Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 01:30:06 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 [3] 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Impreza z Px38-805 na Żnińskiej Kolei Powiatowej  (Przeczytany 42937 razy)
Piotrek
Mechanik
***
Długość toru:: 298 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #40 : 21 Marca 2011, 16:23:50 »

Impreza udała się więcej jak w 100%. Jestem w pełni usatysfakcjonowany . Wielkie dzięki organizatorowi! Zdjęcia i filmy wyszły wspaniale.  Jeszcze raz dzięki   
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #41 : 21 Marca 2011, 18:29:18 »

@Doctor, rewelacyjne dwie foty, ta druga bezkonkurencyjna:





Natomiast co do malowania parowozu można by zrezygnować z niekorzystnie wyglądających w tak małej maszynie białych oblamówek okien, oraz drobnych czerwonych detali wprowadzających dysonans w czarnej bryle lokomotywy. I najważniejsze - maszynisto, reflektory są od tego aby ich używać!
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
SMKZnin
Mechanik
***
Długość toru:: 165 m

W terenie W terenie



olek.lutek
WWW
« Odpowiedz #42 : 21 Marca 2011, 19:19:52 »

Cytuj
+ skład - super, że parowóz był czarny! Pomysł na przyszłość: może da się zorganizować pociąg towarowy?


Tak jak pisałem wyżej, miał być wagon Kdxh, ale nikt nie przewidział, że tegoroczna zima dość mocno go naruszy. Chodzi o podłogę, wybiła całkowicie do góry i niestety wagon nie nadaje się do jazdy.

Spokojna głowa, na ten rok będą przewidziane takie przejazdy. Czynna jest beczka która stoi na stacji w Żninie oraz platforma. Resztę trzeba by zrobić, myślę, że to nie będzie trudne.

Cytuj
mała liczba fotostopów. Rozkład nie gonił


Niby nie gonił, ale jednak. Planowo mielismy być oi 15 i tak też się stało. Nie mogłem przeciągnąć imprezy, ponieważ ludzie z tego co wiem mieli PKSy ze Żnina do domów i chcieli na nie zdążyć. Drugą sprawą jest ilość węgla która nam brakowała tzn. w skupie opału nie mieli dobrego węgla dlatego jeździliśmy przez 2 dni na starym i była obawa, że nie starczy

Cytuj
- dezinformacja toaletowa


Fakt, moja wina, za co przepraszam. Okazało się, że toalety w Biskupinie nie są czynne i trwa w nich jakiś remont (?).

Cytuj
W skrócie: mam nadzieję że Koledzy ze Żnina potraktują moje uwagi raczej jak konstruktywną krytykę niż jak powszechne w polskim internecie psioczenie :-)


Skądże, to była pierwsza impreza organizowana przez Stowarzyszenie. Plan imprez wisi na stronie Stowarzyszenia. Dodatkowo chciałbym zrobić ten przejazd z wagonami towarowymi oraz skład taki jak był 19 marca z Arrivą. Tzn. przejazd pociągiem do Żnina i powrót wieczorem po przyjeździe z imprezy wąskotorowej.

Cytuj
włączyć reflektory i dym w eksponatach


Najlepiej to wygląda w nocy podczas Nocy Parowozów- wygląda zacnie.

Cytuj
Ogólnie: organizator ma pełne prawo do zadowolenia i ustawienia sobie "Uśmiech" w opisie GG, co zresztą właśnie zrobił.


Hehehe  

Pogoda zarówno 19 jak i 20 marca podczas powrotu do Żnina się poprawiła Taka mała złośliwość, chociaż swój urok zdjęcia mają

___________________

Dziękuję jeszcze raz za przybycie i za te ciepłe komentarze, które są budujące na przyszłość. Dziękuję również za te minusy i konstruktywną krytykę oraz za pokazanie błędów. To był pierwszy przejazd organizowany przez Stowarzyszenie więc te wszystkie komentarze zostaną przeze mnie "przetrawione" i podczas następnej okazji będzie tylko lepiej  

Zdjęcia http://lutek.kolej.org.pl/galeria/thumbnails.php?album=51

_________________________

Cytuj
Pan Artur Różański (Prezes Zarządu kolejki), obiecał koniec cyrkowego malowania wagonów i ujednolicenie kolorystyki spokojną zielenią


No według mnie to cyrkowe malowanie zniknęło, bo cyrkowe to było 2 lata temu. Do tego dochodziły reklamy na wagonach.

