A mogę poznać zakres naprawy??? Coś dużo...
Nie chcę się wypowiadać co do zakresu naprawy, bo nie wiem co brano pod uwagę, ale taka jest oficjalna wycena Interloku na naprawę średzkiego peiksa.
Swoją drogą, zapewne, gdyby temat był rozpoznawany zawczasu, to parowóz można by korzystnie sprzedać do Krośnic czy Milicza uzyskując na koniec dnia zarówno sprawnego Lxd2 jak i pewien nadmiar gotówki. A tak... nie pomyślało się za wczasu, ten co zachachmęcił tu i tam zarobił a kolejki obudzą się w ręką w kanałowej zęzie...
Do Środy wpłynęły trzy oferty kupna parowozu (m.in. z Milicza) i wszystkie zostały odrzucone. ZTCW nie jest brana pod uwagę jakakolwiek sprzedaż taboru ŚKP. Wyprzedawanie czegokolwiek przy tak niewielkiej ilości taboru do niczego nie prowadzi. Przykład Śmigla to chyba jasno ukazał. Nie ma pomysłu na przyszłość, pieniądze się przejadło, taboru już nie ma, a sprzedać też nie ma czego.