Świat kolejek wąskotorowych SMF
13 Października 2025, 07:08:21 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 ... 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: zawory  (Przeczytany 88388 razy)
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« : 25 Lipca 2013, 17:07:17 »
0

"...sie macie ludzie..."
W zaprzyjaznionej firmie z "TRADYCJAMI" jest naprawa główna SM30! natknołem się na zawór H1201,wg KATALOGU ARMATURY HAMULCOWEJ WYDAWNICTWA PRZEMYSŁU MASZYNOWEGO WEMA z 1972 jest to zawór -regulator sprężarek powietrza z napędem parowym. Po rurach wychodzi że to zwykły reduktor ciśnienia 5 atm na szafa! Może ktoś z tym się spotkał? wiem że to temat nie na wąski tor! 
Zapisane
kanalarz
Gość
« Odpowiedz #1 : 26 Lipca 2013, 00:52:40 »
0

Czy aby napewno chodzi o H1201?

Gdzież bowiem w SM30 napęd parowy sprężarki... czy można prosić o jakieś zdjęcie ów zaworku.
Zapisane
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2 : 05 Października 2013, 20:26:30 »
0

zawór działał jako zawór redukcyjny 8-5atm na szafa sterująca.
Zapisane
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #3 : 05 Października 2013, 20:46:09 »
0

zawór redukcyjny z SM42-2657


* 20131002057.jpg (175.43 KB, 486x648 - wyświetlony 1167 razy.)
Zapisane
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #4 : 08 Października 2013, 19:14:05 »
+1

To może teraz naprawimy Matrosowa? 


* 20131007_165805.jpg (130.88 KB, 490x653 - wyświetlony 1101 razy.)

* 20131007_170914.jpg (166.61 KB, 653x490 - wyświetlony 1154 razy.)

* 20131007_180302.jpg (168.46 KB, 653x490 - wyświetlony 1059 razy.)

* 20131007_182614.jpg (153.41 KB, 653x490 - wyświetlony 1008 razy.)
Zapisane
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #5 : 11 Października 2013, 20:20:48 »
0

Kilka zdjęć z szkolenia w Toton


* PB121032.JPG (125.03 KB, 653x490 - wyświetlony 1161 razy.)

* PB121031.JPG (128.42 KB, 653x490 - wyświetlony 1022 razy.)

* PB121030.JPG (161.54 KB, 653x490 - wyświetlony 1600 razy.)

* PB121029.JPG (146.37 KB, 653x490 - wyświetlony 1037 razy.)

* PB121022.JPG (112.26 KB, 653x490 - wyświetlony 1116 razy.)
Zapisane
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #6 : 13 Października 2013, 10:32:15 »
0

Jeszcze kilka fotek jak chceta oczywiście


* PB121026.JPG (152.93 KB, 653x490 - wyświetlony 1079 razy.)

* PB121010.JPG (151.33 KB, 653x490 - wyświetlony 1070 razy.)

* PB121016.JPG (155.05 KB, 653x490 - wyświetlony 1063 razy.)
Zapisane
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #7 : 08 Lutego 2014, 13:51:45 »
0

No i DB ściaże bedą mieli nowe tłoczki w regulatorach i przy okazji pomocniki po płycie też a za tydzień  pokaże wam dorobione suwaki


* 20140208_120523.jpg (287.52 KB, 735x980 - wyświetlony 1038 razy.)

* 20140208_120413.jpg (240.86 KB, 980x735 - wyświetlony 1033 razy.)
Zapisane
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #8 : 15 Lutego 2014, 13:21:16 »
0

Zgodnie z obietnicą zdjęcia dorobionych suwaków  zawory które teraz naprawiam główne i rozrządy pochodzą z Newagu w Gliwicach z lokomotyw 3E włsaność DB Schenker


* 20140215_124154.jpg (300.47 KB, 980x735 - wyświetlony 1034 razy.)

* 20140215_124304.jpg (233.13 KB, 980x735 - wyświetlony 1004 razy.)

* 20140215_124321.jpg (233.53 KB, 980x735 - wyświetlony 966 razy.)

* 20140215_124340.jpg (246.6 KB, 980x735 - wyświetlony 909 razy.)
Zapisane
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #9 : 25 Lutego 2014, 10:09:25 »
0

No i dowieżli nowy towar do naprawy


* 20140224_200233.jpg (259.62 KB, 980x735 - wyświetlony 1151 razy.)

