obserwator
|
 |
« : 17 Listopada 2010, 14:06:17 » |
0
|
Z informacji od pracowników pleszewskiej kolejki wynika że idą ku końcowi prace nad renowacją wagonu motorowego Mbxd1-168 , przeznaczonego do zasbów kolejki Milickiej. Trwają rozmowy z włascicielem na temat organizacji przejazdów pożegnalnych dla MK.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #1 : 17 Listopada 2010, 14:52:44 » |
0
|
Trwają rozmowy z włascicielem na temat organizacji przejazdów pożegnalnych dla MK.
Skąd takie info hm...? Jesli będą jakiekolwiek jazdy testowe to niestety na pewno nie dla szerokopojętej grupy zwaej MK. Poza tym wagon jest niekompletny, no chyba ze sie cudownie odnajdą wybieraki zmiany biegów a i ktoś zasponsoruje drobną konserwację układu biegowego.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
brok
|
 |
« Odpowiedz #2 : 17 Listopada 2010, 15:51:35 » |
0
|
(...) Trwają rozmowy z włascicielem na temat organizacji przejazdów pożegnalnych dla MK.
I jak to w ostatnim czasie bywa (przy okazji planowanych przejazdów na sieci SKPL) na rozmowach się skończy...
|
|
|
Zapisane
|
Najpiękniejsze są takie podróże, Które pamięć na zawsze zachowa, Gdy dziewczyna jest piękna nad podziw, A kolejka wąskotorowa...
|
|
|
KLAN PALUCHOWSKICH
|
 |
« Odpowiedz #3 : 17 Listopada 2010, 16:32:43 » |
0
|
Tak właśnie rodzą się wszelkiego rodzaju ploty ploteczki, ktoś coś komuś siódmym uchem gdzieś powiedział. Przypomina mi się wypowiedź jednego z użytkowników grupy pl.misc.kolej: PKP Intecity kupi 30 klimatyzowanych wagonów do obsługi połączeń międzynarodowych, z czego prawdą jest że PKP ale Cargo, nie 30 tylko 3, nie klimatyzowane ale otwarte węglarki do przewozu węgla dla elektrowni Ostrołęka.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #4 : 17 Listopada 2010, 22:27:53 » |
0
|
Trwają rozmowy z włascicielem na temat organizacji przejazdów pożegnalnych dla MK.
Czy to będzie jazda pożegnalna gołym zadem po nieheblowanej desce? W mojej opinii ten wagon jest NIEZDATNY do wykonywania jakichkolwiek przewozów. Stan podwozia jest taki, że bałbym się go szybciej przetaczać po stacji, a wsiąść do niego... i pojechać na szlak... wolne żarty.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #5 : 18 Listopada 2010, 08:34:19 » |
0
|
Panowie,
Wagon nie ma rewizji. Koniec kropka. Żadnych jazd ogólnodostępnych tym pojazdem. A swoją drogą jego stan jest taki jak opisał Phinek. To sie ledwo trzyma kupy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #6 : 18 Listopada 2010, 08:39:55 » |
0
|
Lepiej dajcie jakieś foto z remontu
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
pleszewianin
|
 |
« Odpowiedz #7 : 18 Listopada 2010, 16:35:33 » |
0
|
Informację na temat tego że wagon jest w Pleszewie są prawdziwe w 100% widziałem jeszcze jak go ściągali z tiraplatformy. A co do reszty to nic nie wiem. I się na ten temat nie wypowiadam.
|
|
|
Zapisane
|
Nie jestem przedstawicielem PKL
|
|
|
dino
Młotkowy
 
Długość toru:: 102 m
W terenie
M-sta spalinowych i elektrycznych poj. tr.
|
 |
« Odpowiedz #8 : 19 Listopada 2010, 07:37:35 » |
0
|
Lepiej dajcie jakieś foto z remontu
...wrzucę dzisiaj wieczorem, jak moc pozwoli :-) moc pzwoliła dopiero dzisiaj :-)
|
|
|
|
dino
Młotkowy
 
