tfanatic
Czytelnik
Długość toru:: 5 m
W terenie
|
 |
« : 28 Stycznia 2015, 23:33:08 » |
-1
|
Witam Z uwagi na to że znam język Angielski Zostałem Agentem na Polske z Chinskiej fabryki taboru kolejowego która się opiera o gotowe jednostki i elementy napędowe oraz sprzęgi z USA . Linki do ofert : http://olx.pl/oferta/nowy-tani-tabor-waskotorowy-750mm-z-chin-CID619-ID8I4Vz.htmlhttp://www.gumtree.pl/cp-sprzedam-inne/kolo/nowy-tani-tabor-waskotorowy-750mm-z-chin-618525067Tabor kolejowy nie jest taki jak Polski wąskotorowy tylko sprzęgi ma samoczynne takie same jak stosowane w USA Japonii i Chinach . Z tego też względu że w Polsce wszystko splajtowalo i nic się nie oplaca z tej starej kolei wąskotorowej i z uwagi na fakt ze w USA i Chinach oraz Japonii się wszystko opłaca i tam ta kolej na siebie zarabia nie tak jak u nas w Polsce to nie będę Chinskich producentow naklaniac na zmiane tego standardu sprzęgów z uwagi na fakt ze ten sprzęg jest prostrzy w utrzymaniu bo nie potrzeba wchodzić pod wagony żeby pociąg uformować i Ameryka nie wymaga badan psychiatrycznych do prowadzenia i obsługiwania tej kolei czy ktoś jest swiadomy tego ze jak schodzi na dol spinac wagony to ktoś na gorze jest tylko człowiekiem , i ten nowy sprzęg automatyczny jest prostrzy w utrzymaniu dlatego przez kolej bo nie potrzeba manewrowych lokomotywe może obslugiwac tylko jedna osoba która nawet nie musi wychodzić z kabiny bo sobie tylko dojedzie i się jej automatycznie łącza wagony , ponadto ten sprzęg jest tanszy i kosztuje w chinach pare dolarów . Jak ktoś jest zainteresowany poważnie zakupem takiego taboru to proszę o kontakt na priva .
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
WIĆUŚ
|
 |
« Odpowiedz #1 : 28 Stycznia 2015, 23:54:20 » |
-2
|
Lokomotywy mają amerykanskie automatyczne nowoczesne sprzęgi nie ręczne Polskie z II wojny srubowe , tylko automatyczne używane w USA i Japonii i Chinach może ciagnac naprawdę bardzo długie pociągi
Patrząc na to i na post poniżej stwierdzam że ktoś jest co najmniej mocno cięty na sprzęgi stosowane w Polsce.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #2 : 29 Stycznia 2015, 00:10:20 » |
+2
|
Linii wąskotorowych w Polsce jest cała siec kolei wąskotorowych 750mm naprzykład krośniewicka kolej dojazdowa która dochodzi az pod Gniezno , koło , Konin- Ślesin , Boniewo , Sompolno , do tego Kalisko-Turecka kolej .
