andy
|
 |
« Odpowiedz #20 : 04 Stycznia 2010, 18:33:58 » |
0
|
Tylko proszę nie pisać, że można sobie wziąć UZ-ta... Sądzę, że pracodawca nie będzie robił problemów i da dzień wolny w tak szczytnym celu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marek Sz
SGKW

Długość toru:: 321 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #21 : 04 Stycznia 2010, 18:35:27 » |
0
|
Tylko proszę nie pisać, że można sobie wziąć UZ-ta... Sądzę, że pracodawca nie będzie robił problemów i da dzień wolny w tak szczytnym celu. Chyba zapomnialeś dodać smileya na końcu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #22 : 04 Stycznia 2010, 18:36:14 » |
0
|
bo będziesz miał również dość pisania na forum na 2 tygodnie. Wolność wypowiedzenia swojej opinii..... Koniec tematu.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #23 : 04 Stycznia 2010, 18:38:37 » |
0
|
Sądzę, że pracodawca nie będzie robił problemów i da dzień wolny w tak szczytnym celu. Andy, że tak się spytam, pracujesz dla jakiegoś krajowego przewoźnika kolejowego? Albo znasz kogoś kto pracuje w PKP, PCC lub podobnych? Nie wiem jak jest w świętokrzyskim ale w mazowieckim to raczej nie liczyłbym na dodatkowy wolny dzień dlatego że ktoś sobie zażyczył przejechać się pociągiem dla WOŚPu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #24 : 04 Stycznia 2010, 18:46:19 » |
0
|
Wolność wypowiedzenia swojej opinii.....
A czy ja Tobie radzę jak pole orać... - Nie znam się, nie przyjadę pomóc, więc nie piszę bzdur - proszę o wzajemność - Koniec OT.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #25 : 04 Stycznia 2010, 18:57:51 » |
0
|
Sorki ze pisze ale czemu nie podlinkowałeś tego filmu?? http://www.youtube.com/watch?v=84HT1zNZykU ?? Wyraziłem tylko swoją opinie na temat kosztów pociągu na specjalną okazie i możliwości ewentualnego ich obniżenia. Sam jeżdżę usługowo prasą i zarabiam trochę kasy. Zdążyło się ze prasowałem gratis. Można?? można. PS biorę 120zł/h i w 2009 roku u jednego około tyle poszło gratis.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #26 : 04 Stycznia 2010, 19:01:29 » |
0
|
Więc możesz gratis prasować dla WOŚP... Albo zamiast tego kopnąć kolegom z GKW koszty paliwa, które zużyłbyś przy prasowaniu - na pewno nie pogardzą.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jacekglm
|
 |
« Odpowiedz #27 : 04 Stycznia 2010, 19:04:07 » |
0
|
Sam jeżdżę usługowo prasą i zarabiam trochę kasy. Zdążyło się ze prasowałem gratis. Można?? można. PS biorę 120zł/h i w 2009 roku u jednego około tyle poszło gratis. No to w sezonie 2010 pojeździj tydzień za darmo a kasę jaką zarobisz przekaż na WOŚP. Sory ale nie mogłem się powstrzymać...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #28 : 04 Stycznia 2010, 19:09:27 » |
0
|
Tylko ze sezon jest krótki a rok długi. A jeść trzeba. Do tego dochodzą koszty napraw. Np: 2 igły to 130 zł, aparat wiążący 400. Ostatnio pękł mi przekaźnik a nowy kosztuje około 600 zł. Do tego dochodzą koszty paliwa na nieplanowany zjazd z pola do domu (potem spowrotem aby dokończyć robotę). Benzyny do samochodu na wyjazd po części. Swojej robocizny jako mechanik nie liczę. A konkurencja nie śpi i tylko czeka.
