Świat kolejek wąskotorowych SMF
29 Styczeń 2020, 16:25:35 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2] 3 4 ... 214   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wieczny Konkurs  (Przeczytany 889799 razy)
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2618 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #20 : 07 Marzec 2010, 23:30:05 »
0

O Hajnówce nawet nie pomyślałem w gronie 3 największych. To było zaskoczenie.
Kończąc OT Jacku czekamy na pytanie.
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Kajetan
Dyrektor
*****
Długość toru:: 507 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #21 : 07 Marzec 2010, 23:39:50 »
0

Raczej nie, gdyż ostatni bieg ma w obu wypadkach to samo przełożenie - 1:1.
Zapisane
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1002 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #22 : 07 Marzec 2010, 23:45:59 »
0

Skrzynie różnią się pozostałymi przełożeniami, więc z 4-biegową skrzynią możemy uzyskać lepsze przyśpieszenie (na 1szym biegu) lecz prędkość max. jest ta sama. Inaczej rzecz biorąc w wyścigu na 1/4mil. wygrała by pewnie drezyna z 4-biegową skrzynią.
Zapisane

Kajetan
Dyrektor
*****
Długość toru:: 507 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #23 : 08 Marzec 2010, 00:26:54 »
0

Proszę bardzo:

5. Jak jest (był) zrealizowany napęd alternatora w doczepie rumuńskiej? Proszę o szczegóły...
Zapisane
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1652 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #24 : 08 Marzec 2010, 05:03:03 »
0

Cytat: "Kajetan"
Proszę bardzo:

Jak jest (był) zrealizowany napęd alternatora w doczepie rumuńskiej? Proszę o szczegóły...


Za pomocą pasa transmisyjnego przekazującego napęd z koła pasowego na osi jednego z zestawów kołowych.
Zapisane
Kajetan
Dyrektor
*****
Długość toru:: 507 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #25 : 08 Marzec 2010, 07:28:36 »
0

Paweł był pierwszy, ale to Phinek udzielił pełnej odpowiedzi, gdyż napisał ze szczegółami o dwustopniowości rozwiązania, jak również o drugim patencie z przekładnią kątową.

Zatem przekazuję pałeczkę...
Zapisane
marekus
Mechanik
***
Długość toru:: 279 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #26 : 08 Marzec 2010, 15:54:30 »
0

Usprężynowanie dwustopniowe, a łożyska toczne. Źródło - kolejrogowska.pl
Zapisane
konrad
Mechanik
***
Długość toru:: 296 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #27 : 08 Marzec 2010, 15:56:04 »
0

usprężynowanie jest 2 stopniowe, pierwszy stopień na resorze piórowym trzymającym oś, drugi na sprężynach trzymających ten resor.
Zapisane

Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga.
Brood.K
Dyrektor
*****
Długość toru:: 793 m

W terenie W terenie


Nic na siłę. Weź większy młotek.


WWW
« Odpowiedz #28 : 08 Marzec 2010, 16:15:57 »
0

1Aw nie ma sprężyn między wózkiem a pudłem, tylko czop skrętu i ślizgi.. Co prawda nie szlifowałem, nie malowalem i nie smarowałem, ale robiłem model do MSTS i mam zwiedzony ten tabor od spodu też trochę..
« Ostatnia zmiana: 16 Lipiec 2010, 17:48:28 wysłane przez Brood.K » Zapisane

marekus
Mechanik
***
Długość toru:: 279 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #29 : 08 Marzec 2010, 16:26:38 »
0

Trzy?
Zapisane
Brood.K
Dyrektor
*****
Długość toru:: 793 m

W terenie W terenie


Nic na siłę. Weź większy młotek.


WWW
« Odpowiedz #30 : 08 Marzec 2010, 16:27:27 »
0

Szkopuł mam z tym... podwójne pierwszego stopnia?
Maźnice odsprężynowane od wózka resorem piórowym i sprężynami, a wózek do pudła przymocowany czopem skrętu w zasadzie na sztywno...
Zapisane

OczeQ
SGKW
*
Długość toru:: 516 m

W terenie W terenie


Wariat torowy


oczeq
WWW
« Odpowiedz #31 : 08 Marzec 2010, 16:34:45 »
0

Jedno
Zapisane

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Brood.K
Dyrektor
*****
Długość toru:: 793 m

W terenie W terenie


Nic na siłę. Weź większy młotek.