Ten tekst (oprócz Konina) to był aktualny 10 lat temu. Druga sprawa to dopuszczenie tego taboru na polskie tory.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #3 : 29 Stycznia 2015, 01:23:27 » |
+2
|
Tak się chyba nie sprzedaje nowego taboru kolejowego (nawet wąskotorowego)  Ale przynajmniej wiadomo że coś takiego jest dostępne na rynku. O procedurze homologacji takiego nowego wynalazku w Polsce siłami organizacji które u nas operują wąskimi torami wolę nawet nie myśleć. Jedyna droga to taka gdy producent wziął by to na siebie, ponosząc całe koszty i ryzyko. Trzecia sprawa - mało kogo stać na to aby inwestować takie, jednak w stosunku do budżetów duże środki, w konstrukcję nie sprawdzoną, taką której nie możesz obejrzeć przed sprowadzeniem. Wąskotorowy rynek jest dosyć wąski  i rządzi się nieco innymi zasadami. Tu prawo zamówień publicznych jest dosyć rzadko wykorzystywane. W Niemczech, lub innych krajach gdzie wąski tor bywa stałym elementem systemu transportu publicznego, pewnie znajdzie się jakiś chętny na zakup. Wtedy, jak juz będzie blisko, będzie można zobaczyć jak to wygląda i czy spełnia nasze potrzeby i dopiero potem myśleć o zakupie. P.S. Ten wagon osobowy to chyba jednak jest normalnotorowa jedynka bezprzedziałowa i to należąca do PKP ICCC 
|
|
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2015, 02:21:29 wysłane przez Ptr »
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #4 : 29 Stycznia 2015, 09:42:32 » |
+2
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #5 : 29 Stycznia 2015, 10:14:38 » |
+2
|
Z uwagi na to że znam język Angielski ..... ..... i w polskim też sporo błędów. 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #6 : 29 Stycznia 2015, 10:22:33 » |
+1
|
Właśnie o tym chciałem napisać... Poważny agent, pardon Agent powinien zacząć od poważnego ogłoszenia. Czymś takim poważnych inwestorów nie zainteresujesz
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #7 : 29 Stycznia 2015, 10:51:44 » |
+6
|
Cóż, bardziej profesjonalne ogłoszenia widziałem u sprzedawców chińskich ręczników na giełdach.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #8 : 29 Stycznia 2015, 12:20:39 » |
+2
|
No ja także nie wiem jak można zejść poniżej pewnego finansowego poziomu (tutaj w ofercie mamy 166.000zł za sztukę maszyny o moc porównywalnej z Lxd2) nawet odejmując wszystkie koszty transportu z CRL i wprowadzenia takiego sprzętu na polski rynek. W tym ogłoszeniu cena FOB (czyli koszty produkcji i transportu do chwili gdy zapakują na statek w chińskim porcie) takich lokomotyw to od 500k do 1mln i to w dodatku $. http://www.alibaba.com/product-detail/JMY600-Diesel-Hydraulic-Locomotive_60150277070.html
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #9 : 29 Stycznia 2015, 12:44:07 » |
+1
|
Szanowny tfanatic, myślę ze jeżeli ktoś szuka taboru za setki tysięcy złotych to nie będzie zainteresowany ofertą z gumtree albo olx  Szczerze przyznam czytając to ogłoszenie odniosłem wrażenie że mamy do czynienia z kolejnym "nawiedzonym" mikolem a nie rzetelnym kontrahentem. Powiedz jaką to korporację z Chin reprezentujesz i jakie masz upoważnienia (prawne) do reprezentowania tej firmy w Polsce, takie jak adres kontaktowy na terenie UE, bo mam jakieś przeczucie że po prostu wysłałeś kilka maili do jakiegoś sprzedawcy z alibaba.com lub innego serwisu pośredniczącego w sprzedaży towarów z Chin i to wystarczyło żeby się podawać za ich Agenta.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej84
|
 |
« Odpowiedz #10 : 29 Stycznia 2015, 13:51:38 » |
+1
|
nawet jak to jest "nawiedzony mikol" to jego sprawa co reprezentuje i jak - nie wasza sprawa, zdecydował się na coś takiego i już, kimkolwiek jest.
