Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 10:41:27 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Agent na Polskę sprzedaży nowego taboru wąskotorowego .  (Przeczytany 25631 razy)
tfanatic
Czytelnik

Długość toru:: 5 m

W terenie W terenie


« : 28 Stycznia 2015, 23:33:08 »
-1

Witam
Z uwagi na to że znam język Angielski
Zostałem Agentem na Polske z Chinskiej fabryki taboru kolejowego która się opiera
o gotowe jednostki i elementy napędowe oraz sprzęgi z USA .
Linki do ofert :

http://olx.pl/oferta/nowy-tani-tabor-waskotorowy-750mm-z-chin-CID619-ID8I4Vz.html

http://www.gumtree.pl/cp-sprzedam-inne/kolo/nowy-tani-tabor-waskotorowy-750mm-z-chin-618525067

Tabor kolejowy nie jest taki jak Polski wąskotorowy tylko sprzęgi ma samoczynne
takie same jak stosowane w USA Japonii i Chinach . Z tego też względu
że w Polsce wszystko splajtowalo i nic się nie oplaca z tej starej
kolei wąskotorowej i z uwagi na fakt ze w USA i Chinach oraz Japonii
się wszystko opłaca i tam ta kolej na siebie zarabia nie tak jak u nas
w Polsce to nie będę Chinskich producentow naklaniac na zmiane
tego standardu sprzęgów z uwagi na fakt ze ten sprzęg jest prostrzy
w utrzymaniu bo nie potrzeba wchodzić pod wagony żeby pociąg
uformować i Ameryka nie wymaga badan psychiatrycznych do prowadzenia i obsługiwania tej kolei
czy ktoś jest swiadomy tego ze jak schodzi na dol spinac wagony to ktoś
na gorze jest tylko człowiekiem , i ten nowy sprzęg automatyczny
jest prostrzy w utrzymaniu dlatego przez kolej bo nie potrzeba manewrowych
lokomotywe może obslugiwac tylko jedna osoba która nawet nie musi
wychodzić z kabiny bo sobie tylko dojedzie i się jej automatycznie
łącza wagony , ponadto ten sprzęg jest tanszy i kosztuje w chinach
pare dolarów .
Jak ktoś jest zainteresowany poważnie zakupem
takiego taboru to proszę o kontakt na priva .
Zapisane
WIĆUŚ
Mechanik
***
Długość toru:: 241 m

W terenie W terenie

kolejkowy zawrót głowy


WWW
« Odpowiedz #1 : 28 Stycznia 2015, 23:54:20 »
-2

Cytuj
Lokomotywy mają amerykanskie automatyczne nowoczesne sprzęgi nie ręczne Polskie z II wojny srubowe , tylko automatyczne używane w USA i Japonii i Chinach może ciagnac naprawdę bardzo długie pociągi

Patrząc na to i na post poniżej stwierdzam że ktoś jest co najmniej mocno cięty na sprzęgi stosowane w Polsce.
Zapisane

Blog o mojej kolei ogrodowej: http://kolejogrodowa.blogspot.com/
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #2 : 29 Stycznia 2015, 00:10:20 »
+2

Cytuj
Linii wąskotorowych w Polsce jest cała siec kolei wąskotorowych 750mm naprzykład krośniewicka kolej dojazdowa która dochodzi az pod Gniezno ,
koło , Konin- Ślesin , Boniewo , Sompolno , do tego Kalisko-Turecka kolej .
Ten tekst (oprócz Konina) to był aktualny 10 lat temu.

Druga sprawa to dopuszczenie tego taboru na polskie tory.
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1106 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #3 : 29 Stycznia 2015, 01:23:27 »
+2

Tak się chyba nie sprzedaje nowego taboru kolejowego (nawet wąskotorowego) Chichot Ale przynajmniej wiadomo że coś takiego jest dostępne na rynku.
O procedurze homologacji takiego nowego wynalazku w Polsce siłami organizacji które u nas operują wąskimi torami wolę nawet nie myśleć. Jedyna droga to taka gdy producent wziął by to na siebie, ponosząc całe koszty i ryzyko.
Trzecia sprawa - mało kogo stać na to aby inwestować takie, jednak w stosunku do budżetów duże środki, w konstrukcję nie sprawdzoną, taką której nie możesz obejrzeć przed sprowadzeniem. Wąskotorowy rynek jest dosyć wąski i rządzi się nieco innymi zasadami. Tu prawo zamówień publicznych jest dosyć rzadko wykorzystywane.
W Niemczech, lub innych krajach gdzie wąski tor bywa stałym elementem systemu transportu publicznego, pewnie znajdzie się jakiś chętny na zakup. Wtedy, jak juz będzie blisko, będzie można zobaczyć jak to wygląda i czy spełnia nasze potrzeby i dopiero potem myśleć o zakupie.

