Ale beż odpalania można sprawdzić miernikiem Diody w mostku i wszelkie przewody w układzie ładowania.
Ja raczej bym na regulator nie wskazywał. Elektroniczne regulator mają zwykle to do siebie ze jak się zje... to ładowania nie ma w ogóle lub jest cały czas na full, czyli woltomierz ucieka poza skalę.
Nie rozumiem tych trochę sprzecznych zdań
Z napięciem na prądnicy jest wszystko OK
I na pewno regulator jest walnięty, bo ładowanie pojawia się tak od 5 pozycji, a jak silnik pracuje na wolnych obrotach to brak ładowania
Czyli można rozumieć ze od 5 pozycji ładowanie się pojawia i ma odpowiednie parametry ?
Ja bym w takim przypadku sprawdził najpierw mostek prostowniczy prądnicy bezpieczniki prądnicy przed mostkiem i wszelkie połączenia przewodów siłowych i pomiarowych do regulatora. Bo właśnie takie objawy wskazują raczej na brak lub zaśniedziałe przejścia
Sam regulator to czarne pudełko przypominające etui na okulary na jednym boku ma szereg zacisków o oznaczeniach
K, B, +, R,S,T,S2,S1,A,J,-. Idąc po schemacie na pewno go zlokalizujesz.
Alternator czy prądnica trójfazowa zwał jak zwał kwestia tłumaczenia. Różnica miedzy samochodowym alternatorem a tym co mamy w Lxd2 to to ze w Lxd2 mostek prostowniczy nie jest integralny tylko osobny