Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 04:43:11 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 ... 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Transport ciągnika CW34  (Przeczytany 73054 razy)
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1840 m

W terenie W terenie



WWW
« : 10 Sierpnia 2010, 20:39:23 »
0

Dzięki staraniom Kamicza oraz pomocy kolegów z PSMK udało się pozyskać nieodpłatnie z Polskich Linii Kolejowych cieżki ciągnik ewakuacyjny typu CW34 zbudowany na bazie czołgu T-34 (to czołg tego samego typu, co słynny Rudy 102, hehe).

Po sprowadzeniu maszyny na Karb planowane jest jej uruchomienie i zachowanie jako sprawnego technicznie eksponatu.

Aktualnie potrzebne są fundusze na jego transport z Sosnowca do Bytomia Karbia - około 2000 złotych. Czas na zabranie maszyny mamy do końca sierpnia. Proszę o wsparcie.

Ze swojej strony deklaruję wpłatę 70 zł (być może dam radę więcej, ale to się okaże).

W razie czego proszę o kontakt albo z Kamilem:

k.czarnecki@sgkw.eu

albo ze mną:

p.niemczuk@sgkw.eu


Z góry dziękuję i proszę o szybki kontakt - sprawa jest w miarę pilna!
« Ostatnia zmiana: 30 Sierpnia 2010, 00:02:23 wysłane przez Paweł Niemczuk » Zapisane
Bartosz Uryga
Moderator
*****
Długość toru:: 343 m

W terenie W terenie


WRS Bytom Karb


« Odpowiedz #1 : 18 Sierpnia 2010, 12:07:03 »
0

Dzięki uprzejmości zaprzyjaźnionej firmy transportowej udało się zorganizować bezpłatny transport między Sosnowcem i Bytomiem. Pozostaje więc tylko kwestia załadowania czołgu w bazie pociągu ratunkowego oraz rozładowanie na stacji w Karbiu. W Sosnowcu skorzystamy z dźwigu EDK z PLK - niestety bezpłatna usługa nie wchodzi w grę. Za godzinę pracy EDK trzeba zabulić 305 zł netto za godzinę. Koszt rozładowania dźwigiem 70 to koszt 270 zł netto za godzinę plus dojazd płatny 20 zł za km.

Osoby, które wspomogą transport CW-34 mają zagwarantowaną możliwość przejażdżki i poprowadzenia czołgu. Oczywiście jak tylko usprawnimy go na tyle, że będzie mógł poruszać się na własnych gąsienicach Chichot

Chętnych prosimy o kontakt z kol. Kamiczem: k.czarnecki@sgkw.eu, tel. 0-513 560 894.

Pozdrawiam!
BU
Zapisane

'Każdy dzień jest podróżą...'

www.sgkw.eu
OczeQ
Moderator
*****
Długość toru:: 524 m

W terenie W terenie


Wariat torowy


oczeq
WWW
« Odpowiedz #2 : 28 Sierpnia 2010, 11:49:57 »
0

...Już w nowym domu: 



Zapisane

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #3 : 28 Sierpnia 2010, 11:53:33 »
0

 Szok Jak żeście nim zjechali z lawety?
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
musso
SGKW
*
Długość toru:: 25 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #4 : 28 Sierpnia 2010, 11:57:51 »
0

Rozładowaliśmy go dźwigiem bodajże 80-tonowym 
Zapisane
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1840 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #5 : 30 Sierpnia 2010, 00:04:18 »
0

Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli finansowo transport tej cudownej maszyny.
Wsparliście nas, drodzy Koledzy, kwotą 500 złotych z haczykiem. Jesteście wielcy. DZIĘKUJEMY!!
Zapisane
MichałŁ
Dyrektor
*****
Długość toru:: 673 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #6 : 30 Sierpnia 2010, 07:38:28 »
0

Ale elegancka maszyna zawsze zastanawiałem się jak wyglądała wersja ciągnika na T 34 bo na żywca to widziałem tylko ewakuacyjną wersję T 54. Wyciągała na górkę węglarki bez wózków i zagrzebaną po osie w błocie Fadromę (w Fadromie koła były zablokowane).
Widzę że ten CW 34 to wygląda jak by powstał na bazie SU 85 http://www.o5m6.de/su_85.html

I jeszcze jedno kiedyś natknąłem się na takie coś http://instrukcja.pl/i/czolgi_instrukcja_mechanika_lwp Pewnie wy macie jakieś DTR tego. ale może się przyda.
Zapisane
Bartosz Uryga
Moderator
*****
Długość toru:: 343 m

