Natrafiłem na staro mapę z 1934 roku na której jest zaznaczona cała linia kolejki.
Linia normalnotorowa Sierpc -Płock jest zaznaczona jako w budowie.
Oto fragment tej mapy
http://images45.fotosik.pl/125/baa53f24725d5f34.jpg Według tej mapy kolejka nie miała połączenia z kolejko cukrowni Mała Wieś. Docierała bardzo blisko tamtej lini (miejscowość Pilichowo) ale się nie łączyła. Do połączenia brakowało bardzo mało. Po sprawdzeniu na zdjęciach satelitarnych na geoportalu z narzuconymi działkami ewidencyjnymi wynika ze te kolejki były połączone. Po obmierzeniu wynika ze "łącznik" (Pilichowo - Worowice) wynosił około 2,5 km. Podejrzewam ze do połączenia obu kolejek doszło w późniejszym czasie. (może podczas wojny???)
Druga nitka biegła na północ w stronę Drobina ale tam nie docierała. Docierała do miejscowości Gutowo. Na jednej z map na geoportalu lini na północ nie ma. Jest tylko linia do miasta. Linia na wschód jest zaznaczona jako rozebrana lub planowana (osobiście obstawiam jako rozebrana, dlaczego?? gdyż Płock jest już rozbudowany aż do lini normalnotorowej). Linia północna pojawia się jako planowana lub rozebrana w miejscowości Ciachcin i aż do przecięcia z drogo Bielsk - Drobin w miejscowości Mokrzk jest tak oznaczona. Dalej jest oznaczona jako linia istniejąca. Czyżby odcinek Mokrzk - Gutowo funkcjonował jako osobna kolejka przez jakiś czas??
Pod drobin docierała kolejka wąskotorowa ale to linia do Glinojecka.
Trzecia linia biegła do Płocka. Dziś jest widoczny fragment nasypu w wzdłuż ulicy Bielskiej. Na tym nasypie jest chodnik. Pamiętam jak na początku lat 90 jadąc z rodzicami akurat w tym miejscu zainteresował mnie własne ten "dziwny" chodnik. Zastanawiałem się czemu jest oddalony od ulicy i na nasypie. Teraz wiem ze to pozostałość po wąski torze.