Natomiast czy zainteresuje swoją ofertą kogoś to już co innego. Po co zaraz robić portret psychologiczny ? i odtwarzać sposób postępowania. Proszę oceniać to co prezentuje i czy np. kogoś przekona do siebie tym ogłoszeniem. Ewentualny klient niech się martwi i zastanawia o podstawy prawne itp., i pewnie o to zapyta jak będzie zainteresowany ofertą.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #11 : 29 Stycznia 2015, 14:28:39 » |
+2
|
A kolejka klientów jest tak długa, że aż końca nie widać 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #12 : 29 Stycznia 2015, 14:29:25 » |
+4
|
Zawarte tu opinie Kolegów są bardzo cenne, bo pokazują, że skończyła się epoka końskich targów w błocie i przyklepywania zawartych transakcji. Że istnieje już pewien minimalny, oczekiwany poziom profesjonalizmu - a w przypadku transakcji idących w setki tysięcy i więcej jest to poziom dość wysoki. Poziom, który był przyczynkiem do tej dyskusji, nie mieści się w żaden sposób w akceptowalnej skali dla tego typu przedsięwzięć.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
feyg
|
 |
« Odpowiedz #13 : 29 Stycznia 2015, 19:21:02 » |
+4
|
Rośnie liczba kanałów dystrybucji AllegroMój ulubiony fragment: Dostawca tego taboru z Chin deklaruje się ze w razie podwyżki paliwa w Polsce lub nieopłacalności przewozów sprowadzi swoimi statkami tanie paliwo kolejowe diesla z USA po 1,7zł nie obarczone podatkami drogowymi w PolsceJako Agent koroporacji w Chinach produkującej masowo nowy tabor kolejowy 750mm Oferuje NOWY tani tabor kolejowy wąskotorowy na 750mm - zbudowany z blachy pełny OCYNK - importowany z Chin naciski osi na szynę 7Ton dla wagonu i 8T dla lokomotyw . Oferuję lokomotywy spalinowe o mocy 600KM po 166.000zl - 4 osiowe (niebiesko biale na zdjęciu) które mogą ciągnąć cale pociągi kontenerowe platformy możemy sprowadzić wagony kontenerowe . wagony wąskotorowe nowe jak na zdjęciu 45 miejsc w każdym wagonie i 50miejsc stojących w każdym wagonie ,wifi ,firaneczki, Toaleta z obiegiem zamkniętym ,ogrzewanie zbiorcze i klimatyzacja indywidualna nad każdym fotelem znana z BUS , monitoring ,wyciszenie , predkosc składów tego taboru V max wynosi 60km/h , monitoring ,wyciszenie , oświetlenie LED i akumulatory 24V system zasilania , do 2 wagonów tego typu jest w komplecie lokomotywa spalinowa 4 osiowa ,do tego oparta na silnikach oryginalnych z USA moc 300KM (zółta na zdjęciu) do lokomotyw spalinowych , pali 150litrow na 100km W cenie 415.000zl oferuję caly skład -komplet : 2 wagony - 4 osiowe plus lokomotywa 300KM - 4 osiowa ,paliwo kolejowe jest po 2,1zl litr jest w Polsce bez podatku drogowego/kolejowego Oferowany tabor kolejowy ma certyfikat do pracy w temparaturach do minus 30 stopni celcjusza na dworze i jest zbudowany na oryginalnych silnikach Diesla do lokomotyw spalinowych w USA importowanych z USA przez Chińską firme .
oferuje tez tanie maszyny do remontowania i utrzymania tych torow .
Lokomotywy mają amerykanskie automatyczne nowoczesne sprzęgi nie ręczne Polskie z II wojny srubowe , tylko automatyczne używane w USA i Japonii i Chinach może ciagnac naprawdę bardzo długie pociągi .
Linii wąskotorowych w Polsce jest cała siec kolei wąskotorowych 750mm naprzykład krośniewicka kolej dojazdowa która dochodzi az pod Gniezno , koło , Konin- Ślesin , Boniewo , Sompolno , do tego Kalisko-Turecka kolej .
ruch na tych kolejach to jest to na pewno opłacalne.
Lokomotywy maja przekladnie hydrauliczne opracowane
razem z silnikami z USA - oryginalne takie jakie normalnie
funkcjonują na codzien w USA i konkurują z ich ciezarowkami .
