|
|
emcebob
|
 |
« Odpowiedz #2 : 02 Luty 2006, 19:28:49 » |
0
|
Identycznie jak w Iłży to wygląda, tylko mosta mamy większy  Pozdrawiam i trzymam kciuki, bo na razie to Wam raczej nie pomogę.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Mikołaj
|
 |
« Odpowiedz #3 : 02 Luty 2006, 20:05:32 » |
0
|
Z przejazdem pociągu bedzie cięźko, ale mimo płotu tory nadal znajdują się na działce. Pod warstwą 30 cm ziemii.
Ostatnie zdjęcie to rzeczywiście stacja Duszniki.
Jak oceniacie nasze szanse na oczyszczenie tego 10 km ocinka?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andy
|
 |
« Odpowiedz #4 : 02 Luty 2006, 20:15:04 » |
0
|
Z przejazdem pociągu bedzie cięźko, ale mimo płotu tory nadal znajdują się na działce. Pod warstwą 30 cm ziemii.
Ostatnie zdjęcie to rzeczywiście stacja Duszniki.
Jak oceniacie nasze szanse na oczyszczenie tego 10 km ocinka? Szlak Umianowice - Hajdaszek był miejscami znacznie gorszy... Szanse są zawsze  dobra ekipa to jeden sezon, może mniej, ale z ciężkim sprzętem. Jak z ubytkami nawierzchni / mocowań ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Mikołaj
|
 |
« Odpowiedz #5 : 02 Luty 2006, 20:21:13 » |
0
|
Linia jest kompletna i nie ma na niej żadnych ubytków. Jedynie, co to stan mostów, na których należałoby wymienić mostownice. W rzeczywistości, gdy szedłem tym szlakiem latem 2005 to ciężki sprzęt nie był by tak bardzo konieczny. Wystarczą ze 2 kosy spalinowe i jedna piła no i oczywiście Rundap. Jedynym problemem jest brak człowieka, który by tym wszystkim pokierował ( ja niestety nie mam czasu z powodu GKD), ale z chęcią pomogę.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andy
|
 |
« Odpowiedz #6 : 02 Luty 2006, 20:35:07 » |
0
|
Linia jest kompletna i nie ma na niej żadnych ubytków. ...
No to elegancko. A jak ze sprawami własności ? Jakaś drezynka albo wózek torowy... Najlepiej walkę zacząć wiosną...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Mikołaj
|
 |
« Odpowiedz #7 : 02 Luty 2006, 21:24:55 » |
0
|
Własność PKP Nieruchomości w trakcie przekazywania. Najlepsze, że Gmina Duszniki jest bardzo chętna do rewitalizacji kolejki, ale niestety brak ludzi, którzy by się zajęli pilnowaniem spraw zw. z kolejką sprawia, że wszystko się ciągnie. A szkoda, bo są naprawdę duże możliwości, tylko ludzi kompetentnych brak.
Gdzie ich szukać?
Sami z Jarkiem Woźnym się nie rozdwoimy...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Zombi
|
 |
« Odpowiedz #8 : 02 Luty 2006, 21:31:46 » |
0
|
10 km to nie duzo my w pare osob w stowarzyszeniu zrobilismy tyle bez zadnych pil mechanicznych wszystko piły reczne. Od stacji Łęczyca Wąsk do Ozorkow wask 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kerberos
Czytelnik
Długość toru:: 8 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #9 : 02 Luty 2006, 21:33:12 » |
0
|
Sami z Jarkiem Woźnym się nie rozdwoimy... Wystarczy, że pojawi sie jedna aktywna, rozsądna osoba, która nie boi sie popracować na szlaku (najlepiej z okolic linii) i wie czego chce. My na starcie na pewno pomożemy (też czynnie). A więc jest chętny?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin Przybysz
Gość
|
 |
« Odpowiedz #10 : 03 Luty 2006, 10:59:15 » |
0
|
A to nie tu szukaj. Tu zagląda (coraz szersze co prawda), wąskie grono osób, zreguły zajętych pracą na swoich kolejkach. Spróbuj na lokalnych forach, coraz więcej teraz tego powstaje, zobacz jak np Iłżanie reklamują swoje działania na forum Iłżeckim.
