|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #1 : 09 Lutego 2013, 08:28:14 » |
0
|
Wls75-43 -> Kolej Parkowa Krośnice
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #2 : 09 Lutego 2013, 20:00:00 » |
0
|
Gls30 z MOW w Helu - prawdopodobnie z powrotem Rzucewo (lub jeszcze w remoncie)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #3 : 09 Lutego 2013, 20:18:32 » |
0
|
Na stronie http://enkol.pl/L30H można znaleźć listę lokomotyw L30H (Lyd2) eksploatowanych w Polsce. Po kliknięciu na numer fabryczny egzemplarza przechodzimy do strony konkretnej maszyny, gdzie jest jej cała historia (w większości źródłem informacji jest strona tabor.wąsk.pl). Tak samo jak w wątku o GLs25/30 oraz WLs75 proszę o ewentualne uaktualnienia lub inne uwagi. Jeżeli ktoś zna więcej szczegółów o danej lokomotywie i może napisać o niej kilka dodatkowych słów to także zapraszam do podzielenia się takimi informacjami. Do opisu można także dołączyć zdjęcie, skan dokumentacji itp. W przyszłości pojawią się także spisy innych grup taboru, tak że już możecie szykować o nich materiały  P.S. Oczywiście zachęcam także do utworzenia swojego konta i własnoręcznego wprowadzania zmian na enkolu 
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Kolejka
|
 |
« Odpowiedz #4 : 09 Lutego 2013, 20:27:16 » |
0
|
Będąc na początku grudnia w Rudach widziałem, że GLs30 z Woźnik obecnie jest w właśnie w Rudach (razem z torowiskiem cegielnianym). Oprócz niej widziałem tam jeszcze jedną całą i wyremontowaną kabinę od kolejnej.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #7 : 13 Marca 2013, 19:54:01 » |
0
|
Właśnie zostały dodane kompletne spisy lokomotyw WLs150 oraz WLs180 (Lyd1): Szczegółowy opis każdego egzemplarza dostępny po kliknięciu na jego nr fabryczny.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Kolejka
|
 |
« Odpowiedz #8 : 13 Marca 2013, 20:01:38 » |
+1
|
WLs150-5660 w grudniu ub. roku widziałem ponownie w Rudach
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
sarna
|
 |
« Odpowiedz #9 : 13 Marca 2013, 20:31:14 » |
+1
|
Prawda, Rudy 17.11.2012: 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #10 : 13 Marca 2013, 22:06:16 » |
0
|
Ok, uaktualnione. A wiadomo w którym roku maszyna trafiła do Rud?
Jeżeli ktoś wychwyci jeszcze jakieś nie ścisłości to proszę o inf. - źródło danych to strona tabor.wąsk.pl, która jak wiadomo już jakiś czas nie była aktualizowana.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
sarna
|
 |
« Odpowiedz #11 : 13 Marca 2013, 23:22:14 » |
0
|
Prawie na pewno w 2012, dam sobie głowę uciąć że w wakacje jeszcze tam nie stały. Stały - bo to nie jedyny nabytek z Rozbarku
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
sarna
|
 |
« Odpowiedz #12 : 17 Marca 2013, 15:40:05 » |
0
|
Witam, 2Wls50-2211 Wls40/50-1936 Wls75-66 Huta Baildon nr.5 Wls75-82 Huta Baildon nr.12 2Wls40/50 Huta Baildon nr.9 na dzień dzisiejszy znajdują się w Rudach, przy czym 3 ostatnie to nabytki z Rozbarku z zeszłego roku, razem z Wls150-5660
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mw
Gość
|
 |
« Odpowiedz #13 : 01 Czerwca 2013, 19:22:53 » |
0
|
Proponuje uaktualnienie listy lokomotyw Gls25/30 -lokomotywa z cegielni Chotyłow-sprawna obecnie znajduje się w Częstochowie i stanowi własność prywatną wraz z lokomotywami poniżej -lokomotywa z cg gnaszyn-sprawna w Częstochowie -jw -lokomotywa z Czarnej Białostockiej w naprawie -jw
|
|
« Ostatnia zmiana: 01 Czerwca 2013, 19:26:17 wysłane przez mw »
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #14 : 02 Czerwca 2013, 05:29:37 » |
0
|
