Teraz jest pewne, że te przyczółki to pamiątka po bocznicy do cegielni. Są widoczne wyraźnie na fotomapie z 1963 i 1969 roku. Wydaje się, że w 1969 bocznicy już nie było, bo na dużych zbliżeniach wygląda, że nie ma szyn, a widać tylko podkłady lub ślady po nich. Między przyczółkami też już nic nie widać. Na fotomapie z 1963 widać jeszcze wyraźnie kompletne tory, mijankę za przepustem i układ torowy na terenie cegielni.
Ciekawostką jest, że wzdłuż ul Zajączka zachowały się do dziś bardzo wyraźne ślady przebiegu w postaci szerokiego pasa do granicy działek. Kolejną ciekawostką jest ustawiona ukośnie względem ulicy brama do jednej z posesji. Po nałożeniu fotomapy z lat 60tych i współczesnej widać wyraźnie, że brama ta jest dokładnie w miejscu, gdzie tory odbijały nieco w lewo od biegnącej dalej prosto ulicy Zajączka i zmierzały "przez pole" do owego przepustu nad strumykiem. Najwyraźniej już po likwidacji kolejki ktoś zakupił / zajął ten teren aż do najbliższej przecznicy w lewo (ul.Tarniny), choć obecnie widać wyraźnie, że wewnątrz jest też ogrodzenie biegnące pierwotną granicą działek. Natomiast dalej za ulicą Tarniny granica działek jest już ukośna i zgodna z dawnym przebiegiem torów, a przed tymi działkami pozostał niezagospodarowny "klin". Jest to ciekawe w konteksie upływu już grubo ponad 50 lat od likwidacji tej linii.
https://www.google.pl/maps/@52.0484191,20.9777911,3a,75y,213.99h,83.9t/data=!3m6!1e1!3m4!1sc5HhDC35yxl9iASKYm9VfA!2e0!7i13312!8i6656?entry=ttu