arti281
|
 |
« Odpowiedz #620 : 03 Stycznia 2015, 14:21:58 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
CarnageLink
Nowicjusz

Długość toru:: 13 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #621 : 09 Stycznia 2015, 17:58:16 » |
0
|
Ktoś zna cene? Ciekawe czy nie przesadzili... w PL sprawny TKp jest do kupienia jakby kto chciał  AXEL, jaki TKp sprawny jest do kupienia w Polsce?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #622 : 09 Stycznia 2015, 19:56:51 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #623 : 09 Stycznia 2015, 20:09:18 » |
0
|
A tak z ciekawości zapytam. Sprawne technicznie, nie posiadają aktualnych badań rewizyjnych Czy gdyby te szutrówki ustawić na transporterach (z aktualną rewizją) legalnie można było by je użytkować czy oba wagony muszą mieć rewizję??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #624 : 09 Stycznia 2015, 20:40:11 » |
+8
|
To zależy czy dysponujemy sprawno rampo transporterowo.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #625 : 09 Stycznia 2015, 20:40:44 » |
0
|
Czy gdyby te szutrówki ustawić na transporterach (z aktualną rewizją) legalnie można było by je użytkować czy oba wagony muszą mieć rewizję??
Tylko po co?? Wycofane szutrówki wykorzystuje np. HSB tylko to tor 1000 mm i na Rolboksach... 
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
Filip Bebenow
|
 |
« Odpowiedz #626 : 09 Stycznia 2015, 22:19:58 » |
+3
|
Tylko po co?? Wycofane szutrówki wykorzystuje np. HSB tylko to tor 1000 mm i na Rolboksach...
Idea działania szutrówki byłaby trudna do pogodzenia z konstrukcję polskiego transportera... 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Bogdan_KRK
|
 |
« Odpowiedz #627 : 09 Stycznia 2015, 22:47:37 » |
0
|
Witam! Dawno mnie nie było,więc trochę złosliwości : A tak z ciekawości zapytam. Sprawne technicznie, nie posiadają aktualnych badań rewizyjnych Czy gdyby te szutrówki ustawić na transporterach (z aktualną rewizją) legalnie można było by je użytkować czy oba wagony muszą mieć rewizję?? A czy Ty Andrzeju,mając przyczepę bez rejestracji, załadujesz dźwigiem ,na zarejestrowaną? Pozdrawiam.Bogdan
|
|
|
Zapisane
|
"Mędrzec ciągle się uczy, głupiec już wie wszystko"
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #628 : 09 Stycznia 2015, 23:36:28 » |
+2
|
Załaduje bez dźwigu
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #629 : 12 Stycznia 2015, 11:18:45 » |
+1
|
Idea działania szutrówki byłaby trudna do pogodzenia z konstrukcję polskiego transportera...  Z opowiadań starych wąskotorowych kolejarzy nie raz było słychać jak opowiadali właśnie o tym, że takimi szutrówkami przywozili tłuczeń i normalnie wysypywali z nich tłuczeń na tory i transporter w tym niczym nie przeszkadzał.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #630 : 12 Stycznia 2015, 20:07:41 » |
0
|
Bo nasze szutrowki są wyładowywane na boki i pomiędzy toki szynowe. Ale można sypać tylko na boki.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #631 : 12 Stycznia 2015, 20:25:23 » |
+1
|
Tak przecież na GrKD w końcu lat 80 tor od Grójca do Kozietuł i od Brzostowca do Nowego Miasta obsypywano! Walono towares na boki prosto z jadących szutrówek i dalej ręcznie rozprowadzano.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
andrzej84
|
 |
« Odpowiedz #632 : 17 Stycznia 2015, 14:47:11 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #633 : 24 Stycznia 2015, 20:21:04 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #634 : 24 Stycznia 2015, 23:47:22 » |
+1
|
"po polsku: praca, dzieło LINKE-HOFMANN" boszsz... Ale nie dziwi mnie wypłynięcie takiego kwiatka w tej okolicy. Swego czasu ryliśmy trochę na nieczynnej stacji we Wrotkowie (linia Koźmin - Borek) i w kasie towarowej znaleźliśmy w bratem stertę listów przewozowych, że przykładowo "w dniu 20 września 1927 roku wyekspediowano 2 wagony ziemiopłodów". Druki wypełnione piękną kaligrafią, wtedy pisarz umiał pisać pięknie...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #635 : 03 Lutego 2015, 16:59:54 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #636 : 03 Lutego 2015, 17:23:22 » |
+2
|
W zeszłym tygodniu towar pochodził z Chin i był 4 razy tańszy ;-).
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #637 : 03 Lutego 2015, 19:08:29 » |
+4
|
Przy okazji pogłębiona analiza strategiczna przedsięwzięcia ... Linii wąskotorowych w Polsce jest cała siec kolei wąskotorowych 750mm naprzykład krośniewicka kolej dojazdowa która dochodzi az pod Gniezno, koło, Konin- Ślesin, Boniewo, Sompolno, do tego Kalisko-Turecka kolej. ruch na tych kolejach to jest to na pewno opłacalne. ...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Arczi
|
 |
« Odpowiedz #638 : 03 Lutego 2015, 21:29:06 » |
+3
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #639 : 04 Lutego 2015, 00:44:18 » |
0
|
Pomijając już tu wyżej wymienione, jak i w innym oddzielnym wątku, kwestie te lokomotywy nie są w ogóle na 750mm - ta "żółta"® lokomotywa to na 1435mm, a ta "600KM"™ to na 1000mm, ale też chyba nie dla polski dostosowana bo przekracza srogo naciski osiowe.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
|