KLAN PALUCHOWSKICH
|
 |
« : 25 Października 2005, 19:57:15 » |
0
|
Panowie !! Po ostatnich jazdach mam dwie propozycje co do zasad pracy na SKW: 1. Każdy wolontariusz powinien/musi znać podstawowe sygnały takie jak: stój, do mnie, ode mnie, dociśnij 2. Wyznaczenie jednej lub dwóch osób do drużyny trakcyjnej. W kompetencji tych osób było by zabezpieczanie przejazdów, manewry, dawanie sygnałów maszyniście. Osoby te podlegałyby pod maszynistę. Moim zdaniem dzięki temu unikniemy nieporozumień i chaosu 
|
|
|
|
|
|
|
Marcin Przybysz
Gość
|
 |
« Odpowiedz #1 : 25 Października 2005, 20:45:09 » |
0
|
popieram, i już lecę wcisnąc nos w papierki, sam se muszę wiele przypomnieć  Pozdraw MP
|
|
|
|
|
|
|
fidzio
Gość
|
 |
« Odpowiedz #2 : 25 Października 2005, 20:53:26 » |
0
|
Łeeee a maszynisci znaja sygnały WE1 :> A kolega bartosz zapomnial jescze o sygnałach "Zwolnić Bieg" oraz "Odrzucić". A ze nie jestem goloslowny : Grafiki ze strony www.kolej.pl/~rbach mam nadzieje ze autor sie nie obrazi tym bardziej ze ma to na celu zwiekszenie bezpieczenstwa na kolejach waskotorowych użytku publicznego  Rm1 "Do mnie" We dnie:  W nocy Rm2 "Ode mnie" We dnie:  W nocy:  Rm3 "Zwolnić bieg" We dnie :  W nocy  Rm4 lub D2 "Stój" We dnie :  W nocy :  Rm5 "Odrzucić" We dnie :  W nocy :  Rm6 "Docisnąć" We dnie :  W nocy:  I jeszcze bardzo przydatny w Starachowickich warunkach :> Rr1 "Nastąpiło rozerwanie pociągu" We dnie :  W nocy : 
|
|
|
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #3 : 25 Października 2005, 22:10:40 » |
0
|
W pełni popieram. Proponuje aby wszyscy pracujacy przy manewrach i przy obsłudze składu znali podstawowe znaki tzn. do mnie, ode mnie, zwolnić i stój. BEZWZGLĘDNIE !!!!!! PS. Przepraszam wszystkich za słownictwo tuż po zajściu 
|
|
|
|
|
|
|
a cygan
|
 |
« Odpowiedz #4 : 27 Października 2005, 21:17:41 » |
0
|