P.S.
Ten wagon osobowy to chyba jednak jest normalnotorowa jedynka bezprzedziałowa i to należąca do PKP ICCC
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2015, 02:21:29 wysłane przez Ptr » Zapisane

To jest przekaz.
buczek_pkp
Zawiadowca
****
Długość toru:: 405 m

W terenie W terenie

PKP InterCity, Wąski w Piasecznie


« Odpowiedz #4 : 29 Stycznia 2015, 09:42:32 »
+2

Oraz na wyświetlaczu widzimy logo ICCC i informację o imieninach Bogdana i Józefa Chichot Chichot Chichot
Zapisane
janeczek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 915 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #5 : 29 Stycznia 2015, 10:14:38 »
+2

Z uwagi na to że znam język Angielski .....
.....  i w polskim też sporo błędów. Smutny
Zapisane
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #6 : 29 Stycznia 2015, 10:22:33 »
+1

Właśnie o tym chciałem napisać... Poważny agent, pardon Agent powinien zacząć od poważnego ogłoszenia. Czymś takim poważnych inwestorów nie zainteresujesz
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #7 : 29 Stycznia 2015, 10:51:44 »
+6

Cóż, bardziej profesjonalne ogłoszenia widziałem u sprzedawców chińskich ręczników na giełdach.
Zapisane

Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1106 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #8 : 29 Stycznia 2015, 12:20:39 »
+2

No ja także nie wiem jak można zejść poniżej pewnego finansowego poziomu (tutaj w ofercie mamy 166.000zł  za sztukę maszyny o moc porównywalnej z Lxd2) nawet odejmując wszystkie koszty transportu z CRL i wprowadzenia takiego sprzętu na polski rynek. W tym ogłoszeniu cena FOB (czyli koszty produkcji i transportu do chwili gdy zapakują na statek w chińskim porcie) takich lokomotyw to od 500k do 1mln i to w dodatku $.
http://www.alibaba.com/product-detail/JMY600-Diesel-Hydraulic-Locomotive_60150277070.html
Zapisane

To jest przekaz.
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1020 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #9 : 29 Stycznia 2015, 12:44:07 »
+1

Szanowny tfanatic, myślę ze jeżeli ktoś szuka taboru za setki tysięcy złotych to nie będzie zainteresowany ofertą z gumtree albo olx
Szczerze przyznam czytając to ogłoszenie odniosłem wrażenie że mamy do czynienia z kolejnym "nawiedzonym" mikolem a nie rzetelnym kontrahentem. Powiedz jaką to korporację z Chin reprezentujesz i jakie masz upoważnienia (prawne) do reprezentowania tej firmy w Polsce, takie jak adres kontaktowy na terenie UE, bo mam jakieś przeczucie że po prostu wysłałeś kilka maili do jakiegoś sprzedawcy z alibaba.com lub innego serwisu pośredniczącego w sprzedaży towarów z Chin i to wystarczyło żeby się podawać za ich Agenta.
Zapisane

andrzej84
Zawiadowca
****
Długość toru:: 432 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #10 : 29 Stycznia 2015, 13:51:38 »
+1

nawet jak to jest "nawiedzony mikol" to jego sprawa co reprezentuje i jak - nie wasza sprawa,  zdecydował się na coś takiego i już, kimkolwiek jest.

