Świat kolejek wąskotorowych SMF
06 Czerwiec 2020, 20:01:22 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Tabor  (Przeczytany 22565 razy)
werner18
Młotkowy
**
Długość toru:: 86 m

W terenie W terenie


Brudno! Rozpuścił was Mechanik!


« : 23 Marzec 2014, 19:19:25 »
0

A tymczasem PKP pozbywa się Lxd2-468 z Dobrej Nowogardzkiej (odstawiona jako sprawna)
http://biznes.onet.pl/kup-sobie-pociag-pkp-wyprzedaje-zabytkowy-tabor,18860,5610188,16248652,fotoreportaze-detal-galeria

Dalej, pod pozycją 9/15 sprzedają nawet Mbxd2-311 z MKW w Gryficach  
« Ostatnia zmiana: 23 Marzec 2014, 19:26:12 wysłane przez werner18 » Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2629 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #1 : 23 Marzec 2014, 19:53:43 »
0

PKP pozbywa sie chyba wszytkiego wąskotorowego taboru. W spisie jest też MBxd2 z Piaseczna
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Pan Pająk
Nowicjusz
*
Długość toru:: 26 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2 : 24 Marzec 2014, 15:43:32 »
-2

Nawet na złom nie opłaca się nic z tego kupować... Za taką cenę jak proponują - ma się rozumieć.
« Ostatnia zmiana: 24 Marzec 2014, 15:50:35 wysłane przez Pan Pająk » Zapisane
Ariel Ciechański
Administrator
*****
Długość toru:: 950 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #3 : 24 Marzec 2014, 16:39:43 »
0

Nawet na złom nie opłaca się nic z tego kupować... Za taką cenę jak proponują - ma się rozumieć.

A gdzie można kupić złom za 100 zł za tonę ;-).
Zapisane

Pozdr.<br />CAr.<br />
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2629 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #4 : 24 Marzec 2014, 18:22:14 »
0

Swoją drogą ciekawe kto robił wycenę skorą Lxd2 468 jest w podobnej cenie jak wraki w Rogowie i Piasecznie...
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Pan Pająk
Nowicjusz
*
Długość toru:: 26 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #5 : 24 Marzec 2014, 18:56:53 »
0

Nie wspominam o MBxd2 z MKW w Gryficach. Super, och, ach! Tyle że to zdjęcie w ofercie, to chyba sprzed dekady... Oczywiście pamiętamy, że jest po "dzwonie" z ciężarówką i ma skrzywioną ramę - co dyskwalifikuje go z ruchu.  Z politowaniem
Zapisane
werner18
Młotkowy
**
Długość toru:: 86 m

W terenie W terenie


Brudno! Rozpuścił was Mechanik!


« Odpowiedz #6 : 24 Marzec 2014, 19:30:19 »
0

Nie jestem pewien, ale chyba nie ma też silnika 
Zapisane
margor
Młotkowy
**
Długość toru:: 75 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #7 : 13 Lipiec 2014, 09:54:32 »
0

Lokomotywownię w Dobrej Nowogardzkiej opuściła ostania lokomotywa Lxd2-468 oraz ostatni wagon motorowy MBxd2-308, a także ostatni wagon letniak BTxhpi.
Zapisane
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1379 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #8 : 13 Lipiec 2014, 10:13:50 »
0

W takim razie czy coś zostało jeszcze "pod chmurką"?
Zapisane

CARTOON TRABANT CLUB POLSKA
Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Romet 100 '83 "Henio"
margor
Młotkowy
**
Długość toru:: 75 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #9 : 13 Lipiec 2014, 11:15:02 »
+2

W takim razie czy coś zostało jeszcze "pod chmurką"?

- drezyna motorowa WMC-310 (GARAŻ);
- 3 wagony pasażerskie Bxhpi;
- pług kolejowy 803S-01 (HALA LOKOMOTYWOWNI);
- 2 brankardy Fh;
- 1 wagon towarowy K;
- 5 transporterów Tddyyhp
Zapisane
gkw
Mechanik
***
Długość toru:: 185 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #10 : 13 Lipiec 2014, 12:46:20 »
0

A czy coś jeszcze do Koszalina wyjedzie, np. WMC ?
Zapisane
Cordylus
Mechanik
***
Długość toru:: 289 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #11 : 13 Lipiec 2014, 20:27:20 »
+1

Generalnie to Wmc-310 już jest w Koszalinie.
Zapisane
margor
Młotkowy
**
Długość toru:: 75 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #12 : 13 Lipiec 2014, 23:54:10 »
0

Generalnie to Wmc-310 już jest w Koszalinie.

Zakręciłem się To ona też przyjechała teraz? Bo przecież Wasz egzemplarz to Wmc-153, z napędem na jedną oś.
« Ostatnia zmiana: 14 Lipiec 2014, 00:17:29 wysłane przez margor » Zapisane
Cordylus
Mechanik
***
Długość toru:: 289 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #13 : 14 Lipiec 2014, 10:26:40 »
+4

Zgadza się. Teraz mamy dwie Wmc.
Zapisane
margor
Młotkowy
**
Długość toru:: 75 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #14 : 14 Lipiec 2014, 16:09:57 »
0

Zgadza się. Teraz mamy dwie Wmc.

To super !!!
Zapisane
Gucio98
Czytelnik

Długość toru:: 7 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #15 : 14 Lipiec 2014, 20:10:34 »
0

A Czy ktoś Kupił Pług.
Zapisane
werner18
Młotkowy
**
Długość toru:: 86 m

W terenie W terenie


Brudno! Rozpuścił was Mechanik!


« Odpowiedz #16 : 15 Lipiec 2014, 18:45:19 »
0

Lokomotywownię w Dobrej Nowogardzkiej opuściła ostania lokomotywa Lxd2-468 oraz ostatni wagon motorowy MBxd2-308, a także ostatni wagon letniak BTxhpi.

W jakim stanie technicznym znajdują się pojazdy spalinowe?
Zapisane
Cordylus
Mechanik
***
Długość toru:: 289 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #17 : 16 Lipiec 2014, 01:42:36 »
0

Lxd2 pozbawiona jest chłodnic i sinik wymaga generalnego remontu. Jest jednak kompletny. W MBxd2 brakowało przekładni i chyba silnik miał uszkodzony, ale nie jestem pewien.
Zapisane
Gucio98
Czytelnik

Długość toru:: 7 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #18 : 16 Lipiec 2014, 10:57:25 »
0

Lepiej niech. Tabor trafi na Wąskotorówki niż na Złom.
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2002 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #19 : 16 Lipiec 2014, 14:51:01 »
0

308 silnik miał po NG z nowiutkimi fabrycznie głowicami.
Zapisane
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!