andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #3120 : 30 Stycznia 2014, 13:19:16 » |
0
|
Warszawa Mokotów - Służewiec - Piaseczno Przemysłowe - Rozjazd Oborski - Warszawa Wilanów - Warszawa Mokotów.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #3121 : 30 Stycznia 2014, 13:29:42 » |
+1
|
W dalszym ciągu odpowiadasz błędnie. Przestań spoglądać na jakąś schematyczną mapkę a prześledź tą trasę pod względem: - okresu, - szerokości toru.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #3122 : 30 Stycznia 2014, 16:01:18 » |
0
|
To może ustalcie, bo mi tu też rzeczywiście coś nie pasi teraz, a nie mam danych.. A mi to da trochę czasu na wymyślenie pytania, 24h na tym poziomie zaawansowania i przy tym, że net sprawdzam dopiero około 16tej,a w domu nie bywam teraz codziennie - to trochę krótko 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #3123 : 30 Stycznia 2014, 16:44:54 » |
0
|
Piaseczno Przemysłowe - Rozjazd Oborski - Warszawa Wilanów - Warszawa Mokotów przekuto na 1000mm w 1936 roku a Warszawa Mokotów - Warszawa Południowa rozebrano w 1937 roku. Czyli przez krótki czas była pętla.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #3124 : 30 Stycznia 2014, 20:36:57 » |
0
|
Warszawa Mokotów przekuto na 1000mm w 1936 roku Odcinek Pl. Unii Lubelskiej - Belweder /kolej wilanowska - 800 mm/ został rozebrany w roku 1935 przed przekuciem na 1000 mm I w tym samym roku dokonano rozbiórki odcinka Pl. Unii Lubelskiej - Odyńca /kolej grójecka - 1000 mm/. Powtarzam "pętlę" możesz dostrzec tylko na schematycznych mapkach linii, bez dokładnego opisu, podającego daty i szerokość linii. I nie zapętlaj już więcej.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #3125 : 03 Lutego 2014, 14:17:50 » |
0
|
Napisano, że nie chodzi o Śląsk, ale jednak dorzucę, już tylko z kronikarskiego obowiązku, słów kilka o możliwych kółkach.
1. Bytom Karb - Sucha Góra - Buchacz - Bytom Rozbark - Bytom Północny - Chorzów Przeładownia - Bytom Karb 2. Bytom Karb - Bytom Bobrek - Paweł - Huta Zygmunt - Chorzów Przeładownia - Bytom Karb 3. Karb - Zabrze Płn - Maciejów - Paweł - Orzegów - Karb
I można by tak jeszcze długo bo tych kółek, ósemek i pętelek można było kręcić sporo.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #3126 : 05 Lutego 2014, 00:01:07 » |
0
|
A ja teraz zupełnie szczerze - trochę nie mam czasu na net teraz (mała przeprowadzka, chaos z netem, meblami, komputerami itp.) Tak więc, jak ktoś ma jakiś ciekawy pomysł, to poproszę 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #3127 : 05 Lutego 2014, 00:15:09 » |
0
|
2036. Ile jest wyraźnie widocznych reliktów (w postaci fragmentów toru) wąskotorowej sieci tramwajowej na Górnym Śląsku?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #3128 : 05 Lutego 2014, 07:59:19 » |
0
|
Przychodzą mi do głowy dwa: w Bytomiu (dworcowa?) i Gliwicach (?) na ul. Górnych Wałów
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #3129 : 05 Lutego 2014, 13:08:51 » |
0
|
Ok, ale pytanie dotyczy ich liczby. Zatem ile?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #3130 : 05 Lutego 2014, 13:29:33 » |
0
|
Wychodzi 2
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #3131 : 05 Lutego 2014, 19:23:08 » |
0
|
Nie jest to prawidłowa odpowiedź.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #3132 : 05 Lutego 2014, 19:34:17 » |
0
|
3 
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
NTP-13
Młotkowy
 
