Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 10:24:42 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Nowy operator na SKW?  (Przeczytany 9160 razy)
E583.002
Dyrektor
*****
Długość toru:: 541 m

W terenie W terenie

M-sta tr. elektr.


« : 23 Marca 2009, 16:52:00 »
0

Czyżby na SKW miał zaistnieć nowy operator? Z dobrze poinformowanego źródła wiem, że Starostwo Powiatowe w Starachowicach wypowiedziało umowę żuławiakom. To po NKD mamy drugą bezpańską kolejkę
Zapisane

Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
MK-waskotorowiec
Mechanik
***
Długość toru:: 167 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #1 : 23 Marca 2009, 17:00:45 »
0

Z tego wypowiedzenia to jednak powinny być same plusy. Nie od dziś wiadomo jak SŻKD zajmowało się wąskotorówkami, które miało pod opieką. Tylko co oni teraz zrobią, skoro na ŻKD wraca PTMKŻ?
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #2 : 23 Marca 2009, 17:42:16 »
0

Może PTMKŻ zostanie operatorem na SKW
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #3 : 23 Marca 2009, 19:59:51 »
0

Cytat: "andrzej2110"
Może PTMKŻ zostanie operatorem na SKW

Tylko dlaczego miałoby się tak stać ?
Może czas najwyższy na odważny krok włączenia SKW w struktury MOSiR lub jakiegoś ośrodka kultury ?
Zapisane

Piottr_tt
Minister
******
Długość toru:: 2006 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #4 : 24 Marca 2009, 09:44:24 »
0

Cytat: "Phinek"
Cytat: "KLAN PALUCHOWSKICH"
... w struktury MOSiR lub jakiegoś ośrodka kultury ?

np. Muzeum (Wielki Piec). W obecnej sytuacji - to chyba było by najlepsze rozwiązanie.

Chyba tak. Ułatwiłoby to stworzenie wspólnej oferty turystycznej.

A mnie się marzy połączenie Wielkiego Pieca z SKW...

A na stronie kolejki jakoś jeszcze informacji nie ma o wypowiedzeniu umowy.
Zapisane

Pozdrawiam, Piottr
Nowa galeria foto -  http://wedrownosc.flog.pl
Rogoz
Minister
******
Długość toru:: 1038 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #5 : 24 Marca 2009, 16:34:11 »
0

Cytat: "Piottr_tt"

A mnie się marzy połączenie Wielkiego Pieca z SKW...


To może zaczniesz realizować to marzenie? Przyjdź, pomachaj łopatą, pomóż mnie, Ogonowi i reszcie ekipy - będziemy bliżej celu
Zapisane
rysiek
Nowicjusz
*
Długość toru:: 28 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #6 : 25 Marca 2009, 12:36:21 »
0

Ciekawe te nowe nowiny. Heh skoro wypowiedziano umowe "żuławce" to sie chyba pozegnamy z żółtym letniakiem. Mam nadzieje ze ewentualne zawirowania wokół operatora nie beda miec wplywu na odbudowe torowiska.
Zapisane

Orient - Star - Express
Pechu
Młotkowy
**
Długość toru:: 107 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #7 : 25 Marca 2009, 13:52:11 »
0

Cytat: "Rogoz"

To może zaczniesz realizować to marzenie? Przyjdź, pomachaj łopatą, pomóż mnie, Ogonowi i reszcie ekipy - będziemy bliżej celu


Panowie, czy naprawdę myślicie, że w tym konkretnym przypadku wystarczy machanie łopatą? Wydaje mi się, że to dopiero na koniec drogi utorowanej przez "biurokractwo":
1. wydzielenie geodezyjne gruntów, możliwe że i wykup
2. określenie warunków przejścia w okolicach dworca Starachowice Wsch., ustalenie warunków przejazdu kolejowego z ul. Targową (w zasadzie odbudowa), ustalenie skrzyżowania z ul. Kolejową; dalej poprowadzenie toru jak mniemam dawna bocznicą normalnotorową
3. Sporządzenie dokumentacji projektowej, uzgodnienie kolizji z innymi branżami
4. Po podsumowaniu powyższych - wydanie pozwolenia na budowę
5. Wejście panów z łopatami :-)

W przypadku budowy linii do Wlk. Pieca wykluczam ominięcie tych procedur. Jestem przeciwnikiem biurokracji, ale formalnie tu inaczej się nie da.
Zapisane
Rogoz
Minister
******
Długość toru:: 1038 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #8 : 25 Marca 2009, 14:27:41 »
0

Do tematu papierologii tego dodałbym jeszcze uzgodnienia z PKP, które nie posuwają się do przodu z uwagi na zamrożenie projektu remontu linii 25.

Pisząc o machaniu łopatami miałem oczywiście na myśli kolej wewnętrzną Muzeum, gdzie mamy zielne światło do prac torowych. Łatwiej przekonać decydentów aby połączyć dwie działające sieci kolejowe niż jedną działającą z drugą planowaną do uruchomienia.
Zapisane
Pechu
Młotkowy
**
Długość toru:: 107 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #9 : 25 Marca 2009, 14:44:59 »
0

Cytat: "Rogoz"
Do tematu papierologii tego dodałbym jeszcze uzgodnienia z PKP, które nie posuwają się do przodu z uwagi na zamrożenie projektu remontu linii 25.

A o jakie uzgodnienia z PKP chodzi? Rozjazd na przeladunek czy o cos innego jeszcze?
Zapisane
Rogoz
Minister
******
Długość toru:: 1038 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #10 : 25 Marca 2009, 14:57:04 »
0

Z tego co pamiętam z luźnych rozmów to chodziło przede wszystkim o przejście przez teren PKP i uwzględnienie tego w projekcie remontu linii 25
Zapisane
emibe
Administrator
*****
Długość toru:: 1053 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #11 : 25 Marca 2009, 15:16:02 »
0

Jakby co, to do dalszego dyskutowania zapraszam tu:
http://750mm.pl/viewtopic.php?t=1765

A tu czekamy na wieści operatorskie.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!