Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #160 : 06 Października 2012, 20:41:25 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #161 : 12 Listopada 2012, 12:53:47 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #162 : 09 Maja 2013, 20:03:34 » |
+6
|
Na stronie http://www.kolejka-piaseczno.com/wycieczka widnieje informacja o atrakcjach: "OGNISKO- które rozpali nasza obsługa..." No to rozpalamy!  Przy okazji pragnę bardzo podziękować Kolegom: Bartkowi074 i Ziomkowi456 za pomoc w dzisiejszych zmaganiach z rozładunkiem platformy i zwożeniu krzaczorów do Runowa. To dzięki Wam udało się skończyć całość porządkowania szlaku.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #163 : 05 Czerwca 2013, 20:51:51 » |
+2
|
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
|
Misza
Młotkowy
 
Długość toru:: 136 m
W terenie
750 czytam od dawna
|
 |
« Odpowiedz #165 : 08 Czerwca 2013, 23:32:56 » |
0
|
Hej. Jak na potencjał Jasieńca to za duzo wagonów
|
|
|
Zapisane
|
Misza
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #166 : 09 Czerwca 2013, 09:12:45 » |
0
|
Według mnie jest to stacja Jasieniec.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #167 : 09 Czerwca 2013, 10:27:18 » |
0
|
Przejrzałem szlak na Geoportalu i tam Jasieniec jest na płaski przy drodze. Za to stacja Jastrzębia jest w wykopie i ma 2 tory.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
bartek074
Nowicjusz

Długość toru:: 31 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #168 : 09 Czerwca 2013, 18:39:21 » |
0
|
... i jest w lesie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gkw
|
 |
« Odpowiedz #169 : 05 Lipca 2013, 20:05:39 » |
+6
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #170 : 18 Lipca 2013, 21:56:36 » |
0
|
Przypadkowo natknąłem się na przetarg odnośnie remontu drogi DW 728. Czy torowisko na przejazdach pozostanie?? http://bip.mzdw.pl/text.php?cat=28&pid=921
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Sputnik
Młotkowy
 
Długość toru:: 59 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #171 : 24 Lipca 2013, 19:39:06 » |
0
|
Przypadkowo natknąłem się na przetarg odnośnie remontu drogi DW 728. Czy torowisko na przejazdach pozostanie?? Jeśli żaden pociąg wąskotorowy już przez drogę DW 728 nie przejedzie, to nie widzę najmniejszego sensu, żeby kierowcy dodatkowo niszczyli sobie zawieszenie swoich samochodów. Lepiej będzie dla wszystkich zaasfaltować torowisko na przejazdach. Niż utrzymywać przez władze lokalne fikcji, że do Nowego Miasta nad Pilicą wrócą kiedyś pociągi w postaci nowoczesnych klimatyzowanych szynobusów w wersji wąskotorowej :-D Tak jak miało to miejsce z pociągami do Lubartowa i Parczewa w województwie lubelskim.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #172 : 24 Lipca 2013, 20:29:49 » |
+1
|
Jak już by miały wrócić to pewnie i na nowe przejazdy będzie kasa 
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #173 : 24 Lipca 2013, 20:45:12 » |
+3
|
Popatrzmy na fakty: 1. Koszt zabudowy jednego przejazdu tu około pół miliona a przejazdy takie, w ciągu DW 728, są trzy. 2. P-GTKW nie ma pieniędzy na przebudowę podczas modernizacji DW 728 (do czego zobowiązuje ustawa o drogach publicznych). 3. MZDW nie zafunduje nowych przejazdów gdyż - patrz wyżej. 4. Patrząc na stan kolei za Tarczynem (kradzieże, brak przejazdu na DK50, zniszczone mosty) śmiem twierdzić że raczej nic już dalej nie pojedzie póki nie pojawią się gigantyczne pieniądze liczone w dziesiątkach milionów.
Mając na względzie powyższe, uzgadniam pozostawienie przejazdów zaasfaltowanych do wysokości wierzchołka główki szyny, bo jak to słusznie przedpiśca napisał (i punkt 4 też tu potwierdza) jakby przewozy miały wrócić to pewnie i na nowe przejazdy będzie kasa. Póki co niech będą te przejazdy tak jakby ich nie było by nie drażnić kierowców, a może kiedyś się przyda taki zmumifikowany tor w drodze - wszak łatwiej przekonać do tego że przejazd jest gdy jest, tylko chwilowo nie prowadzi się eksploatacji, bo jak się już zlikwiduje, to dupa blada. Oczywiście może też tak się zdarzyć że się taki przejazd rozsypie (jak to miało miejsce na Janówku) i wtedy naturalnym będzie jego fizyczna likwidacja, ale póki co to gra na przeczekanie.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #174 : 01 Sierpnia 2013, 15:47:26 » |
+6
|
Jak informuje strona kolejki w niedzielę 8 września 2013 o godzinie 11:00 odbędzie się spotkanie z "Kronikarzem Kolejowym" - Bogdanem Pokropińskim ciekawym człowiekiem, który przelewa na papier obserwacje ze swojej największej pasji jaką jest kolej.
W programie:
- przejazd koleją - spotkanie z Bogdanem Pokropińskim przy ognisku w Runowie, - dyskusja z autorem - prezentacja dokumentów i zdjęć historycznych ze zbiorów Bogdana Pokropińskiego - będzie można kupić książki i uzyskać autograf autora.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
gkw
|
 |
« Odpowiedz #175 : 09 Lutego 2014, 09:05:52 » |
+2
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #176 : 09 Lutego 2014, 11:58:43 » |
+1
|
Wspaniałe zdjęcia! Mam prośbę do Kolegi Marcina117, który umie czytać niemieckie bukwy - jeśli była by taka możliwość, to można Cię poprosić o przetłumaczenie opisów? A teraz chwila, która wstrząśnie światem. Popatrzcie na zdjęcia:   W obu podpis definiuje miejsce wykonania jako Tarczyn Wąsk. To nie prawda. No, kto odgadnie gdzie nastąpiło krzyżowanie pociągów?
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #177 : 09 Lutego 2014, 12:06:30 » |
0
|
|
|
« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2014, 12:09:35 wysłane przez andrzej2110 »
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #178 : 09 Lutego 2014, 12:24:31 » |
0
|
Przeglądałem te zdjęcia i obstawiam Złotokłos.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #179 : 09 Lutego 2014, 12:28:02 » |
0
|
Nie, to nie Złotoklos. Choć zdarza się, że niektóre zdjęcia z tej imprezy wykonane w Zlotokłosie opisane są jako Tarczyn. Na przykład to: http://www.flickr.com/photos/42309484@N03/8992691435/#in/photostream/
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
|