Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 15:01:29 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: wspomnień czar - rok 2007 !!!  (Przeczytany 17706 razy)
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #20 : 19 Listopada 2011, 23:04:02 »
0

Tak, a jak już PKP NZ nakaże Wam zwrócić tabor to co? Bo ta kolejka już nie ma przyszłości i wszystko co tam stoi jest skazane na przekazanie spółce matce.

Dla was kolejka to PIKO zabawka bez planu na jej przyszłość. A umowa z PKP SA mówi jasno, w przypadku nie prowadzenia przewozów majątek należy zwrócić PKP. I co wtedy?

A swoją drogą dowiem się w poniedziałek w PKP SA jak stoją sprawy KrKD.
Zapisane
mylene
Gość
« Odpowiedz #21 : 19 Listopada 2011, 23:26:36 »
0

Tak, a jak już PKP NZ nakaże Wam zwrócić tabor to co? Bo ta kolejka już nie ma przyszłości i wszystko co tam stoi jest skazane na przekazanie spółce matce.

Dla was kolejka to PIKO zabawka bez planu na jej przyszłość. A umowa z PKP SA mówi jasno, w przypadku nie prowadzenia przewozów majątek należy zwrócić PKP. I co wtedy?

A swoją drogą dowiem się w poniedziałek w PKP SA jak stoją sprawy KrKD.


Axel, dojrzej, dorośnij i przestań się rzucać, jak ryba złapana w sieć.
Po pierwsze, tabor nie jest nasz (oprócz 1 wagonu 3Aw) tylko gminy i ona z nim może zrobić co chce, choćby pociąć na żyletki lub przetopić i zrobić drugiego Batorego, a PKP nic nie może, co najwyżej patrzeć na to z boku.
ZN może jedynie zabrać kilka swoich wraków, które stacjonują jeszcze na stacji.
PIKO? - powtarzasz slogany zasłyszane od swoich kolegów ze Spóły.
Mamy plan.
Po drugie. Nie musisz dzwonić do PKP, bo my jesteśmy na bieżąco. Kolejka zostaje nadal w dyspozycji gminy, na mocy obowiązującej w granicach woj. łódzkiego umowy użyczenia, do momentu zakończenia procedury zmierzającej do zrzeczenia się przez PKP praw do nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa. Pozostałe odcinki wróciły pod odpowiednie terytorialnie ZN-y.
Teraz wiesz i nie musisz już dzwonić, zaoszczędzisz dzięki temu 35 gr.  
Sprawy krośniewickiej zostaw nam.
Wasza Spóła już tam była i odeszła. To se nie wrati.  
Krośniewicka ma przyszłość, dopóki są z nią związani ludzie tacy jak My. Jasne to, czy trzeba jaśniej?
 Punkt 8 regulaminu - posty nie mogą obrażać innych użytkowników forum.
« Ostatnia zmiana: 19 Listopada 2011, 23:31:28 wysłane przez mylene » Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #22 : 20 Listopada 2011, 11:42:28 »
0

O koszta moich telefonów to ty sie nie martw. Chętnie potwierdzę twoją teorię w stosownej spółce. Przeczytaj co napisałeś.

Cytuj
Po pierwsze, tabor nie jest nasz (oprócz 1 wagonu 3Aw) tylko gminy i ona z nim może zrobić co chce, choćby pociąć na żyletki lub przetopić i zrobić drugiego Batorego, a PKP nic nie może, co najwyżej patrzeć na to z boku.

A tuż potem:

Cytuj
Kolejka zostaje nadal w dyspozycji gminy, na mocy obowiązującej w granicach woj. łódzkiego umowy użyczenia, do momentu zakończenia procedury zmierzającej do zrzeczenia się przez PKP praw do nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa

Czyli co, użyczone ruchomości/nieruchomości może gmina pociąć na żyletki jak to ładnie określiłeś a PKP jako właściciel może stać i patrzeć?

To właśnie jest wasz styl i sposób działania. Oby był huk, szum, kupa właśnie takich bzdur ale my i tak mamy rację, my mamy plan...
Taki to wasz plan, że jakoś od czasów zamknięcia kolejki dziwna stagnacja. Bierzecie na przeczekanie?
I nikt tu się nie rzuca po prostu kupa śmiechu i tyle bo krzyczycie po forach, straszycie wizytami w domu a kolejka jak zarastała krzaczorami tak zarasta. A do tego gdy ktoś zabiera wam sprzed nosa ulubioną zabawkę (swoją własność) złośliwie kradniecie z niej części. Ot cała prawda o poplecznikach waszego stowarzyszenia. Proponuję się przyznać że gminie nie zależy na kolejce i żadne działania dopóki tego jednego nie zmienicie nie przyniosą efektu. Co najwyżej wizualny w postaci wykoszenia stacji.

EDIT: Tak po chwili namysłu.

Kolejny raz odgrzewanie starego, nieco zatęchłego kotleta. Szkoda czasu na paplanie, po prostu pokażcie że coś się zmieniło na lepsze i tyle. Koniec dyskusji z mojej strony.
« Ostatnia zmiana: 20 Listopada 2011, 12:01:03 wysłane przez AXEL » Zapisane
mylene
Gość
« Odpowiedz #23 : 20 Listopada 2011, 12:57:13 »
0

Jak będziesz potwierdzał moją teorię w stosownej spółce (OGN W-wa, Armatnia 14), to powołaj się na pismo N12II-613-2/10/11 z dnia 12.09.2011 r., które zresztą leży przede mną, podpisane przez tamtejszego zastępcę dyrektora, skróci to znacznie twoje męki.  
Widzisz jak mało wiesz. Tabor jest własnością gminy Krośniewice od 2001 r., bo tak zadecydował likwidator, grunty jeszcze nie. Aspekt taboru i gruntów (torowisko + budynki) to dwa oddzielne tematy, a ty wrzucasz je do jednego worka. Brak ci podstawowej wiedzy, musisz się bardziej przyłożyć, trzymam kciuki.
 
Zapisane
kalito
Administrator
*****
Długość toru:: 1512 m

W terenie W terenie



kalito1982
« Odpowiedz #24 : 20 Listopada 2011, 13:48:48 »
+2

I tym miłym akcentem zakończmy dyskusję.
Zapisane

Pozdrawiam
Kalito
Piszę w miarę poprawnie po polsku.
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!