andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #80 : 11 Czerwca 2009, 16:22:07 » |
0
|
A to już jego problem 
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #81 : 11 Czerwca 2009, 19:52:42 » |
+1
|
Po dzisiejszej jeździe i obserwacjach w trakcie poczynionych, utwierdzam się w przekonaniu, że pojazd kolejowy musi wysyłać kierowcy samochodu tylko jedną informację: uważaj na mnie! I to w taki sposób, aby połączenia neuronowe w mózgu kierowcy sformułowały taką myśl: Ten pociąg jest przerażającą masą stali w konfrontacji z którą mój samochód ma szans. Jestem za młody aby pod pociągiem ginąć! Nie chcę być przyczyną aby jelita mojej żony wypadające z jej rozerwanego brzucha zaczepiały się o badyle porastające boki torowiska, nie chcę aby mój półroczny synek wierzgał jedyną ocalałą nóżką będąc zakleszczony w pogiętych blachach samochodu, nie chcę aby moja teściowa siedząca przed wypadkiem na tylnym siedzeniu... no, tu może być różnie, więc zakończę wypowiedź.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #82 : 11 Czerwca 2009, 20:32:11 » |
0
|
Ufff.. Mocne.
(ale prawdziwe)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
KLAN PALUCHOWSKICH
|
 |
« Odpowiedz #83 : 11 Czerwca 2009, 22:49:34 » |
0
|
Zapomnieliście Panowie o jednej małej kwestii w dyskusjach i rozważaniach. (zdanie nr.1) Wszystko jest dobrze dopóki w drezynę wjeżdża osobówka a co będzie jak zamiast 15 letniego BMW będzie ciągnik siodłowy z załadowaną naczepą... (Zdanie nr.2  ) Zwalnianie przed przejazdami jest też wynikiem troski drużyny o swoje własne życie i zdrowie. Post poprawny ilościowo, kreski od admina nie będzie  gość mnie ominął jak ja się zatrzymałem i jeszcze się złośliwie uśmiechał W ramach małego offtopu pozwolę sobie przytoczyć mała anegdotę zasłyszaną na CB-Radiu (pisownia oryginalna) jade za samochodem z antenką (nazwijmy go m2) nie pamiętam już gdzie, nagle ten przedemną podwójna ciągła, wyprzedza na 3-go, nagle słysze w eterze, m1: złapałeś po2ną ciągłą. m2: no i co z tego?? m1:wiesz ile to kosztuje?? 200 i 2 pkt. m2: możesz mi naskoczyć!! ( i jeszcze pare innych nie cenzuralnych słów) zachwile patrze a tu wyprzedza mnie Meganka na bombach i halt go!! ale się uśmiałem z typa!!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
prof_klos
|
 |
« Odpowiedz #84 : 11 Czerwca 2009, 22:57:45 » |
0
|
Dobre, dopiekł i oberwał za lekceważenie. I to jest najlepsza nauczka!
|
|
|
Zapisane
|
Filozofia sztuką życia...!
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #85 : 11 Czerwca 2009, 23:23:27 » |
0
|
Wszystko jest dobrze dopóki w drezynę wjeżdża osobówka a co będzie jak zamiast 15 letniego BMW będzie ciągnik siodłowy z załadowaną naczepą... (Zdanie nr.2  ) Poponuje uważnie przeczytać mojego wcześniejszego posta. A dokładnie tego http://750mm.pl/viewtopic.php?p=28008#28008
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #86 : 12 Czerwca 2009, 08:55:54 » |
+1
|
Co do przeładowanego TIR'a komentarz dodam... Drogi Klanie, ryzyko jest wliczone w kolejarski fach, a kto nie ma tyle odwagi aby żyć i jeździć drezyną czy lokomotywą ze świadomością, że wypadki chodzą po ludziach, ten powinien pomyśleć o bezpieczniejszym hobby związanym z koleją: być badaczem historii, kolejowym filatelistą, bądź ograniczyć się do bycia kolejarzem redukcyjnym w skali innej niż 1:1. Czy wsiadając do elektrycznego pociągu relacji Łowicz - Sochaczew możemy być bezpieczni o swoje kości? Przecież w tym oto pociągu może nas spotkać: - pijana horda kibiców ŁKS-u;  - wuj Osama może wąglika nam zapodać;  - wykolejenie na pękniętej szynie takie, że się jednostka wykopyrtnie; - ów przeładowany TIR, co miał walnąć w D01 na Rogowskiej KD akurat tego nie uczynił i przygrzał w bok naszego kibelka... - itp, itd. Tak naprawdę życie nasze jest pełne niebezpieczeństw i zagrożeń, tylko my zdajemy się o tym nie myśleć. Idąc rano do kiosku po papierosy można zostać śmiertelnie potrąconym przez samochód? Można! Jaki z tego morał - trzeba rzucić palenie! :razz:
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #87 : 14 Lipca 2009, 20:42:51 » |
0
|
Dziś miałem okazję odbyć rozmowę z miejscowym kierowcą w czasie jazdy przez przejazd w Złotokłosie, widzę że kolo pocina z 60-70 przez sam przejazd bez hamowania: Ja - wiesz że tu jeżdżą pociągi? W.... - wiem, ale oni tylko w niedzielę z wycieczkami o stałej porze - ale w tygodniu też czasem jeżdżą np. drezyną a ty nie zwalniasz - wiem, ale nie raz ich widziałem ale zawsze trąbią z daleka i zwalniają, prawie się zatrzymują - a ja słyszałem że właśnie jeden maszynista się nie zatrzymuje i według przepisów tylko trąbi - eeee...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #88 : 14 Lipca 2009, 21:21:20 » |
0
|
Następnym razem powiedz ze ten maszynista przyspiesza przed przejazdem bo poluje na samochody 
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #89 : 14 Lipca 2009, 21:59:09 » |
0
|
Panowie, a co powiedział pewien dzikus ostrząc dzidę?
