Martin
Nowicjusz

Długość toru:: 22 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #180 : 05 Grudnia 2009, 11:31:51 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #181 : 05 Grudnia 2009, 14:08:17 » |
0
|
Po dokładnych oględzinach,wygląda to na wąskotorowy znormalizowany wagon kryty z hamulcem,budowy powojennej,pewnie ex ŻKD.
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #182 : 06 Grudnia 2009, 10:47:16 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 01:19:14 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #183 : 06 Grudnia 2009, 12:09:52 » |
0
|
PS: wpiszcie na allegro S324 - zobaczycie co jeszcze ma takie oznaczenie :mrgreen: Tak, nawet mają sklep koło jakiejś bocznicy  Nie zapomnij Phinku o żelu poślizgowym!!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #184 : 06 Grudnia 2009, 13:13:20 » |
0
|
Hehe, "Lokomotywa" napędzana takim "silnikiem" musi się nieźle prowadzić. Sterowanie bezprzewodowe, ciekawe czy może działać w układzie ukrotnionym. :lol:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Sadek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #186 : 08 Grudnia 2009, 19:22:21 » |
0
|
Jeszcze 2 tyg. temu ta LS była za 16 tys, a jaki silnik idzie do WLS 40?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #187 : 08 Grudnia 2009, 19:26:02 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 01:19:41 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #188 : 08 Grudnia 2009, 20:25:58 » |
0
|
Taki sam...
Jeżeli gość, chciał 16 tysi za 16 ton lokomotywy, to dlaczego woła 3,5 tysia za tonę silnika? No chyba, że dorzuci do tego chłodnicę, to można by rozważać... Niekoniecznie, od dłuższego czasu inny gość oferował sprawny silnik S324 za 1850 zł
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #190 : 18 Grudnia 2009, 09:06:44 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 01:20:07 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #191 : 06 Stycznia 2010, 11:17:56 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 01:20:23 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #193 : 08 Stycznia 2010, 18:29:11 » |
0
|
jak to ile...
Rewizja wewnętrzna kotła z wymianą skrzyni ogniowej i rewizja podwozia to około 350000 na biedę.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
marekus
|
 |
« Odpowiedz #194 : 08 Stycznia 2010, 18:32:25 » |
0
|
Im dłużej parowóz nie był pod parą, tym więcej kosztów związanych z kradzieżami drobnych elementów. Jeżeli przerdzewiał kocioł, trzeba go pewnie będzie wymienić...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #195 : 08 Stycznia 2010, 21:28:48 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 01:20:42 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #196 : 08 Stycznia 2010, 21:33:04 » |
0
|
Weź mu zadaj pytanie : " Ta cena to za ile kompletów" 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
marekus
|
 |
« Odpowiedz #197 : 08 Stycznia 2010, 21:35:48 » |
0
|
On te manometry z ziemi odkopał? Bo coś na to wygląda.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #198 : 11 Stycznia 2010, 07:18:36 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #199 : 11 Stycznia 2010, 07:21:12 » |
0
|
No i zakresy trochę nie teges... gdzie jest 0,6? A co niby było tym 0,6 ?  Cylinder? ja na PKPowie widzialem tylko jeden na cylidnrze do 0,6 i to załozony przez pomyłke  a przez spooooro kabin pojazdów trakcyjnych się przewinąłem .
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
|