buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #40 : 17 Listopad 2009, 21:14:43 » |
0
|
Jak to przysłowie mówi... Najciemniej zawsze jest pod latarnią.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Harry Potter
|
 |
« Odpowiedz #41 : 17 Listopad 2009, 21:25:13 » |
0
|
Mariusz... w sumie w tym całym młynie jaki mam teraz to niedziwne :roll: będę wdzięczny jak podeślesz skan na mejla :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
Jak się nie ma co się lubi, To się lubi co się ma...ja mam Elf' y, Impulsy i inne "perełki"
|
|
|
AmaSoft
Młotkowy
 
Długość toru:: 66 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #42 : 08 Styczeń 2010, 22:00:11 » |
0
|
Panowie, jaki jest stan prac przy motowozie na dzień dzisiejszy? Pozdrawiam.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jerzy Ch.
Nowicjusz

Długość toru:: 39 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #43 : 09 Styczeń 2010, 13:38:38 » |
0
|
Składanie skrzyni biegów jest na ukończeniu i za kilka tygodni zostanie zamontowana znowu do motowozu. Po próbach, które mam nadzieję udadzą się i zakończą remont MBxd2-302 wejdzie on do eksplatacji ... NARESZCIE !!!!!!! :-)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Harry Potter
|
 |
« Odpowiedz #44 : 11 Styczeń 2010, 17:45:59 » |
0
|
No to pogratulować :!: Niestety mimo robionej rezerwacji zdaje mi się, że nie będę miał okazji odbyć wycieczki inauguracyjnej motowozem :cry: Jedynym pocieszeniem jest to, że z Żoną oczekujemy młodego MK :lol: Pozdrawiam z MM
|
|
|
Zapisane
|
Jak się nie ma co się lubi, To się lubi co się ma...ja mam Elf' y, Impulsy i inne "perełki"
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #45 : 10 Luty 2010, 10:40:36 » |
0
|
Jak posuwają się prace nad motowozem?? Kiedy Kucyk zadymi nim Piaseczno?? :mrgreen: :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Szymek
|
 |
« Odpowiedz #46 : 18 Październik 2010, 23:32:33 » |
0
|
Małe pytanko dotyczące MBxd2, więc zadam tutaj: w opisach technicznych można przeczytać, że wagony te posiadają urządzenie ułatwiające rozruch zimnego silnika tzw. START-PILOT, czy jest to może świeca płomieniowa lub świece żarowe, czy może jeszcze jakiś inny "patent" 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #47 : 19 Październik 2010, 09:21:15 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2011, 02:00:03 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Szymek
|
 |
« Odpowiedz #48 : 19 Październik 2010, 18:03:50 » |
0
|
Dzieki 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Waldi7
|
 |
« Odpowiedz #49 : 28 Październik 2010, 17:16:38 » |
0
|
...specjalne miejsce w kolektorze dolotowym na wstawienie "naboju", który rozpylał mieszanką łatwo zapalającą się podczas jednego rozruchu. Podobne wynalazki były kiedyś bardzo popularne m.in. w Starach (S359) i silnikach SW400.
Jeśli nie będę nadmiernie uciążliwy, to poproszę jaśniej...  , bo osobiście nie kojarzę wynalazku w kolektorze chociażby silnika starowskiego, który byłby czym innym, jak świecą płomieniową. Może jeszcze za mało widziałem w swoim żywocie, ale nabój z samostartem przy kolektorze dolotowym  jakoś nie mieści się w moim światopoglądzie...
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam serdecznie!
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #50 : 28 Październik 2010, 19:52:35 » |
0
|
Widziałem Renault Magnum z silnikiem MACKA miało właśnie takie specjale złącze na kolektorze dolotowym gdzie podpina się puszkę ( Bodajże z eterem) i można odpalać.
A jeszcze takie pytanko ko mam mógł by ktoś coś więcej opowiedzieć o przekładni MBxd2 jakiś schemacik opis jak to jest sterowane ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
konrad
|
 |
« Odpowiedz #51 : 28 Październik 2010, 19:57:53 » |
0
|
nie wywołuj inżyniera z lasu 
|
|
|
Zapisane
|
Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga. 
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #52 : 28 Październik 2010, 20:27:43 » |
0
|
Chyba z warsztatu
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #53 : 28 Październik 2010, 21:18:46 » |
0
|
Nie Ężyniera, a Kolegi Drezyniarza należy wywoływać, wszak On o przekładni HRS 5300 wie chyba najwięcej...
Kolego Drezyniarzu, liczę na Kolegę!
|
|
|
Zapisane
|
- Czy maszynista może podczas prowadzenia pociągu jeść salceson? - Z rozstrzygnięciem tej kwestii poczekajmy na oficjalne stanowisko UTK.
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #54 : 20 Marzec 2011, 23:18:52 » |
0
|
No i kolega Drezyniarz nie napisał... Czy prace poszywają się naprzód??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #55 : 21 Marzec 2011, 00:22:59 » |
0
|
Kolega Drezyniarz jak widać zabunkrował się gdzieś.... Po ostatniej rozmowie z zarządem dostałem informację, że podobno skrzynia jest już gotowa... Po zaoferowniu możliwości przywiezienia jej Żukersem, nagle okazalo się że mmmmm, tego, hmmmmmm i owego... Co z nią jest naprawde, to nawet najstarsi kolejarze nie wiedzą. A szkoda...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #56 : 04 Listopad 2011, 18:22:04 » |
0
|
po ostatniej rozmowie z zarządem dostałem informację, że podobno skrzynia jest już gotowa Hurrra! Hurra! Hurra! Z małym opóźnieniem, ale jest dobra wiadomość!!! Dzień 24 października 2011 r. był dniem szczególnym i podniosłym. Po dwóch latach naprawy nareszcie mamy... okrągłą drugą rocznicę jak skrzynia wyjechała z Piaseczna i do tej pory nie wróciła. Brawa dla tych, którzy zostali określeni jako spece: za skrzynię biegów zabiorą się profesjonaliści. Tak: Pokora + (rzetelna wiedza + zdrowy rozsądek) = profesjonalizm. I brak skrzyni. 
|
|
|
Zapisane
|
- Czy maszynista może podczas prowadzenia pociągu jeść salceson? - Z rozstrzygnięciem tej kwestii poczekajmy na oficjalne stanowisko UTK.
|
|
|
|
gkw
|
 |
« Odpowiedz #58 : 05 Wrzesień 2016, 11:44:38 » |
+2
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|