Świat kolejek wąskotorowych SMF
11 Października 2025, 23:46:45 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 215   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wieczny Konkurs  (Przeczytany 1758290 razy)
janeczek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 915 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2840 : 05 Grudnia 2013, 16:22:23 »
0

I tu mam dylemat.

Pierwsza odpowiedź - nie kompletna, ale w zasadzie oddająca sens tego wydarzenia. Ale nie na ścianach tylko na stopniach tego 3Aw a i tak szyba ... poooszła.

A druga w zasadzie wyczerpała temat.   

A miało być takie trudne. 

No to Koledzy, który z Was dwóch jako pierwszy zada następne pytanie Nr 1002?
Zapisane
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #2841 : 05 Grudnia 2013, 16:26:20 »
0

Ale pierwszy 3Aw przeszedł, drugi był krzywy tylko.
AXEL dajesz. Ja jestem w pracy
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #2842 : 05 Grudnia 2013, 16:29:31 »
0

To będzie łatwe:

Pyt. 1002:

Ile klocków hamulcowych jest w parowozie Px48 wraz z tendrem.
Zapisane
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #2843 : 05 Grudnia 2013, 16:31:41 »
0

14. 6 na parowozie (osie 1-3) i 8 na tendrze (od wewnętrznej strony wózka)
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #2844 : 05 Grudnia 2013, 16:45:37 »
0

Tak jest. Więc jedziesz.
Zapisane
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #2845 : 05 Grudnia 2013, 17:54:42 »
0

1003: dlaczego w 1988 roku, podczas imprezy "Nostalgia za parą" na kolejce witaszyckiej, w składzie pociągu, jako pierwszy i ostatni wagon zawsze jechały węglarki
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #2846 : 05 Grudnia 2013, 19:53:33 »
0

Oddzielały od dymu i brudu resztę składu a do tego robiły za letniaki
Zapisane
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #2847 : 05 Grudnia 2013, 20:11:41 »
0

niestety nie
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1106 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #2848 : 05 Grudnia 2013, 22:19:32 »
0

Był w nich przewożony węgiel lub woda dla parowozu?
Zapisane

To jest przekaz.
Methody
Czytelnik

Długość toru:: 7 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2849 : 05 Grudnia 2013, 22:52:46 »
0

W celach bezpieczeństwa jako wagony ochronne środkowej części składu pociągu od "potencjalnego" źródła ognia?
Zapisane
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #2850 : 05 Grudnia 2013, 23:17:38 »
0

Pudło. Ale z tymi wagonami ochronnymi dobrze kombinujecie w sumie...  ;-)
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
aronek
Zawiadowca
****
Długość toru:: 310 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2851 : 06 Grudnia 2013, 08:35:59 »
0

chronią obsługę lokomotywy przed napore tłumu z wagonów
Zapisane
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #2852 : 06 Grudnia 2013, 08:53:09 »
0

Ponieważ nie będę miał później czasu, dam podpowiedź już teraz:


Zdjęcie górne: Lyd2-60 z kolejki witaszyckiej (fot. Andrew Goodwin)
Zdjęcie dolne: Lyd2-068 z kolejki żnińskiej (fot. Eugeniusz Trybała)
Źródło: www.tabor.wask.pl
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #2853 : 06 Grudnia 2013, 09:01:57 »
0

Może robiły za wagony hamulcowe??
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
janeczek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 915 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2854 : 06 Grudnia 2013, 09:09:02 »
0

Kwestia sprzęgu. Aby była możliwość połączenia z resztą wagonów.
Zapisane
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1020 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #2855 : 06 Grudnia 2013, 09:09:24 »
0

A może to po prostu był cały skład?
Zapisane

dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #2856 : 06 Grudnia 2013, 10:03:53 »
0

Janeczek - możesz rozwinąć? Bo odpowiedź prawidłowa, ale wytłumaczmy dlaczego
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #2857 : 06 Grudnia 2013, 10:20:50 »
0

Wygląda to tak jakby była różnica w wysokości zamocowania sprzęgów.
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #2858 : 06 Grudnia 2013, 10:32:23 »
0

Raczej odwrotnie jest hak i oczko w sprzęgu.
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
janeczek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 915 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2859 : 06 Grudnia 2013, 10:40:24 »
0

Odwrotne położenie haka i cięgła.
Zapisane
Strony: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 215   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!