W terenie W terenie


WRS Bytom Karb


« Odpowiedz #7 : 01 Września 2010, 17:57:05 »
0

Osoby, które dokonały wpłat-składek na transport CW34 bardzo proszę o kontakt ze mną - 0/600 390 992 lub b.uryga@sgkw.eu. Musimy ustalić na jaki adres wysłać podziękowania!
Zapisane

'Każdy dzień jest podróżą...'

www.sgkw.eu
buczek_pkp
Zawiadowca
****
Długość toru:: 405 m

W terenie W terenie

PKP InterCity, Wąski w Piasecznie


« Odpowiedz #8 : 11 Października 2010, 20:35:48 »
0

Panowie!!! I jak tam prace przy uruchomieniu maszyny??? Są jakieś postępy??? 
Zapisane
musso
SGKW
*
Długość toru:: 25 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #9 : 12 Października 2010, 19:12:07 »
0

Aktualnie maszyna zabezpieczona jest przed zimą i ewentualnymi kradzieżami(zabezpieczone wszystkie włazy itp.)
Co do uruchomienia CW to nastąpi no najszybciej na wiosnę przyszłego roku.
Zapisane
Skytruck
Nowicjusz
*
Długość toru:: 28 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #10 : 30 Października 2010, 12:25:04 »
0

Osoby, które dokonały wpłat-składek na transport CW34 bardzo proszę o kontakt ze mną - 0/600 390 992 lub b.uryga@sgkw.eu. Musimy ustalić na jaki adres wysłać podziękowania!

Dostał ktoś jakiś dyplomik, czy skończyło się na obietnicach?
Zapisane
Senda
Moderator
*****
Długość toru:: 179 m

W terenie W terenie

Mariusz Senderowski


« Odpowiedz #11 : 30 Października 2010, 21:31:32 »
0


Dostał ktoś jakiś dyplomik, czy skończyło się na obietnicach?

A czy to takie ważne? Grunt, że maszyna jest na Karbiu.
Zapisane
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1840 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #12 : 31 Października 2010, 02:59:35 »
0

Oj, Mariusz, nie bądź taki zgryżliwy... Sam zaliczam się do tych, którym dyplomik się należy. Z drugiej jednak strony wiem ile jest roboty. Taaa, wiem, też, że to wieczna wymówka - zawalenie robotą... Kiedy, cholera, wiecznie prawdziwa...
Zapisane
Skytruck
Nowicjusz
*
Długość toru:: 28 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #13 : 31 Października 2010, 08:03:03 »
0


Dostał ktoś jakiś dyplomik, czy skończyło się na obietnicach?

A czy to takie ważne? Grunt, że maszyna jest na Karbiu.

Ważne są obietnice i deklaracje. A zwłaszcza ich dotrzymywanie. Gdyby nie zadeklarowano dyplomików to nie byłoby sprawy.
Zresztą dyplomiki to nie jedyna deklaracja jaka została złożona. Najłatwiejsza za to do zrealizowania.
Zapisane
walec93
Nowicjusz
*
Długość toru:: 14 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #14 : 01 Listopada 2010, 01:13:08 »
0

Musso - na wiosnę wpadnę porobić wam ten CW mam schematy itd. Jak coś jesteśmy w kontakcie
Zapisane
Senda
Moderator
*****
Długość toru:: 179 m

W terenie W terenie

Mariusz Senderowski


« Odpowiedz #15 : 03 Listopada 2010, 10:18:04 »
0

Oj, Mariusz, nie bądź taki zgryżliwy...

Opacznie mnie zrozumiałeś. Nigdy nawet nie pomyślałbym, aby po wpłaceniu darowizny oczekiwać czy też domagać się oficjalnego podziękowania - oto mi się rozchodziło.

Pozdr.
Mariusz
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #16 : 03 Listopada 2010, 10:54:12 »
0

Osoby, które dokonały wpłat-składek na transport CW34 bardzo proszę o kontakt ze mną - 0/600 390 992 lub b.uryga@sgkw.eu. Musimy ustalić na jaki adres wysłać podziękowania!

Dostał ktoś jakiś dyplomik, czy skończyło się na obietnicach?
Czy to jest twoje największe osiągnięcie życiowe i potrzebujesz na to jakiegoś potwierdzenia??
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Skytruck
Nowicjusz
*
Długość toru:: 28 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #17 : 03 Listopada 2010, 11:42:18 »
0

Osoby, które dokonały wpłat-składek na transport CW34 bardzo proszę o kontakt ze mną - 0/600 390 992 lub b.uryga@sgkw.eu. Musimy ustalić na jaki adres wysłać podziękowania!

Dostał ktoś jakiś dyplomik, czy skończyło się na obietnicach?
Czy to jest twoje największe osiągnięcie życiowe i potrzebujesz na to jakiegoś potwierdzenia??

