprawach.


Patrząc po statystykach to jest trochę inaczej, ale ja sie nie znam, ja tu tylko taborem handluje, całe szczęście nie czołgami...
Zapisane
mastif
SGKW
*
Długość toru:: 83 m

W terenie W terenie

coś tam z elektryką


« Odpowiedz #38 : 06 Sierpnia 2012, 21:07:33 »
0

Dajcie znać czy udało Wam się uruchomić ciągnik albo w jakim on jest stanie. Taki półczołg to skarb i mam nadzieję że koledzy z SGKW wraz z Wami uruchomią go To może być rewelacyjna atrakcja by pasażerowie mogli przejechać się czołgiem
OOOOO nareszcie temat się ruszył. Jako, że uczestniczyłem przy transporcie tego o to ciągnika, kóry lepiej nazwać czołgiem ciekawi mnie jak tam się czuje?? Robiąc przy nim ognicho mieliśmy super plany, które dotyczyły jego odpalenia... Oj kolejnego dnia łeb troche bolał od tych pomysłów... Będąc ostatnio w Bytomiu jednak go nie widziałem Co?   Panowie w takim razie kiedy odpalamy go jeżeli on w ogóle gdzieś jest na stacji. Jak coś to BUCZEK & Kucyk deklarują swoją pomoc w odpalaniu tego sprzętu. Jednak nie ma to jak poczuć się załoga Rudego 102:D:D:D  Fajnie by było jak by odpaliło się CW34 i zaprosiło się ekipe z Sosnowca z nowym ciągnikiem na bazie twardego. Naczelnik z Sosnowca mógłby się pochwalić, że przekazany czołg jest na chodzie, a wy jako GKW, że daliście rade go odpalić... No to jak towarzysze??? Tu nie ma co medytować!!!
koledzy można  się dogadać w sprawie uruchomienia  tego czołgu ale jak już koledzy wpadną z wizytą lub wizytacją...
to będzie wskazane abyście  mieli przy sobie w zanadrzu:
kpl aku do rozruchu ciągnika,
kpl olejów do wymiany płynów ustrojowych w tym "maluchu",
kpl narzędzi potrzebnych do sprawdzeń odpowiednich punktów przewidzianych DTR lub innym wojskowym dokumentem aby się nie rozsypał od samej próby ruszenia,
jednego pana co wie które dźwignie do czego służą i co w jakiej kolejności pociągnąć tak jak np. na czajniku czy LXsie- bo trzeba pamiętać ze toto nie tylko jeździ do przodu i tyłu ale też potrafi w miejscu  w bok się obróćić
z dwie beczki paliwa do prowadzenia prób rozruchowych...i
i..... tu sobie można dopisać jeszcze listę
jak to wszystko macie na ladzie serdecznie zapraszamy \
jak nie macie to sorry -my też nie,
i wtedy to sobie możemy siąść na ławeczkach w cieniu szeleszczących brzóz i pogawędzić sobie o .....(temat dowolny okołokolejkowy )np wpływ kolejności odpaleń maszyn z hp na torowisko z rudach albo czy nasza równia stacyjna (podkreślmy tutaj największa w POLSCE) byłaby dobrym miejscem do prób rozruchowych tych maszyn, itp...

 
Jako miłośnik 4 pancernych i Rudego 102 poproszę o stosowną fotorelację. Pożyczyć Wam hełmofon? 

Całkiem na serio pytanie - czy ten egzemplarz ma system łączności wewnętrznej, czy wojsko przekazując podwozie do PKP, zdemontowało wszystko i przekazało "wydmuszkę" z samym silnikiem? Prośba o sprawdzenie!
z tego co oblukałem jak byłem wewnątrz maszyny to resztki tego systemu były , podkreślę resztki ,wewnątrz maszyna miała też powstawiane metalowe ściany  i wzmocnienia , pod wciągarkę
Koledzy z GKW zaglądają w sezonie na forum wyjątkowo rzadko. Jak by to ująć - są trochę zajęci. Pewnie jak będą mieli chwilę albo dwie, to się wypowiedzą.
Ja akurat od przeszło 5 lat mieszkam w Warszawie, w Karbiu bywam rzadko, nie czuję się zatem kompetentny do wypowiadania w tej sprawie. Po prostu nie jestem do końca zorientowany w bieżących sprawach.


Patrząc po statystykach to jest trochę inaczej, ale ja sie nie znam, ja tu tylko taborem handluje, całe szczęście nie czołgami...
co świetnie koledze idzie z tego co się orientuję, można wręcz powiedzieć że z kolegi to potentat jak na standardy wąskotorowe, po tylu latach w interesie może by tak mecenasik nad jakąś maszyną objąć ,postawę prospołeczną pokazać,
 a czy kolega może chce trochę poszerzyć profil działalności  to u nas to chyba kokosów nie zarobi tylko jeden egzemplarz w dodatku bez wieży , to tak jakby PX-a bez kotła kupić, w dodatku nie na sprzedaż. ale gdyby co to polecam aukcje AMW można wytargać całkiem ciekawy sprzęt wojskowy,
Z tego co pamiętam z materiałów "drogówki" (czyli powiedzmy że obecnej PLK-i), to w Polsce są bodajże tylko 3 sztuki... A atrakcja rzeczywiście, jedyna w swoim rodzaju. A jak się go uda uruchomić, to może udałoby się wygospodarować dla niego jakiś nieduży teren w stylu toru dla quadów?

mamy taki teren idealny -zwie sie "kojowisko", mieści się na działce za lokomotywownią  i zawiera sporą ilość mieszkań i kontenerów z elementem z bytomia -akurat idealny do prób takiej maszyny w warunkach crosowych i bojowych  Spoko
BUCZEK & Kucyk deklarują swoją pomoc w odpalaniu tego sprzętu
Aby nie zasypiać gruszek (z wierzby) w popiele informuję lojalnie, że przybywamy w przyszły piątek. Przybycie nie podlega dyskusjom. No, chyba że przy solidnym blacie...  Spoko
a będzie ten słynny żółtanol?Co? bo jak tak to przerywam swój urlop i osobiście szykuję ławę...\nastawczą przykrytą białym śląskim obrusem
na tym kończę swój przydługi wywód w sprawie cw34 i wracam do butelki zimnego dobrego raciborskiego miodowego i klasycznego idealnie smakującego w ten duszny poniedziałkowy wieczór,  myślę że to wskutek atmosfery na zewnątrz  a nie  na tym wątku
Zapisane

Używaj polskich znaków. Wszak jest różnica, czy robisz komuś "łaskę" czy "laskę". Prof. J. Bralczyk
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #39 : 06 Sierpnia 2012, 21:39:51 »
0

jak to wszystko macie na ladzie serdecznie zapraszamy
No to się meldujemy w piątek.

a będzie ten słynny żółtanol?Co?
No, ba! O to niech Kolegę głowa nie boli, wszak jak bez tego technologicznego płynu eksploatacyjnego uruchamiać czołg?
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Strony: 1 [2] 3 4 ... 6   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!