NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #100 : 14 Maj 2020, 19:38:49 » |
+3
|
|
|
|
|
Jacek Fink-Finowicki
Młotkowy
 
Długość toru:: 59 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #101 : 15 Maj 2020, 09:00:37 » |
+3
|
Czy dziś wyprodukowany NOWY Polonez Caro Plus zgodnie ze stanem techniki i rozwoju konstrukcji z końca produkcji z 2002 roku można wprowadzić do normalnego ruchu?
Każdy kto odpowie sobie na to pytanie będzie znał odpowiedź na pytanie czy nowowyprodukowana lokomotywa TU7 w dowonej wersji może zostać wprowadzona do eksploatacji bez wszelkich badań dopuszczających... ba czy te badania przejdzie... Wszak tam na wschodzie dalej używają norm GOST (wprawdzie mocno "wzorowanych" na DIN) a my tu mamy współczesne normy zharmonizowane (patrz komisja CEN) i wymogi choćby: - odporności ogniowej wedle PN-EN 45545 - czystosci spalin wedle standardu Euro 3B minimum ...
Na ile TU7 to spełnia? I czemu dziś prywatni przewoźnicy na normalnym torze nie kupują lokomotyw z Rosji? Głupi są?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Tw53 Rudy
|
 |
« Odpowiedz #102 : 29 Maj 2020, 15:28:54 » |
+2
|
Film prezentujący produkcję wagonów górniczych w Katowicach https://youtu.be/nAAt9rbMzI4Nawet mają zakładowego Ldag05 Cabrio
|
|
« Ostatnia zmiana: 29 Maj 2020, 15:32:39 wysłane przez Tw53 Rudy »
|
Zapisane
|
Wąski tor pod parą ! |13 czynnych parowozów|1 w naprawie|3 oczekujące naprawy|
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #103 : 07 Wrzesień 2020, 13:18:34 » |
+2
|
N3373, 04.09.2020. Zdjęcie KMZ
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #104 : 07 Wrzesień 2020, 13:59:21 » |
0
|
Czy to jest współczesna wersja rozwojowa Ty-7? Nówka, czy głęboka modernizacja po naprawie głównej?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #105 : 07 Wrzesień 2020, 15:03:59 » |
+2
|
Czy to jest współczesna wersja rozwojowa Ty-7? Nówka, czy głęboka modernizacja po naprawie głównej?
Nowa lokomotywa 2020 (łącznie wyprodukowano 3373 sztuki). 7A nowa generacja w nowym nadwoziu iz innym silnikiem.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #106 : 10 Czerwiec 2021, 08:33:01 » |
+6
|
Nowa wąskotorowa (tor szerokości 600 mm do 1067 mm) lokomotywa spalinowa N543 (łącznie wyprodukowano 543 sztuki), 24.05.2021. Zdjęcie KMZ
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #107 : 12 Lipiec 2021, 15:13:11 » |
+2
|
Nowa wąskotorowa (tor szerokości 600 mm do 1067 mm) lokomotywa spalinowa N3374, 3375 (łącznie wyprodukowano 3375 sztuki), 07.07.2021. Zdjęcie KMZ
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #108 : 12 Lipiec 2021, 18:59:30 » |
+3
|
Wyglądają te lokomotywy dość osobliwie. Bo niby nówki sztuki, a jednak tkwią ciągle w latach 70. Trochę jak Łada Niva, 2107 czy kolejne inkarnacje Wołgi 24. Aczkolwiek trzeba oddać sprawiedliwość - na te lokomotywy wciąż jest popyt. I to nie wśród kolei turystycznych, a takich autentycznych przemysłówek.
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #109 : 16 Lipiec 2021, 07:57:07 » |
+6
|
Nowa wąskotorowa (tor szerokości 750 mm do 1067 mm) wagon platforma czteroosiowy typu PG-1 służy do przewozu szyny, podkłady, pojazdy kołowe i gąsienicowe, dłużycy, tarcicy oraz innych ładunków. Zdjęcie KMZSzerokość toru 750-1067 mm Masa własna 7,5 t Ładowność 14-16 t Max. Prędkość 50 km/h Długość ramy 8400 mm Długość wagonu ze zderzakami 9300 mm Szerokość ładunkowa 2250 mm Maksymalna szerokość wagonu 2370 mm Wysokość płaszczyzny ładunkowej od główki szyny 900 mm
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #111 : 26 Wrzesień 2021, 09:39:02 » |
+2
|
Montaż wagonów UVS i VSK (tor szerokości 750 mm do 1000 mm) w fabryce KMZ, 02.09.2021.
|
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #112 : 20 Październik 2021, 14:39:30 » |
+4
|
VP750 wagon osobowy przeznaczony do przewozu pasażerów (tor szerokości 750 mm do 1000 mm), 8.10.2021. Zdjęcie KMZ.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Trabant
|
 |
« Odpowiedz #113 : 20 Październik 2021, 20:10:36 » |
0
|
Mam dwa pytania: - Do czego służy ten mały przedział ze stolikiem? - Dlaczego uchylna część okna jest taka mała? Większe dawałyby lepszą wentylację.
|
|
|
Zapisane
|
PRÓŻ / ŁAD
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #114 : 21 Październik 2021, 14:42:40 » |
+3
|
1 - spiżarnia dla kierownika pociągu (narzędzia, części zamienne, odzież specjalna). Na żądanie klienci mogą zrezygnować ze spiżarni. 2 - zakład kupuje okna z podwójnymi szybami od innego producenta w Rosji. Istnieje inna wersja okna
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Trabant
|
 |
« Odpowiedz #115 : 21 Październik 2021, 15:08:44 » |
+1
|
Dziękuję! Czy to спальный вагон 2. klasy? Czy są u was również takie duże okna nowe? (foto)
|
PRÓŻ / ŁAD
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #116 : 21 Październik 2021, 16:04:55 » |
+1
|
1 - Wagon sypialny VP750 плацкартный. 2 - Takich okien nie widziałem w Rosji. Wagony TVZ 1435-1520 mm, opcje okien. Wagony eksportowe do Egiptu W Rosji jest też zimna i silna zamieć =)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #117 : 21 Październik 2021, 16:35:16 » |
+4
|
Wagon sypialny VP750, Kolej leśna w obwodzie Swierdłowskim, na Uralu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #118 : 29 Grudzień 2021, 11:17:08 » |
+7
|
Montaż wagonów UVS (tor szerokości 750 mm do 1000 mm) w fabryce KMZ, 03.12.2021. KMZ
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #119 : 23 Styczeń 2022, 14:18:52 » |
+4
|
Wagon samowyładowczy serii VSK-1000 № 0007 (1000 mm) w fabryce KMZ, 17.1.2022. KMZPodstawowe parametry: Szerokość toru 900-1000-1067 mm Masa własna 28 t Ładowność 35 t Pojemność pudła 16 m3 Max. Prędkość 50 km/h
|
|
|
|
|