kanalarz
Gość
|
|
« Odpowiedz #20 : 08 Lipiec 2013, 21:15:44 » |
0
|
Art. 83. 1. Usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości może nastąpić, z zastrzeżeniem ust. 2 i 2a, po uzyskaniu zezwolenia wydanego przez wójta, burmistrza albo prezydenta miasta na wniosek: 1) posiadacza nieruchomości za zgodą właściciela tej nieruchomości; 2) właściciela urządzeń, o których mowa w art. 49 § 1 Kodeksu cywilnego jeżeli drzewa lub krzewy zagrażają funkcjonowaniu tych urządzeń. 1a. Zgoda właściciela nieruchomości, o której mowa w ust. 1 pkt 1, nie jest wymagana w przypadku wniosku złożonego przez użytkownika wieczystego nieruchomości. 2. Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków wydaje wojewódzki konserwator zabytków. 2a. Zezwolenie na usunięcie drzew w obrębie pasa drogowego drogi publicznej, z wyłączeniem obcych gatunków topoli, wydaje się po uzgodnieniu z regionalnym dyrektorem ochrony środowiska. 2b. Niewyrażenie stanowiska w terminie 30 dni od dnia otrzymania projektu zezwolenia, o którym mowa w ust. 2a, przez regionalnego dyrektora ochrony środowi-ska uznaje się za uzgodnienie zezwolenia. 2c. Organ właściwy do wydania zezwolenia, o którym mowa w ust. 1, przed jego wydaniem dokonuje oględzin w zakresie występowania w obrębie zadrzewień gatunków chronionych. ... 6. Przepisów ust. 1 i 2 nie stosuje się do drzew lub krzewów: ... które utrudniają widoczność sygnalizatorów i pociągów, a także utrudniają eksploatację urządzeń kolejowych albo powodują tworzenie na torowiskach zasp śnieżnych, usuwanych na podstawie decyzji właściwego organu; Wynika z tego, że np. w przypadku terenu kolejowego będącego w rejestrze zabytków właściwym organem będzie zapewne wymieniony w ust. 2 wojewódzki konserwator zabytków. Dla dociekliwych warto podać link do źródła: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20040920880
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #21 : 08 Lipiec 2013, 21:20:44 » |
0
|
A jeżeli nie jest to teren objęty konserwatorem?... Dla ułatwienia dodam, że trzeba tu zasięgnąć do przepisów ustawy o transporcie kolejowym.
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
Mykolej
Nowicjusz
Długość toru:: 21 m
W terenie
Stargardzki Miłośnik Kolei
|
|
« Odpowiedz #22 : 13 Lipiec 2013, 16:34:50 » |
+2
|
SOBOTA 13.07.2013r. Oczyszczanie odcinka między ul. Wojska Polskiego, a ul. Elizy Orzeszkowej:Koszenie torowiska:Wycinanie kolidującego drzewostanu:Drezyna kawałek za przejazdem kolejowym znajdujący się na ul. Wojska Polskiego :Widok w stronę ul. Wojska Polskiego: Widok w stronę ul. Elizy Orzeszkowej:Tor na prawo odbija na dawną stacje paliw, gdzie do 2005r. dowożone było tędy paliwo:Czyszczenie krzyżownicy, tor na prawo odbija na dawną stacje paliw, gdzie do 2005r. dowożone było tędy paliwo:Oczyszczony odcinek torów między ul. Elizy Orzeszkowej, a ul.Wojska Polskiego:Widok w stronę ul. Sportowej po usunięciu kolidującego drzewostanu :Zielony tunel, widok w stronę ul. Wojska Polskiego: Widok w stronę ul. Elizy Orzeszkowej :Koszenie i sprzątanie po koszeniu:Drezyna w pobliżu torów odbijających do dawnej stacji paliw :Sprzątanie po koszeniu, tory na prawo odbijają do magazynów budowlanych, obecnie właściciel terenu usunął torowisko przed swoim ogrodzeniem i na swojej działce :Długa prosta, widok w stronę przejazdu kolejowego na ul. Elizy Orzeszkowej: I tak po ciężkiej pracy drezyna przetarła odcinek torów między ul. Wojska Polskiego, a Elizy Orzeszkowej, na zdjęciu przejazd na ul. Elizy Orzeszkowej:Już jutro prace rozpoczną się od przejazdu na ul. Elizy Orzeszkowej do ul. Podleśnej:Za chwilę powrót na stację Stargard Szczeciński wąskotorowy, ale przed ty jeszcze raz widok na prostą w stronę ul. Wojska Polskiego:Drezyna przed przejazdem na ul. Wojska Polskiego:
|
|
|
Zapisane
|
Stargardzki Miłośnik Kolei
|
|
|
Bogdan_KRK
|
|
« Odpowiedz #23 : 13 Lipiec 2013, 17:33:38 » |
+1
|
Witam. Gratulacje dla Kolegów! Tyle zamozapału i tyle chęci. I proszę nie słuchać malkontentów (nie wymienię tu z powodu "szacunu") Proponuję tylko po dokonaniu cięć oprysk,ale to już kol.Andrzej wyjaśnił. Pozdrawiam.Bogdan
|
|
|
Zapisane
|
"Mędrzec ciągle się uczy, głupiec już wie wszystko"
|
|
|
Brood.K
|
|
« Odpowiedz #24 : 13 Lipiec 2013, 23:24:04 » |
+1
|
Znalazłem zdjęcie (analogowe,muszę zeskanować tak swoją drogą...), jak sobie stoję (mając lat wtedy chyba 16) w Stargardzie na tle Mbxd2-304... Kawał historii, tym bardziej raduje taki widok - dołączam do gratulacji, szacunek!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Grzesiek
Nowicjusz
Długość toru:: 15 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #26 : 15 Lipiec 2013, 21:07:15 » |
+2
|
Ekipa może nie liczna ale za to wszyscy robią za dwóch. Jeśli dobra wola urzędników i strony pkp będzie na tym samym poziomie jak teraz to do końca wakacji oczyszczony będzie odcinek do Małkocina i uzupełnione 80% ubytków.