Cytuj
Natomiast co do malowania parowozu można by zrezygnować z niekorzystnie wyglądających w tak małej maszynie białych oblamówek okien


Z malowaniem i tak nie było łatwo, bo nad tym wszystkim czuwa konserwator który musi to i owo zatwierdzić lub nie, więc zrobiliśmy co się dało.
« Ostatnia zmiana: 21 Marca 2011, 19:23:19 wysłane przez SMKZnin » Zapisane

Profil Stowarzyszenia Miłośników Kolei w Żninie
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #43 : 21 Marca 2011, 20:20:46 »

http://lutek.kolej.org.pl/galeria/displayimage.php?album=51&pos=18 co to za szyny leżą w trawie??
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
SMKZnin
Mechanik
***
Długość toru:: 165 m

W terenie W terenie



olek.lutek
WWW
« Odpowiedz #44 : 21 Marca 2011, 21:04:39 »

To są z rozbiórki głównie z Rzymu ale i też z Ostrówcach. Kawałek przed Rydlewem również leży kilka szyn.
Zapisane

Profil Stowarzyszenia Miłośników Kolei w Żninie
Filip Bebenow
Mechanik
***
Długość toru:: 185 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #45 : 21 Marca 2011, 21:16:40 »

A ja sobie ponarzekam ;-)

Oczywiście nie da się nie zauważyć zmian na plus na kolejce. Knajpa w Parowozowni, czarny parowóz bez nadmiaru ozdóbek, zadbany i estetyczny skład, należycie utrzymane i uporządkowane tereny stacji, tablice informacyjne, rozkłady jazdy. ŻKP zaliczyła skok cywilizacyjny od czasów przejęcia z PKP. Turyści nie tolerują rozpierduchy, czy to w postaci śmieci i pokolejowych odpadów (tak charakterystycznych dla kolei dojazdowych) walających się po stacjach, czy prowizorek. Widać, że czerpiecie wzorce z najlepszych kolei wąskotorowych "lepszego świata".

Co do samej imprezy, brałem udział w przejeździe niedzielnym. Nie wiem jak było w sobotę, więc podzielę się spostrzeżeniami z drugiego dnia.
1) Mało fotostopów kominem naprzód. Może jestem odosobniony, ale wolę "od przodu". Minęliśmy na biegu 4-5 fajnych miejsc na odcinku Żnin - Wenecja, podczas gdy goniący mogli ustrzelić tysiąc pięknych fot skąd tylko chcieli. To się może skończyć przesiadką większości pasażerów na samochody kolejnym razem. W Żninie na powrocie byliśmy i tak grubo przed planem, więc te kilka postojów nie zaszkodziłoby imprezie, a na pewno podniosłoby jej walor. No i te miejsca, w których się zatrzymaliśmy... Też mogłyby być lepsze.
2) Totalna dezorganizacja. Szkoda, że w SMK jest jeden aktywista, który miał na głowie całą imprezę. Brak porozumienia organizatora ze składem pociągu, megafonu (choć przy tak małej grupie pewnie nie byłby nawet potrzebny i wystarczyłoby krzyknąć na jednego, czy drugiego), ustalenia linii strzału, zarządzania "ciszy na planie", usuwania wiszących na stopniach ludzi w czasie fotostopu. Polecam wziąć udział w kilku imprezach dla "Mikoli" i od razu będzie jasne, jaki powinien być typowy scenariusz typowej imprezy ;-)

Możecie na mnie wylać wiadro pomyj, że się nie znam, wymądrzam, nie mam doświadczenia, wybrzydzam, ale... te drobne niedociągnięcia nie pozwoliły mi wystawić piątkę, a jedynie czwórkę za tę imprezę. A jestem klientem i to płacącym ;-) Wierzę jednak, że z każdym kolejnym pociągiem będzie coraz lepiej bo jak Doctor słusznie zauważył kolejka ma wielki potencjał, trzeba go zatem wykorzystać!
Pozdrawiam!
FB
Zapisane
Piotrek
Mechanik
***
Długość toru:: 298 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #46 : 21 Marca 2011, 21:38:12 »

Ja byłem na przejeździe sobotnim i była osoba zarządzająca "cisze na planie", a i porozumienie z załogą było dobre. Faktycznie brakowało trochę "ustalenia linii strzału". W Gąsawie parowóz szybko też przemkną na manewrach tak, że nie było prawie możliwości zrobienia foto. Ale za to w wagonie była ciepła herbatka. 
Zapisane
MAnTonI
Nowicjusz
*
Długość toru:: 12 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #47 : 21 Marca 2011, 21:55:17 »

Dobry wieczór

  Obejrzałem zdjęcia zamieszczone już w necie i nie ma na nich zdjęć ze stacji normalnotorowej, czyżby więc "Leon" nie wjechał na stację po drugiej stronie ulicy?
Zapisane

Gadam, fruwam - pełen serwis
Filip Bebenow
Mechanik
***
Długość toru:: 185 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #48 : 21 Marca 2011, 22:01:54 »

http://wrp.gr5.pl/details.php?image_id=23927&sessionid=cb879c8763887ad1a2136d15c757fd81

Wjechał wjechał, ale tylko w sobotę.
Pozdrawiam!
FB
Zapisane
bastionn
Mechanik
***
Długość toru:: 171 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #49 : 22 Marca 2011, 09:44:27 »

Zdjęcia Doctora doskonale oddają sobotnie klimaty.
Ja od siebie dorzucam kilka alternatywnych ujęć.
https://picasaweb.google.com/101264624687458094068/Znin#
Zapisane
hugwa
Nowicjusz
*
Długość toru:: 33 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #50 : 22 Marca 2011, 11:33:50 »