Cena nie obejmuje kosztów podatkowo-celnych w Polsce dokładnie to jest 23% podatku celnego i 1,7% cła na nowy tabor kolejowy i kosztów transportu Statkiem Chińskiej firmy produkującej ten tabor do Gdańska i z Gdańska do odbiorcy . Dostawca tego taboru z Chin deklaruje się ze w razie podwyżki paliwa w Polsce lub nieopłacalności przewozów sprowadzi swoimi statkami tanie paliwo kolejowe diesla z USA po 1,7zł nie obarczone podatkami drogowymi w Polsce . Tabor jest sprowadzany do Gdańska statkami Chin których właścicielem jest Chińska firma której jestem reprezentantem na rynek UE i koszt jest doliczany do kwoty kontraktu . Lokomotywy i oferowany tabor posiadają oryginalne rozwiązania automatycznych sprzęgów stosowanych w takich samych pociągach na kolejach USA , Japonia i Chiny . Chinska firma zapewnia że ten sam tabor kolejowy 750mm oparty na sprawdzonych silnikach Diesla importowanych z USA wąskotorowy jest sprzedawany do USA i Japonii i jest tam eksploatowany nawet do prędkości 80km/h , dlatego prędkość konstrukcyjna może zostać podwyższona na życzenie odbiorcy bez dopłat . Powtarzam jeszcze raz nie jest to sprzęt posiadający w Polsce już homologacje na polski tor 750mm czy Unijny , Ten 300konny spalinowóz żółty za 145.000zl jest to ogromny byk który wazy około 40ton i ma 4 osie , i nie jest to zabawka do zabawy dzieci w piaskownicy tylko można nim nawet pociagnac 2 ogromne transformatory z elektrowni na platformach . A ten duzy spalinowoz niebieski 600KM wazy trochę więcej ale już nie będę podawal dokładnie ile w każdym razie naciski na os są wszędzie po 8 ton tak samo jak w przypadku polskiego taboru . W przypadku kontaktu telefonicznego odezwie się bezpośrednio JJIM który mowi tylko po angielsku , jeżeli ktoś sobie zyczy od razu zamowic do polski taki tabor , jeżeli ktoś chce bliższe dane techniczne albo prospekty proszę mi zostawić wiadomość na emaila a chętnie tez oddzwonię i spokojnie odpowiem na wszystkie pytania . 1 Wagon wazy około 20 ton , i posiada 4 osiowy układ wóżkow , gumowe harmonie , i predkosc jego wynosi tez rowne 60km/h . Lokomotywy wszystkie maja komputery wbudowane z monitorami . Wszelkie opłaty celne oraz skarbowe są po stronie kupującego który decyduje się pokryc koszt homologacji na swoja siec kolejową 750mm . Obowiazuje wplata zaliczki 30% na konto firmy z Chin i zapewnienia potwierdzenia reszty srodkow w banku w trakcie już transportu dostawy do Gdańskiego portu . Kontakt z producentem na skype : zhujianming007 Kontakt z producentem tel w Hong Kongu/CHina : +8613701500667 Kontakt z managerem sprzedaży w Polsce skype : tfanatic32 W uwagi na wielkość kwot aukcja stanowi przedmiot wyłącznie informacyjny na tą chwilę , po uzgodnieniach i obejrzeniu reszty zdjęć postaramy się przygotować każdemu kupującemy korzystną ofertę nawet z najtanszym paliwem do tych lokomotyw sprowadzanych z USA , oraz najtańszymi szynam
|
|
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2015, 19:27:00 wysłane przez feyg »
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #14 : 29 Stycznia 2015, 19:35:13 » |
+4
|
Człowiek wchodzi na TZF, a tu taki miły poprawiacz humoru po ciężkiej dniówce w robocie 
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #15 : 29 Stycznia 2015, 21:36:18 » |
+3
|
Biorę dwa! Te byki ogromne po 40 ton. I wagony do tego, te z firaneczkami. A i żeby sprzęgi te amerykańskie, nie te z II wojny były... a serio - żenada. Tabor nie zabawka z piaskownicy, a ekhm menadżer jakby poziomem ogłoszenia z tejże piaskownicy jeszcze nie wyszedł...
|
|
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2015, 21:40:09 wysłane przez dobrzyn »
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
tomasz11
|
 |
« Odpowiedz #16 : 29 Stycznia 2015, 22:08:55 » |
+1
|
Biorę dwa! Te byki ogromne po 40 ton. I wagony do tego, te z firaneczkami. A i żeby sprzęgi te amerykańskie, nie te z II wojny były... a serio - żenada. Tabor nie zabawka z piaskownicy, a ekhm menadżer jakby poziomem ogłoszenia z tejże piaskownicy jeszcze nie wyszedł...
