Jsz
|
 |
« Odpowiedz #20 : 23 Listopada 2009, 17:51:08 » |
0
|
A czy koledzy z działu Rogowskiego mogli by zdradzić z jakiego zakładu są wzięte te dwie Ls60.
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #21 : 23 Listopada 2009, 19:28:23 » |
0
|
Budohurt - Łódź
Lokomotywki nie są własnością FPKW, zaś ich przeprawadzka miała na celu ocalenie przed palnikiem - teren dawnej bocznicy musiał zostać zdany przez właściciela lokomotyw.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #22 : 13 Grudnia 2009, 08:20:04 » |
0
|
Kolejna dobra wiadomośc dla miłośników statystyki...
W sobotnie popołudnie dojechał do Rogowa wagonik-koleba numer 57. Jest to jedna z wielu koleb, która onegadaj budowała warszawskie Metro.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #23 : 13 Grudnia 2009, 08:37:49 » |
0
|
Koleba ta jest bardzo ciekawym eksponatem gdyż pokazuje w jak dużym stopniu koleje górnicze różnią się od tradycyjnych kolei wąskotorowych. Koła łożyskowane są indywidualnie, czyli nie są spięte w zestaw kołowy ja to ma miejsce na tradycyjnej kolei. Również kwestia sprzęgów użytych w tych kolebach jest ciekawa. Fotki będą niebawem gdyż jak przyjechaliśmy to było już na tyle ciemno że robienie zdjęć było mocno utrudnione.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #24 : 13 Grudnia 2009, 08:57:16 » |
0
|
Dla szybkiego zaspokojenia ciekawskich: Jak widzać było mocno ciemno, zimno i do domu daleko ... :sad: Wielkie podziękowania dla: - SAMEXu - za pożyczenie Lublina - Marcina117 - za pomoc w za- i wy- oraz za- i wy-ładunku :wink: - Drezyniarza - za pomoc w ustaleniu awarii Lublina - Kucyka - za przyrowerowanie do drezyniarni celem odpalenia Lublinka z Bestera - KLANU - za pomoc przy zakupie akumulatora - Agnieszce - za fotkę koleby - Kajetanowi - za światło nad olejarnią
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jacekglm
|
 |
« Odpowiedz #25 : 13 Grudnia 2009, 09:37:55 » |
0
|
A to tego dotyczyła ta eskapada Lublinowa :grin:
Tak z ciekawości: zostało jeszcze coś na złomie z tych koleb czy pojechały już do huty?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #26 : 13 Grudnia 2009, 09:54:44 » |
0
|
Jeszcze ostatnie sztuki są, więc jeżeli ktoś chce mieć swoje 470 kg. szczęścia to zapraszamy do zakupów na złomie RJM s. c. znajdującego się w Warszawie na ul. Chełmżyńskiej 180.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #27 : 13 Grudnia 2009, 11:50:12 » |
0
|
po ile sprzedają??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #28 : 13 Grudnia 2009, 12:12:10 » |
0
|
2 kilo za kilo :wink: Albo coś koło 1,2 PLN/kg - w zależności od tego jak się dogadasz.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #29 : 13 Grudnia 2009, 12:54:59 » |
0
|
Rozstaw 600mm jakby ktoś chciał wiedzieć.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
marekus
|
 |
« Odpowiedz #30 : 03 Lutego 2010, 17:42:03 » |
0
|
0:20, podpis, że Głuchów. Co to więc te wraki (3Aw zdaje się) tam robią?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Adam W
|
 |
« Odpowiedz #31 : 03 Lutego 2010, 18:04:00 » |
0
|
Coś im się pomyliło. To oczywiście Rogów Towarowy, a wrak 3Aw jest cały jeden.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
marekus
|
 |
« Odpowiedz #32 : 03 Lutego 2010, 18:09:56 » |
0
|
Tak myślałem, ale moje wątpliwości budził brak widoku jakiejkolwiek infrastruktury i innego taboru. A propos, ile macie Rumunów? Co z 309 i 264? Które z nich nadal należą do PKP?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kajetan
|
 |
« Odpowiedz #33 : 03 Lutego 2010, 18:19:15 » |
0
|
http://kolejrogowska.pl/?page_id=278Są cztery lokomotywy. Jedna sprawna i trzy nadające się do uruchomienia po wyłożeniu odpowiednich sum. O ile oczywiście byłoby miło, gdybyśmy mieli więcej niż jedną Lxd2 na chodzie, to jednak w tej chwili nie ma planów brania kolejnego rumuna na warsztat. Do PKP ZN należą ponadto dwa trupy, 316 (po zderzeniu) i 249 (silnik Maybach)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
marekus
|
 |
« Odpowiedz #34 : 03 Lutego 2010, 18:25:56 » |
0
|
Czy los 316 i 245 jest już ostatecznie przesądzony? Zresztą te lokomotywy nadają się chyba już tylko jako dawcy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
adam
|
 |
« Odpowiedz #35 : 03 Lutego 2010, 19:04:24 » |
0
|
witam - lokomotywa Lxd2-245 to u Was na rogowskiej a nie chcący nie na krośniewickiej? - pozdr
|
|
|
Zapisane
|
Zarząd Kujawskich Kolei Dojazdowych w Krośniewicach
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #36 : 03 Lutego 2010, 19:08:53 » |
0
|
Oczywiście w Rogowie nigdy nie było Lxd2-245 tylko 249 i to jej pozostałosci wraz z 316 stoją na stacji w krzakach.
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
marekus
|
 |
« Odpowiedz #37 : 03 Lutego 2010, 19:15:51 » |
0
|
Dlaczego 264 ma "wytłoczenia" tylko z boku?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mch
|
 |
« Odpowiedz #38 : 03 Lutego 2010, 19:29:33 » |
0
|
W trakcie eksploatacji czasami dokonywano podmian drzwi pomiędzy egzemplarzami z różnych lat produkcji (ważne, że pasowały), więc mogły powstawać takie "mutanty" częściowo z przetłoczeniami, a częściowo bez.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #39 : 03 Lutego 2010, 19:31:09 » |
0
|
Bo miała dobrego dzwona w czasach eksploatacji na PKP i ma agregat chłodniczy od innej maszyny z gładkimi klapami,patrz na przednie drzwi. Takie przekładki były często praktykowane na wąskich torach gdzie sprawna maszyna po dzwonie dostawała elementy z maszyn odstawionych do kasacji.
P.S. Drzwi z maszyny z gładkimi klapami nie da się założyć do maszyny z klapami nie pasują zawiasy,trzeba dokonać przekładki całej machy z drzwiami.
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
|