Filip Bebenow
|
 |
« : 03 Kwietnia 2013, 22:17:49 » |
+1
|
Zapraszamy do korzystania z pociągów Żuławskiej Kolei Dojazdowej w tzw. "długi weekend majowy". Podobnie jak w poprzednich latach zaplanowano dwie pary pociągów na odcinku Stegna Gd. - Jantar - Prawy Brzeg Wisły, jedną na odcinku Stegna Gd. - Sztutowo oraz oczywiście jedną parę "dojazdową" z Nowego Dworu Gdańskiego do Stegny i z powrotem. Dla spragnionych przejazdu linią Nowy Dwór Gdański - Tuja (6 km w jedną stronę) w dniu 1 maja uruchomione będą dodatkowe połączenia skomunikowane z pociągiem na pas nadmorski.  Na stronie PTMKŻ m.in. tabliczki rozkładowe dla wszystkich przystanków na sieci. Uprzedzam, że nasze pociągi jeżdżą nawet gdy nie uzbiera się 120 zł z biletów ;-) , bo rozkład jazdy to rzecz święta. Pozdrawiam, Filip B.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #1 : 03 Kwietnia 2013, 22:39:53 » |
+2
|
Uprzedzam, że nasze pociągi jeżdżą nawet gdy nie uzbiera się 120 zł z biletów ;-) , bo rozkład jazdy to rzecz święta. To w sumie niepoważne, ale na serio moją pierwszą myślą było: A czy oni tam sprawny pług mają? 
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #2 : 03 Kwietnia 2013, 22:44:53 » |
0
|
Oj już nie kracz. Zimy do maja nie będzie. A czemu sobota i niedziela (4-5) maj już nie??
|
|
« Ostatnia zmiana: 03 Kwietnia 2013, 22:49:07 wysłane przez andrzej2110 »
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
feyg
|
 |
« Odpowiedz #3 : 03 Kwietnia 2013, 23:05:51 » |
0
|
Póki co sprawdza się reguła, że na Żuławach jest znacząco mniej śniegu niż na przykład w Trójmieście, poza tym pamiętam zimę 1995/95 zakończoną w połowie kwietnia gwałtownym ociepleniem kiedy w upale śnieg topił się w oczach. Aczkolwiek w letniaki w składzie pociągu jakoś nie mogę uwierzyć ;-)
P.S. A co do 4 i 5 - ano z doświadczeń zeszłorocznych wynika że w zasadzie popyt zostaje zaspokojony do 3 maja a po drugie na te dni planowane są prace torowe.
|
|
« Ostatnia zmiana: 03 Kwietnia 2013, 23:11:36 wysłane przez feyg »
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #4 : 03 Kwietnia 2013, 23:28:41 » |
0
|
Tylko ze w zeszłym roku 1 trafił we wtorek a 3 w czwartek. Piątek był pracujący. Teraz jest trochę inaczej. Najgorsze to jest ze nie da się przewidzieć pogody a to będzie miało kluczowe znaczenie...
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Filip Bebenow
|
 |
« Odpowiedz #5 : 04 Kwietnia 2013, 07:29:57 » |
+3
|
Na Mierzei Wiślanej nie ma jeszcze tylu turystów, żeby zapchać pociągi w 5 dni. Koncentracja popytu następuje od kilku lat w dniach 1-3 maja i tak będziemy jeździć. Pociągi nie kursują dla mikoli. Jak ktoś chciałby zamówić sobie pociąg 4 lub 5 maja, nie widzę przeszkód, kasa na stół i pojedziemy choćby w środku nocy.
Pług do tej pory pełnił rolę mobilnego agregatu, trzeba by go trochę dopłużyć! A na serio: mam nadzieję, że Lxd2 poradzi sobie z zaspami mniejszego kalibru w razie czego ;-) A letniaki? W Bieszczadach jeżdżą nawet zimą, więc... ;-)
Pozdrawiam, FB
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
feyg
|
 |
« Odpowiedz #6 : 06 Kwietnia 2013, 14:44:28 » |
0
|
Uprzedzam, że nasze pociągi jeżdżą nawet gdy nie uzbiera się 120 zł z biletów ;-) , bo rozkład jazdy to rzecz święta. To w sumie niepoważne, ale na serio moją pierwszą myślą było: A czy oni tam sprawny pług mają?  Nie ma strachu! ;-) (stan z dziś)  
|
|
« Ostatnia zmiana: 06 Kwietnia 2013, 15:15:45 wysłane przez feyg »
|
Zapisane
|
|
|
|
Wądzio
|
 |
« Odpowiedz #7 : 08 Kwietnia 2013, 21:48:16 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
feyg
|
 |
« Odpowiedz #9 : 09 Kwietnia 2013, 12:27:42 » |
0
|
Będziemy się starali uzupełnić elementy, ale za bardzo nie ma skąd, wszystkie ukradzione iglice i kierownice z rozjazdów z trójkąta w Sztutowie były typu S42. Ogółem skradziono: 6 kierownic, 4 iglice oraz 58 drobniejszych złączek (wkrętów, śrub, podkładek).
|
|
« Ostatnia zmiana: 09 Kwietnia 2013, 12:31:04 wysłane przez feyg »
|
Zapisane
|
|
|
|
pawel.adamczyk
|
 |
« Odpowiedz #10 : 09 Kwietnia 2013, 18:07:17 » |
0
|
Będziemy się starali uzupełnić elementy, ale za bardzo nie ma skąd, wszystkie ukradzione iglice i kierownice z rozjazdów z trójkąta w Sztutowie były typu S42. Ogółem skradziono: 6 kierownic, 4 iglice oraz 58 drobniejszych złączek (wkrętów, śrub, podkładek).
