Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 00:26:12 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Spis taboru  (Przeczytany 79275 razy)
Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 403 m

W terenie W terenie



Jakub Szadkowski
« Odpowiedz #20 : 23 Listopada 2009, 17:51:08 »
0

A czy koledzy z działu Rogowskiego mogli by zdradzić z jakiego zakładu są wzięte te dwie Ls60.
Zapisane

Jakub Szadkowski
Phinek
Gość
« Odpowiedz #21 : 23 Listopada 2009, 19:28:23 »
0

Budohurt - Łódź

Lokomotywki nie są własnością FPKW, zaś ich przeprawadzka miała na celu ocalenie przed palnikiem - teren dawnej bocznicy musiał zostać zdany przez właściciela lokomotyw.
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #22 : 13 Grudnia 2009, 08:20:04 »
0

Kolejna dobra wiadomośc dla miłośników statystyki...

W sobotnie popołudnie dojechał do Rogowa wagonik-koleba numer 57. Jest to jedna z wielu koleb, która onegadaj budowała warszawskie Metro.
Zapisane
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1020 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #23 : 13 Grudnia 2009, 08:37:49 »
0

Koleba ta jest bardzo ciekawym eksponatem gdyż pokazuje w jak dużym stopniu koleje górnicze różnią się od tradycyjnych kolei wąskotorowych. Koła łożyskowane są indywidualnie, czyli nie są spięte w zestaw kołowy ja to ma miejsce na tradycyjnej kolei. Również kwestia sprzęgów użytych w tych kolebach jest ciekawa. Fotki będą niebawem gdyż jak przyjechaliśmy to było już na tyle ciemno że robienie zdjęć było mocno utrudnione.
Zapisane

Phinek
Gość
« Odpowiedz #24 : 13 Grudnia 2009, 08:57:16 »
0

Dla szybkiego zaspokojenia ciekawskich:


Jak widzać było mocno ciemno, zimno i do domu daleko ... :sad:

Wielkie podziękowania dla:
- SAMEXu - za pożyczenie Lublina
- Marcina117 - za pomoc w za- i wy- oraz za- i wy-ładunku  :wink:
- Drezyniarza - za pomoc w ustaleniu awarii Lublina
- Kucyka - za przyrowerowanie do drezyniarni celem odpalenia Lublinka z Bestera
- KLANU - za pomoc przy zakupie akumulatora
- Agnieszce - za fotkę koleby
- Kajetanowi - za światło nad olejarnią
Zapisane
Jacekglm
Zawiadowca
****
Długość toru:: 351 m

W terenie W terenie


jacenty.wierzchowski
WWW
« Odpowiedz #25 : 13 Grudnia 2009, 09:37:55 »
0

A to tego dotyczyła ta eskapada Lublinowa :grin:

Tak z ciekawości:
zostało jeszcze coś na złomie z tych koleb czy pojechały już do huty?
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #26 : 13 Grudnia 2009, 09:54:44 »
0

Jeszcze ostatnie sztuki są, więc jeżeli ktoś chce mieć swoje 470 kg. szczęścia to zapraszamy do zakupów na złomie RJM s. c. znajdującego się w Warszawie na ul. Chełmżyńskiej 180.
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #27 : 13 Grudnia 2009, 11:50:12 »
0

po ile sprzedają??
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Phinek
Gość
« Odpowiedz #28 : 13 Grudnia 2009, 12:12:10 »
0

2 kilo za kilo  :wink:
Albo coś koło 1,2 PLN/kg - w zależności od tego jak się dogadasz.
Zapisane
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1020 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #29 : 13 Grudnia 2009, 12:54:59 »
0

Rozstaw 600mm jakby ktoś chciał wiedzieć.
Zapisane

marekus
Mechanik
***
Długość toru:: 279 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #30 : 03 Lutego 2010, 17:42:03 »
0

Małe | Duże


0:20, podpis, że Głuchów. Co to więc te wraki (3Aw zdaje się) tam robią?
Zapisane
Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 601 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #31 : 03 Lutego 2010, 18:04:00 »
0

Coś im się pomyliło. To oczywiście Rogów Towarowy, a wrak 3Aw jest cały jeden.
Zapisane

marekus
Mechanik
***
Długość toru:: 279 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #32 : 03 Lutego 2010, 18:09:56 »
0

Tak myślałem, ale moje wątpliwości budził brak widoku jakiejkolwiek infrastruktury i innego taboru. A propos, ile macie Rumunów? Co z 309 i 264? Które z nich nadal należą do PKP?
Zapisane
Kajetan
Dyrektor
*****
Długość toru:: 560 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #33 : 03 Lutego 2010, 18:19:15 »
0

http://kolejrogowska.pl/?page_id=278
Są cztery lokomotywy. Jedna sprawna i trzy nadające się do uruchomienia po wyłożeniu odpowiednich sum.
O ile oczywiście byłoby miło, gdybyśmy mieli więcej niż jedną Lxd2 na chodzie, to jednak w tej chwili nie ma planów brania kolejnego rumuna na warsztat.

Do PKP ZN należą ponadto dwa trupy, 316 (po zderzeniu) i 249 (silnik Maybach)
Zapisane
marekus
Mechanik
***
Długość toru:: 279 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #34 : 03 Lutego 2010, 18:25:56 »
0

Czy los 316 i 245 jest już ostatecznie przesądzony? Zresztą te lokomotywy nadają się chyba już tylko jako dawcy.
Zapisane
adam
Zbanowany
Mechanik
***
Długość toru:: 180 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #35 : 03 Lutego 2010, 19:04:24 »
0

witam - lokomotywa Lxd2-245 to u Was na rogowskiej a nie chcący nie na krośniewickiej? - pozdr
Zapisane

Zarząd Kujawskich Kolei Dojazdowych w Krośniewicach
Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 403 m

W terenie W terenie



Jakub Szadkowski
« Odpowiedz #36 : 03 Lutego 2010, 19:08:53 »
0

Oczywiście w Rogowie nigdy nie było Lxd2-245 tylko 249 i to jej pozostałosci wraz z 316 stoją na stacji w krzakach.
Zapisane

Jakub Szadkowski
marekus
Mechanik
***
Długość toru:: 279 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #37 : 03 Lutego 2010, 19:15:51 »
0

Dlaczego 264 ma "wytłoczenia" tylko z boku?
Zapisane
mch
Mechanik
***
Długość toru:: 152 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #38 : 03 Lutego 2010, 19:29:33 »
0

W trakcie eksploatacji czasami dokonywano podmian drzwi pomiędzy egzemplarzami z różnych lat produkcji (ważne, że pasowały), więc mogły powstawać takie "mutanty" częściowo z przetłoczeniami, a częściowo bez.
Zapisane
Jsz
Zawiadowca
****
Długość toru:: 403 m

W terenie W terenie



Jakub Szadkowski
« Odpowiedz #39 : 03 Lutego 2010, 19:31:09 »
0

Bo miała dobrego dzwona w czasach eksploatacji na PKP i ma agregat chłodniczy od innej maszyny z gładkimi klapami,patrz na przednie drzwi.
Takie przekładki były często praktykowane na wąskich torach gdzie sprawna maszyna po dzwonie dostawała elementy z maszyn odstawionych do kasacji.

P.S.
Drzwi z maszyny z gładkimi klapami nie da się założyć do maszyny z klapami nie pasują zawiasy,trzeba dokonać przekładki całej machy z drzwiami.
Zapisane

Jakub Szadkowski
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!