No to i ja się dopiszę.
Po pierwsze - jeśli to naprawdę pierwszy raz to straciliście dziewictwo w pieknym stylu. Gratki.
Drugie: następnym razem napiszcie ile kosztuje pstrykanie z auta. My musieliśmy się opłacić prawie na siłę :-)
Nie żeby nam zbywało, ale gdyby takie myto było to zawsze jakiś grosz do przodu.
Zawsze znajdzie się ktoś kto na krzywy ryj pojedzie, ale nie ma się co przejmować marginesem.
A skoro już zapłaciłem to ponarzekam: z punktu widzenia rajdowców ważne jest, żeby udało się zrobić pełne ujęcia z narodem w pociągu. Szkoda że na przejazdach (np przy młynie, w Gąsawie) pociąg nie jechał kilka metrów dalej, tak żeby dało się skręcić pełne ujęcie - nadjeżdża, przejeżdża, klaps. Tym razem nie było takiego ani jednego - pociąg zatrzymywał się na przejeździe, naród wyskakiwał radośnie i po ujęciu.

To w zasadzie jedyne co mi przeszkadzało.
Jeszcze raz gratulacje. Mam nadzieję że jeszcze wiele jeszcze lepszych imprez zrobicie i nie zdurniejecie jak ci kretyni od worków na śmieci na reflektorach.
Pozdrowienia dla innych załóg rajdowych :-)
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #51 : 22 Marca 2011, 15:57:37 »

Dobra organizacja + dobra drużyna = dobra impreza
Wiele kolejek mogłoby się uczyć jak widzę od Piaseczna czy Żnina, choćby Żuławka gdzie ani jednego ani drugiego a parowóz dla nich to wielkie zło na siłę bo ktoś kazał jeździć. A potem wychodzą kwiatki...
Zapisane
Andrzej M.
Nowicjusz
*
Długość toru:: 35 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #52 : 22 Marca 2011, 16:47:45 »

Impreza bardzo mi się podobała. Tu link do   filmiku:
http://youtu.be/q9TnRyi85V8t
Zapisane
Piotrek
Mechanik
***
Długość toru:: 298 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #53 : 22 Marca 2011, 18:35:47 »

A tu to co ja nagrałem 

Żnin 19 marca 2011 - przejazd specjalny (Właściciel pliku nie zezwolił na odtwarzanie z zewnątrz)
Zapisane
a cygan
Dyrektor
*****
Długość toru:: 870 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #54 : 22 Marca 2011, 20:40:52 »

Kolejne podziękowanie za dobrą imprezę.
Dobrze by było jednak na kolejnych imprezach "oznakować" i "nagłośnić" prowadzącego imprezę.
Specjalne podziękowanie - dla osoby wspomagającej organizatora w sobotę. Doświadczenie z organizacji przejazdów w Jędrzejowie bardzo się przydało.
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #55 : 22 Marca 2011, 21:20:41 »

Bastion, dałeś radę!

Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #56 : 22 Marca 2011, 22:02:58 »

Specjalne podziękowanie - dla osoby wspomagającej organizatora w sobotę. Doświadczenie z organizacji przejazdów w Jędrzejowie bardzo się przydało.

Ależ bardzo dziękuję 
Co prawda miałem być Incognito, ale jakoś tak wyszło 
Ja zaś dziękuję Mechanikowi Leszkowi za bezproblemową współpracę na szlaku i błyskawiczną realizację wszystkich sugestii organizatora 
Zapisane

SMKZnin
Mechanik
***
Długość toru:: 165 m

W terenie W terenie



olek.lutek
WWW
« Odpowiedz #57 : 23 Marca 2011, 14:12:45 »

Właśnie Darek, dziękuję za pomoc 

Co do składu towarowego. Ruszyły prace na przywróceniem do życia węglarki
Zapisane

Profil Stowarzyszenia Miłośników Kolei w Żninie
102N
Zawiadowca
****
Długość toru:: 466 m

W terenie W terenie



jakub.luczak
« Odpowiedz #58 : 23 Marca 2011, 16:44:28 »

Impreza udana, uwag kilka mam, ale nie są na tyle istotne, by je tutaj publikować.
https://picasaweb.google.com/Kuba.Smoku/19032011ImprezaWZninie#
To niektóre moje zdjęcia.
Można by pomyśleć nad przejazdem również nie używanymi odnogami , które są jeszcze przejezdne( nie wiem ile ich zostało jeszcze), ale nie narzekam, nie będę czepialski, a swoje uwagi przekazałem już w Żninie.
 Pozdrowienia!
Zapisane

1. Admin / Moderator ma zawsze rację.
2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
Romas
Zawiadowca
****
Długość toru:: 410 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #59 : 23 Marca 2011, 18:18:53 »

nie używanymi odnogami , które są jeszcze przejezdne( nie wiem ile ich zostało jeszcze)

Problem w tym że nie zostało.
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!