dobra starczy tego OT
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #29 : 04 Stycznia 2010, 19:26:57 » |
0
|
Taaaa a na kolejce sezon to jest cały rok i lokomotywy się nie psują...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kamicz
SGKW

Długość toru:: 298 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #30 : 04 Stycznia 2010, 19:28:07 » |
0
|
Tylko ze sezon jest krótki a rok długi. A jeść trzeba. Do tego dochodzą koszt napraw. Np: 2 igły to 130 zł, aparat wiążący 400. Tylko, że sezon ma raptem ok 90 , a rok jest długi na 365 dni. A utrzymać kolej trzeba. Do tego dochodzą koszty eksploatacji i napraw. Np. same oleje dla GKW oleje na te głupie 80 dni to aż 5000 złotych brutto. Głupie przewinięcie rozrusznika, których na sezon wymieniamy ze 3, to koszt rzędu 1000 zł.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam, Kamil Górnośląskie Koleje Wąskotorowe www.sgkw.eu
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #31 : 04 Stycznia 2010, 19:48:50 » |
0
|
Tak trochę off top'ując. Rozbawiła mnie jedna rzecz zupełnie nie związana z meritum dyskusji... RAZEM: 560 netto Proszę doliczyć 7% podatku VAT, mamy:... Mój kolega elektryk zawsze przy obliczaniu instalacji (nieważne czy zabezpieczeń, czy kosztów robocizny) na koniec otrzymany wynik przemnażał przez pierwiastek z 3. Kiedy go pytałem po co tak robi, odpowiadał, że w szkole go uczono że przy prądach trójfazowych nie zaszkodzi pomnożyć wszystko przez pierwiastek z 3. :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
KLAN PALUCHOWSKICH
|
 |
« Odpowiedz #32 : 04 Stycznia 2010, 19:53:01 » |
0
|
Sądzę, że pracodawca nie będzie robił problemów i da dzień wolny w tak szczytnym celu. Bułahahahaha... Tak się składa, że pracowałem w zeszłym roku w projekcie związanym z WOŚP. Tak samo jak firma dla której pracowałem wziąłem za to konkretne pieniądze. Dlaczego ? Ano dlatego że muszę coś zjeść, ubrać się zatankować auto którym dojadę, opłacić telefon z którego korzystam do realizacji powierzonych mi zadań itp. Tak jak fundacje (skupiające ludzi przecież w celu wspólnego działania dla dobra szczytnej sprawy) zatrudniają pracowników tak samo i tu pewne dodatkowe koszty być muszą. Nomen omen i tak przy 600pln kosztach dla WOŚP jest 1000 pln to i tak bardzo dobry wynik, nie zapominaj że są wśród nas organizacje które współczynnik koszt do efektu działań maja o niebo gorszy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #33 : 04 Stycznia 2010, 20:24:01 » |
0
|
A dla mnie coś tu jest nie w porządku. Jak ktoś wygrywa licytację za określoną rzecz lub usługę,wpłaca odpowiednią wylicytowaną kwotę na rzecz licytującego i nie powinien ponosić żadnych innych kosztów. Przypuśćmy że ktoś wylicytował przejazd starym samochodem u kolekcjonera tychże pojazdów,a ten mu oświadcza "panie kup pan wachę i daj kierowcy na flachę".Normalny człowiek popuka się w czoło i pójdzie odwołać licytację.
Ludzie nie róbcie z siebie dziadów,jak was nie stać na jakieś działanie to się w nie angażujcie i nie róbcie wstydu środowisku.
Ja też kiedyś uczestniczyłem w działaniach na rzecz WOŚP w KMKM gdzie zbieraliśmy datki jeżdżąc specjalnymi tramwajami po wszystkich zakątkach miasta. Przewoznik udostępniał wozy i infrastrukturę z free,motorniczowie również jezdzili za free a wolontariusze z puszkami zbierali od pasażerów datki n na WOŚP.
