kalito
|
 |
« Odpowiedz #80 : 17 Czerwca 2009, 11:45:02 » |
0
|
Bo inaczej wychodzą takie bzdury jak powyżej czyli cytujesz tekst jednego autora , komentujesz go i adresujesz swoją wypowiedz do kogoś zupełnie innego. A Ty się powerpack naucz cytowac, bo komentowałeś wypowiedź kolegi jakubgol (nieudolnie zacytowaną), do której odniósł się też lisiogonek. Cytat poprawiam. Drugie ostrzeżenie za niezbyt przyjemne osobiste wycieczki ("kolega bardzo pewny siebie", "naucz się cytowac" itd.)
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam Kalito Piszę w miarę poprawnie po polsku.
|
|
|
jakubgol
Nowicjusz

Długość toru:: 30 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #81 : 17 Czerwca 2009, 18:10:03 » |
0
|
Kolega widzę jest bardzo pewny siebie i swoich wypowiedzi,ale równierz jest w błędzie......
Cóż, każdy chłop swoją krowę chwali, ja ciągle obstaje przy swojej krasuli. Zaraz ktoś powie, że mógł to być (prawie) jakikolwiek tor na 600 mm. Geneza mojej wiedzy na temat miejsca kręcenia filmu wyglada nastepująco. Swego czasu kolega rozmwaił z niejakim Leszkiem (albo Lechem) Musiałem. Kto to zacz ten Musiał?? Leszek Musiał to długoletni pracownik-mechanik na Żninskiej KP, pracujący zresztą do dziś.Wspomniany wyżej kolega rozmawiał z Nim o tym i o tamtym-generalnie temat wąskotorowy. I właśnie podczas takiej rozmowy wyszło, że w latach osiemdziesiatych XX w parowóz Px38-805 wraz z obsługą (w tym p.Musiał) został delegowany do Czarnej Białostockiej na plan filmowy.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam, Jakub
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #82 : 19 Czerwca 2009, 18:09:39 » |
0
|
Skoro tak kolego twierdzisz to proszę o szczegóły tej delegacji tzn. w jakim okresie od do Px był w Czarnej Biał. i kto z obsługi był delegowany razem z nim podczas kręcenia filmu. Jak coś podważasz to chociaż warto ażebyś poparł jakoś swoje argumenty. :shock: Ja nie mam nic wspólnego z zwierzętami hodowlanymi i nie życzę sobie używania takich metafor jakie kolega zapodał w poście! No chyba że jesteś hodowcą i nie potrafisz się inaczej wysłowić P.S Nic nie mam do rolników i ich słownictwa w związku z tym prośba do admina o nie banowanie mnie za moje wypowiedz :grin:
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #83 : 07 Lipca 2009, 23:08:45 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #84 : 08 Lipca 2009, 10:49:54 » |
0
|
i pojechał
rolerbloc (tak to się pisze???)
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
emibe
|
 |
« Odpowiedz #85 : 15 Lipca 2009, 17:09:00 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #86 : 15 Lipca 2009, 19:58:57 » |
0
|
Coś dla śmichów-hichów http://www.youtube.com/watch?v=HEDIwWZplBwPytanie dla znawców: skąd są wzięte dialogi żuczków?
