PkL
|
 |
« Odpowiedz #20 : 03 Maja 2011, 19:20:49 » |
0
|
Dnia 8 maja pociąg ze Starachowic będzie miał zmieniony rozkład jazdy - odjazd ok. 14.20 (komunikowanie z pociągiem 632 z Kielc).
Zastanawia mnie brak takiego skomunikowania na stałe przy jednym kursie dziennie - tak z poc. 632 z Kielc (14.15) jak też z poc. 926 z Ostrowca Świętokrzyskiego (14.19). Z tym, że potencjalni pasażerowie z Ostrowca mają problem z powrotem (najbliższy poc. osobowy 20.31, PKS odjeżdża z dworca oddalonego o ponad 2km o 17.15), a kolejka jest z powrotem w Starachowicach planowo ~17.10. Ponawiam też pytanie o bilet na obydwa odcinki przy oczywistym braku możliwości przebycia tychże odcinków w ciągu jednego dnia.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #21 : 03 Maja 2011, 19:53:05 » |
0
|
Oni dopiero stali się operatorami kolejki. Dajcie im trochę czasu na przygotowanie wszystkiego.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
emibe
|
 |
« Odpowiedz #22 : 03 Maja 2011, 23:51:27 » |
+4
|
Tak à propos afery... Przecież to nie koledzy Andrzeje uruchomili sobie zabawkę na jej dwóch końcach, żeby byli od natychmiastowego poinformowania świata o tym co się wydarzyło... Chyba może być sytuacja taka, że właściciel i ewentualny operator poproszą znane sobie osoby z grona miłośniczego: "Panowie, na razie nie nie informujemy, póki nie dogadamy tego czy owego". Przecież i tak prędzej czy później nazwa operatora będzie wiadoma. Owszem, można czuć pewien dyskomfort, że informacja ta nie padła przed rozmowami  , a już na bank po podpisaniu porozumienia z operatorem, ale czy to coś tak naprawdę istotnego zmieni, czy przetasuje hierarchię kolejek na polskim rynku wąskotorowym? Tak naprawdę dla kolejki najistotniejszą informacją jest to, że pojedzie na podobnych zasadach jak rok temu i będą z niej mogli korzystać zbłąkani turyści i lokalne rodziny z dzieciakami, a nie to, że garstka wykolejonych wąskotorowców dowiedziała się o operatorze post factum.  Choć i tak znajdą się głosy, że w najjaśniejszej RP mają rację bytu trzy kolejki. A co do tego kto miał jakie plany, co zrobił i co powiedział, to w przypadku wąskotorówek (i w ogóle kolei) lepiej nie przypominać, bo to temat na nowy megawątek, przy którym można się ubawić i upić 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #23 : 05 Maja 2011, 09:33:11 » |
0
|
Święte słowa ! Do mnie już doszły plotki, że wszystko trzymano w tajemnicy, żeby zły Przybysz i uwaga!! zły Axel  ze swoim operatorstwem się nie wkradli byli
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
konrad
|
 |
« Odpowiedz #24 : 05 Maja 2011, 10:34:12 » |
0
|
Haha, masz rację, myślę że, każdy z nas mikoli ma w głębi duszy pragnienie położenia łapy na tą jakże dochodową kolejkę... Zobaczymy jak poradzi sobie nowy operator i jak długo uda mu się utrzymać kolejkę, oby jak najdłużej, powodzenia.
|
|
|
Zapisane
|
Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga. 
|
|
|
klon200
|
 |
« Odpowiedz #25 : 05 Maja 2011, 22:54:18 » |
0
|
na stronie pojawiła się oficjalna informacja kto jest operatorem:
Operator kolei:
Stowarzyszenie Sympatyków Zabytkowej Jędrzejowskiej Kolei Dojazdowej ul. Dojazd 1 28-300 Jędrzejów
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #26 : 08 Maja 2011, 09:48:26 » |
+1
|
To, zdaje się, już czwarty operator na tej kolejce, po FPKW, SZKD, i SGKW (chyba, że jakiegoś pominąłem)?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #27 : 08 Maja 2011, 10:10:57 » |
-3
|
Czwarty czy nie czwarty to nie jest najważniejsze. Najważniejsze ze Starachowice nie dołączyły do grupy Krośniewice Mława, Nasielski i inne.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
a cygan
|
 |
« Odpowiedz #28 : 08 Maja 2011, 11:01:28 » |
+2
|
"konrad" pisze: "Haha, masz rację, myślę że, każdy z nas mikoli ma w głębi duszy pragnienie położenia łapy na tą jakże dochodową kolejkę..."
