wąskitor
|
 |
« Odpowiedz #100 : 17 Czerwca 2011, 22:34:45 » |
-1
|
Spokojnie Kucu! To jest zbyt wartościowy sprzęt, by sobie poprostu zgnił!  Dokładnie 102N ma święta rację. Może na GKW spalinówek dostatek, ale z drezyną problem, który niedługo rozwiążemy. Na większości kolejek wąskotorowych w Polsce jest jedna taka drezyna, a nie każda posiada czyż nie  Ma ktoś może jakieś informację na ten temat??
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
102N
|
 |
« Odpowiedz #101 : 05 Lipca 2011, 10:54:11 » |
-2
|
Kilka fotek. Pod tym linkiem będę umieszczał fotki z tego sezonu. https://picasaweb.google.com/Kuba.Smoku/Sezon2011#Pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
1. Admin / Moderator ma zawsze rację. 2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
|
|
|
Turysta
Nowicjusz

Długość toru:: 44 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #102 : 06 Lipca 2011, 00:22:48 » |
+1
|
Napisz Smoku o tym jak często jeździmy, jak wygląda szlak i jakie prace są wykonywane bo mam wrażenie na tle innych wąskotorówek jakbyśmy co najmniej wstydzili się tego ogromu pracy jaki np. tylko w tym roku został wykonany tak niewielkimi (ale pewnymi) przecież siłami podczas gdy inni zamieszczają całe eseje o jednym wyjeździe w roku  Pozdrawiam serdecznie!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #103 : 06 Lipca 2011, 08:45:08 » |
+3
|
Napisz Smoku o tym jak... A ja myślę, że pisanie o rzeczach zwyczajnych jak wycięcie krzaków, wymiana podkładu, pomalowanie wagonika lub koziołka-matołka, czy o tym, że kolej jeździ jest po prostu dziecinno-mikolskie. Nawet wymiana 1000 podkładów nie jest czymś co warto opisywać, bo jest to naturalna czynność wchodząca w skład eksploatacji kolei. Co innego otwarcie nowego odcinka, zakup, czy uruchomienie zapomnianej lokomotywy, odbudowa do podstaw wagonu - to warto obwieścić światu, ale nie aby się chwalić "jakie to my debeściaki som" tylko ku pokrzepieniu serc, że w Polsce też się da. Sądzę, że nasze zacne forum 750 dorosło i uczestnicy samoistnie zrozumieli, że szpanowanie byle czym powoduje że osobę piszącą (jak również poprzez nią cały zespół danej kolei) czytelnik odbiera jako byle jakich. I niech tak zostanie... Tutaj przypomina mi się postać pewnego młodego konduktora z pociągu ekspresowego który oznajmiał wszem i wobec że zainteresował go pewien kibelek. Na szczęście starsi koledzy skutecznie zareagowali... 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
102N
|
 |
« Odpowiedz #104 : 06 Lipca 2011, 09:42:26 » |
-3
|
Dobrze prawi, polać mu! No cóż. Uruchamianie zapomnianej lokomotywy ma u Nas miejsce... Jest to Kp4, który ma (podobno) jeździć w Bieszczadach. W najbliższym czasie ma przyjechać podwozie i mają być testy. To też cieszę się jak głupi, bo nigdy jeżdżącego "Kapcia" żem nie widział...  Specjalnie nie podaję daty testów czy przyjazdu podwozia, bo co chwila dowiaduję się, że przyjedzie kiedy indziej. Wracając do wypowiedzi #Turysty... co tu mówić? Krzaki są wycinane, ale nie mamy takiej akcji jak dumne Krzakobranie, tor leży, całe pieprzone szczęście, że złodzieje nie są zbyt aktywni, parowóz został pomalowany i stracił swoją cudowną zieloną farbę na budce (ale o tym już było), przez to, że pogoda w weekendy jest obrzydliwa robimy tylko małe kółka z jednym wagonem, przygotowujemy się do imprezy w październiku z nadzieją, że nikt nie wybije znowu szyb w brankardach. To wszystko, co mogę napisać aktualnie... EDIT:literówki.
|
|
« Ostatnia zmiana: 06 Lipca 2011, 11:19:37 wysłane przez 102N »
|
Zapisane
|
1. Admin / Moderator ma zawsze rację. 2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
|
|
|
wąskitor
|
 |
« Odpowiedz #105 : 07 Lipca 2011, 18:28:32 » |
0
|
Od jutra do końca wakacji nad Jeziorem Powidzkim kursować będzie drezyna ręczna. Przewozy będą realizowane od poniedziałku do piątku.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piotrek
|
 |
« Odpowiedz #106 : 07 Lipca 2011, 18:32:24 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
wąskitor
|
 |
« Odpowiedz #107 : 07 Lipca 2011, 18:41:09 » |
-1
|
Bardzo dobra wiadomość dla GKW  . Swoją drogą mam żal do gnieźnieńskiej telewizji, że interesuje się kolejką, gdy w grę wchodzi polityka
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #108 : 07 Lipca 2011, 21:25:54 » |
0
|
No cóż. Na jesieni są wybory...
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
102N
|
 |
« Odpowiedz #109 : 08 Lipca 2011, 10:39:38 » |
-1
|
No, szanse na szybką odbudowę toru do Anastazewa są coraz większe. A prawda jest taka, że po ucięciu podstawowego źródła dochodów- zawieszeniu przewozów towarowych- dofinansowywanie GKW jest zasranym obowiązkiem. Co do tematu wyborczego: Kiedyś ze znajomym sprecyzowałem nowe zasady planów czteroletnich: raz na cztery lata coś się dzieje. 
|
|
|
Zapisane
|
1. Admin / Moderator ma zawsze rację. 2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #110 : 08 Lipca 2011, 18:59:18 » |
-1
|
A czy jakieś szanse na powrót towarowych jeszcze istnieją?/
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
wąskitor
|
 |
« Odpowiedz #111 : 09 Lipca 2011, 21:37:24 » |
-1
|
A czy jakieś szanse na powrót towarowych jeszcze istnieją?/
Niestety ale powiat nie jest przychylny, w 2008r po proteście kilku mieszkańców Gniezna nakazał zawiesić ruch pociągów towarowych. I tak zostało zakłady (GS-y) do których wożono towar przestawili się na transport drogowy. W Niechanowie nawet zaczęli likwidować bocznice
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
102N
|
 |
« Odpowiedz #112 : 11 Lipca 2011, 13:11:10 » |
-2
|
A czy jakieś szanse na powrót towarowych jeszcze istnieją?/
Niestety ale powiat nie jest przychylny, w 2008r po proteście kilku mieszkańców Gniezna nakazał zawiesić ruch pociągów towarowych. I tak zostało zakłady (GS-y) do których wożono towar przestawili się na transport drogowy. W Niechanowie nawet zaczęli likwidować bocznice Trudno, by się nie przestawili na transport drogowy, w momencie, gdy nie mogą korzystać w szynowego,prawda? Tor w Niechanowie nadal jest, lecz by był używany trzeba by go najpierw wyremontować. Podobnie jest we Witkowie. W Powidzu tor za "płotem" jest w dobrym stanie. Jest tylko zarośnięty i pokryty piachem. Zachował się nawet koziołek oporowy. Na terenie jednostki wojskowej tor też się zachował, przejazd przez szosę przed bramą wojska jest tylko lekko zaasfaltowany- w razie godziny "W" wystarczy 5 minut roboty, by był przejezdny. Edit: kilka nowych fotek. https://picasaweb.google.com/Kuba.Smoku/Sezon2011#
|
|
« Ostatnia zmiana: 11 Lipca 2011, 14:34:56 wysłane przez 102N »
|
Zapisane
|
1. Admin / Moderator ma zawsze rację. 2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
|
|
|
posener
Młotkowy
 
