Tak naprawde to SKPL jeździło sporadycznie, i niezbyt legalnie tzn. nie sprawdzony technicznie towar,
Jaki wpływ na legalność przewozów miał sprawdzony technicznie towar?
poważne uszkodzenie najlepszej lokomotywy
Sama lokomotywa od początku nie była zbyt sprawna. Wiesz może kto kupił do niej akumulatory, kto uruchomił po ponad 2 letnim przestoju??
kradzież agregatu z pługu 802s (unikatowego 1 egz.), masy narzędzi ze stacji.
To też sam wysnułeś czy ktoś Ci pomógł w zdobyciu tej wiedzy. Byłem akurat pierwszym naczelnikiem mławy za SKPL i muszę Ci powiedzieć że te masy narzędzi to chyba Ci się przyśniły. Na stacji nie było żadnych narzędzi. Jakieś klucze do śrób kupiliśmy za własne pieniądze. Podobnie wszystkie narzędzia na szlak, grabie, żyłki do kosiarki itd. Gdzie Ty byłeś wtedy?
Nic nie zostało do teraz rozliczone, a za Kozłowskiego wywieziono ze stacji ok. 17 transporterów niby do naprawy ale ślad po nich zaginął
wspomniany przez Ciebie Kozłowski to nie SKPL tylko Fundacja Kolei Leśnych. Wrzucasz wszystkich do jednego wora. A to wszystko dlatego, żeby jedynie obsmarować SKPL.
Może lepiej kolego przedstawisz nam swoje zasługi dla kolejki w Mławie, na pewno jest czym się pochwalić. Dokonałeś dużo więcej dobrego niż ten okrutny SKPL.
A ekipie rowerowej życzę powodzenia. Sam bym chętnie pojechał ale zdrowie i obowiązki w pracy niestety wzywają.