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #87 : 15 Lipca 2009, 20:23:10 » |
0
|
...i znów Phinek swoją trafną odpowiedzią całą zabawę popsuł i buciora zgubił, choć niby jest pod specjalnym nadzorem... :wink: 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #88 : 25 Lipca 2009, 14:44:35 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #89 : 25 Lipca 2009, 21:47:53 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #90 : 26 Lipca 2009, 21:57:44 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jacekglm
|
 |
« Odpowiedz #91 : 27 Lipca 2009, 19:18:27 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #92 : 27 Lipca 2009, 19:51:23 » |
0
|
:shock: ale "wuemceta" wylazła!!! Znam osobnika, który ją wtedy prowadził. Diabeł wcielony, demon prędkości, massssakra na torach i na drodze...  Dla ludzi o mocnych nerwach polecam film http://www.youtube.com/watch?v=Deg1JirEJ98&feature=channel_page w 50 sekundzie (przewińcie od razu do tego momentu) zobaczycie jak pędzić potrafi nasz bohater. Radzę zamknąć oczy... 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
tompalec
|
 |
« Odpowiedz #93 : 27 Lipca 2009, 22:17:38 » |
0
|
Czy to było po ostatnim wypadku kolejowym na chorwacji??? :shock: Jacy farciarze!!!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
lisiogonek
|
 |
« Odpowiedz #94 : 07 Sierpnia 2009, 10:25:26 » |
0
|
Cóż, każdy chłop swoją krowę chwali, ja ciągle obstaje przy swojej krasuli. Zaraz ktoś powie, że mógł to być (prawie) jakikolwiek tor na 600 mm. Geneza mojej wiedzy na temat miejsca kręcenia filmu wyglada nastepująco. Swego czasu kolega rozmwaił z niejakim Leszkiem (albo Lechem) Musiałem. Kto to zacz ten Musiał?? Leszek Musiał to długoletni pracownik-mechanik na Żninskiej KP, pracujący zresztą do dziś.Wspomniany wyżej kolega rozmawiał z Nim o tym i o tamtym-generalnie temat wąskotorowy. I właśnie podczas takiej rozmowy wyszło, że w latach osiemdziesiatych XX w parowóz Px38-805 wraz z obsługą (w tym p.Musiał) został delegowany do Czarnej Białostockiej na plan filmowy. Potwierdzam to w całej rozciągłości, dodam że słyszałem to bezpośrednio od pana Musiała. Opis uzupełnił całą masą szczegółów np. Że siedzieli w lewym rogu budki tak aby ich kamera nie obejmowała, mieli wynajęty niezły hotel i taksówki żeby dojeżdżać na plan filmu i przede wszystkim bardzo dobrze im płacili na delegacji :cool:
|
|
|
Zapisane
|
TWKP : LKM 26004 - już pod parą!
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #95 : 14 Sierpnia 2009, 21:21:52 » |
0
|
Coś wspaniałego, choć normalnotorowego znalazłem. Wspaniałego w drugiej połowie. http://www.youtube.com/watch?v=EVzPdJUB1dA&feature=related
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #96 : 14 Sierpnia 2009, 22:35:57 » |
0
|
Pierwsza część też niezła. Wzorem towarzyszy radzieckich: "Bez płukania kotła 90 000 km", czyli słynna ruska dbałość o sprzęt. Ciekawe, jaki jest rekord w jeździe bez smarowania :roll: . W drugiej części "obywatelka dyżurny ruchu"... no i Warszawa Śródmieście jeszcze na powierzchni. W zasadzie to każda z kolejowych kronik jest smakowita :grin: Ku pokrzepieniu serc: ... co trzy dni nowa, lśniąca lokomotywa opuszcza fabrykę. Dzię-ku-je-my Edit: Skoro przy warszawskich dworcach jesteśmy, a perspektywy obecnej siedziby Muzeum Kolejnictwa są (delikatnie mówiąc) marne, to... na wszystkie smutki - Niedziela na Głównym. Edit 2: Swoją drogą świetne hasło dla jakiejś niedzielnej imprezy w Mauzoleum. Możnaby też wykorzystać je w kampanii na rzecz ratowania Muzeum przed eksmisją.
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Jacekglm
|
 |
« Odpowiedz #97 : 16 Sierpnia 2009, 00:43:26 » |
0
|
Troszkę autolansu nie zaszkodzi. Jak się pracuje na ulicy Kolejowej przy torach to można spotkać takie cudeńka:
Składy do metra mnie bardzo lubią.To 3 spotkanie w przeciągu roku.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #98 : 16 Sierpnia 2009, 22:37:56 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #99 : 17 Sierpnia 2009, 15:00:20 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|