* 20140224_200325.jpg (273.85 KB, 735x980 - wyświetlony 983 razy.)

* 20140224_200343.jpg (270.65 KB, 980x735 - wyświetlony 945 razy.)
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #10 : 25 Lutego 2014, 10:54:08 »
0

Mmmm... Delicje!
Można by się pokusić o stwierdzenie że czuć od nich jeszcze zapach pary i węglowego dymu - taki H14K1 to już rzadkość...
Vader, weź porób dokumentację fotograficzną kolejnych etapów naprawy.
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #11 : 26 Lutego 2014, 10:35:26 »
0

Obacze może
Zapisane
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #12 : 20 Marca 2014, 21:02:23 »
0

Zgadnijta ludziska co to jest 


* 20140319_070243.jpg (111.37 KB, 653x490 - wyświetlony 1050 razy.)
Zapisane
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #13 : 22 Marca 2014, 07:47:50 »
0

normalnie mnie szokujecie nikt nie wie co to za narzędzie? Szok
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #14 : 22 Marca 2014, 14:53:44 »
0

Coś jak przymiar do porównywania rozpłaszczek po badaniu nacisków
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #15 : 22 Marca 2014, 15:58:43 »
0

Jakieś pilniki do gładzenia kanałów w suwakach?
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #16 : 22 Marca 2014, 18:30:51 »
0

No prawie to sa szczotki do regeneracji zaworu rozrzadu i glownego knora no jeszcze potrzebna jest plyta miedziana zeby przeleciec suwaki   
Zapisane
Vader
Młotkowy
**
Długość toru:: 81 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #17 : 12 Kwietnia 2014, 18:17:36 »
0

Tak chłopaki w NEWAGU  Gliwice  potrafią zamontować zawór główny Dako na  Słowaku i oczywiście TO NIE MY 


* 20140412_160247.jpg (37.16 KB, 245x327 - wyświetlony 999 razy.)

* 20140412_160308.jpg (35.7 KB, 327x245 - wyświetlony 927 razy.)

* 20140412_160336.jpg (31.48 KB, 245x327 - wyświetlony 978 razy.)

* 20140412_160354.jpg (42.51 KB, 245x327 - wyświetlony 972 razy.)

* 20140412_160418.jpg (25.98 KB, 245x327 - wyświetlony 930 razy.)
Zapisane
RezerwA
Młotkowy
**
Długość toru:: 108 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #18 : 23 Czerwca 2014, 08:38:08 »
0

Siema! panowie fachowcy ,czy ktoś wyjaśni czy zawór rozrządczy KNORR H4k1 ma jakoś różnice budowy z lokomotyw typu ET21 tzw.spótnik a rumunem ST43 wyglądają tak samo i czy na Lxd2 są stosowane rumuńskie KNORRy ?
niestety jeszcze nie miałem okazji rozbierać z Lxd2 tych zaworów!
Zapisane
MichałŁ
Dyrektor
*****
Długość toru:: 673 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #19 : 23 Czerwca 2014, 19:45:57 »
0

ET21 ma Knorr'a H14K1 a ST43 Knorr'a D2
To są całkiem inne krany D2 jest już oparty o membrany. Ma też bardzo fajny system popełniania gdzie mogę właściwie wyluzować z kabiny dowolnie przeładowany skład ponieważ kran nie ma ( jak np fv4a) limitowanego maksymalnego ciśnienia przeładowania, mogę sobie ustawić dowolnie duże ciśnienie popełenia składu (limituje mnie tylko ciśnienie ZG) aż do wyluzowania hamulca a potem zawór automatycznie zbije to ciśnienie do wartosci roboczej.

Tutaj coś o H14K1
http://www.bremsenbude.de/k8.zip
http://www.bremsenbude.de/seiten/fuehrerbremsventil04.htm
A tu o D2
http://www.bremsenbude.de/d2.zip
http://www.bremsenbude.de/seiten/fuehrerbremsventil18.htm

Na Lxd2 są krany Knorr St60 ale czy to są orginalne niemieckie czy jakaś licencja w Rumuńskim wykonaniu to nie wiem.
http://www.bremsenbude.de/seiten/fuehrerbremsventil14.htm
Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 6   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!