Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #200 : 11 Stycznia 2010, 08:58:03 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 11:59:30 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #201 : 11 Stycznia 2010, 20:38:22 » |
0
|
- Cylinder hamulcowy - 0,6 pracujący w zakresie 0-0,35 Jak widać wszystkie pracują w pobliżu połowy zakresu - i właśnie tak być powinno.
W zasadzie masz rację, przy czym zdarza się ze w cylidnrze pojawia się większe ciśnienie, duuużo większe  niż 0,6 i co wtedy?
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #202 : 12 Stycznia 2010, 14:34:36 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 11:59:37 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #203 : 12 Stycznia 2010, 15:25:03 » |
0
|
A właśnie, że nie zawsze... :razz: Ale to przecież nie temat o hamulcach!
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #204 : 12 Stycznia 2010, 15:35:41 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 11:59:46 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
kamicz
SGKW

Długość toru:: 298 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #205 : 12 Stycznia 2010, 16:02:01 » |
0
|
Ładna cena, tam gdzieś chyba jakaś mikro * jest - lok gratis :lol:
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam, Kamil Górnośląskie Koleje Wąskotorowe www.sgkw.eu
|
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #208 : 10 Lutego 2010, 18:03:06 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 11:59:57 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #209 : 10 Lutego 2010, 18:09:24 » |
0
|
Szkoda że tyle chcą,bo jest to niezwykle unikalna maszyna typu 410D,której zostało jeszcze dosłownie kilka sztuk. Dodam jeszcze że żadna organizacja hobbystyczna na chwilę obecną nie posiada maszyny tego typu w swoich zbiorach. Szkoda by było żeby stało się tak jak z maszynami Ls/2Ls75 z których żadna się niestety nie zachowała. :sad:
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #210 : 10 Lutego 2010, 18:35:42 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 12:00:07 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
marekus
|
 |
« Odpowiedz #211 : 10 Lutego 2010, 18:51:23 » |
0
|
Jedna 410D stała jeszcze w 2007 roku (może stoi nawet do dziś) na terenie zakładów Polchem w Toruniu. Co do Ls75, to jedna podobno jest jeszcze w browarze w Sierpcu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Atterdag
|
 |
« Odpowiedz #212 : 11 Lutego 2010, 00:57:23 » |
0
|
W samym Polchemie czy w składnicy złomu? Z tego co pamiętam to bocznice Polchemowskie zaczęto zwijać już w 2005. Jak wyprowadzałem się z Torunia trwało to w najlepsze. Zakład zniknął, zostały tylko góry siarki krystalicznej. Zawsze się zastanawiałem jak po wielkim łuku z Toruń Północ cokolwiek dawało radę przejechać (albo po "jednotorówce" do Towimoru).
|
|
|
Zapisane
|
Ha!
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #213 : 11 Lutego 2010, 01:56:23 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 12:00:18 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #214 : 11 Lutego 2010, 09:31:30 » |
0
|
Dodam jeszcze że żadna organizacja hobbystyczna na chwilę obecną nie posiada maszyny tego typu w swoich zbiorach.
A 4010D-51 z Muzeum Przemysłu i Kolejnictwa w Jaworzynie Śląskiej to pies :-P??
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
vutik
Młotkowy
 
Długość toru:: 126 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #215 : 11 Lutego 2010, 13:56:20 » |
0
|
Ta biała 410D stoi w d. bazie paliwowej (chyba ARGE) przy ul. Nad Drwiną w Krakowie. Nie jeździła chyba ponad 10 lat. Ostatnio ją odmalowali; wydaje mi się, że kiedyś była biało-czerwona - muszę przeglądnąć stare zdjęcia. OIDP, mieli też białą SM30. Niestety bocznica już dawno nieprzejezdna...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Atterdag
|
 |
« Odpowiedz #216 : 11 Lutego 2010, 16:12:07 » |
0
|
Na zumi nie ma torów ani śladu po taborze w Polchemie, co może potwierdzać smutne wieści Atterdaga. Podobnie Sierpc - tutaj zumi nie daje rady, za to na geoportalu można coś dostrzec, że pewności czy to jest lokomotywka nie ma a tym bardziej, czy zdjęcie jest aktualne. Też przejrzałem cały teren. Likwidacja widzę poszła na całego. Na Zumi nie widać nawet bocznicy do Elektrociepłowni, Złomrexu, Merinotexu... po największej bocznicy zakładowej w województwie nie ma śladu. Chociaż na starszym odwzorowaniu tory są wciąż czytelne - zachodnia część z okresu rozbiórki zakładu. Zostało też częściowo rozkradzione torowisko do Towimoru. No i wielki łuk z pozostałościami p. odgałęźnego w stronę Czarnowa. Jak będę w sezonie w okolicy to się przejdę i powspominam...
|
|
|
Zapisane
|
Ha!
|
|
|
Romas
|
 |
« Odpowiedz #217 : 11 Lutego 2010, 17:27:05 » |
0
|
Aż się chce zanucić... "Biała lokomotywa... biała lokomotywa.." Właśnie, właśnie, ależ "pociągająca" lokomotywka :grin: A te bieluchne, nie skalane pracą, śnieżnobiałe "buforki" , no po prostu marzenie :mrgreen: A może ten "merc" co stoi z prawej, to w "offsecie" z lokomotywą jest?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Szymek
|
 |
« Odpowiedz #218 : 17 Lutego 2010, 23:04:48 » |
0
|
Ta biała 410D jest ustawiona od jakiegoś roku w Myślenicach koło jednej ze stacji paliw. Co ciekawe w tej miejscowości nigdy kolei nie było i raczej nie będzie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Sadek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #219 : 18 Lutego 2010, 18:00:10 » |
0
|
Troszke nie na temat ,ale wie ktos moze jaki spotkał los ta WLS 40 spod Olecka?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|