Cześć. Pojedźcie do koła wask. tam powinny być, dopóki stacja jeszcze istnieje, należy ona do PLK Poznań i niedługo mogą ją całkowicie rozebrać. Z pociągu wyglądają na S 42 (chyba że się myle).
|
|
|
Zapisane
|
UNITRA z.r.k Diora, Tonsil.
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #11 : 09 Kwietnia 2013, 19:55:56 » |
0
|
Cześć. Pojedźcie do koła wask. tam powinny być, dopóki stacja jeszcze istnieje, należy ona do PLK Poznań i niedługo mogą ją całkowicie rozebrać. Z pociągu wyglądają na S 42 (chyba że się myle).
Pojadą i... Co? Mają wziąć ot tak sobie, bo leży? A wracając do tematu skąd wziąć brakujące części - sprawdźcie czy części od normalnotorowych rozjazdów nie będą pasować? Rozjazd normalnotorowy 1:7 powinien się różnić od wąskotorowego 1:7 chyba tylko długością opornic i szyn łączących iglicę z krzyżownicą. Takie elementy też nie będzie łatwo ot tak pozyskać, ale chyba jest to wykonalne.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
kanalarz
Gość
|
 |
« Odpowiedz #12 : 09 Kwietnia 2013, 20:09:03 » |
0
|
Może się mylę, ale chyba 1:7 wąskotorowy z 1:7 normalnotorowym to po za drobnymi akcesoriami ma chyba jedynie krzyżownicę wspólną. (o skosie 1:7) reszta jest inna.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #13 : 09 Kwietnia 2013, 20:10:28 » |
+1
|
...a dokładnej jedynie wspólny skos krzyżownicy.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Wądzio
|
 |
« Odpowiedz #14 : 09 Kwietnia 2013, 22:12:32 » |
0
|
Cześć. Pojedźcie do koła wask. tam powinny być, dopóki stacja jeszcze istnieje, należy ona do PLK Poznań i niedługo mogą ją całkowicie rozebrać. Z pociągu wyglądają na S 42 (chyba że się myle).
A najpierw upewnijcie się czy coś z torów tam jeszcze jest bo wg mnie raczej nie ma ale mogę się mylić...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pawel.adamczyk
|
 |
« Odpowiedz #15 : 10 Kwietnia 2013, 20:06:10 » |
0
|
Powinny być, jak ja jechałem do Poznania 6 .03 . tego roku to były, zrobiłem parę zdjęć z pociągu. Rozjazdy żem też widział.
Napiszcie pismo w tej sprawie, opisując co się stało, że pilnie poszukujecie części do rozjazdu S 42 i wiecie gdzie są, prosząc o ich pozyskanie, bo bez nich niemożliwe jest prowadzenie ruchu.
Zaopatrzyć pismo w pieczątki i numery kontaktowe, potem wysłać faksem.
Nie powinno być problemu, mnie odpowiadali.
|
|
|
Zapisane
|
UNITRA z.r.k Diora, Tonsil.
|
|
|
Tomasz Sonntag
|
 |
« Odpowiedz #16 : 03 Maja 2013, 16:56:29 » |
0
|
W pierwszy dzień maja, kursy w relacji Nowy Dwór Gdański-Tuja-Nowy Dwór Gdański (obsługiwane MBxd2-212) miały większą frekwencję niż pociągi w pasie nadmorskim (częściowo zapewne do zasługa nie kursującego jeszcze promu ze Świbna do Mikoszewa) . Na porannym kursie do Tui było nawet jedenastu rowerzystów. Myślę że było to pozytywne zaskoczenie  pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
TomaszS
|
|
|
bxi
Młotkowy
 
Długość toru:: 93 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #17 : 04 Maja 2013, 03:41:40 » |
+1
|
Tak, tłoczno było w relacji Tuja-NDG. Poniżej kilka fotek z 1 maja. Pod semaforem w Rybinie  Z bocianim gniazdem  Pasażerka w Cyganku  Na stacji w NDG  Rekordowa ilość pasażerów w Tuji    MBxd2-212 był pełen   Świąteczny akcent  Ostatnie chwile przed odjazdem do Tuji  Więcej pod linkiem: http://bxi.pxd.pl/album/47189/1/1-maja-2013-na-zkdRuch na stacji NDG:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|