MaciejPrekurat
Gość
|
 |
« : 12 Lutego 2006, 16:36:16 » |
0
|
Jak pociągi towarowe kursujące na linii mławskiej będą przejeżdżać ruchliwą drogę krajową? Czy SKPL ma zamiar tam zamontować jakieś urządzenia zabezpieczające jak szlabany?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
grzegorz_sykut
|
 |
« Odpowiedz #1 : 12 Lutego 2006, 19:27:01 » |
0
|
Proponuje zerknac do obowiazujacego prawa. Po pierwsze nie ma mozliwosci budowy strzezonego przejazdu z zaporami na drodze tej kategorii, po drugie nie lezy to w gestii operatora a raczej GDDKiA. Na trasie istnieje sygnalizacja swietlna, zas sam przejazd jest slabo oznaczony. Ale to nie brak sygnalizacji jest zazwyczaj przyczyna wypadkow ale zwyczajnie glupota kierowcow. A na glupote nic nie poradzisz.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam
Grzegorz Sykut Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Nadwiślańskiej KW
|
|
|
Krzysiek
|
 |
« Odpowiedz #2 : 12 Lutego 2006, 19:46:30 » |
0
|
W "Ustawie o drogach publicznych" Rozdział 3 Art. 28.1. widnieje: "Budowa, przebudowa, remont, utrzymanie i ochrona skrzyżowan dróg z liniami kolejowymi w poziomie szyn, wraz z zaporami, urzadzeniami sygnalizacyjnymi, znakami kolejowymi, jak również nawierzchnia drogowa w obszarze miedzy rogatkami, a w przypadku ich braku - w odległosci 4 m od skrajnych szyn, należy do zarzadu kolei.
Jak to więc jest? Reguluje to jeszcze jakaś inna ustawa?
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam Krzysiek
|
|
|
Krzysiek
|
 |
« Odpowiedz #3 : 13 Lutego 2006, 15:15:58 » |
0
|
Po pierwsze nie ma mozliwosci budowy strzezonego przejazdu z zaporami na drodze tej kategorii I jeszcze jedno: masz na myśli budowę zupełnie nowego przejazdu czy wyposażania już istniejącego w dodatkowe urządzenia zabezpieczenia ruchu?
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam Krzysiek
|
|
|
pawels
Nowicjusz

Długość toru:: 10 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #4 : 27 Czerwca 2006, 21:38:07 » |
0
|
Witam, przejeżdżałem dziś "7" i widziałem, że robiony jest remont (mam nadzieję).  pozdrawiam Paweł
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #5 : 27 Czerwca 2006, 23:16:57 » |
0
|
Przejazd będzie wymieniony w całości, gdyż zastosowana nawierzchnia gumowa nie zdała egzaminu pędzących 120 km/h sześcioosiowych ciężarówek.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Misiek_K
|
 |
« Odpowiedz #6 : 28 Czerwca 2006, 16:06:15 » |
0
|
Przejazd będzie wymieniony w całości, gdyż zastosowana nawierzchnia gumowa nie zdała egzaminu pędzących 120 km/h sześcioosiowych ciężarówek. Hmmm... jazda przez przejazd kolejowy 100 km/h.... W tym miejscu powinien powstac wiadukt. Pamietam, ze burmistrz Mlawy byl mocno niezadowolony, ze kolejka w 2003 roku jednak ruszyla, bo planowano wyrwanie torow w tym miejscu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin Przybysz
Gość
|
 |
« Odpowiedz #7 : 28 Czerwca 2006, 20:28:52 » |
0
|
Burmistrz Mławy... Na www.mlawa.pl historia Mławskiej kończy się na "likwidacji w 200l", zresztą zerknijcie sami. MOże jakiś lobbing mailowy, tudzieć listowny, aby zaktualizowali, bo to wstyd , oficjalny serwis miasta i taka kicha ? Ja w każdym razie coś im wyślę.. Pozdrawia MP
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Misiek_K
|
 |
« Odpowiedz #9 : 28 Czerwca 2006, 22:54:35 » |
0
|
Wiesz... nie przywiazywalbym do tego wagi, bo strona zostala przebudowana w calosci (chyba jakis wlamik byl) i pojawil sie tekst sprzed 2002 roku. Tworca strony umiescil to co dostal.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Misiek_K
|
 |
« Odpowiedz #10 : 28 Czerwca 2006, 22:55:47 » |
0
|
Burmistrz Mławy... Na www.mlawa.pl historia Mławskiej kończy się na "likwidacji w 200l", zresztą zerknijcie sami. MOże jakiś lobbing mailowy, tudzieć listowny, aby zaktualizowali, bo to wstyd , oficjalny serwis miasta i taka kicha ? Ja w każdym razie coś im wyślę.. Pozdrawia MP A moze po prostu stworzymy jakas wiarygodna strone kolejki? Chlopaki z SKPL-u za bardzo nie maja na to czasu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #11 : 29 Czerwca 2006, 11:17:38 » |
0
|
Burmistrz Mławy... Na www.mlawa.pl historia Mławskiej kończy się na "likwidacji w 200l", zresztą zerknijcie sami. Obawiam się że to nie jest przypadek... Akurat władzom samorządowym Mławy to chyba najbardziej zależy na gruntach _po_ kolejce, bo możnaby je intratnie sprzedać koncernowi LG i "uzyskać nowe miejsca pracy"... Marcinie, jak masz czas i ochotę, to wal śmiało z pismami do Mławy, że nie wiedzą co posiadają.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #12 : 29 Czerwca 2006, 11:29:07 » |
0
|
A moze po prostu stworzymy jakas wiarygodna strone kolejki? Chlopaki z SKPL-u za bardzo nie maja na to czasu. Jeżeli chcesz stworzyć wiarygodną stronę kolejki to miejsca w domenie skpl.kalisz.pl jest jeszcze mnogo, mnogo. Z przyjemnością ją postawię właśnie tam jako podstronę, bo tam jest jej miejsce.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Misiek_K
|
 |
« Odpowiedz #13 : 01 Lipca 2006, 00:05:39 » |
0
|
Z przyjemnością ją postawię właśnie tam jako podstronę, bo tam jest jej miejsce. Mam jakies odpryski zdjec i kawalek stronki, ktora kiedys robilem - jak ja wykopie, to gdzies wrzuce i sprobujemy pojechac.... Wykopalem...: http://misiekk.superprovider.de/mkd.html
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kgrid
Młotkowy
 
Długość toru:: 125 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #14 : 27 Sierpnia 2006, 17:40:27 » |
0
|
Co do strony www strona jest w budowie. Nie wiem czy uda nam się otrzymać status "oficjalnej" ale nie będziemy odbiegali od tematu. Celem strony będzie krótkie przedstawienie kolejki wraz z jej historia oraz zaproszenie czytelnika by odwiedził kolejkę. Będą tam informacje z prac na niej, fotorelacje z przejazdów oraz opisy stacji i obecnego (oraz byłego) taboru. Otwarcie jest planowane na drugi tydzień września. Adres strony jeszcze nie jest znany!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|