Długość toru:: 102 m
W terenie
M-sta spalinowych i elektrycznych poj. tr.
|
 |
« Odpowiedz #9 : 19 Stycznia 2011, 22:07:47 » |
0
|
W njbliższy piątek MBxd1-168 opuści tren stacji Pleszew Miasto, tego dnia będzie istniała możliwość wykonia zdjęć na tle budynku, chętnych zapraszam około godz 11.30
Przepraszam za jakość fotki, ale robiłem telefonem komórkowym :-)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #10 : 19 Stycznia 2011, 22:40:47 » |
0
|
Czegoś mi brakuje w napisach na pudle wagonu. Czy tylko ja mam takie wrażenie?
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #11 : 19 Stycznia 2011, 23:01:15 » |
0
|
Brak oznaczeń PKP
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #12 : 20 Stycznia 2011, 08:10:02 » |
0
|
Ale ten wagon zdziadział...
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #13 : 20 Stycznia 2011, 08:25:53 » |
0
|
Ta chłodnica na czole to orginalne rozwiązanie ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dino
Młotkowy
 
Długość toru:: 102 m
W terenie
M-sta spalinowych i elektrycznych poj. tr.
|
 |
« Odpowiedz #14 : 20 Stycznia 2011, 08:52:58 » |
0
|
Brak oznaczeń PKP
...oznaczenia są tylko kiepsko widoczne na fotce :-) jest PKP, MBxd1 168 no i klasa "2"
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dino
Młotkowy
 
Długość toru:: 102 m
W terenie
M-sta spalinowych i elektrycznych poj. tr.
|
 |
« Odpowiedz #15 : 20 Stycznia 2011, 08:57:21 » |
0
|
Ale ten wagon zdziadział...
chyba "zbabciał" ....... lata eksploatacji i braku należytego utrzymania, z ciekawostek powiem że w wagonie obręcze były kilkukrotnie napawane i przyspawane do koła bosego :-( ... cóż motorówka była ekspoatowana do granic możliwości
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #16 : 21 Stycznia 2011, 08:26:34 » |
0
|
Wagony z tej serii zawsze mi się podobały. Nie można im odmówić elegancji. Ale kolejarze z Krośniewic umieli zdziałać cuda 
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
Mike Russ
|
 |
« Odpowiedz #17 : 22 Stycznia 2011, 11:03:31 » |
0
|
Z moich wczorajszych oględzin mogę powiedzieć że został dość gruntownie odmalowany. Oznaczenia PKP są namalowane na słupkach farbą o kilka tonów jaśniejszą i "nie rzucają się w oczy", ale są wykonane starannie. Pudło zostało względnie uszczelnione (znaczy, połatane dziury), zostały również zablokowane od środka drzwi (z jednym wyjątkiem-jak mniemam- pozostawionym dla potrzeb odbioru techn.). Ogólnie stan "pomnikowy". Wnętrze jest w miarę kompletne - brakuje wspomnianych wybieraków biegów, kluczy nastawników, siedzeń dla maszynistów. Widać początki dewastacji której w porę udało się zapobiec (np. wyrwany z mocowania manometr) no i lata, lata zajeżdżenia. Pod spodem tu i tam rdza wyłazi, jednak to co zostało zrobione pozwala mieć nadzieję, że jeszcze kilka lat postoi w oby bezpiecznym miejscu. Proszono mnie o niepublikowanie zdjęć, więc dopiszę tylko że pojazd w jednym kawałku wylądował na platformie i odjechał, jak mniemam, w kierunku Milicza około godz. 14. Widok Łajki znów przy peronie w Pleszewie - bezcenne. 
|
|
|
Zapisane
|
Modelarstwo komputerowe - nowe technologie w popularyzacji kolei wąskotorowych
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #18 : 22 Stycznia 2011, 11:41:12 » |
0
|
Babcia cało i zdrowo wylądowała w Miliczu. Stoi obecnie na torze wystawowym przy markecie Eco ul. Trzebnicka wraz z rogowskim 1Aw. Zdjęcia wkrótce.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|