Natomiast czy zainteresuje swoją ofertą kogoś to już co innego. Po co zaraz robić portret psychologiczny ? i odtwarzać sposób postępowania. Proszę oceniać to co prezentuje i czy np. kogoś przekona do siebie tym ogłoszeniem.
Ewentualny klient niech się martwi i zastanawia o podstawy prawne itp., i pewnie o to zapyta jak będzie zainteresowany ofertą.
Zapisane
buczek_pkp
Zawiadowca
****
Długość toru:: 405 m

W terenie W terenie

PKP InterCity, Wąski w Piasecznie


« Odpowiedz #11 : 29 Stycznia 2015, 14:28:39 »
+2

A kolejka klientów jest tak długa, że aż końca nie widać 
Zapisane
Dariusz
Minister
******
Długość toru:: 1220 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #12 : 29 Stycznia 2015, 14:29:25 »
+4

Zawarte tu opinie Kolegów są bardzo cenne, bo pokazują, że skończyła się epoka końskich targów w błocie i przyklepywania zawartych transakcji. Że istnieje już pewien minimalny, oczekiwany poziom profesjonalizmu - a w przypadku transakcji idących w setki tysięcy i więcej jest to poziom dość wysoki. Poziom, który był przyczynkiem do tej dyskusji, nie mieści się w żaden sposób w akceptowalnej skali dla tego typu przedsięwzięć.
Zapisane

feyg
Mechanik
***
Długość toru:: 233 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #13 : 29 Stycznia 2015, 19:21:02 »
+4

Rośnie liczba kanałów dystrybucji Allegro

Mój ulubiony fragment: Dostawca tego taboru z Chin deklaruje się ze w
razie podwyżki paliwa w Polsce lub nieopłacalności  przewozów
sprowadzi swoimi statkami tanie paliwo kolejowe diesla z USA po 1,7zł nie obarczone podatkami drogowymi w Polsce


Cytuj
Jako Agent koroporacji w Chinach produkującej masowo nowy tabor kolejowy 750mm Oferuje NOWY tani tabor kolejowy wąskotorowy na 750mm - zbudowany z blachy pełny OCYNK - importowany z Chin naciski osi na szynę 7Ton dla wagonu i 8T dla lokomotyw .
Oferuję lokomotywy spalinowe o mocy 600KM po 166.000zl - 4 osiowe (niebiesko biale na zdjęciu) które mogą ciągnąć cale pociągi kontenerowe platformy możemy sprowadzić wagony kontenerowe .
wagony wąskotorowe nowe jak na zdjęciu 45 miejsc w każdym wagonie i 50miejsc stojących w każdym wagonie ,wifi ,firaneczki, Toaleta z obiegiem zamkniętym ,ogrzewanie zbiorcze i klimatyzacja indywidualna nad każdym fotelem znana z BUS , monitoring ,wyciszenie , predkosc składów tego taboru V max wynosi 60km/h , monitoring ,wyciszenie , oświetlenie LED i akumulatory 24V system zasilania , do 2 wagonów tego typu jest w komplecie lokomotywa spalinowa 4 osiowa ,do tego oparta na silnikach oryginalnych z USA moc 300KM (zółta na zdjęciu)
do lokomotyw spalinowych , pali 150litrow na 100km
W cenie 415.000zl oferuję caly skład -komplet :
2 wagony - 4 osiowe  plus lokomotywa 300KM - 4 osiowa ,paliwo kolejowe jest po 2,1zl litr jest w Polsce bez podatku drogowego/kolejowego
Oferowany tabor kolejowy ma certyfikat do pracy
w temparaturach do minus 30 stopni celcjusza na dworze
i jest zbudowany na oryginalnych silnikach Diesla do lokomotyw
spalinowych w USA importowanych z USA przez Chińską firme .

 oferuje tez tanie maszyny do remontowania i utrzymania tych torow .

Lokomotywy mają amerykanskie automatyczne nowoczesne sprzęgi nie ręczne Polskie z II wojny srubowe , tylko automatyczne używane w USA i Japonii i Chinach może ciagnac naprawdę bardzo długie pociągi .

Linii wąskotorowych w Polsce jest cała siec kolei wąskotorowych 750mm naprzykład krośniewicka kolej dojazdowa która dochodzi az pod Gniezno ,
koło , Konin- Ślesin , Boniewo , Sompolno , do tego Kalisko-Turecka kolej .

ruch na tych kolejach to jest to na pewno opłacalne.

Lokomotywy maja przekladnie hydrauliczne opracowane

razem z silnikami z USA - oryginalne takie jakie normalnie

funkcjonują na codzien w USA i konkurują z ich ciezarowkami .

Cena nie obejmuje kosztów podatkowo-celnych w Polsce dokładnie
to jest 23% podatku celnego i 1,7% cła na nowy tabor kolejowy i kosztów
transportu Statkiem Chińskiej firmy produkującej ten tabor do Gdańska i z Gdańska do odbiorcy .
 
