Świat kolejek wąskotorowych SMF
06 Lipiec 2022, 03:48:45 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Piszą o KKD  (Przeczytany 100137 razy)
Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1101 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #60 : 18 Grudzień 2015, 15:24:16 »
+4

Pan Marcin N. znany jest ze swoich nieszablonowych działań. Ostatnio o ile pamiętam zetknął się z nimi Axel.

Ja też się zetknąłem jakiś czas temu na fb. wystarczyło polubić nawet nie swój komentarz zamieszczony pod skanem materiałów przypisywanych rzekomo Marcinowi N, a zwracający uwagę na ich faktyczne źródło w postaci strony fpkw.org. Nastąpiła szybka reprymenda przez messengera za wspieranie "ciemnoty skkw" (Co?) Chichot
Zapisane

To jest przekaz.
MeWaPKP
Nowicjusz
*
Długość toru:: 11 m

W terenie W terenie


Zrobotyzowani Techniczne - Podróże


zrobotyzowani
WWW
« Odpowiedz #61 : 18 Grudzień 2015, 18:52:44 »
+8

Delikatnie mówiąc niefortunnie dobraliście zdjęcie na końcu stron o Px48 i o Lxd2 prowadzące do list taborowych - zdjecie układu torowego Auschwitz-Birkenau wywołuje raczej mieszane uczucia.


Zdjęcie podpisane "Teren Cukrowni Tuczno, Lxd2-308 manewruje z brankardem, w tle stojąca przed lokomotywownią Lxd2-285. Fot. Marcin Niestój.":

Jest dziwnie podobne do tego:
http://klimaty.wask.pl/photo.php?kctcz;030322052;railIdx.php


Witam serdecznie, Forumowicze!

Nazywam się Karol Lubaczewski, jestem prezesem TPKKD.
Zdjęcie (zwrotnik) do przekładania stron sam wybrałem i powiem szczerze, że nie wpadłem na to, że może być ono źle odebrane, mimo iż sam tam straciłem część rodziny.
Jest mi szalenie przykro, że TPKKD niejako przez naszego członka przywłaszczyło sobie zdjęcia.

Dzięki Waszej czujności oraz wujkowi Google udało się ustalić prawdziwych autorów zdjęć.
Przez głowę mi nie przeszło, że jeden z naszych członków może tak namieszać w kolejowym świecie.

Chciałbym z tego miejsca gorąco wszystkich przeprosić za zaistniałą sytuację oraz podziękować za poinformowanie nas o tym.
Zapisane
Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 589 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #62 : 18 Grudzień 2015, 21:47:55 »
0

A czy mógłbym nieśmiało zapytać co będzie dalej, skoro TPKKD powzięło już informację?
Zapisane

Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4270 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #63 : 22 Grudzień 2015, 19:20:03 »
+8

Nie trzeba był długo czekać na reakcję. Niestety nie o taką o której pisze Adam W powyżej. Internauta podpisujący się jako M.Niestój zamieścił skargę na komentarze które ukazały się w tym wątku (pisownia oryginalna):

Dziwi mnie podejście forumowiczów strony 750mm. Faktycznie - część zdjęc jest moja własnościa , część kopiowana. Więc ta druga część to zbiory. Niech mi nikt nie mówi ,żaden MK że nigdy przenigdy nie kopiował fotek kolejowych z innych stron .I pisanie o nieszablonowych działaniach pod moim adresem to przychodzi mi na myśl , że dokonałem sabotażu , partyzantki. Na str.TPKKD faktycznie powinno być podzielone co jest moje ,co ze zbiorów i tyle. Dobrze że było to zauważone ale odzywki w postaci Gorszego Sortu Polaka nie potrzebuję.Jakoś nie dostaję wzwodu jak wstawiam swoje fotki i filmy i moment się je kopiuje - i jeżdża po internecie czy na youtube swego czasu. .Mam wielka nadzieję ,że reszta jest czysta, nieskazitelna , działajaca jak potrzeba,

Ze swej strony miałem na końcu klawiatury ripostę, ale zważając że M.Niestój nie jest już (i to nie pierwszy raz) użytkownikiem zacnego tego, się wstrzymam.
Zapisane

Langsam, langsam aber sicher.
Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1101 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #64 : 23 Grudzień 2015, 09:47:56 »
0

A czy mógłbym nieśmiało zapytać co będzie dalej, skoro TPKKD powzięło już informację?

I masz Adamie odpowiedź także i na swoje pytanie - screeny w załączeniu postu Z politowaniem


* 1.jpg (97.29 KB, 500x889 - wyświetlony 732 razy.)

* 2.jpg (109.57 KB, 500x889 - wyświetlony 640 razy.)
Zapisane

To jest przekaz.
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #65 : 25 Grudzień 2015, 21:41:56 »
+2

No cóż, ciekawe, co znajdzie się tu https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1194927070521973.1073742000.633300623351290&type=3
Zapisane

Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4270 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #66 : 25 Grudzień 2015, 22:05:53 »
+1

Mam pytanie: czy poniższe zdjęcia prezentują to samo miejsce?