Mam nadzieje, Że coś się nadzieje...
To nie ciuchcia poluje na samochody, to kierowcy jakoś nie mogą ścierpieć, że taki wehikuł ma pierwszeństwo...
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #90 : 14 Lipca 2009, 22:30:49 » |
0
|
Ja to pisałem w formie żartu 
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #91 : 15 Lipca 2009, 17:57:33 » |
+1
|
Przed przejazdem trzeba ustawić tablicę - "Pociągi jeżdżą nader rzadko ale za to celnie"
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #92 : 21 Lipca 2009, 21:35:57 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #93 : 21 Lipca 2009, 21:58:01 » |
0
|
Artykuł też jest bardzo pouczający: Tutaj Można przejść też z youtube przez autora. Ech... zawodowiec... szkoda gadać. Głupota nie zna granic. Żal pasażerki, choć i tak ma szczęście, że żyje. EDIT: O, zacząłem budować swój własny tor :cool: :wink:
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
PkL
|
 |
« Odpowiedz #94 : 21 Lipca 2009, 22:59:57 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #95 : 26 Lipca 2009, 22:00:35 » |
0
|
a
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 14:41:59 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #96 : 26 Lipca 2009, 22:22:01 » |
0
|
...ale jest ryzyko, że za jakiś czas może autor takiego "powiadomienia" znaleźć się na liście Wildsteina... Jako TW Franz: Olo, czujesz? Olo: Tak, ale to nie gówno, to padlina. Jak taki zaczyna od kapowania, to na czym skończy? Franz: Na Powązkach... Rutecki: Wie pan co, i to jest, k$wa, skandal! Jaromił: Oburzające! To jest groźba pozbawienia życia! Hehe jajca sobie robię. Prośba o usunięcie tego posta za dwa dni.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Martin
Nowicjusz

Długość toru:: 22 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #97 : 27 Lipca 2009, 07:51:34 » |
0
|
Z urzędu gościu dostaje mandacik + punkty karne. He, w takim razie wystarczy na przejazdach pomontować kamery i będzie można polski VAT do 5% zmniejszyć.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #98 : 27 Lipca 2009, 09:04:29 » |
0
|
a
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 14:41:53 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #99 : 27 Lipca 2009, 16:05:35 » |
0
|
He, w takim razie wystarczy na przejazdach pomontować kamery Nie zapominajcie o "nieznanych sprawcach" - trzebaby od razu postawić kamery monitorujące kamery :wink: Ja proponuję gruntowny przegląd oznakowania przejazdów i powywalanie niepotrzebnych nikomu do szczęścia "stopów". Np. w tej sytuacji - przykład pierwszy z brzegu (z pewnością nienajlepszy): kolejka nałęczowska koło Karczmisk. Pomijając fakt, że nie jeździ (przejazdów technicznych nie liczę, bo tutaj można faktycznie zastosować "specjalne środki"), z jednej strony tor idzie równolegle do drogi, z drugiej odchodzi prawo skos. Przecież to nie ICE, czy inne TGV. Jeśli kierowca nie zauważyłby jadącego pociągu to albo bimbru się napił, albo w ogóle nie powinien dostać prawa jazdy (ze względów medycznych). Moim zdaniem takie ustawianie znaków "na wyrost" jest przejawem typowego u nas asekuranctwa i powoduje kompletne odmóżdżenie u kierowców. Moim zdaniem w tej chwili efekt jest podobny do "pajacowania" praktykowanego na niektórych naszych kolejkach  . Wprowadza się niepotrzebne zamieszanie, które ogłupia kierowców. Pociąg hamuje, trąbi, staje, potem znowu rusza - niektórym nie chce się czekać na te całe cyrki i po prostu gaz do dechy. Myślę, że należałoby jednak w przypadku dłuższego niejedżenia np. po sezonie demontować cześć znaków. Wtedy pojawienie się ich z powrotem, kiedy kolejka znów ma ruszyć, działałoby otrzeźwiająco. Przy okazji zmniejszyłoby się prawdopodobieństwo, że znaki te staną się wyzwaniem dla miejscowej gangsta devasta  . Zwróćcie uwagę na dziurki w "Stopie" - prawie jak w Alabamie  .
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
|