Dostawca tego taboru z Chin deklaruje się ze w
razie podwyżki paliwa w Polsce lub nieopłacalności  przewozów
sprowadzi swoimi statkami tanie paliwo kolejowe diesla z USA po 1,7zł nie obarczone podatkami drogowymi w Polsce . Tabor jest sprowadzany
do Gdańska statkami Chin których właścicielem
jest Chińska firma której jestem reprezentantem
na rynek UE i koszt jest doliczany do kwoty
kontraktu .
Lokomotywy i oferowany tabor
 posiadają oryginalne rozwiązania
automatycznych sprzęgów stosowanych
w takich samych pociągach na kolejach
USA , Japonia i Chiny .
Chinska firma zapewnia że ten sam tabor kolejowy 750mm
oparty na sprawdzonych silnikach Diesla importowanych z USA
wąskotorowy  jest sprzedawany do USA i Japonii
i jest tam eksploatowany nawet do prędkości 80km/h ,
dlatego prędkość konstrukcyjna może zostać podwyższona
na życzenie odbiorcy bez dopłat .
 
Powtarzam jeszcze raz nie jest to sprzęt
posiadający w Polsce już homologacje
na polski tor 750mm czy Unijny ,
Ten 300konny spalinowóz żółty za 145.000zl jest to
ogromny byk który wazy około 40ton
i ma 4 osie , i nie jest to zabawka
do zabawy dzieci w piaskownicy tylko
można nim nawet pociagnac 2 ogromne
transformatory z elektrowni na platformach .
A ten duzy spalinowoz niebieski  600KM
wazy trochę więcej ale już nie będę
podawal dokładnie ile w każdym
razie naciski na os są wszędzie po 8 ton
tak samo jak w przypadku polskiego taboru .
 
W przypadku kontaktu telefonicznego odezwie
się bezpośrednio JJIM który mowi tylko
po angielsku , jeżeli ktoś sobie zyczy
od razu zamowic do polski taki tabor ,
jeżeli ktoś chce bliższe dane techniczne
albo prospekty proszę mi zostawić wiadomość
na emaila a chętnie tez oddzwonię i spokojnie
odpowiem na wszystkie pytania .
1 Wagon wazy około 20 ton , i posiada 4 osiowy
układ wóżkow , gumowe harmonie ,
i predkosc jego wynosi tez rowne 60km/h .
Lokomotywy wszystkie maja komputery wbudowane
z monitorami .
 
Wszelkie opłaty celne oraz skarbowe
są po stronie kupującego który decyduje
się pokryc koszt homologacji na swoja
siec kolejową 750mm .
Obowiazuje wplata zaliczki 30% na konto firmy z Chin
i zapewnienia potwierdzenia reszty
srodkow w banku w trakcie już transportu
dostawy do Gdańskiego portu .
Kontakt z producentem na skype : zhujianming007
Kontakt z producentem tel w Hong Kongu/CHina : +8613701500667
Kontakt z managerem sprzedaży w Polsce skype : tfanatic32
W uwagi na wielkość kwot aukcja stanowi przedmiot wyłącznie informacyjny
na tą chwilę , po uzgodnieniach i obejrzeniu reszty zdjęć postaramy się
przygotować każdemu kupującemy korzystną ofertę nawet z najtanszym
paliwem do tych lokomotyw sprowadzanych z USA , oraz najtańszymi szynam

« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2015, 19:27:00 wysłane przez feyg » Zapisane
OczeQ
SGKW
*
Długość toru:: 524 m

W terenie W terenie


Wariat torowy


oczeq
WWW
« Odpowiedz #14 : 29 Stycznia 2015, 19:35:13 »
+4

Człowiek wchodzi na TZF, a tu taki miły poprawiacz humoru po ciężkiej dniówce w robocie Chichot
Zapisane

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #15 : 29 Stycznia 2015, 21:36:18 »
+3

Biorę dwa! Te byki ogromne po 40 ton. I wagony do tego, te z firaneczkami. A i żeby sprzęgi te amerykańskie, nie te z II wojny były... a serio - żenada. Tabor nie zabawka z piaskownicy, a ekhm menadżer jakby poziomem ogłoszenia z tejże piaskownicy jeszcze nie wyszedł...
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2015, 21:40:09 wysłane przez dobrzyn » Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
tomasz11
Mechanik
***
Długość toru:: 293 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #16 : 29 Stycznia 2015, 22:08:55 »
+1