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #34 : 04 Stycznia 2010, 20:24:31 » |
0
|
To ciekawe że o wiele mniej oczywiste i ciekawsze tematy banowano a ten jeszcze żyje. Akcja owszem jest charytatywna ale Phinek ma rację że osoby bezpośrednio przyczyniające się do uskuteczniania jakiejkolwiek imprezy nigdy nie robią tego za darmo i powodów nie będę po kolegach powtarzał. Np. artysta który na co dzień gra za np. 50 000 PLN, to charytatywnie oznacza 15 000. Maszynistów nie stać na jazdę gratis zwłaszcza że tych jazd w ciągu roku mają niewiele a jeżdżą po to żeby...dorobić. Poza tym WOSP musiał zgodzić się na warunki przewożnika podane w aukcji. Brawo dla ekipy GKW za dobry pomysł na dodatkową reklamę :!:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #35 : 04 Stycznia 2010, 20:33:57 » |
0
|
Czyli jednym słowem "dziadowanie w banie".
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #36 : 04 Stycznia 2010, 20:41:37 » |
0
|
Tylko ze sezon jest krótki a rok długi. A jeść trzeba. Do tego dochodzą koszt napraw. Np: 2 igły to 130 zł, aparat wiążący 400. Tylko, że sezon ma raptem ok 90 , a rok jest długi na 365 dni. A utrzymać kolej trzeba. Do tego dochodzą koszty eksploatacji i napraw. Np. same oleje dla GKW oleje na te głupie 80 dni to aż 5000 złotych brutto. Głupie przewinięcie rozrusznika, których na sezon wymieniamy ze 3, to koszt rzędu 1000 zł. A u mnie sezon żniwny trwa 2-3 tygodnie a rok tak samo długi. Dochodzi siano od maja ale to są małe ilości.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #37 : 04 Stycznia 2010, 20:47:08 » |
0
|
A u mnie sezon żniwny trwa 2-3 tygodnie a rok tak samo długi. Dochodzi siano od maja ale to są małe ilości.
To może w czasie sezonu ogórkowego w rolnictwie, jakiś wolontariat na kolejkach? Przy okazji można popraktykować to co się na forum pisało...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Bartosz Uryga
SGKW

Długość toru:: 343 m
W terenie
WRS Bytom Karb
|
 |
« Odpowiedz #38 : 04 Stycznia 2010, 20:51:42 » |
0
|
Przypuśćmy że ktoś wylicytował przejazd starym samochodem u kolekcjonera tychże pojazdów,a ten mu oświadcza "panie kup pan wachę i daj kierowcy na flachę".Normalny człowiek popuka się w czoło i pójdzie odwołać licytację. Nie zauważasz różnicy, że w przypadku przejazdu warunki usługi są podane przed rozpoczęciem licytacji? Nie zaskakujemy pasażera na minutę przed odjazdem hasłem "wrzuć pan nam do czapki bo nie pojedziemy". Jeśli nie odpowiadają Ci jasno podane na wstępie warunki aukcji - to nie licytuj. Czyli jednym słowem "dziadowanie w banie". Człowieku! Idąc Twoim tropem myślenia to zamykamy wszystkie koleje wąskotorowe w Polsce. Bo wszystkie to dziadowanie na banie, mniejsze lub większe, ale dziadowanie... Dyskusja sklonowała się na starą dobrą "piaskownicę" (p.m.k.) -> http://groups.google.pl/group/pl.misc.kolej/browse_thread/thread/1ab27f499b00dfa8?hl=pl&pli=1. Jak za dawnych lat mojej bezpowrotnie utraconej młodości, MSPANC  Tak trochę off top'ując. Rozbawiła mnie jedna rzecz zupełnie nie związana z meritum dyskusji... Bartosz Uryga napisał/a: RAZEM: 560 netto Proszę doliczyć 7% podatku VAT, mamy:... Rozumiem, że Was Urząd Skarbowy zwalnia z naliczania podatku przy pociągach specjalnych?  Jak to Kuc załatwiłeś, za bimber? :mrgreen: Pomóż i załatw nam w Bytomiu 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
a cygan
|
 |
« Odpowiedz #39 : 04 Stycznia 2010, 20:53:56 » |
0
|
To ciekawe że o wiele mniej oczywiste i ciekawsze tematy banowano a ten jeszcze żyje. Nie jestem za cenzurą (choć wychowany w PRL) ale po co "ciągnąć" temat który do niczego nie prowadzi. To jest tak że "sami nie zrobią", ale "bić pianę" potrafią.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|