Adam W
|
 |
« Odpowiedz #20 : 18 Kwiecień 2006, 20:55:06 » |
0
|
to by się mogło udać gdyby całe środowisko wąskotorowe staneło murem w obronie tej kolejki. Wspólny protest mógłby przynieść efekty. I co dalej? Każdy chce ratować, ale nikt nie zastanawia się kto będzie się tą koleją później zajmował. To że tylko przetrwa i nikt się nią dalej nie będzie interesował jest raczej nikłym sukcesem. Był czas na ratowanie tej kolejki. Były podobno jakieś towarzystwa miłośnicze i jak do tej pory do niczego nie doszło... Jeżeli miałoby się skończyć tak jak na Piotrkowskiej KD to raczej nie miałoby to większego sensu. Przedłużanie agonii do niczego nie prowadzi. S posdravem Adam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
polo
Młotkowy
 
Długość toru:: 145 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #21 : 18 Kwiecień 2006, 21:38:34 » |
0
|
to niech przynajmniej tabor gdzieś przekażą , zamin złomiarze co ciekawsze kawałki wyrwią
|
|
|
Zapisane
|
Nie Lubię Fotografów Kolejowych
|
|
|
Kudłaty
Nowicjusz

Długość toru:: 12 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #22 : 18 Kwiecień 2006, 22:18:50 » |
0
|
Taboru w Nasielsku już nie ma. Został jeden wagon prywatny. Reszta została przekazana lub gdy nie było chętnych pocieta. Z tego co wiem dużo przekazano do Nowego Dworu Gdańskiego.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #23 : 18 Kwiecień 2006, 22:26:47 » |
0
|
Nowego Dworu Mazowieckiego. Ludzie, zastanówcie się nim cos napiszecie... Bo potem Nowy Dwór Gdański staej się Nowym Dworem Mazowieckim. Litości...
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
Kudłaty
Nowicjusz

Długość toru:: 12 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #24 : 18 Kwiecień 2006, 22:35:14 » |
0
|
Przepraszam za wpadkę. Oczywiscie ze chodziło mi o Nowy Dwór Gdański. Przepraszam bardzo, ale miałem dziś ciężki dzień.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Przemek
|
 |
« Odpowiedz #25 : 19 Kwiecień 2006, 13:35:57 » |
0
|
I co dalej? Każdy chce ratować, ale nikt nie zastanawia się kto będzie się tą koleją później zajmował. Ok. Nie róbmy więc nic. Ja osobiście mam gdzieś Nasielską kolejke ale jak ktoś potrzebuje pomocy to chętnie pomoge na tyle na ile będe mógł. Jeśli nie chcecie nic robić w Nasielsku to po co ludziom dupe zawracacie na forum? Zwłaszcza gdy już tam nie ma co ratować.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #26 : 16 Maj 2006, 11:04:20 » |
0
|
W ramach nostalgii za Nasielską, wrzuciłem kilka fotek z Nasielska AD 1994 na stronę: http://www.piottr-tt.republika.plTylko kilka, bo jako biedny student oszczędzałem na kolorowym filmie. A teraz już takich zdjęć się nie powtórzy...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #27 : 16 Sierpień 2006, 22:42:03 » |
0
|
Kurde ludzie skrzyknijmy się jakąś silną ekipą wolontariuszy i róbmy coś na tej kolejce, bo aż mi się w oku łezka kręci gdy myślę sobie że koło mojej działki jeżdziła kiedyś kolejka a teraz jest rozkradana :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Zombi
|
 |
« Odpowiedz #28 : 17 Sierpień 2006, 06:45:27 » |
0
|
juz jest za poźno 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Rogoz
|
 |
« Odpowiedz #29 : 17 Sierpień 2006, 11:07:07 » |
0
|
juz jest za poźno  Uważam, że są jeszcze szanse na reaktywację tej linii. Z tego co mi wiadomo, to trwa procedura wpisu lini do rejestru zabytków (wg ostanich informacji trwa rozpatrywanie protestów), następnym krokiem byłoby przejęcie linii przez lokalny samorząd i wyłonienie operatora. Przed linią jest bardzo duży potencjał jeżeli chodzi o przewozy towarowe (głownie węgiel), Torowisko jest po remoncie w latach 80-tych - na całym szlaku jest szyna S-49
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
lukasz
Nowicjusz