Biorę dwa! Te byki ogromne po 40 ton. I wagony do tego, te z firaneczkami. A i żeby sprzęgi te amerykańskie, nie te z II wojny były... a serio - żenada. Tabor nie zabawka z piaskownicy, a ekhm menadżer jakby poziomem ogłoszenia z tejże piaskownicy jeszcze nie wyszedł...
Chyba już nie weżmiesz bo strona na allegro już nie dostępna,a może wszystko sprzedane.
Zapisane

pozdrowienia
WL
Młotkowy
**
Długość toru:: 144 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #17 : 29 Stycznia 2015, 22:35:02 »
+2

Biorę dwa! Te byki ogromne po 40 ton.

A co ciekawe 40 tonowa, czteroosiowa lokomotywa ma mieć naciski osi na tor rzędu 8 ton!
Agent chyba powinien wziąć korepetycję z matematyki na poziomie szkoły podstawowej.
Zapisane

Pozdrawiam,<br /><br />Wojciech Lemański
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #18 : 29 Stycznia 2015, 23:04:53 »
+5

No, dość tego trzepania gruchy nad jakimś niedojebem który, jeśli ma normalne połączenia zwojów mózgowych, zapodając powyższe prowo, robi sobie z nas jajca a my mu dostarczamy rozrywki, zaś jeśli jednak pod czaszką coś mu nie styka (ja przyjmuję taką wersję, choćby ze względu na deklarowaną w poście łączność z krośniewicką koleją przyciągającą kretynów o rozmiarach od wymoczka do ogra) to trzeba mu nie zaprzeczać i pogłaskać po główce, bo pan doktor tak zaleca.
I w jednym i w drugim przypadku uprawiamy internetowy onanizm: się spocimy waląc w klawkę, obślinimy, łapa będzie bolała, a wytrysków mądrości, dzieci i taboru z tego nie będzie.
A czemu tak chujowo gościa osądzam? Rozkmińcie adres na skype: zhujianming007  
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1106 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #19 : 30 Stycznia 2015, 00:35:45 »
+1

Tylko nie piszcie czasem do Agenta bo dostaniecie na niego niekończącą się opowieść, pozbawioną wszelkich znaków interpunkcyjnych i elementarnych zasad składni.

Jak by ktoś chciał próbkę jednego z takich maili (wszystkie podobnej długości, ten wylosowany gdzieś tam ze środka) to proszę:
Cytuj
Dla mnie to ta polska kolej to jest jedna wielka

pijacka stara melina i jak ja ją poznałem z trochę bliska

kto tam egzaminy daje na prawo jazdy na tą kolej

to nie stać go na żadne cieplo tych scierwuchów

żeby kogos kulturalnie przeegzaminować ze swoich przepisow

tylko zaczynają od tego ze się pytaja czy ktoś wodke

pije bo jak powie ze nie no to nie ma automatycznie

zaliczenia albo dostaje jakies durne pytania z tego szurnietego

pkp dlatego ze u nich żeby nie pic na tej kolei

to by trzeba było najpierw tych starych kolejarzy

wziążć za dupe z tego ich urzędu transportu

kolejowego i jakby się ich wypieprzylo razem

z tymi ich chorymi przepisami to dopiero

by w tym kraju była normalna kolej taka

która by się oplacala i nikt by niczego nie kradl

a tak to są w kolo tylko sami starzy zlodzieje

którzy szukają na wodke nowego zlomu

i mysla ze jak prywaciarz im postawi

nowy tabor to go nie będzie stac

na stala ochrone tego taboru

z chin razem z torami będzie go stac

i jeszcze im pokaze ze sobie sam przepisy

ustali kolejowe bo chiński prawnik

jak tego taboru dużo sprzeda to wodke

tym starym kolejarzom podstawi za darmo

razem z autobusami żeby ich wywieźć do swojego

ruskiego psychiatrowka w którym normalnym

ludziom ktorzych chcieli się pozbyć bo im

nie pasowali kazali zczepiac wagony

tymi starymi sprzęgami gdzie trzeba schodzic

na dol do pociągu i potem jak się ich scislo

to się im tylko wpisywalo ze facet nie przeszedl

badan kolejny raz bo miał problemy w lokomotywie

z wódką jak im tylko powiedział ze razem ze swoimi

starymi kolegami pil
Zapisane

To jest przekaz.
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!