andrzej2110
|
 |
« : 30 Lipiec 2009, 22:52:16 » |
0
|
Do którego km jest teraz tor kompletny??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
acatus
Młotkowy
 
Długość toru:: 80 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #1 : 30 Lipiec 2009, 23:13:48 » |
0
|
do 8,9 (?)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Awiso
Nowicjusz

Długość toru:: 26 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #2 : 31 Lipiec 2009, 08:55:20 » |
0
|
Aby doprecyzować informacje dotyczące postępu prac na szlaku załączam mapkę z naniesionymi ubytkami (stan na dzień 18-04-2009) czyli przed rozpoczęciem prac.  W tym tygodniu został uzupełniony pierwszy ubytek tj. od km 8.109 do 8.235 Dzięki temu możliwe jest posunięcie się do przodu o kolejne ok 350m, ale pod warunkiem jego całkowitego odkrzaczenia. Na dzień dziesiejszy odkrzaczone jest do km 8.500 a pozostało jeszcze ok 80m. Odkrzaczanie przewidziane jest na dzień dziesiejszy oraz jutrzejszy (sobota). Jeśli byliby chętni dziś do pomocy przy odkrzaczeniu tego niewielkiego już odcinka to jutro można by rozpocząć prace przy odbudowie kolejnego ubytku, który wynosi ok 300m.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
acatus
Młotkowy
 
Długość toru:: 80 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #4 : 02 Sierpień 2009, 11:24:41 » |
0
|
I pierwszy raz od 16 lat pociąg wąskotorowy osiągnął km 8,580
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Awiso
Nowicjusz

Długość toru:: 26 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #5 : 14 Sierpień 2009, 11:34:24 » |
0
|
Wczoraj tj. 13-08-2009 za względu na deszczową pogodę większą część dnia prace trwały na terenie bazy. Posortowano i załadowano na platformę szyny i podkłady potrzebne do uzupełnienia kolejnego ubytku. Po południu wybraliśmy się samochodem na koniec szlaku wraz z łopatami i motykami. Prace polegały głównie na odkrywaniu i oczyszczaniu starych podkładów. krótka fotorelacja http://awiso.fotosik.pl/albumy/673205.htmlDzisiaj wyruszył pociąg roboczy i trwają już prace przy układaniu kolejnych odcinków toru.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ogoniasty
|
 |
« Odpowiedz #6 : 18 Sierpień 2009, 20:12:27 » |
0
|
:cry: :cry: :cry: Z przykrością informuje że prace torowe bedą musiały zostać przerwane (przynajmniej na jakiś czas) Nasza lokomotywka dostała silnego krwotoku serca :cry: . Dla niewtajemniczonych - chodzi o powiekszenie się pęknięć w bloku silnika. Po ostatnich pracach blok puścił na całej długości, wylewając z siebie 75L wody na 8 km ( 4 tankowania po drodze) Po oczyszczeniu miejsc w bloku silnika zobaczyłem że nowe pekniecia powstały pod starymi spawami nad rozrusznikiem oraz na wysokości pompy wtryskiwacza ( nie wiem czy dobrze mówie, ale nie znam sie na silnikach wysokoprężnych) . Prace torowe zamarły na km 8.65 bo nie mam czym dowieźć szyn na szlak :cry: Mam nadzieje że uda mi sie namówić prezesa na przeszczep serca w lokomotywie który teraz jest priorytetem. Silnik podejrzewam że nabędziemy ale potrzebna jest osoba z doświadczeniem która pomoże przy przeszczepie, bo moja wiedza na ten temat to tylko 10% całości. :cry:
|
|
|
Zapisane
|
POZDRAWIAM !!!
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #7 : 19 Sierpień 2009, 18:42:58 » |
0
|
Jeśli trzeba to z chęcią wam pomogę w wymianie i zabudowie nowego silnika do Wls-a.
Lokomotywę tę a szczególnie silnik i przekładnię znam na wylot.
|
|
|
Zapisane
|
Wiem,że nic nie wiem.
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #8 : 19 Sierpień 2009, 23:29:20 » |
0
|
Cóż, Helska kolejka poleca Powerpacka z całą odpowiedzialnością - jeżeli rekomendacje są tutaj potrzebne  Pozdrowienia od zreanimowanej Gls-30.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
maciej96
Młotkowy
 
Długość toru:: 95 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #9 : 23 Sierpień 2009, 11:09:06 » |
0
|
Niestety uszczelnienia na pęknięciach bloku lokomotywy okazały się nieszczelne. Cieknie dalej...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
maciej96
Młotkowy
 
Długość toru:: 95 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #10 : 26 Sierpień 2009, 07:33:35 » |
0
|
Słuchy dochodzą, iż wczoraj osiągnięto kilometr 8,7. Do trójkąta (Zacisze) pozostało jakieś 600m ubytków.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
acatus
Młotkowy
 
Długość toru:: 80 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #11 : 26 Sierpień 2009, 08:18:09 » |
0
|
Osiągnięto 8,710
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
maciej96
Młotkowy
 
Długość toru:: 95 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #12 : 26 Sierpień 2009, 15:51:17 » |
0
|
A lokomotywka padła.... podkładów zaczyna brakować, haków.... ciężkie czasy...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
acatus
Młotkowy
 
Długość toru:: 80 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #13 : 26 Sierpień 2009, 21:57:47 » |
0
|
lokomotywka zreanimowana, podkładów i haków brak :mad:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #14 : 26 Sierpień 2009, 22:03:57 » |
0
|
Co do haków, to polecam GFNA podkładów Czeremchę
|
|
|
Zapisane
|
Naprawa nie będzie tania, ale za to zrobiona najgorzej jak się tylko da. - To podstawowa dewiza zakładów remontujących obecnie tabor wąskotorowy. Pamiętaj o tym!
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #16 : 26 Sierpień 2009, 22:31:18 » |
0
|
Sorki... Już nie polecam :oops:
Ale z drugiej strony,to bez podkładów i szyniaków się nic nie zrobi. Ohne ding - keine bum jak mówił stary partyzant. Akcesoria torowe na drzewach nie rosną, więc skądś je uzyskać by trzeba było...
|
|
|
Zapisane
|
Naprawa nie będzie tania, ale za to zrobiona najgorzej jak się tylko da. - To podstawowa dewiza zakładów remontujących obecnie tabor wąskotorowy. Pamiętaj o tym!
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #17 : 26 Sierpień 2009, 22:57:56 » |
0
|
Poleć jeszcze jakiś dobry sposób aby każdą kolejkę było stać na nowe podkłady i będzie wszystko ok 
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
maciej96
Młotkowy
 
Długość toru:: 95 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #18 : 27 Sierpień 2009, 08:54:05 » |
0
|
Pomysłem może być RPO z działaniem w turystyce lub dobrach kultury. Trzeba tylko namówić samorząd do wkładu własnego lub właściciela gruntów na których najduje się linia. Domyśłam się, że zaraz będzie marudzenie, że się nie da lub że to jest praktycznie niewykonalne. Próbować jednak trzeba...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|