Oczywiście, że nie. Proponuję przeczytać mój post ze zrozumieniem. A potem jeszcze raz.
Skąd w ogóle założenie, że ja coś wpłaciłem? Napisałem coś takiego? A nawet jeśli coś wpłaciłem, to nie dlatego, że oczekiwałem jakichś oklasków. I nie o to jest pytanie w poście. Tylko o dotrzymywanie obietnic.
Zapisane
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1840 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #18 : 03 Listopada 2010, 12:40:13 »
0

Z jednej strony rozumiem pewne zniecierpliwienie. Z drugiej jednak dziwię się zapałowi, z jakim temat drążysz. Rozumiem, że dyplomy są najważniejsze i to im właśnie powinniśmy nadać najwyższy priorytet. Rozumiem, że takie "drobiazgi", jak uzgodnienia z wykonawcą autostrady A1 (która najprawdopodobniej spowoduje zamknięcie GKW na niemal cały przyszły sezon), poszukiwanie funduszy na zapłacenie rachunku za prąd (bo inaczej za 3 tygodnie światło zgaśnie), przygotowywanie dokumentacji do UTK (bo inaczej przyjdzie pan urzędnik i zamknie biznes)  to wszystko powinno mieć priorytet niższy?
Jest mi niezręcznie i cierpię z tego powodu, że wiecznie coś jest na ostatnią chwilę, albo i wręcz po deklarowanym przez nas terminie, denerwuje mnie to i deprymuje. Niemniej jednak zasoby ludzkie są bardzo skromne (sprawy administracyjne prowadzi de facto 1 osoba stale i 2 dorywczo), ilość zadań ogromna, a niektóre terminy nieubłagane i nieprzekraczalne. Siłą rzeczy niektóre zadania MUSZĄ poczekać na swoją kolejkę. Mając do wyboru: zbankrutować, tłumaczyć się przed urzędnikami, czy świecić oczami za spóźnione wywiązanie się  ze zbobowiązań, zazwijmy je, honorowych typu omawiane dyplomy, z przykrością i z konieczności wybieramy to ostatnie. Proszę zatem o zrozumienie i wrzucenie co nieco na luz.
Zapisane
Skytruck
Nowicjusz
*
Długość toru:: 28 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #19 : 03 Listopada 2010, 13:05:00 »
0

Z jednej strony rozumiem pewne zniecierpliwienie. Z drugiej jednak dziwię się zapałowi, z jakim temat drążysz. Rozumiem, że dyplomy są najważniejsze i to im właśnie powinniśmy nadać najwyższy priorytet. Rozumiem, że takie "drobiazgi", jak uzgodnienia z wykonawcą autostrady A1 (która najprawdopodobniej spowoduje zamknięcie GKW na niemal cały przyszły sezon), poszukiwanie funduszy na zapłacenie rachunku za prąd (bo inaczej za 3 tygodnie światło zgaśnie), przygotowywanie dokumentacji do UTK (bo inaczej przyjdzie pan urzędnik i zamknie biznes)  to wszystko powinno mieć priorytet niższy?
Jest mi niezręcznie i cierpię z tego powodu, że wiecznie coś jest na ostatnią chwilę, albo i wręcz po deklarowanym przez nas terminie, denerwuje mnie to i deprymuje. Niemniej jednak zasoby ludzkie są bardzo skromne (sprawy administracyjne prowadzi de facto 1 osoba stale i 2 dorywczo), ilość zadań ogromna, a niektóre terminy nieubłagane i nieprzekraczalne. Siłą rzeczy niektóre zadania MUSZĄ poczekać na swoją kolejkę. Mając do wyboru: zbankrutować, tłumaczyć się przed urzędnikami, czy świecić oczami za spóźnione wywiązanie się  ze zbobowiązań, zazwijmy je, honorowych typu omawiane dyplomy, z przykrością i z konieczności wybieramy to ostatnie. Proszę zatem o zrozumienie i wrzucenie co nieco na luz.

Wiem, że są ważniejsze rzeczy od takiego drobiazgu, o który pytałem. Jedynie Ty odpowiedziałeś rzeczowo. I jak pisałem wcześniej, nie chodzi mi bynajmniej o jakiś kawałek papieru.

Cytuj
Proszę zatem o zrozumienie i wrzucenie co nieco na luz.

A dla ćwiczenia proponuję podzielić zebraną kwotę przez liczbę zarejestrowanych użytkowników forum. I potem zapytać o życiowe osiągnięcia

« Ostatnia zmiana: 03 Listopada 2010, 18:47:41 wysłane przez Skytruck » Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 6   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!