Świat kolejek wąskotorowych SMF
26 Maj 2018, 21:42:23 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : Wczoraj o 21:53:23 
Zaczęty przez Ptr - Nowe: wysłane przez lisiogonek
Nie wiem jak było kiedyś, ale zakres badań obecnie określa inspektor. W sytuacji gdy ma wątpliwości, rozszerza zakres badań do wyjęcia rur płomieniówek  i zdjęciem blach izolujących. Nie chce mi się tu robić szczegółowych wyliczanek więc tylko to piszę .

 2 
 : Wczoraj o 16:08:31 
Zaczęty przez kalito - Nowe: wysłane przez dobrzyn
Z haczykiem:
4845: Na której kolejce można obecnie spotkać sprawne wagony motorowe trzech różnych serii?

 3 
 : Wczoraj o 12:39:33 
Zaczęty przez Adam W - Nowe: wysłane przez feyg
Zegar na peronie w Nowym Dworze Gdańskim ruszył, budowa sieci zegarowej w budynku - niebawem Mrugnięcie

 4 
 : Wczoraj o 11:59:44 
Zaczęty przez kalito - Nowe: wysłane przez Romas
No to też łatwe będzie.
Spójrzmy na wschód i przypomnijmy sobie o ś.p. Kolejce Hrubieszowskiej. Główna parowozownia tej kolejki istniała w Werbkowicach, a została tam przeniesiona z ................
4844. W jakiej miejscowości było wcześniej całe zaplecze techniczne tej kolejki ?
w Gozdowie.


Oczywiście !
Pytaj Waść.

 5 
 : Wczoraj o 09:11:50 
Zaczęty przez Rogoz - Nowe: wysłane przez Radek B.
Filmik z imprezy https://www.youtube.com/watch?v=pE1lQmBkp1E

 6 
 : Wczoraj o 08:18:00 
Zaczęty przez kalito - Nowe: wysłane przez dobrzyn
No to też łatwe będzie.
Spójrzmy na wschód i przypomnijmy sobie o ś.p. Kolejce Hrubieszowskiej. Główna parowozownia tej kolejki istniała w Werbkowicach, a została tam przeniesiona z ................
4844. W jakiej miejscowości było wcześniej całe zaplecze techniczne tej kolejki ?
w Gozdowie.

 7 
 : Wczoraj o 06:19:33 
Zaczęty przez kalito - Nowe: wysłane przez MichałŁ
Cytuj
A ja, korzystając z okazji zapytam jeszcze, zupełnie pozakonkursowo, gdyż nie znam odpowiedzi, jak rozwiązywano kwestię opcjonalnego "nocnego oświetlenia wskaźnika ograniczenia prędkości"? Nie widziałem nigdy czegoś takiego, a przynajmniej sobie nie przypominam, zaś w instrukcjach do dzisiaj jest to rozdzielone na sygnał dzienny i nocny. Jak podejrzewam po prostu przyczepiano pod tarczką zapewne latarkę/lampę naftową?

http://plany.zonk.pl/infrastruktura/sygnalizacja/Album_urzadzen_zabezpieczenia_ruchu_gr0/Album_urzadzen_zabezpieczenia_ruchu_gr0.djvu
Odpowiedź jest na stronie 197.

 8 
 : 24 Maj 2018, 23:39:19 
Zaczęty przez 2xm - Nowe: wysłane przez Misza
Klucza upatrywałbym, przy jakich obrotach względem prędkości pojazdu pracuje silnik w MBdx2, a w 810. To bezdyskusyjnie rzutuje na zużycie paliwa per kilometr.
Piotr, juz kiedys byla przydluga dyskusja ze do pokonania drogi z masa potrzeba okreslonej ilosci paliwa: czyli im mniejsze obroty -wchodzace w szkodliwy dla silnika zakres, tym wieksze spalanie. I odwrotnie
Czyli jednak masa wlasna.

Co do projektu, to ta uwaga ze przez okno sie nie wjedzie, jak najbardziej sluszna. Nawet z wieksza wystawa sie nie wejdzie do srodka wygodnie,,,.

 9 
 : 24 Maj 2018, 18:55:43 
Zaczęty przez Juliusz Kublik - Nowe: wysłane przez 2xm
Czasem może być problem, bo przeglądarka zapisze sobie czerwonego jernbanerka w pamięci podręcznej i wyświetla go mimo wklepania adresu, ale po odświeżeniu powinno pojawić się już właściwe zdjęcie (przynajmniej u mnie to tak działa).

Się cieszcie, że zdjęcia w dużym rozmiarze mają zasadniczo taki sam adres jak miniaturki tylko bez "thumbs/" po drodze. Bo z poziomu forum pełen rozmiar jest dostępny tylko dla zalogowanych użytkowników.

 10 
 : 24 Maj 2018, 14:34:18 
Zaczęty przez Rogoz - Nowe: wysłane przez Radek B.
;-)

Strony: [1] 2 3 ... 10
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!