andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #20 : 07 Marca 2010, 23:30:05 » |
0
|
O Hajnówce nawet nie pomyślałem w gronie 3 największych. To było zaskoczenie. Kończąc OT Jacku czekamy na pytanie.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Kajetan
|
|
« Odpowiedz #21 : 07 Marca 2010, 23:39:50 » |
0
|
Raczej nie, gdyż ostatni bieg ma w obu wypadkach to samo przełożenie - 1:1.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin117
|
|
« Odpowiedz #22 : 07 Marca 2010, 23:45:59 » |
0
|
Skrzynie różnią się pozostałymi przełożeniami, więc z 4-biegową skrzynią możemy uzyskać lepsze przyśpieszenie (na 1szym biegu) lecz prędkość max. jest ta sama. Inaczej rzecz biorąc w wyścigu na 1/4mil. wygrała by pewnie drezyna z 4-biegową skrzynią.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kajetan
|
|
« Odpowiedz #23 : 08 Marca 2010, 00:26:54 » |
0
|
Proszę bardzo: 5. Jak jest (był) zrealizowany napęd alternatora w doczepie rumuńskiej? Proszę o szczegóły...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
|
« Odpowiedz #24 : 08 Marca 2010, 05:03:03 » |
0
|
Proszę bardzo:
Jak jest (był) zrealizowany napęd alternatora w doczepie rumuńskiej? Proszę o szczegóły... Za pomocą pasa transmisyjnego przekazującego napęd z koła pasowego na osi jednego z zestawów kołowych.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kajetan
|
|
« Odpowiedz #25 : 08 Marca 2010, 07:28:36 » |
0
|
Paweł był pierwszy, ale to Phinek udzielił pełnej odpowiedzi, gdyż napisał ze szczegółami o dwustopniowości rozwiązania, jak również o drugim patencie z przekładnią kątową.
Zatem przekazuję pałeczkę...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
marekus
|
|
« Odpowiedz #26 : 08 Marca 2010, 15:54:30 » |
0
|
Usprężynowanie dwustopniowe, a łożyska toczne. Źródło - kolejrogowska.pl
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
konrad
|
|
« Odpowiedz #27 : 08 Marca 2010, 15:56:04 » |
0
|
usprężynowanie jest 2 stopniowe, pierwszy stopień na resorze piórowym trzymającym oś, drugi na sprężynach trzymających ten resor.
|
|
|
Zapisane
|
Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga.
|
|
|
Brood.K
|
|
« Odpowiedz #28 : 08 Marca 2010, 16:15:57 » |
0
|
1Aw nie ma sprężyn między wózkiem a pudłem, tylko czop skrętu i ślizgi.. Co prawda nie szlifowałem, nie malowalem i nie smarowałem, ale robiłem model do MSTS i mam zwiedzony ten tabor od spodu też trochę..
|
|
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2010, 17:48:28 wysłane przez Brood.K »
|
Zapisane
|
|
|
|
marekus
|
|
« Odpowiedz #29 : 08 Marca 2010, 16:26:38 » |
0
|
Trzy?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Brood.K
|
|
« Odpowiedz #30 : 08 Marca 2010, 16:27:27 » |
0
|
Szkopuł mam z tym... podwójne pierwszego stopnia? Maźnice odsprężynowane od wózka resorem piórowym i sprężynami, a wózek do pudła przymocowany czopem skrętu w zasadzie na sztywno...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
SGKW
Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
|
« Odpowiedz #31 : 08 Marca 2010, 16:34:45 » |
0
|
Jedno
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
|
|
|
Brood.K
|
|
« Odpowiedz #32 : 08 Marca 2010, 18:43:41 » |
0
|
Można jechać? To jedziemy. Uprzedzam, pytanie jest z tych trudniejszych. Wszyscy wiemy o kolejce nad zalewem Piaski-Szczygliczka w Ostrowie Wlkp.. Jest sobie także na torze normalnym stacja Ostrów Mazowiecka.. A w takim razie, skoro Ostrowów i Ostrów na wąskim torze mamy sporo.... 7.Gdzie znajdowała się stacja Ostrów Wąsk.? [/b] oczywiście nie mylić z Ostrowami..
|
|
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2010, 17:49:53 wysłane przez Brood.K »
|
Zapisane
|
|
|
|
marekus
|
|
« Odpowiedz #33 : 08 Marca 2010, 20:00:45 » |
0
|
Gdzieś pod Tarnowem? Później przekuta na 1435mm?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Bartosz Uryga
SGKW
Długość toru:: 343 m
W terenie
WRS Bytom Karb
|
|
« Odpowiedz #34 : 08 Marca 2010, 20:58:59 » |
0
|
Czy chodzi o stację Ostrów Wąsk. na linii Baranowicze Wąsk. - Krzywoszyn na Kolei Baranowickiej (600 mm, Dyr. Wileńska, PKP A)?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Brood.K
|
|
« Odpowiedz #35 : 09 Marca 2010, 07:03:59 » |
0
|
Pytanie wymyślone w oparciu o reprint SRJP z 1930 roku, a sprawdzając ,czy google wie coś na ten temat ( bo www.kolej.one.pl nie wie, siłą rzeczy obejmując tylko obszar polski powojennej ) znalazłem tylko to: http://www.scribd.com/doc/14774866/Koleje-Takie-i-Inne-05Bartosz - punkt za orientację w sieci kolejowej II RP, i Ty prowadzisz dalej.. :smile:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Bartosz Uryga
SGKW
Długość toru:: 343 m
W terenie
WRS Bytom Karb
|
|
« Odpowiedz #36 : 09 Marca 2010, 20:16:26 » |
0
|
O to kolejne pytanie - dla drogowców powinno być łatwe: 8. Co sygnalizuje wskaźnik przedstawiony na poniższym rysunku? Podpowiedź: proszę nie szukać w E1
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
|
« Odpowiedz #37 : 09 Marca 2010, 20:21:51 » |
0
|
a
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 12:16:39 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #38 : 09 Marca 2010, 20:23:34 » |
0
|
Miejsce gdzie się mają pokemony zebrać po usłyszeniu Rp1 przy W7.
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
Bartosz Uryga
SGKW
Długość toru:: 343 m
W terenie
WRS Bytom Karb
|
|
« Odpowiedz #39 : 09 Marca 2010, 20:27:44 » |
0
|
Strzelam, że chodzi o roboty torowe i obniżenie prędkości do 5 km/h... zapewne jeszcze dać Rp1. Nie. Miejsce gdzie się mają pokemony zebrać po usłyszeniu Rp1 przy W7. Ciepło. Ale pytanie było: co wskaźnik ten sygnalizuje.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|