WWW
« Odpowiedz #32 : 08 Marzec 2010, 18:43:41 »
0

Można jechać? To jedziemy. Uprzedzam, pytanie jest z tych trudniejszych.
Wszyscy wiemy o kolejce nad zalewem Piaski-Szczygliczka w Ostrowie Wlkp.. Jest sobie także na torze normalnym stacja Ostrów Mazowiecka..
A w takim razie, skoro Ostrowów i Ostrów na wąskim torze mamy sporo....
7.Gdzie znajdowała się stacja Ostrów Wąsk.?
[/b]

oczywiście nie mylić z Ostrowami..  
« Ostatnia zmiana: 16 Lipiec 2010, 17:49:53 wysłane przez Brood.K » Zapisane

marekus
Mechanik
***
Długość toru:: 279 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #33 : 08 Marzec 2010, 20:00:45 »
0

Gdzieś pod Tarnowem? Później przekuta na 1435mm?
Zapisane
Bartosz Uryga
SGKW
*
Długość toru:: 343 m

W terenie W terenie


WRS Bytom Karb


« Odpowiedz #34 : 08 Marzec 2010, 20:58:59 »
0

Czy chodzi o stację Ostrów Wąsk. na linii Baranowicze Wąsk. - Krzywoszyn na Kolei Baranowickiej (600 mm, Dyr. Wileńska, PKP A)?
Zapisane

'Każdy dzień jest podróżą...'

www.sgkw.eu
Brood.K
Dyrektor
*****
Długość toru:: 793 m

W terenie W terenie


Nic na siłę. Weź większy młotek.


WWW
« Odpowiedz #35 : 09 Marzec 2010, 07:03:59 »
0

Pytanie wymyślone w oparciu o reprint SRJP z 1930 roku, a sprawdzając ,czy google wie coś na ten temat ( bo www.kolej.one.pl nie wie, siłą rzeczy obejmując tylko obszar polski powojennej ) znalazłem tylko to: http://www.scribd.com/doc/14774866/Koleje-Takie-i-Inne-05

Bartosz - punkt za orientację w sieci kolejowej II RP, i Ty prowadzisz dalej..  :smile:
Zapisane

Bartosz Uryga
SGKW
*
Długość toru:: 343 m

W terenie W terenie


WRS Bytom Karb


« Odpowiedz #36 : 09 Marzec 2010, 20:16:26 »
0

O to kolejne pytanie - dla drogowców powinno być łatwe:

8. Co sygnalizuje wskaźnik przedstawiony na poniższym rysunku?

Podpowiedź: proszę nie szukać w E1

Zapisane

'Każdy dzień jest podróżą...'

www.sgkw.eu
Phinek
Gość
« Odpowiedz #37 : 09 Marzec 2010, 20:21:51 »
0

a
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2011, 12:16:39 wysłane przez Phinek » Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 3935 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #38 : 09 Marzec 2010, 20:23:34 »
0

Miejsce gdzie się mają pokemony zebrać po usłyszeniu Rp1 przy W7.
Zapisane

Naprawa nie będzie tania, ale za to zrobiona najgorzej jak się tylko da. - To podstawowa dewiza zakładów remontujących obecnie tabor wąskotorowy. Pamiętaj o tym!
Bartosz Uryga
SGKW
*
Długość toru:: 343 m

W terenie W terenie


WRS Bytom Karb


« Odpowiedz #39 : 09 Marzec 2010, 20:27:44 »
0

Cytat: "Phinek"
Strzelam, że chodzi o roboty torowe i obniżenie prędkości do 5 km/h... zapewne jeszcze dać Rp1.

Nie.

Cytat: "Kucyk"
Miejsce gdzie się mają pokemony zebrać po usłyszeniu Rp1 przy W7.

Ciepło. Ale pytanie było: co wskaźnik ten sygnalizuje.
Zapisane

'Każdy dzień jest podróżą...'

www.sgkw.eu
Strony: 1 [2] 3 4 ... 214   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!