Długość toru:: 54 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #113 : 22 Lipca 2011, 21:35:15 » |
0
|
A co to za kocioł od Kp4 na tych fotkach, jakaś rewizja? czy naprawa? Skąd przyjechał?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Turysta
Nowicjusz

Długość toru:: 44 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #114 : 24 Lipca 2011, 23:58:21 » |
0
|
Jak już koledzy wcześniej wspominali Kp 4 przyjechał z Bieszczad i zanosi się, że niedługo odbudowany i kompletny tam powróci.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
wąskitor
|
 |
« Odpowiedz #115 : 09 Września 2011, 22:05:29 » |
0
|
Na stacji Gniezno Wąskotorowe trwają prace przygotowawcze do imprezy "Jesień Pełną Parą". Obecnie remontujemy ( w składzie Turysta, wąski tor , Hubert) wagon bagażowy "brankard". Zmieni się wnętrze wagonu, tak aby miłośnicy, którzy wezmą udział w imprezie mogli jechać w godnych warunkach. Chcę aby to była niespodzianka więc nie zdradzę szczegółów. W najbliższym czasie rozpocznie się malowanie wagonu 3Aw. Odmalowane zostanie pudło wagonu na kolor zielony  Trwają rozmowy odnośnie doczepienia wagonu towarowego Kddxh (który jechałby próżny) jednak wszystko zależy od frekwencji. Wtedy w składzie pociągu znajdowałyby się 4 wagony Jeśli jeszcze ktoś się nie zdecydował to pragnę poinformować, że mamy 25 wolnych miejsc. Serdecznie ZAPRASZAM !!!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
wąskitor
|
 |
« Odpowiedz #116 : 18 Września 2011, 10:15:50 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
grzegorz_sykut
|
 |
« Odpowiedz #117 : 18 Września 2011, 13:18:07 » |
0
|
w rzeczonym artykule jest zapis Tomasz Staropolski – Prezes SKPL Andrzej Muchlewicz – Wiceprezes SDKPL
Przejęzyczenie autora czy jakieś zmiany na stanowiskach i w organizacjach? 
|
|
« Ostatnia zmiana: 18 Września 2011, 13:27:03 wysłane przez grzegorz_sykut »
|
Zapisane
|
Pozdrawiam
Grzegorz Sykut Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Nadwiślańskiej KW
|
|
|
Piotrek
|
 |
« Odpowiedz #118 : 29 Maja 2012, 15:53:21 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kabzik
Młotkowy
 
Długość toru:: 90 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #119 : 30 Maja 2012, 13:38:16 » |
0
|
piknie panioćku... oby codziennie takie składy ruszały 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|