Świat kolejek wąskotorowych SMF
13 Października 2025, 07:18:00 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prace wakacje 2008  (Przeczytany 75834 razy)
konrad
Mechanik
***
Długość toru:: 296 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #80 : 09 Września 2008, 23:42:46 »
0

mam nadzieje ze nie przyczynie sie do jakiegoś rozwodu marcin, a ty jedziesz a jeszcze jedną ture pod koniec września? ja mam zamiar zabrac sie z phinkiem, leśny dziadku, znajdzie sie dla mnie miejsce?
Zapisane

Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga.
Leśny Dziadek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 919 m

W terenie W terenie


http://www.strzelnicahistoryczna.pl


WWW
« Odpowiedz #81 : 10 Września 2008, 00:03:54 »
0

Przybywaj, powiadam
Zapisane

Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1020 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #82 : 10 Września 2008, 00:45:55 »
0

Zobaczę czy uczelnia pozwoli. A o jakim okresie myślałeś?
Zapisane

Phinek
Gość
« Odpowiedz #83 : 10 Września 2008, 01:28:20 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 04:01:05 wysłane przez Phinek » Zapisane
Leśny Dziadek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 919 m

W terenie W terenie


http://www.strzelnicahistoryczna.pl


WWW
« Odpowiedz #84 : 10 Września 2008, 08:59:13 »
0

Ztcw Ogon podobnie, jest szansa na Klan z Axlem, i chyba Marek z Czarnej. Mocna załoga !
Zapisane

Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1020 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #85 : 10 Września 2008, 09:20:18 »
0

No to ja też się (wstępnie) piszę na ten termin. Koniec września już do najcieplejszych nie należy więc mam nadzieje że dla tak dużej grupy da się zorganizować nocleg w bunkrze?
Zapisane

Leśny Dziadek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 919 m

W terenie W terenie


http://www.strzelnicahistoryczna.pl


WWW
« Odpowiedz #86 : 10 Września 2008, 09:26:18 »
0

Da się, da  :cool:
Zapisane

Ogoniasty
Dyrektor
*****
Długość toru:: 631 m

W terenie W terenie


Toromistrz wąskotorowy


« Odpowiedz #87 : 10 Września 2008, 10:38:39 »
0

Duża grupa zawsze się zapowiada, a jak przychodzi co do czego to jestem prawie zawsze sam. Ech ci wolontariusze  :wink:
 Ja jadąc na 3 dni pewnie zostane tydzien, albo dwa. Zawsze tak jest. :wink:
Priorytetem bedzie ułożenie szyn wzłuż toru tak , że kiedy zostane sam będe mógł spokojnie kontynuować prace a nie prosić sie pseudo pracowników muzealnych o pomoc w przeniesieniu szyn :evil:
Zapisane

POZDRAWIAM !!!
Phinek
Gość
« Odpowiedz #88 : 10 Września 2008, 16:12:31 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 04:00:43 wysłane przez Phinek » Zapisane
konrad
Mechanik
***
Długość toru:: 296 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #89 : 10 Września 2008, 19:45:10 »
0

trzeba go będzie zabrać na siłę, bo jak się rozpędzi, to jeszcze linie Hel-Gdynia wyremontuje
Zapisane

Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga.
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #90 : 10 Września 2008, 19:53:25 »
0

przekuje na wąski tor Chichot
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Ogoniasty
Dyrektor
*****
Długość toru:: 631 m

W terenie W terenie


Toromistrz wąskotorowy


« Odpowiedz #91 : 10 Września 2008, 20:03:11 »
0

Jak obiecasz Jacku że intesywnie bedziemy pracować tak by ułożyć przez 3 dni jakies 70m toru, to wróce z wami :mrgreen:
 Sezon motorkowy sie konczy , na szczęście torowy sezon u mnie trwa cały rok :mrgreen:
 Teraz odnośnie tłucznia.
 Tłuczeń nie wbije się w piach bo w tym podtorzu jest duuuużo gruzu z czasów budowy tej kolejki a ponadto podkłady na odcinku gdzie wymagany jest tłuczeń są gęsto ułożone ( około 65 cm)
Zapisane

POZDRAWIAM !!!
Leśny Dziadek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 919 m

W terenie W terenie


http://www.strzelnicahistoryczna.pl


WWW
« Odpowiedz #92 : 11 Września 2008, 00:47:32 »
0

Fotki z wczoraj? Proszę bardzo, życzę smacznego



 Wycieczka z cyklu "przyjemne z pożytecznym" rozpoczęła się oczywiście w Porcie Wojennym Hel.
Pierwsza godzina minęła na skomplikowanych manewrach, pozwalających uzyskać dostęp do szlaku





Skrzyżowanie z torami bocznicy "normalnej"





I widok na szopę





Która dla potrzeb kręconego w tym samym dniu filmu zamieniła się w urząd pocztowy z okresu stanu wojennego






W międzyczasie rzut oka na wyjątkowo perfidnie zamaskowaną (światło!!!) Ls'kę













Szlak wolny, ruszamy





Gdzie sobie szanowna wycieczka życzy?





