Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 01:30:15 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Interlok+L45h  (Przeczytany 9652 razy)
Przemek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 531 m

W terenie W terenie


« : 19 Grudnia 2004, 20:14:02 »
0

Przeglądając swego czasu internet w poszukiwaniu informacji o Lxd2, natrafiłem na bardzo ciekawą strone:

http://www.interlok.info/L45H.htm
http://www.interlok.info/indexd.htm
Zapisane
Piottr_tt
Minister
******
Długość toru:: 2006 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #1 : 19 Grudnia 2004, 20:19:42 »
0

Z tego co mi wiadomo, Interlok zrobił również Lx-y w liczbie sztuk trzech dla kolei na Korsyce. Gdzieś miałem link....
Zapisane

Pozdrawiam, Piottr
Nowa galeria foto -  http://wedrownosc.flog.pl
Przemek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 531 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2 : 19 Grudnia 2004, 20:40:22 »
0

Cytat: "Piottr_tt"
Z tego co mi wiadomo, Interlok zrobił również Lx-y w liczbie sztuk trzech dla kolei na Korsyce. Gdzieś miałem link....


To drugi link co podałem

Chyba że chodzi o ten:
http://www.cfg-giragr.com/
Zapisane
Kolejwizja
Nowicjusz
*
Długość toru:: 34 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #3 : 31 Maja 2014, 22:44:26 »
0

Dokładnią informację zawiera następujący artykuł, również ze strony Interloku:



Tabelka wykazuje, że 9 z 12 lokomotyw były wersji zmodernizowanej. Dostały nowy silnik Catarpillar o nominalnej mocy ok. 720 KM, co jako moc stała daje 600 KM. Z tego powodu zostały przemianowane na L60H, zamiast L45H według starej nomenklatury rumuńskiej. Co ważne, przekładnia nie została zmieniona. Po prostu możliwości tej konstrukcji zostały wykorzystane optymalnie. Do przekładni został dołączony czujnik, który daje znak w kabinie, kiedy temperatura rośnie. Wtedy maszynista ma 10 sekund czasu do powolniania, albo ruch lokomotywy automatycznie jest przerwany, aż że temperatura przekładni zwraca do normy. Na dodatek, lokomotywy były wyposażone w potrójną trakcję, czyli z pierwszej kabiny steruje się trzem lokomotywom. To są power paki specjalnego rodzaju...

Aha, w/w artykuł pokazuje jeszcze parowóz TKt48 "helwecjonowany" przez Interlok dla klienta szwajcarskiego, t.j. zgodnie z węższym niż w Polsce gabarytem Szwajcarii kabina została kompletnie zbudowana na nowo, zawężona. 

CFG przy transakcji z lokomotywami Lxd2 był francuskim partnerem Interloku, ale i tak różne usługi językowe, na przykład takie, jak przetłumaczenie formularzy naprawczych na j. francuski, dokonał Interlok.
« Ostatnia zmiana: 31 Maja 2014, 23:17:12 wysłane przez kalito » Zapisane
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1840 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #4 : 11 Lipca 2014, 22:36:00 »
0

Zgodnie ze specyfikacją techniczną przekładnia hydrauliczna stosowana w L45H może przekazywać moc ponad 700 KM. Z głowy dokładnie nie pamiętam, ale zdaje mi się, że 770 KM.
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #5 : 11 Lipca 2014, 23:34:03 »
-3

Przy 800KM na silniku CAT spokojnie śmiga do dzisiaj
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!