Chyba już nie weżmiesz bo strona na allegro już nie dostępna,a może wszystko sprzedane. 
|
|
|
Zapisane
|
pozdrowienia
|
|
|
WL
|
 |
« Odpowiedz #17 : 29 Stycznia 2015, 22:35:02 » |
+2
|
Biorę dwa! Te byki ogromne po 40 ton. A co ciekawe 40 tonowa, czteroosiowa lokomotywa ma mieć naciski osi na tor rzędu 8 ton! Agent chyba powinien wziąć korepetycję z matematyki na poziomie szkoły podstawowej.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam,<br /><br />Wojciech Lemański
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #18 : 29 Stycznia 2015, 23:04:53 » |
+5
|
No, dość tego trzepania gruchy nad jakimś niedojebem który, jeśli ma normalne połączenia zwojów mózgowych, zapodając powyższe prowo, robi sobie z nas jajca a my mu dostarczamy rozrywki, zaś jeśli jednak pod czaszką coś mu nie styka (ja przyjmuję taką wersję, choćby ze względu na deklarowaną w poście łączność z krośniewicką koleją przyciągającą kretynów o rozmiarach od wymoczka do ogra) to trzeba mu nie zaprzeczać i pogłaskać po główce, bo pan doktor tak zaleca. I w jednym i w drugim przypadku uprawiamy internetowy onanizm: się spocimy waląc w klawkę, obślinimy, łapa będzie bolała, a wytrysków mądrości, dzieci i taboru z tego nie będzie. A czemu tak chujowo gościa osądzam? Rozkmińcie adres na skype: zhujianming007 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #19 : 30 Stycznia 2015, 00:35:45 » |
+1
|
Tylko nie piszcie czasem do Agenta bo dostaniecie na niego niekończącą się opowieść, pozbawioną wszelkich znaków interpunkcyjnych i elementarnych zasad składni.  Jak by ktoś chciał próbkę jednego z takich maili (wszystkie podobnej długości, ten wylosowany gdzieś tam ze środka) to proszę: Dla mnie to ta polska kolej to jest jedna wielka
pijacka stara melina i jak ja ją poznałem z trochę bliska
kto tam egzaminy daje na prawo jazdy na tą kolej
to nie stać go na żadne cieplo tych scierwuchów
żeby kogos kulturalnie przeegzaminować ze swoich przepisow
tylko zaczynają od tego ze się pytaja czy ktoś wodke
pije bo jak powie ze nie no to nie ma automatycznie
zaliczenia albo dostaje jakies durne pytania z tego szurnietego
pkp dlatego ze u nich żeby nie pic na tej kolei
to by trzeba było najpierw tych starych kolejarzy
wziążć za dupe z tego ich urzędu transportu
kolejowego i jakby się ich wypieprzylo razem
z tymi ich chorymi przepisami to dopiero
by w tym kraju była normalna kolej taka
która by się oplacala i nikt by niczego nie kradl
a tak to są w kolo tylko sami starzy zlodzieje
którzy szukają na wodke nowego zlomu
i mysla ze jak prywaciarz im postawi
nowy tabor to go nie będzie stac
na stala ochrone tego taboru
z chin razem z torami będzie go stac
i jeszcze im pokaze ze sobie sam przepisy
ustali kolejowe bo chiński prawnik
jak tego taboru dużo sprzeda to wodke
tym starym kolejarzom podstawi za darmo
razem z autobusami żeby ich wywieźć do swojego
ruskiego psychiatrowka w którym normalnym
ludziom ktorzych chcieli się pozbyć bo im
nie pasowali kazali zczepiac wagony
tymi starymi sprzęgami gdzie trzeba schodzic
na dol do pociągu i potem jak się ich scislo
to się im tylko wpisywalo ze facet nie przeszedl
badan kolejny raz bo miał problemy w lokomotywie
z wódką jak im tylko powiedział ze razem ze swoimi
starymi kolegami pil
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
|