Długo, długo nic, bo do akcji weszła kamera (ponadgodzinny film mam !! , do obróbki w październiku), więc kolejna fotka to dopiero takie klimatyczne miejsce. Fotka jest w większej nieco rozdzielczości, jakby ktoś sobie na tapetę życzył





No i oczywiście kultowa "trójka", bunkier ziemniaczany (obecnie już muzealny), z mozolnie odtworzonym przez ekipę ogonowsko-michałowsko-arcziowską skradzionym odcinkiem






W tym miejscu pociąg pojawił się po raz drugi od ładnych kilkunastu lat!





Takie obrazki tylko na Helu






I na deser  -przejazd przez magazyny amunicyjne/chemiczne





Na zdrowie.

L.Dz.
Zapisane

OnlyBreslau
Mechanik
***
Długość toru:: 185 m

W terenie W terenie



adam.maciazek
« Odpowiedz #93 : 11 Września 2008, 07:49:45 »
0

Zajefajnie tam musiało być no i fotki git majonez  :wink:
Zapisane

Ar kas jums patinka, o ne tai, ką jūs pasiūlymas
Phinek
Gość
« Odpowiedz #94 : 11 Września 2008, 09:51:17 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 03:59:36 wysłane przez Phinek » Zapisane
Rogoz
Minister
******
Długość toru:: 1038 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #95 : 11 Września 2008, 12:47:23 »
0

Cytat: "Ogoniasty"
Duża grupa zawsze się zapowiada, a jak przychodzi co do czego to jestem prawie zawsze sam. Ech ci wolontariusze  :wink:


Tym razem mam nadzieję tak nie będzie. W ramach pokuty za moje wcześniejsze nieobecności mam zamiar przyjechać i wspomóc Waści w pracach wagi ciężkiej.
Zapisane
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1020 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #96 : 11 Września 2008, 13:35:48 »
0

No to niezła grupa się spotka na helu. Będzie fajnie :mrgreen:
Zapisane

andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #97 : 11 Września 2008, 14:50:58 »
0

jeszcze sie okaże ze za mało jest roboty do zrobienia Chichot
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Phinek
Gość
« Odpowiedz #98 : 11 Września 2008, 19:49:41 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 03:59:28 wysłane przez Phinek » Zapisane
Leśny Dziadek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 919 m

W terenie W terenie


http://www.strzelnicahistoryczna.pl


WWW
« Odpowiedz #99 : 11 Września 2008, 22:17:32 »
0

:arrow: Trzeba dociąć i zwieźć na miejsce pozostałe kilkadziesiąt podkładów. Rogoz + ekipa inna niż "Rogów z Ogonem"
 :arrow: Trzeba nawiercić pozostałe otwory i założyć łubki (jeśli będą - to już Arczi musi wyczarować, bo ja nie dam rady, śruby w każdym bądź razie są). Ogon
 :arrow: Trzeba przenieść i wstępnie przymocować szyny - wszyscy- , nawiercając otwory i wkręcając śruby (zakręt) lub zabijając gwoździe (prosta) Rogów z Ogonem
 :arrow: Trzeba wykonać przejście z S49 na wąskotorową drobnicę - Kto tam chce -
 :arrow: Jeśli dojedzie tłuczeń, można będzie rozpocząć podbijanie i poziomowanie całości torowiska - Ogon , jak ekipy wyjadą
 :arrow: Do "trójki" trzeba będzie pozwozić wąskie szyny i drobnicę kolejową z "dwójki" - Rogoz + ekipa inna niż "Ogon z Rogowem"

Może być?

Dzisiaj z Markiem i niespodziewanie przybyłym Michałem siedzieliśmy nad silnikiem wojskowej Wls'ki. Zagadał na krótko, wygaszony szybko - do generalnego remontu głowica i zawory. Na szczęście pompa paliwa sprawna. Po fiasku odpalenia wojskowej przystąpiliśmy do reanimacji "kopalnianej", lecz i tu spotkała nas porażka - w trakcie wymiany uszkodzonej pompy zasilającej uszkodziło się gniazdo szpilki mocującej (dobrze nazywam?) - trzeba będzie gwintować.

Jako ciekawostkę podam, że piasek i glina jakie zastaliśmy odkręcając filtry paliwa miesiąc temu to jeszcze nic w porównaniu z kamykami, jakie wypadły z pompy dziś po demontażu. Nie dziwota, że pompa padła...
Zapisane

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!