|
|
|
Zapisane
|
!!!Wyrzyska Kolej Powiatowa!!!!
|
|
|
lisiogonek
|
|
« Odpowiedz #27 : 16 Lipiec 2013, 21:14:40 » |
0
|
Skoro nasz Grzesiu tam jest to na pewno nie próżnuje i stara się jak najlepiej - a z WKP ma spore doświadczenia A swoją drogą to naprawdę budujące to co się tam zaczyna kiełkować. Zastanawiam się czy po załataniu ubytków nie będziecie mieli nowych kradzieży - szczególnie po sezonie - vide nasze doświadczenia sprzed kilku lat na WKP...
|
|
|
Zapisane
|
TWKP : LKM 26004 - już pod parą!
|
|
|
Wojtek_SZN
|
|
« Odpowiedz #28 : 21 Lipiec 2013, 22:36:54 » |
0
|
Kilof i szpadle grzały się dziś głównie w okolicach ul. Podleśnej ( nie tylko z powodu skwaru ). Pomimo że robota szła żwawo to ten upierdliwy fragment wymaga jeszcze nieco dopieszczenia. Udało się w minionym tygodniu doprowadzić do sprawności pozostałe 2 kosy spalinowe ( istny cud zwłaszcza z tą jedną do której poprzedni użytkownicy zwykli lać tylko czystą benzynę ). A zatem czas na żniwa pod Żarowem ........ Chyba Stargardzka ruszy wcześniej niż Rewal ...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
student
|
|
« Odpowiedz #29 : 22 Lipiec 2013, 11:08:44 » |
0
|
Skoro nasz Grzesiu tam jest to na pewno nie próżnuje i stara się jak najlepiej - a z WKP ma spore doświadczenia Nie tylko on, na jednym ze zdjęć jest nawet "nasz" Peter Erk ze swoim mercem Swoją drogą fajny kawałek roboty. Pozdrowienia
|
|
|
Zapisane
|
Rodzi się w bólach, ale zwali z nóg.
|
|
|
|
|
Kaś
Czytelnik
Długość toru:: 3 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #32 : 06 Sierpień 2013, 22:28:58 » |
+2
|
A tak zasuwaliśmy 3 sierpnia 2013 :-)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kaś
Czytelnik
Długość toru:: 3 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #33 : 06 Sierpień 2013, 22:44:47 » |
+2
|
i jeszcze 3 sierpnia
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kaś
Czytelnik
Długość toru:: 3 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #34 : 06 Sierpień 2013, 22:46:25 » |
+1
|
i już koniec 3 sierpnia
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Brood.K
|
|
« Odpowiedz #36 : 15 Sierpień 2013, 12:03:21 » |
0
|
Tak z ciekawości. Ile tam tego toru jeszcze leży? Odkąd zaczynają się poważne/dyskwalifikujące ubytki?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Mykolej
Nowicjusz
Długość toru:: 21 m
W terenie
Stargardzki Miłośnik Kolei
|
|
« Odpowiedz #37 : 06 Wrzesień 2013, 22:38:41 » |
0
|
Tak z ciekawości. Ile tam tego toru jeszcze leży? Odkąd zaczynają się poważne/dyskwalifikujące ubytki?
Ubytki zaczynają się jakieś 2 km za mostem w Żarowie w stronę Małkocina
|
|
|
Zapisane
|
Stargardzki Miłośnik Kolei
|
|
|
hjugytf
|
|
« Odpowiedz #38 : 19 Wrzesień 2013, 15:54:11 » |
0
|
jak ja dałem zdjęcia z Rud to dostałem opierdziel. A tak poważnie to super zdjęcia no i kawał dobrej roboty,
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
sarna
|
|
« Odpowiedz #39 : 19 Wrzesień 2013, 16:13:51 » |
0
|
Dostałeś opierdziel bo wkleiłeś aż jedno zdjęcie na post
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|