Dzięki, listę przy najbliższej okazji uaktualnię. A tak poza tym to zachęcam do samodzielnego uaktualniania 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #16 : 20 Października 2014, 03:00:12 » |
0
|
Opublikowaliśmy zestawienie lokomotyw typu V10C eksploatowanych w Polsce. Zestawienie zostało sporządzone na podstawie archiwalnej kopii zestawienia dostępnego niegdyś na stronie tabor.wask.pl. Kopia ta została sporządzona w okresie, w którym pojawiły się pogłoski o zbliżającej się likwidacji serwisu. A to było już dość dawno temu - z tej też przyczyny zestawienie może być nieaktualne. W związku z powyższym prośba do Użytkowników TZF o wnoszenie / zgłaszanie poprawek i uwag. Przy okazji mam jeszcze prośbę o pomoc w zilustrowaniu podstron konkretnych egzemplarzy. Bardzo proszę chętnych do pomocy o wrzucenie na Enkol zdjęć lokomotyw typu V10C. Ewentualnie o podesłanie tych zdjęć do mnie wraz z informacją o licencji, na jakiej zdjęcia mają być opublikowane tudzież ze zgodą na ich wykorzystanie w serwisie Enkol.pl. Wystarczy mi proste stwierdzenie typu: "Jestem autorem niniejszego zdjęcia i możesz je wykorzystać na Enkolu". Z góry dziękuję za pomoc. A oto zestawienia: Zestawienie lokomotyw V10C eksploatowanych w Polsce
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #17 : 23 Października 2014, 03:21:32 » |
0
|
Opublikowaliśmy kompletne zestawienie lokomotyw serii Lxd2 eksploatowanych w Polsce. Zestawienie zostało sporządzone na podstawie archiwalnej kopii zestawienia dostępnego niegdyś na stronie tabor.wask.pl. Kopia ta została sporządzona w okresie, w którym pojawiły się pogłoski o zbliżającej się likwidacji serwisu. A to było już dość dawno temu - z tej też przyczyny zestawienie może być nieaktualne. W związku z powyższym prośba do Użytkowników TZF o wnoszenie / zgłaszanie poprawek i uwag. O ile informacje dotyczące lokomotyw zezłomowanych przed rokiem 2010 są aktualne (toć żyletki nie zamieniły się na powrót w lokomotywy), to bardzo proszę o aktualizację danych dotyczących lokomotyw istniejących. Tutaj, z całą pewnością, są tu i ówdzie dane nieaktualne. Podobnie, jak w przypadku zestawienia lokomotyw typu V10C zwracam się do użytkowników TZF o pomoc zilustrowaniu stron poświęconych konkretnym egzemplarzom. A oto zestawienia: Zestawienie lokomotyw serii Lxd2 eksploatowanych w Polsce
|
|
« Ostatnia zmiana: 23 Października 2014, 07:45:23 wysłane przez kalito »
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #18 : 23 Października 2014, 16:34:49 » |
+1
|
Dzięki uwagom: 1. Księżyca nad Gieesem 2. majka 3. Axla usunąłem kilka błędów redakcyjnych, literówek oraz częściowo uzupełniłem info na temat maszyn ze Śmigla. Mam jednak kilka dalszych pytań: 1. Co się stało z maszyną 308 z Piotrkowa? 2. 471 wyjechała z Gryfic do Niemiec w ramach transakcji zakupu parowozu (o ile mnie pamięć nie myli). Teraz pytanie: dokąd, jaki ma teraz prześwit i jaki silnik. Czy zachowała oznaczenie, a jeśli nie, to jaki ma teraz. No i jeszcze data wyjazdu. W wolnym czasie przekopię się przez wątek o remoncie w Gryficach, ale byłoby miło gdybyście, koledzy, zechcieli oszczędzić mi pracy  Wolałbym w tym czasie zająć się czekającymi w kolejce WLs150/180 oraz listami fabrycznymi Fabloku i Konstalu 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #19 : 23 Października 2014, 18:56:26 » |
0
|
Odnośnie 471 to edytowałem wpis i wprowadziłem zmiany. źródło https://www.youtube.com/watch?v=JEBH3VVazR4
|
|
« Ostatnia zmiana: 23 Października 2014, 19:39:58 wysłane przez andrzej2110 »
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
|