Zapisane

Langsam, langsam aber sicher.
Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 398 m

W terenie W terenie


Jakub Szadkowski
« Odpowiedz #67 : 26 Grudzień 2015, 00:06:47 »
+3

Tak i co ciekawe obie maszyny istnieją i są nadal czynne,ta z górnej fotki to Lxd2-342 stacjonuje obecnie w Socho,a ta z fotki dolnej to Lxd2-343 i stacjonuje w Gnieznie.
« Ostatnia zmiana: 26 Grudzień 2015, 09:29:50 wysłane przez kalito » Zapisane

"Kto jest głuchy, ślepy i milczy, ten żyje sto lat w spokoju".
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #68 : 26 Grudzień 2015, 08:36:07 »
+1

Janek z Gniezna opowiadał mi, że mimo braku istotnych uszkodzeń, blok silnika jednak popękał (woda przesączała się do misy olejowej). Podobno po wywróceniu silnik pracował jeszcze przez pewien czas.
Zapisane

andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2687 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #69 : 26 Grudzień 2015, 08:58:10 »
+1

A jak do tego doszło?? Nie widać aby torowisko było rozjechane.
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4270 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #70 : 26 Grudzień 2015, 10:47:45 »
+3

Dziękuję za odpowiedź - na koniec jeszcze dwie koleżanki razem autorstwa Kolegi Izydorczaka. Tu wyraźnie widać że to to samo miejsce o które pytałem. I widać też że jedna z bohaterek jest wyraźnie "poświąteczna".

Zapisane

Langsam, langsam aber sicher.
kamlox
Mechanik
***
Długość toru:: 209 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #71 : 26 Grudzień 2015, 12:43:00 »
+2

Dwie 30-sto letnie Rumunki w lesie koło drogi 
Zapisane
Jarek
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #72 : 26 Grudzień 2015, 14:37:54 »
0

no a przyczyna tego zdarzenia została wyjaśniona?
Zapisane

rower szynowy
brok
Zawiadowca
****
Długość toru:: 423 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #73 : 26 Grudzień 2015, 20:10:42 »
+2

O tym wykolejeniu była notatka w Świecie Kolei (2001 rok), ale nie wiem czy wyjaśniająca przyczyny zdarzenia.
A zdjęcie poszło w świat

Zapisane

Najpiękniejsze są takie podróże,
Które pamięć na zawsze zachowa,
Gdy dziewczyna jest piękna nad podziw,
A kolejka wąskotorowa...
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #74 : 26 Grudzień 2015, 20:34:10 »
0

no a przyczyna tego zdarzenia została wyjaśniona?
To już był schyłek kolejki sompolińskiej. Oficjalnie nic się nie ukazało. Można podejrzewać, że była to "ostra jazda bez trzymanki", podbicie wózka i wylot. Na zdjęciach nie widać jakiejś poważnej naprawy toru.
Zapewne był jakiś protokół komisji wypadkowej, ale po zamknięciu wydziałów KD w Dyrekcjach takie papiery hurtem szły do pieca lub skupu makulatury. Zachowywane były dokumenty kadrowe. Kumaci dawni pracownicy  chowali dla siebie co bardziej wartościowe dokumenty (np w Chełmie wypłyneły po latach książki kotłowe). W Kazimierzy Wielkiej dokumenty zostały zrzucone "na kupę" w świetlicy (patrz wspomnienia uczestników ostatnich jazd na tamtym szlaku).
Zapisane

Wądzio
Mechanik
***
Długość toru:: 297 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #75 : 26 Grudzień 2015, 22:17:38 »
0

Z tego co wiem to była to celowa akcja protestacyjna kolejarzy, którzy nie chcieli likwidacji swojej pracy. Wówczas, 29 września 2001 r., pociągi osobowe już nie jeździły, towarowych to też była końcówka - ostatnia kampania cukrownicza pod egidą PKP a przyszłość kolejce nie wróżyła nic dobrego.
Miejsce na zdjęciu to szlak między Przystroniem a Lipinami (linia do Koła).
« Ostatnia zmiana: 26 Grudzień 2015, 23:44:14 wysłane przez Wądzio » Zapisane
Jarek
Młotkowy
**
Długość toru:: 71 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #76 : 27 Grudzień 2015, 10:14:00 »
0

celowa akcja protestacyjna?? mechanik był powiadomiony??
Zapisane

rower szynowy
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #77 : 27 Grudzień 2015, 11:19:44 »
+2

Z tego co wiem to była to celowa akcja protestacyjna kolejarzy
Szczerze mówiąc, wydaje mi się to mało prawdopodobne. Wywalanie Rumuna (wraz z wszystkimi konsekwencjami takiego kroku) w celu poinformowania opinii publicznej o sytuacji na Kolejach Dojazdowych ...
Zapisane

mylene
Gość
« Odpowiedz #78 : 05 Styczeń 2016, 15:00:06 »
0

Mam pytanie do Pana Lubaczewskiego. Na jakiej podstawie Pana Towarzystwo twierdzi (vide Wasza strona), że to właśnie konflikt SKKW z Urzędem Miasta i Gminy Krośniewice jest przyczyną zaprzestania wszelkiego ruchu pociągów na Krośniewickiej Kolei Dojazdowej?
Proszę Panie Lubaczewski przedstawić dowody na poparcie powyższego twierdzenia, z jednoczesnym wyjaśnieniem, jak w takiej sytuacji Wasze Towarzystwo, czym zresztą chwalicie się na tej samej stronie, uruchomiło tabor na potrzeby realizacji 100 - lecia KKW.  
Zapisane
Ariel Ciechański
Administrator
*****
Długość toru:: 964 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #79 : 05 Styczeń 2016, 18:01:43 »
+7

O jak dobrze, że piwo i precelki już na miejscu :-).

Panowie, powyjaśniajcie sobie wątpliwości na priv. Forum to totalnie kiepski pomysł na wymianę ciosów - zwłaszcza, że spora część czytelników nie będzie wiedziała o co Wam tak naprawdę chodzi.
Zapisane

Pozdr.<br />CAr.<br />
Strony: 1 2 3 [4] 5 6   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!