Długość toru:: 105 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #3133 : 05 Lutego 2014, 20:42:23 » |
0
|
4 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #3134 : 07 Lutego 2014, 00:01:28 » |
0
|
Prawidłowa jest odpowiedź Inspektora Oczqa. Wyraźnie widoczne (dosłownie od paru dni) są 3 relikty wąskotorowych tramwajów. 1. Vis a vis dworca w Bytomiu 2. Mijanka na Górnych Wałach w Gliwicach (odcinek od ul. Dworcowej / JPII do Ziemowita) 3. Łuk na rogu Górnych Wałów i Zygmunta Starego (ten ukazał się w pełnej krasie kilka dni temu w związku z rozpoczętym remontem ulicy). Jest jeszcze czwarty relikt - kawałeczek toru na terenie zajezdni w Batorym. Oczeq - proszę, teraz Ty się wysil z pytaniem 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #3135 : 12 Lutego 2014, 13:32:32 » |
0
|
Jakaś cisza nastąpiła... Kto pierwszy?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #3136 : 12 Lutego 2014, 16:06:58 » |
0
|
kto pierwszy, ten lepszy...
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
dimekk
Młotkowy
 
Długość toru:: 137 m
W terenie
Dyżurny ruchu
|
 |
« Odpowiedz #3137 : 12 Lutego 2014, 16:26:25 » |
0
|
To ja spróbuję  2037. Jest na sieci PKP PLK stacja w obrębie której bezkolizyjnie, dwupoziomowo krzyżuje się jedna linia kolejowa z dwoma innymi. Co więcej, taki układ torów powoduje, że "stacja" ta tworzy de facto dwie odrębne stacje o prawie tej samej nazwie - wyróżnikiem tej drugiej jest tylko dodana nazwa nastawni dysponującej ją obsługującej. Mimo, iż to teoretycznie dwa oddzielne byty, w określonych przypadkach jest możliwość przejazdu między nimi na zasadach jazdy manewrowej. Pytanie zasadnicze: Nad tą stacją, przecinając dwie normalnotorowe linie kolejowe PKP, również bezkolizyjnie (wiaduktem) przechodziła linia wąskotorowa. Pomiędzy jakimi wąskotorowymi posterunkami zapowiadawczymi znajdował się opisywany wąskotorowy wiadukt?
|
|
|
Zapisane
|
Panta rhei a nad tym most 
|
|
|
Senda
SGKW

Długość toru:: 179 m
W terenie
Mariusz Senderowski
|
 |
« Odpowiedz #3138 : 13 Lutego 2014, 10:29:16 » |
0
|
Paweł (Trójkąt Paweł) - Ruda Wsch. Wąsk. (Nowy Bytom Wąsk.) ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dimekk
Młotkowy
 
Długość toru:: 137 m
W terenie
Dyżurny ruchu
|
 |
« Odpowiedz #3139 : 13 Lutego 2014, 17:11:48 » |
0
|
Oczywiście, że Paweł - Nowy Bytom Wąsk.
Dla uzupełnienia podpowiem nieco więcej. Opisywaną stacją normalnotorową jest Ruda Chebzie tworząca de facto dwie stacje (dwa poziomy). Górą, przez okręg Ruda Chebzie RCC przebiega linia nr 187 (Ruda Kochłowice - Ruda Orzegów podg.) którą jeżdżą pociągi z KWK Pokój (stacja Ruda Czarny Las) do Zabrza Biskupic. Dołem zaś (pod wiaduktem) przebiegają linie 137 (Katowice - Legnica) i 189 (Ruda Chebzie - Zabrze Biskupice). Jak wspomniałem, są to dwa osobne (w dużym stopniu) byty, jednakże w dni robocze, w godzinach 7:00-15:00 jest możliwość przejazdu pomiędzy nimi na zasadach jazdy manewrowej. W takim przypadku nastawniczy z nastawni RCB udaje się pieszo do nieobsadzonej nastawni wykonawczej RCC21 i obsługuje ją wyłącznie w razie potrzeby. Jazda taka może odbyć się wyłącznie luzem, gdyż tor dla niej używany jest częściowo rozkradziony, przez co jego długość użyteczna pozwala na "wykrzyżowanie" 1-2 lokomotyw luzem. Smaczku owej sytuacji dodawał tor wąskotorowy przechodzący wiaduktem nad dolnym poziomem będący tematem pytania.
Mariusz, podany!
|
|
|
Zapisane
|
Panta rhei a nad tym most 
|
|
|
|