Pozdraw MP
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
emcebob
|
 |
« Odpowiedz #11 : 03 Luty 2006, 16:38:36 » |
0
|
Lokalne fora to raz, a dwa to ogłoszenia porozwieszane po całym mieście.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Mikołaj
|
 |
« Odpowiedz #12 : 03 Luty 2006, 16:45:58 » |
0
|
Będziemy to zrobimy tak jak mówicie i podziałamy w środowisku lokalnym.
A teraz pytanie z innej dziedziny! Czy jest jakaś możliwość zakupienia Lyd1 do remontu lub innej małej lokomotywy, która mogła by posłużyć jako siła pociągowa na tworzonej Opalenickie KD. Ewentualnie jakaś większa drezyna. Wiem, że to są raczej marzenia ściętej głowy, ale co mi szkodzi zapytać. Dysponujemy funduszem około 3000 zł.
Jakieś propozycje?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Rogoz
|
 |
« Odpowiedz #13 : 03 Luty 2006, 18:00:30 » |
0
|
Ewentualnie jakaś większa drezyna. Wiem, że to są raczej marzenia ściętej głowy, ale co mi szkodzi zapytać. Dysponujemy funduszem około 3000 zł.
Jakieś propozycje? Proponuję poszukać 2Wls50, Wls75. Te lokomotywy są dużo mniej skomplikowane i tańsze w eksploatacji od LYD1. Proponuję skierować pytanie do pawelszwed@o2.pl. On może Wam pomóć
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Mikołaj
|
 |
« Odpowiedz #14 : 03 Luty 2006, 18:38:19 » |
0
|
Już do niego napisałem z zapytaniem.
Po prostu chodzi nam o małą lokomotywę o małej awaryjności i mały spalaniu. Gdybyśmy mieli taki sprzęt to Można by było myśleć nad oferta turystyczna. Szkoda jedynie, że została pocięta, Lyd1-216 która do tego zadania nadawałaby się idealnie!! Ale nie ma, co płakać nad rozlanym mlekiem, trzeba żyć z tym, co się ma i wiedzieć, czego się chce.
Sponsora na lokomotywę mamy w postaci gmin, które wspomagają nas i są „Za” kolejka...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
ok333
|
 |
« Odpowiedz #16 : 26 Marzec 2006, 20:10:18 » |
0
|
Pozwolcie ,ze i ja dorzuce 2 fotki - RARYTASY http://parowozy.best.net.pl/album_wasz/wojciech_bartz/31.jpghttp://parowozy.best.net.pl/album_wasz/wojciech_bartz/32.jpgIch autorem jest Kol.Piotr Bartz z Ostrowa Wlkp., a cala galerie - notabene przepiekna - braci Piotra i Wojciecha Bartzow , mozna znalezc na stronie ,,doctora'' - link : http://parowozy.best.net.pl/index.php?w=wojciech_bartz&osoba=Wojciech%20Bartz&mail=mailto:wbar72@tlen.plUwazam ,ze wartosc powyzszej galerii jest tak duza i warta pokazania rzeszy Forumowych MK-ow - nawet bez zgody zainteresowanych. W tym miejscu pragne przeprosic osoby zainteresowane za ,,samowolke''. Sadze , ze mi wybaczycie Panowie. Pozdrawiam z Kalisza. ok333
|
|
|
Zapisane
|
Ratujmy Koleje Waskotorowe !!! ----------------------------------------------- ,, Najlatwiej niszczyc . Trudno zachowac to , co warte zachowania.'' Wislawa Szymborska
|
|
|
|