Ja od kilku lat powoli "kładę na niej łapę". Pierwsza była "budka", następne wiaty w Lipiu, teraz czas na wagon-pług. Może będziemy (PTTK) piątym "operatorem".
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #29 : 08 Maja 2011, 20:28:20 » |
0
|
To, zdaje się, już czwarty operator na tej kolejce, po FPKW, SZKD, i SGKW (chyba, że jakiegoś pominąłem)?
Jeszcze PKP 
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
klon200
|
 |
« Odpowiedz #30 : 08 Maja 2011, 21:02:27 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andy
|
 |
« Odpowiedz #31 : 08 Maja 2011, 22:29:06 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andy
|
 |
« Odpowiedz #32 : 10 Maja 2011, 09:16:27 » |
0
|
Ponawiam też pytanie o bilet na obydwa odcinki przy oczywistym braku możliwości przebycia tychże odcinków w ciągu jednego dnia.
W chwili obecnej pracujemy nad rozkładem jazdy oraz nad taryfą. Odjazd pociągu ze Starachowic pozostaje bez zmian - 14.00. Ze Skarżyska można dojechać pociągiem 925 (skomunikowany w Skarżysku z IR 62122).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
klon200
|
 |
« Odpowiedz #33 : 14 Maja 2011, 17:53:40 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
TW Kolejofil
|
 |
« Odpowiedz #34 : 27 Maja 2011, 04:58:14 » |
+1
|
Ponawiam też pytanie o bilet na obydwa odcinki przy oczywistym braku możliwości przebycia tychże odcinków w ciągu jednego dnia.
No nie takim całkiem oczywistym. Co prawda w jedną stronę, ale się da. O godz. 14.20 wysiadamy w Lipiu, wsiadamy na przywieziony w wagonie rower, jedziemy do Marcul i przed 16.30 wsiadamy w pociąg do Iłży. Powrót całkowicie na dwóch kółkach albo w pełni analogicznie za tydzień - voila!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andy
|
 |
« Odpowiedz #35 : 01 Czerwca 2011, 22:13:31 » |
0
|
Ze Skarżyska można dojechać pociągiem 925 (skomunikowany w Skarżysku z IR 62122).
Oraz od dziś z Regio 614 (odjazd z Kielc 11.10)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
PkL
|
 |
« Odpowiedz #36 : 02 Czerwca 2011, 13:52:26 » |
0
|
TW Kolejofil, zgadza się, da się odbyć podróż w jedną stronę. Oczywiście biorę pod uwagę wycieczkę między Lipiem a Marculami jednośladem  Przy jednym kursie na odcinku starachowickim z postojem 2h (bo więcej nie ma sensu przy obecnych atrakcjach) takie ułożenie rozkładu, aby przebyć obydwa odcinki w obydwie strony jest niemożliwe. andy, zgadza się, uruchomienie 614 to bardzo trafna decyzja PR 
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #37 : 03 Czerwca 2011, 04:41:50 » |
0
|
Ponawiam też pytanie o bilet na obydwa odcinki przy oczywistym braku możliwości przebycia tychże odcinków w ciągu jednego dnia.
Bilet na oba odcinki jest swego rodzaju reliktem sezonu 2009, kiedy to pociągi na obu odcinkach wykonywały po 3 pary kursów. Wprowadziliśmy (my, tzn. ówczesny operator, SGKW) z myślą o rowerzystach. Co prawda nigdy nie cieszył się jakąś szczególną popularnością, ale zdarzały się osoby, które ten bilet kupowały. W roku 2010, po ograniczeniu starachowickiego rozkładu do 1 pary pociągów bilet stracił na znaczeniu, ale skoro już był wydrukowany i wprowadzony do oferty, to nikt tego nie wycofywał. Ot cała tajemnica 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
klon200
|
 |
« Odpowiedz #38 : 06 Czerwca 2011, 22:51:57 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #39 : 06 Czerwca 2011, 23:04:10 » |
0
|
Uj, nie dawajcie się aż tak przyrodzie...
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
|