Długość toru:: 31 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #30 : 17 Sierpień 2006, 11:30:02 » |
0
|
Jak dużo szlaku rozebrano i czy są jakieś szanse na odbudowę rozebranego kawałka?? :?:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #31 : 17 Sierpień 2006, 21:21:51 » |
0
|
juz jest za poźno  NA NIC NIE JEST ZAPÓŻNO-w Pionkach jakoś potrafią od podstaw budować kolejkę, my też możemy ale uzupełniając ubytki w torach!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Rogoz
|
 |
« Odpowiedz #32 : 17 Sierpień 2006, 23:58:03 » |
0
|
NA NIC NIE JEST ZAPÓŻNO-w Pionkach jakoś potrafią od podstaw budować kolejkę, my też możemy ale uzupełniając ubytki w torach!
Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Przede wszystkim w Pionkach jest jakieś wsparcie samorządu i nadleśnictwa. Linia mimo, że jeszcze nie powstała to ma operatora. no ktoś musiał wyłożyć na to pieniądze.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #33 : 18 Sierpień 2006, 09:40:34 » |
0
|
Z perspektywy klawiatury i kubka ciepłej herbaty wszystko jest proste. A Nasielska jakoś nie udało się ruszyć od 2001, tak więc teraz tym bardziej są nikłe szanse.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #34 : 18 Sierpień 2006, 18:57:03 » |
0
|
Zawsze trzeba próbować aż do skutku 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #35 : 18 Sierpień 2006, 22:28:03 » |
0
|
Zawsze trzeba próbować aż do skutku  Kocham słowo "trzeba"
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #36 : 19 Sierpień 2006, 11:10:29 » |
0
|
"Jeden rzecze - robić trzeba potem usiadł i poziewa"
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dj Volt
Czytelnik
Długość toru:: 7 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #37 : 16 Wrzesień 2006, 20:42:32 » |
0
|
Ja dziś odwiedziłem kolejkę, pochodziłem sobie po wszystkich pomieszczeniach i pogrzebałem w bałaganie, który zrobili tam wandale. Międzu butelkami po wódce i starymi ciuchami, leżał segregator ze spisem Sprawozdań z pracy pojazdów trakcyjnych z lat styczeń 91' do czerwiec 01'. Oprócz tego znalazło się tam parę papierków dotyczących zużycia elektryczności, jakaś korespondencja między Zarządem Kolei Dojazdowych, a Nasielską KD, oraz jeden rysunek techniczny dotyczący parowozu Px 48. Ogólnie kolejka obraca się w ruinę i zaczyna przypominać już to co dziś przedstawia Lokomotywownia normalnotorwa w Nasielsku.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kgrid
Młotkowy
 
Długość toru:: 125 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #38 : 16 Wrzesień 2006, 21:05:03 » |
0
|
Zobaczysz że ta kolejka jeszcze ruszy! Tak samo jak Lokomotywownia Nasielska. Trzeba wierzyć 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dj Volt
Czytelnik
Długość toru:: 7 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #39 : 16 Wrzesień 2006, 21:24:21 » |
0
|
W kolejkę wierze, ale w lokomotywownię już nie  . Przeglądając te dane z 10 lat to przewóz towarów sukcesywanie malał. W ostanim miesiącu pracy kolejki "nabito" 3168 brutto tono/km , a na początku lat 90' liczba ta oscylowała w okolicach 200 000-300 000 brutto tono/km. Najwięcej, bo 425 200 brutto tono/km było w październiku 92'. Parowóz o nazwie Las to normalne oznaczenie, czy jakiś żargon?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|